فیلم و سریال

بررسی سریال ونزدی 2022 Wednesday: اثری ترسناک و فانتزی با هنرنمایی جنا اورتگا!

با نیونیوز۱ همراه باشید و معرفی سریال جدید و پرطرفدار نتفلیکس به نام ونزدی را از دست ندهید!

سریال جدید ونزدی با عنوان انگلیسی Wednesday محصول سال 2022 تولید ایالات متحده می‌باشد. شخصیت اصلی داستان این سریال فردی است که از مدرسه طرد شده و به یک آکادمی برای استعدادهای غیرعادی فرستاده می‌شود. در ادامه این مطلب با معرفی سریال ونزدی با مجله اینترنتی نیونیوز1 در بخش فیلم و سریال همراه باشید. معرفی و بررسی سریال خاندان اژدها 2022 پیش‌درآمدی از بازی تاج و تخت را در نیونیوز1 از دست ندهید.

معرفی سریال ونزدی Wednesday 2022: یک کمدی فانتزی بر اساس سریال خانواده آدامز!

سریال ونزدی به معنی چهارشنبه و با عنوان اصلی Wednesday شناخته می‌شود. این سریال در ژانرهای فانتزی، کمدی، ماوراء الطبیعه و جنایی به کارگردانی تیم برتون (Tim Burton)، جیمز مارشال (James Marshall) و گانجا مونتیرو (Gandja Monteiro) می‌باشد. این سریال براساس شخصیت ونزدی آدامز در سریال ترسناک خانواده آدامز Addams Family ساخته شده است.

داستان ونزدی حول محور شخصیت اصلی آن که ونزدی نام دارد، می‌چرخد. بازیگر این شخصیت جنا اورتگا (Jenna Ortega) هنرمند 20 ساله است. او پیش‌تر در آثاری مانند تو (You) و جیغ (Scream) هنرنمایی کرده است‌. او با چالش بزرگی در سریال جدید ونزدی روبرو است و باید رفتارهای عجیب یک نوجوان را در طول سریال حفظ کند.

شخصیت ونزدی کاریزمای تیره و تار در سریال است!

اورتگا با هشیاری کامل در نقش ونزدی هنرنمایی کرده است و این شخصیت را برای تماشاگران به عنوان بخش مهمی از سریال قرار داده است. ونزدی دختری با گیسوهای بافته شده، گونه‌های رنگ پریده با فکی برجسته و بیرون‌زده است که یک کاریزمای تیره و تار در سریال ایجاد کرده است. معرفی سریال خانم اسکارلت و دوک 2022 داستانی جنجالی از حل قتل‌ها و جنایت‌ها را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در سراسر سریال یک شوخ‌طبعی ترسناک وجود دارد. این سریال برای نوجوانان و بزرگسالان جوان جذابیت ویژه‌ای پیدا کرده و لذت‌بخش است‌‌‌. هم‌چنین طرفداران هری پاتر نیز می‌توانند این سریال جدید را تماشا کنند. این اثر رکورد تماشا را در یک هفته داشته است. این نمایش به عنوان کاوشی از اضطراب نوجوانان عمل می‌کند. ترشروئی و بدخوئی شخصیت ونزدی وسیله دفاعی او برای اعتماد به نفس پایین است. این سریال آسیب‌پذیری نوجوانان و دوست داشتن خود را نشان می‌دهد.

جزئیاتی از امتیازات و تاریخ اکران سریال ونزدی Wednesday 2022

ونزدی محصولی از کمپانی نتفلیکس می‌باشد که این کمپانی مشهور تاکنون 8 قسمت از آن را منتشر کرده است‌. مدت زمان هر قسمت حدود 45 دقیقه می‌باشد. این اثر امتیاز بسیار خوب 8.2 را از سایت IMDb دریافت کرده است و 72 درصد از داوران رسانه محبوب Rotten Tomatoes از تماشای آن رضایت داشته‌اند. همچنین 96 درصد از کاربران گوگل نیز این سریال جذاب را پسندیده‌اند. قسمت نخست ونزدی در 23 نوامبر 2022 (برابر با 2 دی‌ماه 1401) منتشر شده است. معرفی سریال مامان این کارو نکن 2022 کمدی خون‌گرم از تایوان و کمپانی نتفلیکس را در اینجا بخوانید.

خلاصه داستان سریال ونزدی Wednesday: ماجراهای دانش آموز غیرعادی در آکادمی شبانه روزی!

داستان سریال ونزدی با انتقال فرزند ارشد خانواده آدامز از مدرسه به آکادمی نورمور آغاز می‌شود. مدرسه‌ای شبانه‌روزی و دورافتاده که بهشت هیولاهایی با جسم دانش‌آموزان است. این دانش‌آموزان هیولاهایی مانند خون‌آشام‌ها، حوری‌های خطرناک و گرگینه‌ها هستند. آن‌جا فضای امنی برای افراد عجیب و غریب است. اما یک جانور وحشی در جنگل‌ پرسه می‌زند و افراد را شکار می‌کند. ونزدی به همراه دستیارش که یک دست متحرک است، تلاش می‌کند تا بر توانایی‌هایش مسلط شود.

تریلر سریال ونزدی Wednesday 2022

در این بخش از مطلب برای آشنایی شما مخاطبان همیشگی نیونیوز1 با فضا و اتمسفر ونزدی تریلر آن را قرار داده‌ایم.

لیست عوامل و بازیگران سریال ونزدی Wednesday 2022

خالقان این سریال آلفرد گوف (Alfred Gough) و مایلز میلار  (Miles Millar) هستند. کارگردانان ونزدی تیم برتون (Tim Burton) چهار قسمت، جیمز مارشال (James Marshall) دو قسمت و گانجا مونتیرو (Gandja Monteiro) کارگردانی دو قسمت می‌باشند. موسیقی سریال برعهده کریس بیکن (Chris Bacon) و دنی الفمن (Danny Elfman) بوده است.

از بازیگران سریال ونزدی جنا اورتگا در نقش ونزدی آدامز، هانتر دوهان (Hunter Doohan) در نقش تایلر گالپین، پرسی هاینس وایت (Percy Hynes White) در نقش خاویر تورپ، اما مایرز (Emma Myers) در نقش انید سینکلر، جوی ساندی (Joy Sunday) در نقش بیانکا، جورجی فارمر (Georgie Farmer) در نقش آژاکس و کریستینا ریچی (Christina Ricci) در نقش مرلین هستند.

منبع: مجله اینترنتی نیونیوز1 و IMDb

گرد آورنده
newnews1
منبع
imdb
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا