فیلم و سریالنقد و بررسی فیلم و سریال
موضوعات داغ

بررسی مینی سریال نفس بکش 2022 Keep Breathing: تلاش برای بقا و زنده ماندن از نتفلیکس!

مینی سریال نفس بکش: اثری نه چندان موفق با موضوع بقا از نتفلیکس!

خلاصه نوشته
  • نمایش نه چندان موفق نتفلیکس از بقا در مینی سریال نفس بکش!

مینی سریال نفس بکش با ژانر ماجراجویی، هیجان‌انگیز و درام داستان زنی به نام لیو را به تصویر کشیده که برای زنده ماندن تلاش می‌کند. از دسته مطالب جذاب سینما می‌توانید مطلب بهترین سریال‌های 2022 به انتخاب نیونیوز1 را مطالعه نمایید. همچنین مطلب نقد و بررسی فیلم مرد خاکستری را از دست ندهید. در ادامه با معرفی، نقد و بررسی مختصر، مرور خلاصه داستان، تریلر و لیست عوامل تولید و ستارگان مینی سریال نفس بکش همراه نیونیوز1 باشید.

معرفی مینی سریال نفس بکش 2022 Keep Breathing: روایتی با موضوع بقا از نتفلیکس!

مینی سریال نفس بکش (Keep Breathing) با نام مختصر Breathe از کمپانی برادران وارنر و شبکه نتفلیکس می‌باشد. این مینی سریال با ژانر ماجراجویی، هیجان‌انگیز و درام در 6 قسمت و یک فصل انتشار پیدا کرده است. این مینی سریال تولید ایالات متحده آمریکا است و در کانادا فیلم‌برداری شده است. مینی سریال نفس بکش مجموعا 3 ساعت و 29 دقیقه می‌باشد. این مینی سریال در تاریخ 28 ژوئیه (6 مرداد 1401) انتشار پیدا کرده است.

این مینی سریال میانگین امتیاز 5.2 را از کاربران IMDB دریافت کرده است. آرای داوران در رسانه Rotten tomatoes تنها 38 درصد و در گوگل 76 درصد این مینی سریال را پسندیده‌اند. در انتهای مطلب می‌توانید امتیاز تخصصی کارشناسان سینما مجله اینترنتی نیونیوز1 به مینی سریال نفس بکش را مشاهده نمایید. داستان این مینی سریال به حادثه سقوط یک هواپیمای کوچک و شخصی اشاره دارد. پس از سقوط این هواپیما دختری تنها به نام لیو باید برای بقا و زنده ماندن خود در جنگل و حیات وحش کانادا تلاش کند. در ادامه با نقد و بررسی مختصر، مرور خلاصه داستان، تریلر و لیست عوامل تولید و ستارگان مینی سریال نفس بکش همراه نیونیوز1 باشید.

بررسی مینی سریال نفس بکش 2022 Keep Breathing: تلاش برای بقا و زنده ماندن از نتفلیکس!

نقد و بررسی مختصر مینی سریال نفس بکش 2022 Keep Breathing

مینی سریال نفس بکش با بازیگران محدود و کم تعداد در ژانر ماجراجویی و درام به نمایش درآمده است. سازندگان ایده به تصویر کشیدن تلاش یک زن تنها برای بقا را در سر داشته‌اند. با این وجود بسیاری از ایده سکانس‌های این مینی سریال پیش‌تر در سینما به نمایش درآمده بود. این مینی سریال بدون هیچ نوآوری و جلوه خلاقانه خاصی در مقابل مخاطب قرار می‌گیرد. حتی ریتم و ضرب آهنگ پیشرفت داستان این مینی سریال سرعت کندی دارد. همین موضوع حس هیجان‌انگیز بودن و اضطراب را در طول مینی سریال کم کرده است.

بررسی مینی سریال نفس بکش 2022 Keep Breathing: تلاش برای بقا و زنده ماندن از نتفلیکس!

نقد مینی سریال نفس بکش 2022: ضعف سازندگان در حفظ تعادل و انسجام!

حتی موسیقی متن مینی سریال نفس بکش با موضوع آن هماهنگ نیست و اتمسفر خوب و گیرایی را خلق نمی‌کند. موضوعات احساسی و عاطفی که در پس زمینه و خاطرات شخصیت اصلی به نمایش در می‌آید گیرایی و عمق کافی را ندارند. دیالوگ‌های این مینی سریال نیز ساده و سطحی هستند. کیفیت کارگردانی نفس بکش کاملا معمولی بوده است. ایفای نقش بازیگران این مینی سریال نسبتا ضعیف است؛ و تنها شخصیت لیو کمی رضایت‌بخش ظاهر شده است. به نوعی نکته‌ای که به عنوان ضعف در تولید این مینی سریال به چشم می‌خورد عدم تعادل و انسجام است.

حتی درام مربوط به رابطه لیو با دنی که در خاطراتش به نمایش درآمده بسیار بی محتوا و بدون جلوه یا جذابیت خاصی بوده است. خاطرات کودکی لیو نیز بدون هماهنگی و ارتباط خاصی با داستان روایت می‌شوند که نمی‌تواند مخاطب را جذب کند. تولید و تدوین این اثر نیز کاملا کیفیت متوسطی دارد. موضوعات مربوط به بقا و تلاش برای زنده ماندن نیز بسیار ساده و کلیشه‌ای روایت شده‌اند. در فیلم‌نامه این مینی سریال نکته نوآورانه و با جلوه خاصی در نظر گرفته نشده است. حتی سازندگان از ایده رساندن هیجان به مخاطب بازمانده‌اند. چرا که درست در سخت‌ترین شرایط با فلش‌بک‌ها به خاطرات بدون محتوی روبه‌رو خواهیم شد. در ادامه با بررسی خلاصه داستان، تریلر و لیست عوامل تولید و ستارگان این مینی سریال همراه نیونیوز1 باشید.

بررسی مینی سریال نفس بکش 2022 Keep Breathing: تلاش برای بقا و زنده ماندن از نتفلیکس!

خلاصه داستان مینی سریال نفس بکش 2022 Keep Breathing

لیو زنی است که برای یک سفر مهم در فرودگاه منتظر پرواز است. پرواز او لغو می‌شود و برای رساندن خود به سفرش حاضر است هرکاری انجام دهد. او تصمیم می‌گیرد با دونفر که با هواپیما شخصی قصد سفر دارند همراه شود. در طول این پرواز یک نقص فنی و کمبود سوخت باعث سقوط هواپیما می‌شود. هواپیما به آب میافتد و درحال غرف شدن است.

خلبان پرواز زنده نمی‌ماند اما لیو و سم از هواپیما خارج می‌شوند. سم آسیب جدی دیده است. او خونریزی داخلی کرده و زنده نمی‌ماند. او بعد از مرگ سم متوجه می‌شود که آن‌ها در حال قاچاق پول بوده‌اند و هیچ‌کس به دنبالشان نخواهد آمد. لیو تنها وسط جنگل‌های کانادا گیر افتاده است. او باید برای زنده ماندن خود تلاش کند. با طبیعت مبارزه کند و چیزی برای خوردن پیدا کند. در ادامه با بررسی تریلر و لیست عوامل تولید و بازیگران مینی سریال نفس بکش همراه نیونیوز1 باشید.

بررسی مینی سریال نفس بکش 2022 Keep Breathing: تلاش برای بقا و زنده ماندن از نتفلیکس!

تریلر مینی سریال نفس بکش 2022 Keep Breathing

در این بخش از مطلب جهت آشنایی شما با اتمسفر مینی سریال نفس بکش تریلر آن را قرار داده‌ایم.

 

لیست عوامل تولید و بازیگران مینی سریال نفس بکش 2022 Keep Breathing

نفس بکش به کارگردانی مگی کیلی (Maggie Kiley) و ربکا رودریگرز (Rebecca Rodriguez) پرداخته شده است. نویسندگی فیلم‌نامه برعهده براندان گال (Brendan Gall)، مارتین گرو (Martin Gero) و ایتوری سوسا (Iturri Sosa) بوده است. براندان گال، مگی کیلی، مارتین گرو، تاجا پرکینز (Taja Perkins) و کالین برایت (Colin Bright) تهیه‌کنندگان این مینی سریال بوده‌اند. مدیریت فیلم‌برداری برعهده آلیشیا رابینز (Alicia Robbins) و جان جافین (Jon Joffin) بوده است. زد استارکوویچ (Zed Starkovich) و ثور فینبرگ (Thor Fienberg) تهیه‌کنندگان موسیقی متن این مینی سریال هستند.

بررسی مینی سریال نفس بکش 2022 Keep Breathing: تلاش برای بقا و زنده ماندن از نتفلیکس!

بازیگران مینی سریال نفس بکش ملیسا بارارا (Melissa Barrera) در نقش لیو، فلورنسیا لوزانو (Florencia Lozano)، جف ویلبوش (Jeff Wilbusch) در نقش دنی، خوان پابلو اسپینوزا (Juan Pablo Espinosa) در نقش پدر لیو، ژوزلین پیکارد (Joselyn Picard) در نقش کودکی لیو، گتنش بره (Getenesh Berhe) در نقش روت، مایک دوپاد (Mike Dopud) در نقش جورج، میشل چوی لی (Michelle Choi-Lee) در نقش دکتر و آستین استوول (Austin Stowell) در نقش سم می‌باشند.

منبع: مجله اینترنتی نیونیوز1 و رسانه IMDB 

امتیاز سریال از نظر نیونیوز1

کارگردانی - 5.5
ایفای نقش - 6.1
فیلمنامه - 4.6
ریتم و ضرب آهنگ - 5.4
تولید، تدیون و ترکیب - 5.5
جلوه‌های ویژه - 5.8
بودجه - 5.9
اتمسفر - 5.4
نوآوری - 4.1

5.4

میانگین امتیاز از نظر نیونیوز1

مجله اینترنتی نیونیوز1 امتیازی را براساس پارامترهای کارگردانی، ایفای نقش، فیلم‌نامه، ریتم و ضرب‌آهنگ، تولید، تدوین، ترکیب و جلوه‌های ویژه برای هر اثر سینمایی در نظر می‌گیرد که در این بخش قرار گرفته است. شما می‌توانید امتیاز خود به این اثر را نیز در این بخش وارد نمایید.

امتیاز کاربران: 2.75 ( 1 رای)

گرد آورنده
نیونیوز1
منبع
imdb
مشاهده بیشتر

مدیر سایت: امیر بلادی

مدیر سایت و مجله اینترنتی نیونیوز۱، نویسنده و مترجم، زیست شناس دریا، مدیر استدیو مجهز صدا و تولید محتوی، صدابردار، آهنگساز و خواننده

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا