فیلم و سریال

معرفی انیمیشن گربه چکمه پوش آخرین آرزو Puss in Boots The Last Wish 2022: ماجراجویی حماسی!

گربه چکمه پوش برای بازیابی جان‌های از دست رفته‌اش ماجراجویی جدیدی را آغاز می‌کند.

خلاصه نوشته
  • با نیونیوز1 همراه باشید و معرفی انیمیشن جذاب گربه چکمه پوش آخرین آرزو را مطالعه کنید. این انیمیشن جدید به یکی از پرطرفدارترین انیمیشن‌های دوران شیوع ویروس کرونا تبدیل شده است. این اثر به ماجراجویی جدید گربه چکمه پوش برای پیدا کردن ستاره افسانه‌ای پرداخته است و تلاش‌های او را در این راه به تصویر کشیده است.

انیمیشن جدید گربه چکمه پوش: آخرین آرزو با عنوان اصلی (Puss in Boots: The Last Wish) محصول جدید سال 2022 با شخصیت جذاب گربه شرک با چکمه‌هایی حیرت‌انگیز، پس از 18 سال برای بار دیگر علاقه‌مندان به انیمیشن را سرگرم کرده است. در ادامه این مطلب با مجله اینترنتی نیونیوز1 همراه باشید تا از تولید، خلاصه داستان و لیستی از صداپیشگان اصلی این انیمیشن باخبر شوید و تریلر آن را مشاهده کنید. مطلب بهترین انیمیشن های 2022 را در اینجا بخوانید.

معرفی انیمیشن گربه چکمه پوش آخرین آرزو Puss in Boots The Last Wish 2022: گربه شرک دوباره به نمایش در آمد!

انیمیشن جدید گربه چکمه پوش آخرین آرزو در ژانرهای ماجراجویی و کمدی به کارگردانی جوئل کرافورد (Joel Crawford) است. این انیمیشن سومین انیمیشن بزرگ در دوران همه‌گیری ویروس کرونا است و مردم استقبال بی‌نظیری از آن به عمل آورده‌اند. دو انیمیشن بزرگ دیگر مینیون ها: ظهور گرو (Minions The Rise of Gru) و آواز 2 (Sing 2) هستند.

شخصیت گربه چکمه پوش برای نخستین‌بار در سال 2004 در انیمیشن شرک وارد صفحه نمایش شد. این شخصیت در دو دنباله دیگر شرک و همچنین انیمیشن انفرادی خود ظاهر شد و علاقه‌مندان توجه ویژه‌ای به آن نشان دادند. اکنون انیمیشن جدید گربه چکمه پوش آخرین آرزو موفق بوده است و به سرعت توجه علاقه‌مندان انیمیشن را به خود جلب کرد. مطلب معرفی انیمیشن لایل لایل کروکدیل ماجراهای یک تمساح مهربان و خانگی را در نیونیوز1 از دست ندهید.

انیمیشن مستقل گربه چکمه پوش در سال 2011 نامزد دریافت اسکار بود و اکنون دنباله جدید آن سرگرمی بی‌نظیری را به جهان نشان داده است. این گربه زیرک هشت جان خود را از دست داده است و باید ماجراجویی خطرناک خود را آغاز کند. این سبک جدید انیمیشن طراحی بهتری نسبت به  نسخه قبلی دارد و پویایی فوق‌العاده‌ای در آن به چشم می‌خورد. سکانس‌های اکشن طراحی بسیار حرفه‌ای‌تری دارند. طراحی شخصیت‌ها در این انیمیشن بسیار بهبود پیدا کرده است و نقاشی آن ارتقا یافته است.

جزئیاتی از درآمد و امتیازات گربه چکمه پوش آخرین آرزو 2022 Puss in Boots The Last Wish

گربه چکمه پوش محصول مشترک ایالات‌متحده و ژاپن از کمپانی مشهور انیمیشن دریم ورک DreamWorks Animation است و اکنون شخصیت جذاب گربه چکمه پوش قهرمانی است که این کمپانی به آن نیاز داشت. انیمیشن ماجراجویی گربه چکمه پوش آخرین آرزو یکی از بزرگترین انیمیشن‌های استودیو تولید کننده‌اش است و اکران چشمگیری داشته است. درآمد حاصل از فروش این انیمیشن معادل 297 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی ثبت شده است. مطلب معرفی انیمیشن دنیای عجیب و غریب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

مدت زمان گربه چکمه پوش آخرین آرزو یک ساعت و 42 دقیقه می باشد این اثر جدید امتیاز 7.9 را از سایت IMDb دریافت کرده است و 93 درصد از داوران رسانه محبوب Rotten Tomatoes آن را تماشا کرده‌اند. همچنین 97 درصد از کاربران گوگل نیز این انیمیشن جذاب را پسندیده‌اند. این اثر نامزد دریافت اسکار بهترین فیلم انیمیشن بلند می‌باشد. کمپانی یونیورسال پیکچرز گربه چکمه پوش آخرین آرزو را در 21 دسامبر 2022 (برابر با 30 آذرماه 1401) در آمریکا منتشر کرد.

خلاصه داستان انیمیشن گربه چکمه پوش آخرین آرزو: دوستی دوباره برای یافتن ستاره!

در گربه چکمه پوش آخرین آرزو ماجراجویی حماسی گربه و دوستانش را شاهد خواهیم بود. گربه چکمه پوش یک شخصیت قانون‌گریز و جسور است. دکتر به او می‌گوید که تنها یک جان برایش باقی مانده است و برای احیای 9 جان خود باید تلاش کند. تنها راه این گربه جسور این است که ستاره آرزوی افسانه‌ای را پیدا کند. او با یک سگ و گربه‌ همراه می‌شود تا ستاره را بیابد. گربه چکمه پوش و همراهانش به جنگل سیاه سفر می‌کنند و با موانع زیادی در این راه روبرو می‌شوند. چندین شخصیت شیطانی به دنبال آن‌ها هستند. آیا این گربه‌ی زیرک می‌تواند ستاره آرزو را بیابد؟

تریلر گربه چکمه پوش آخرین آرزو 2022

در این بخش از مطلب برای آشنایی بیشتر شما با فضای این انیمیشن، تریلر آن را قرار داده‌ایم.

 

 

لیست عوامل و صداپیشگان گربه چکمه پوش آخرین آرزو

گربه چکمه پوش آخرین آرزو به کارگردانی جوئل کرافورد (Joel Crawford) و همکاری جانوئل مرکادو (Januel Mercado) می‌باشد. نویسندگان فیلم‌نامه این اثر پل فیشر (Paul Fisher) و تامی سوردلو (Tommy Swerdlow) هستند. موسیقی انیمیشن برعهده هیتور پریرا (Heitor Pereira) بوده است. از صداپیشگان گربه چکمه پوش آخرین آرزو آنتونیو باندراس (Antonio Banderas) صداپیشه شخصیت گربه چکمه پوش، سلما هایک (Salma Hayek) صداپیشه کیتی، هاروی گیلن (Harvey Guillén) صداپیشه پریتو و اولیویا کولمن (Olivia Colman) صداپیشه خرس مادر هستند.

منبع: مجله اینترنتی نیونیوز1 و IMDb

امتیاز انیمیشن از نظر مجله اینترنتی نیونیوز1

کارگردانی - 7.4
فیلم‌نامه - 7.6
تولید و تدوین - 6.5
شخصیت ها - 7
جذابیت - 8.1

7.3

میانگین امتیاز از نظر نیونیوز1

مجله اینترنتی نیونیوز1 امتیازی را براساس پارامترهای کارگردانی، ایفای نقش، فیلم‌نامه، ریتم و ضرب‌آهنگ، تولید، تدوین، ترکیب و جلوه‌های ویژه برای هر اثر سینمایی در نظر می‌گیرد که در این بخش قرار گرفته است. شما می‌توانید امتیاز خود به این اثر را نیز در این بخش وارد نمایید.

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

گرد آورنده
newnews1
منبع
imdb
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا