عمومی

5 اپلیکیشن رایگان و کاربردی برای یادگیری زبان انگلیسی!

اگر به دنبال برنامه‌های رایگان برای یادگیری زبان هستید، 5 اپلیکیشن فوق‌العاده را در نیونیوز1 از دست ندهید.

خلاصه نوشته
  • در این مطلب به 5 برنامه رایگان و کاربردی برای یادگیری زبان انگلیسی پرداخته‌ایم. برنامه‌هایی مانند دولینگو، السا اسپیک و حتی یوتیوب از عناوین این اپلیکیشن‌ها هستند. با مطالعه این مطلب با این برنامه‌های کاربردی آشنا شوید.

پیش‌تر یادگیری زبان دوم فقط با استفاده از کلاس‌های آموزشی، کتاب‌ها و معلمان آن زبان‌ها صورت می‌گرفت‌. اما امروزه به راحتی می‌توان با استفاده از اپلیکیشن های رایگان زبان دوم را در منزل، محل کار و هر مکان دیگری یاد گرفت. شما می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن رایگان بدون صرف زمان و هزینه زبان انگلیسی را بیاموزید. در ادامه این مطلب با مجله اینترنتی نیونیوز1 همراه باشید تا شما را با 5 اپلیکیشن رایگان برای یادگیری زبان انگلیسی آشنا کنیم. چه زبانی را یاد بگیریم و یادگیری زبان چه فوایدی دارد؟

برای یادگیری زبان انگلیسی، چهار مهارت نوشتن، شنیدن، خواندن و صحبت کردن بسیار مهم هستند. در میان تمامی برنامه‌های آموزش زبان انگلیسی، این که کدام برنامه را انتخاب کنید چالش بزرگی است. اما نگران نباشید! در ادامه این مطلب 5 عنوان از بهترین برنامه‌های رایگان آموزش زبان انگلیسی را قرار داده‌ایم که می‌توانید با خیال راحت از آن‌ها استفاده کنید. این لیست مطمئناً کافی نخواهد بود و راهی است که به صورت رایگان زبان انگلیسی را یاد بگیرید. سعی کنید مهارت‌های خود را تمرین کنید و از کلاس‌های مکالمه نیز استفاده کنید.

بهترین اپلیکیشن رایگان برای یادگیری زبان دولینگو Duolingo است!

برنامه دولینگو Duolingo یک اپلیکیشن رایگان و معروف برای یادگیری زبان دوم است که به شکل یک بازی طراحی شده است. این برنامه بسیار کابردی و سرگرم‌کننده است و شما می‌توانید به صورت روزانه و برنامه‌ریزی شده از آن استفاده کنید. با این اپلیکیشن می‌توانید به راحتی گرامر، واژگان و حتی تلفظ صحیح را با درس‌های کوتاه و شخصیت‌های بامزه یاد بگیرید. نکته خوب درمورد برنامه دولینگو این است که شما می‌توانید روزانه یک درس را یاد بگیرید.

در برنامه دولینگو شما یاد می‌گیرید کلماتی که تلفظ یکسانی دارند را تشخیص دهید و حتی تلفظ این کلمات را درون عبارات تمرین کنید. ویژگی اصلی این برنامه تمرکز بر روی واژگان است و در هر درس کلماتی جدید از موضوعات مختلف را آموزش می‌دهد. در این برنامه لیگ هفتگی وجود دارد و افرادی که درس‌های بیشتری را تکمیل کنند، امتیاز بیشتری کسب می‌کنند و در جدول امتیازات قرار می‌گیرند.

 

اپلیکیشن رایگان السا اسپیک Elsa Speak بهترین برنامه برای یادگیری تلفظ است!

زمانی که زبان دیگری را یاد می‌گیرید، ممکن است با مشکلات تلفظی و بیانی مواجه شوید. اکثر افراد فکر می‌کنند که تنها معلم‌ها و افراد بومی آن زبان می‌توانند برای تلفظ درست به آن‌ها کمک کنند. اما اکنون برنامه السا اسپیک Elsa Speak راه‌حل آسانی برای این مشکلات است. با این برنامه آموزشی شما می‌توانید به صورت فوق‌العاده‌ای تلفظ کلمات را یاد بگیرید و تلفظ تک تک واج‌های انگلیسی را به شما می‌آموزد. با استفاده از برنامه السا اسپیک مهارت صحبت کردن و تلفظ شما به طور قابل‌توجهی بهبود پیدا خواهد کرد‌.

برای مثال در برنامه Elsa Speak به شما نحوه درست تلفظ کلماتی مانند Ship و Sheep یاد داده می‌شود و از سردرگمی درموارد مشابه جلوگیری به عمل خواهد آمد‌. همچنین این برنامه به شما نشان می‌دهد که چرا تلفظ کلمات را اشتباه بیان می‌کنید‌. مطلب 8 نکته برای یادگیری زبان را که نکاتی مهم و کاربردی هستند را در مجله نیونیوز1 مطالعه کنید.

 

با اپلیکیشن گرامرلی Grammarly مهارت نوشتاری خود را افزایش دهید!

باید بگوییم که نوشتن یک مهارت بسیار مهم برای دانش‌آموزانی است که قصد یادگیری زبان دیگری را دارند. نوشتن اهمیت زیادی دارد و در هر لحظه از روز نمی‌توانید کسی را بیابید که متون شما را تصحیح و اصلاح کند. ما به شما برنامه گرامرلی Grammarly را پیشنهاد می‌کنیم. این برنامه به شما یاد می‌دهد که چگونه یک رایتینگ منظم را با رعایت تمامی قوانین بنویسید.

برنامه Grammarly متون شما را اصلاح می‌کند و از همه مهم‌تر به شما می‌گوید که چه اشتباهاتی انجام داده‌اید. برای مثال اگر قصد نوشتن یک متن تجاری را دارید، این برنامه به شما اطلاع می‌دهد که نوع متن، املا کلمات، انسجام عبارات و علائم نگارشی تا چه حدی خوب هستند. در واقع این برنامه مانند یک معلم به شما کمک می‌کند آن چیزی را که نوشته‌اید را بررسی کنید. شاید برایتان جالب باشد که افراد بومی و نیتیو اسپیکرها نیز از این برنامه استفاده می‌‌کنند.

با یوتیوب YouTube زبان خود را به بهترین نحو تقویت کنید!

یوتیوب یک اپلیکیشن رایگان و فوق‌العاده برای یادگیری زبان انگلیسی است. گوش دادن بخش مهمی از یادگیری است و در این برنامه می‌توانید انواع مطالب با موضوعات مختلف را به زبان انگلیسی گوش دهید و حتی زیرنویس آن‌ها را مشاهده نمایید‌. با گوش دادن به ویدیوها و مشاهده هم‌زمان زیرنویس، می‌توانید کلمات جا افتاده را در زیرنویس پیدا کنید و یاد بگیرید. برخی از کانال‌های یوتیوبی که زیرنویس دارند و موضوعات جالبی را نیز به نمایش می‌گذارند: TED talks، Vox، Geography Now و Crash Course هستند. این موارد می‌توانند به شما در یادگیری زبان انگلیسی کمک کنند.

اپلیکیشن فیلپ بورد Flipboard برنامه ای فوق العاده برای خواندن اخبار و مقالات!

اپلیکیشن رایگان فلیپ بورد Flipboard یک برنامه کاربردی برای خوانش متون است. شما می‌توانید در این برنامه اخبار و مقالات مختلف را مطالعه کنید و مهارت خوانش خود را افزایش دهید. در فلیپ بورد می‌توانید نوع اخبار و مقاله‌ای که علاقه‌مند به مطالعه آن‌ها هستید از میان طیف گسترده‌ای از موضوعات متنوع انتخاب کنید. موضوعات اخبار از سیاست‌های جهانی، بهداشت و درمان، تا موسیقی پاپ و اخبار و شایعات متنوع است. قابل توجه است که این مطالب طولانی نیستند و با راحتی می‌توانید در زمان کوتاه آن‌ها را مطالعه نمایید.

منبع: elucabista.com و مجله اینترنتی نیونیوز1

گرد آورنده
newnews1
منبع
elucabista
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا