فیلم و سریال

معرفی انیمیشن مینیون ها ظهور گرو Minions The Rise of Gru 2022: انیمیشن محبوب مینیون ها 2 با ماجراهای کودکی گرو!

انیمیشن مینیون ها 2 با فروش 108 میلیون‌دلاری باکس آفیس را به آتش کشید!

انیمیشن مینیون ها ظهور گرو (Minions The Rise of Gru) محصول سال 2022 آمریکایی با صداپیشگی استیو کارل (Steve Carell)  است. این انیمیشن محبوب برای بار دیگر به ماجراهای شخصیت گرو و موجوداتی زرد به نام مینیون پرداخته است‌. در ادامه این مطلب، با مجله اینترنتی نیونیوز۱ همراه شوید.

معرفی انیمیشن مینیون ها ظهور گرو Minions The Rise of Gru 2022: گرو و مینیون ها غافلگیر کننده ظاهر میشوند!

انیمیشن مینیون ها ظهور گرو Minions: The Rise of Gru 2022 پیش درآمدی از انیمیشن من شرور (Despicable Me) است. این انیمیشن‌ در ژانرهای ماجراجویی، کمدی، علمی‌تخیلی، جنایی و خانوادگی به کارگردانی کایل بالدا (Kyle Balda) و همکاری او با برد آبلسون (Brad Ableson) و جاناتان دل وال (Jonathan del Val) به نمایش گذاشته شده است.

در انیمیشن جدید مینیون ها عناصری از جمله دکتر نفاریو و وکتور به چشم می‌خورند. جنجال جدید مینیون‌ها ماجراهای شخصیت گرو در کودکی و رویاهای او را به نمایش گذاشته است‌. بخش‌هایی از شوخی با فناوری قدیمی در این انیمیشن به چشم می‌خورد. مینیون ها شخصیت‌های فانتزی دوست داشتنی هستند که به سرعت به زبان فرانسوی-ایتالیایی صحبت می‌کنند. این انیمشین پنجمین اثر از خانواده من شرور (Despicable Me) است، اما دومین انیمیشنی است که بر محور شخصیت مینیون‌ها ساخته شده است. همچنین این انیمیشن با عنوان مینیون ها 2 شناخته می‌شود.

کمپانی‌های سازنده انیمیشن مینیون ها 2 کمپانی Universal Pictures و Illumination Entertainment بوده‌اند‌. یونیورسال پیکچرز منتشرکننده آن نیز بوده است. فروش بلیط این انیمیشن فوق‌العاده بوده است و به مبلغی حدود 108 میلیون‌دلار از 4391 اکران رسید. این رقم در روزهای آینده بیشتر نیز خواهد شد.

امتیازات و تاریخ اکران انیمیشن مینیون ها ظهور گرو Minions The Rise of Gru 2022

انیمیشن جدید مینیون ها 2 امتیاز 7.1 را در سایت IMDB دریافت کرده است. همچنین 71 درصد از داوران رسانه محبوب Rotten Tomatoes این انیمیشن را پسندیده‌اند و 93 درصد از کاربران گوگل نیز نظر مثبتی به مینیون ها داشته‌اند. برای مشاهده امتیاز تخصصی کارشناسان سینما مجله اینترنتی نیونیوز۱ به انتهای مطلب مراجعه کنید. تاریخ اکران مینیون ها ظهور گرو به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا با تاخیرهای متعددی روبرو شد. این تاخیرها باعث هیجان مخاطبان آن شد. سرانجام این اثر جذاب در 1 ژوئیه 2022 (برابر با 10 تیر 1401) از ایالات متحده اکران شد.

در مینیون ها ظهور گرو Minions: The Rise of Gru 2022 چه میگذرد؟

داستان انیمیشن مینیون ها ظهور گرو در سال 1970 می‌گذرد. در آن زمان گرو کودکی با آرزوی تبدیل شدن به یک ابرشرور است. او برای رسیدن به آرزوی خود به مقر یک تیم شیطانی و شرور معروف می‌رود، اما آن‌ها این پسربچه باهوش را مسخره می‌کنند. گرو برای اثبات شایستگی خود یکی از لوازم مهم این گروه شرور را به سرقت می‌برد و سفر خود را برای تبدیل شدن به یک ابرشرور آغاز می‌کند. او در این راه با مینیون‌ها ملاقات می‌کند.

تریلر انیمیشن مینیون ها ظهور گرو Minions the Rise of Gru 2022

در این بخش از مطلب جهت آشنایی شما با فضا و اتمسفر جذاب انیمیشن مینیون ها 2 تریلر آن را قرار داده‌ایم.

عوامل و سازندگان انیمیشن مینیون ها Minions 2 چه کسانی هستند؟

انیمیشن مینیون ها 2 به کارگردانی کایل بالدا (Kyle Balda) و همکاری مشترک او با برد آبلسون ( Brad Ableson) و جاناتان دل وال (Jonathan del Val) ساخته شده است. فیلم‌نامه این اثر توسط متیو فوگل (Matthew Fogel) و همکاری او با نویسنده داستان، برایان لینچ (Brian Lynch) نوشته شده است. آهنگسازی این انیمیشن  برعهده هیتور پریرا (Heitor Pereira) و تدوین آن برعهده کلر داجسون (Claire Dodgson) بوده است.

صداپیشگان انیمیشن مینیون ها ظهور گرو استیو کارل (Steve Carell) صداپیشه شخصیت گرو، پیر کافین  (Pierre Coffin) صداپیشه مینیون‌ها، جولی اندروز (Julie Andrews) صداپیشه مادر گرو، راسل برند (Russell Brand) صداپیشه نفاریو و میشل یو (Michelle Yeoh) صداپیشه استاد چاو بوده‌اند.

منبع: IMDb.com و مجله اینترنتی نیونیوز۱

امتیاز سریال از نظر مجله اینترنتی نیونیوز1

کارگردانی - 6.7
فیلم‌نامه - 7.1
تولید و تدوین - 6.3
شخصیت ها - 7.5
ریتم و ضرب آهنگ - 7.3

7

میانگین امتیاز از نظر نیونیوز1

مجله اینترنتی نیونیوز1 امتیازی را براساس پارامترهای کارگردانی، ایفای نقش، فیلم‌نامه، ریتم و ضرب‌آهنگ، تولید، تدوین، ترکیب و جلوه‌های ویژه برای هر اثر سینمایی در نظر می‌گیرد که در این بخش قرار گرفته است. شما می‌توانید امتیاز خود به این اثر را نیز در این بخش وارد نمایید.

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

گرد آورنده
newnews1
منبع
IMDb.com
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

9 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا