فیلم و سریال

بهترین انیمیشن های 2022 تاکنون!

در این مطلب نیونیوز۱ بهترین انیمیشن‌های سال ۲۰۲۲ از هیولای دریا تا قرمز شدن و لاک را از دست ندهید!

در این مطلب قصد داریم 10 عنوان از بهترین انیمیشن‌ های 2022 را به شما معرفی کنیم. این عناوین را به ترتیب امتیازات سایت IMDb در این مطلب قرار داده‌ایم‌. در ادامه با مجله اینترنتی نیونیوز1 همراه باشید تا بهترین انیمیشن های 2022 را بشناسید. به شما پیشنهاد می‌کنیم که بخش فیلم و سریال نیونیوز1 را بررسی کنید.

فهرست دسترسی به سرفصل‌های این مطلب

انیمیشن لیگ ابرقهرمانان حیوانات خانگی دی سی DC League of Super Pets 2022: نخستین عنوان از بهترین انیمیشن های 2022 با صدای دواین جانسون!

نخستین عنوان از بهترین انیمیشن های 2022، انیمیشن لیگ ابرقهرمانان حیوانات خانگی دی سی با عنوان اصلی DC League of Super-Pets است. این انیمیشن جذاب به کارگردانی جرد استرن (Jared Stern) در ژانرهای اکشن و ماجراجویی است. دواین جانسون (Dwayne Johnson) صداپیشه شخصیت کریپتو و کوین هارت (Kevin Hart) صداپیشه شخصیت آس در این اثر هستند‌. مدت زمان لیگ ابرقهرمانان حیوانات خانگی دی سی 1 ساعت و 45 دقیقه است.

داستان لیگ ابرقهرمانان حیوانات خانگی دی سی درمورد حیوانات خانگی است که با یکدیگر متحد می‌شوند تا با شرارت مبارزه کنند. سگ سوپرمن کریپتو نام دارد و تیمی از حیوانات خانگی را تشکیل می‌دهد. این ابرقهرمانان از قدرت‌های خارق‌العاده برخوردار هستند تا لیگ عدالت را نجات دهند. این انیمیشن امتیاز 7.6 را در سایت IMDb دریافت کرده است و 73 درصد از داوران رسانه محبوب Rotten Tomatoes آن را پسندیده‌اند.

انیمیشن لیگ ابرقهرمانان حیوانات خانگی دی سی از آثاری است که کودکان، نوجوانان و حتی بزرگسالان به آن علاقمند شده‌اند. این انیمیشن تلاش کرده است تا شگفت‌انگیز باشد و مخاطبان را سرگرم کند. این اثر با عناصر دوستی، کار گروهی، تلاش برای درک تفاوت‌ها مورد استقبال قرار گرفت. این انیمیشن با بودجه 90 میلیون‌دلاری، در سراسر جهان حدود 146 میلیون‌دلار فروش داشته است. لیگ ابرقهرمانان حیوانات خانگی دی سی در 29 جولای 2022 (برابر با 7 مرداد 1401) منتشر شد.

تریلر انیمیشن لیگ ابرقهرمانان حیوانات خانگی دی سی DC League of Super-Pets 2022

در این بخش از مطلب برای آشنایی شما با فضا و اتمسفر جذاب این انیمیشن، تریلر آن را قرار داده‌ایم.

 

انیمیشن هیولای دریا The Sea Beast 2022: ماجراهای شکار هیولاها و نجات آن ها توسط یک دختر کوچک!

انیمیشن هیولای دریا با عنوان The Sea Beast از پرطرفدارترین انیمیشن های 2022 است. این انیمیشن در ژانرهای کمدی و ماجراجویی به کارگردانی کریس ویلیامز (Chris Williams) است. در این اثر کارل اوربان (Karl Urban) صداپیشه شخصیت جیکوب هالند و زاریس انجل هاتور (Zaris-Angel Hator) صداپیشه شخصیت میزی هستند. مدت زمان انیمیشن هیولای دریا 1 ساعت و 55 دقیقه است.

داستان انیمیشن محبوب هیولای دریا دنیایی که جانوران وحشتناک در دریا زندگی می‌کردند را به نمایش گذاشته است. شکارچیان هیولاهای دریا را شکار می‌کردند و مشهور می‌شدند. در این میان، میزی کوچک با یک شکارچی هیولا به نام جیکوب متحد می‌شوند. این دو سفری مملو از ماجراجویی را در مکان‌های ناشناخته آغاز می‌کنند و با هیولای غول‌پیکر دریا روبرو می‌شوند. هیولای دریا امتیاز 7.1 را در سایت IMDb دریافت کرده است و 94 درصد از داوران رسانه محبوب Rotten Tomatoes آن را پسندید‌اند.

در انیمیشن هیولای دریا شاهد صحنه‌های پرتحرک و اکشن بسیاری هستیم و اثری سرگرم‌کننده است. پیام این اثر احترام به گونه‌ها و دیگر موجودات جهان است و مردم را به اجتناب از شکار توصیه می‌کند. شخصیت‌های انسانی بهتر از هیولاها ترسیم شده‌اند. فضای این انیمیشن فوق‌العاده است و ظرافت بسیاری برای تولید آن به کار رفته است. هیولای دریا در 8 جولای 2022 (برابر با 17 تیر 1401) از نتفلیکس منتشر شد. معرفی انیمیشن هیولای دریا را در مجله اینترنتی نیونیو1 از دست ندهید.

تریلر انیمیشن هیولای دریا The Sea Beast 2022

در اینجا تریلر انیمیشن جذاب هیولای دریا را قرار داده‌ایم و مشاهده آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

انیمیشن قرمز شدن Turning Red 2022: داستان دختری که در اوج هیجان به یک پاندای غول پیکر تبدیل میشود!

عنوان دیگر از بهترین انیمیشن های 2022، انیمیشن قرمز شدن با عنوان اصلی Turning Red است. این انیمیشن در ژانرهای فانتزی، کمدی، ماجراجویی و خانوادگی به کارگردانی دومی شی (Domee Shi) می‌باشد‌‌. روزالی چیانگ (Rosalie Chiang) صداپیشه شخصیت میلین و ساندرا اوه (Sandra Oh) صداپیشه شخصیت مینگ در این انیمیشن هستند. مدت زمان قرمز شدن 1 ساعت و 40 دقیقه است.

داستان انیمیشن قرمز شدن درمورد دختر 13 ساله‌ای به نام میلین است. این دختر چینی کانادایی است و با ماجراهای عجیبی در زندگی‌اش روبرو می‌شود. هنگامی که هیجان شدید را تجربه می‌کند، به یک پاندای بزرگ و قرمز تبدیل می‌شود. قرمز شدن امتیاز 7 را در سایت IMDb دارد و 95 درصد از داوران رسانه محبوب Rotten Tomatoes آن را پسندیده‌اند.

انیمیشن قرمز شدن حقیقتی مهم درمورد بزرگ شدن و احساسات بلوغ را به نمایش می‌گذارد. بلوغ تجربه‌ای منحصر به فرد و شخصی است که تمام افراد آن را تجربه می‌کنند. پیام این انیمیشن دوستی و قبول کردن تغییرات و پاندای درون شما است. قرمز شدن به عنوان نگاهی خلاقانه به ناهنجاری‌های بزرگ شدن است که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. این انیمیشن با بودجه 175 میلیون‌دلاری، حدود 20 میلیون‌دلار فروش داشته است. قرمز شدن در 11 مارس 2022 (برابر با 20 اسفند 1400) منتشر شد.

تریلر انیمیشن قرمز شدن Turning Red 2022

تریلر انیمیشن قرمز شدن و تبدیل دختر نوجوان به یک پاندای قرمز را در ادامه مشاهده کنید.

 

 

انیمیشن چیپ و دیل تکاوران نجات Chip ‘n Dale Rescue Rangers 2022: ماجراجویی سنجاب های پر دردسر!

انیمیشن چیپ و دیل تکاوران نجات با عنوان اصلی Chip ‘n Dale: Rescue Rangers محصول سال 2022 به کارگردانی آکیوا شفر (Akiva Schaffer) است. این انیمیشن در ژانرهای کمدی، ماجراجویی، خانوادگی و رازآلود است. سه ستاره اصلی این اثر اندی سمبرگ (Andy Samberg) در نقش دیل، جان مولانی (John Mulaney) در نقش چیپ و کی کی لین (KiKi Layne) در نقش الی هستند. مدت زمان انیمیشن چیپ و دیل تکاوران نجات 1 ساعت و 37 دقیقه است.

داستان انیمیشن چیپ و دیل تکاوران نجات در میان انسان‌ها می‌گذرد‌‌. زندگی آن‌ها اکنون متفاوت است. وقتی یکی از دوستان آن‌ها به طور مرموزی ناپدید می‌شود، چیپ و دیل باید با یکدیگر متحد شوند و دوستی خود را دوباره شکل دهند تا برای نجات جان دوستشان تلاش کنند. این دو با ماجراهای بسیاری در دنیای انسان‌ها روبرو می‌شوند. این انیمیشن امتیاز 7 را در سایت IMDb دریافت کرده است و 80 درصد از داوران رسانه Rotten Tomatoes آن را پسندیده‌اند.

انیمیشن چیپ و دیل تکاوران نجات یک ترکیب زنده اکشن و انیمیشن است. نقدهای این اثر عمدتاً مثبت بوده است مردم علاقمند به سنجاب‌ها هستند. این انیمیشن سرگرم‌کننده است و با سکانس‌های ماجراجویی مخاطبان را به ادامه تماشا ترغیب می‌کنند. فیلم‌نامه آن به خوبی نوشته شده است و لایو‌اکشن جذابی را به نمایش گذاشته است. این انیمیشن ماجراجویی با بودجه 70 میلیون‌دلاری تاکنون حدود 620 هزاردلار درآمد داشته است. چیپ و دیل تکاوران نجات در 20 می 2022 (برابر با 30 اردیبهشت 1401) منتشر شد.

تریلر انیمیشن چیپ و دیل تکاوران نجات Chip ‘n Dale Rescue Rangers 2022

برای آشنایی با فضا و اتمسفر این انیمیشن ماجراجویی، تریلر آن را مشاهده کنید.

 

 

انیمیشن برگری باب The Bob’s Burgers 2022: تلاش خانوادگی برای نجات رستوران!

عنوان دیگر از بهترین انیمیشن های 2022، انیمیشن برگری باب با نام انگلیسی The Bob’s Burgers است. این انیمیشن در ژانرهای کمدی، ماجراجویی و موزیکال به کارگردانی لورن بوچارد (Loren Bouchard) و برنارد دریمن (Bernard Derriman) می‌باشد‌. اچ جون بنجامین (H. Jon Benjamin) صداپیشه شخصیت باب بلچر است. مدت زمان این اثر 1 ساعت و 42 دقیقه است.

داستان انیمیشن برگری باب درمورد خانواده بلچرها است. آن‌ها یک رستوران خانوادگی دارند که چاله بزرگی روبروی آن به وجود آمده است. افراد خانواده بلچر تلاش می‌کنند تا رستوران خود را از بسته شدن نجات دهند. بچه‌ها سعی دارند رازی حل کنند تا رستوران خانوادگی‌شان را نجات دهند. برگری باب امتیاز 7 را در سایت IMDb دریافت کرده است و 88 درصد از داوران رسانه پرمخاطب Rotten Tomatoes نیز آن را پسندیده‌اند‌.

برگری باب در سال 2011 یک محصول سریالی بود. این انیمیشن به مدت 5 سال متوقف شده بود و اکنون مخاطبان پس از سال‌ها انتظار می‌توانند نسخه فیلم آن را مشاهده کنند‌. این انیمیشن طنز است و به طور مستقل از سریال می‌توان آن را مشاهده کرد. انیمیشن برگری باب یکی از شگفتی‌های صنعت انیمیشن‌سازی است. این انیمیشن در 27 می 2022 (برابر با 6 خرداد 1401) منتشر شد.

تریلر انیمیشن برگری باب The Bob’s Burgers 2022

برای مشاهده تریلر انیمیشن برگری باب، روی ویدیو زیر کلیک کنید.

 

انیمیشن رفقای بد The Bad Guys 2022: نقشه های باند حیوانات خلافکار برای کلاهبرداری!

عنوان دیگر از بهترین انیمیشن های 2022، انیمیشن رفقای بد است. این انیمیشن جذاب در ژانرهای ماجراجویی، کمدی، خانوادگی و جنایی به کارگردانی پیر پریفل (Pierre Perifel) می‌باشد‌. دو صداپیشه اصلی آن سام راکول (Sam Rockwell) در نقش گرگ و مارک مارون (Marc Maron) در نقش مار هستند. مدت زمان این انیمیشن 1 ساعت و 40 دقیقه است.

داستان انیمیشن رفقای بد درمورد جنایتکارانی به نام آقای گرگ، آقای مار، آقای پیرانا، آقای کوسه و خانم رتیل است. این حیوانات دستگیر می‌شوند و برای اجتناب از مجازات زندان، باید یک کلاهبرداری چالش‌برانگیز را انجام دهند. این باند خلافکار در نقش افراد خوب، قصد دارند دنیا را فریب دهند. رفقای بد امتیاز 6.8 را در سایت IMDb دریافت کرده است و 88 درصد از داوران رسانه Rotten Tomatoes آن را پسندیده‌اند.

در انیمیشن رفقای بد، حیوانات ظاهر انسانی دارند و داستان سرگرم‌کننده‌ای را به نمایش می‌گذارند. شخصیت شرور داستان طوری روایت می‌شود که گویی قهرمان اصلی انیمیشن است. یک گروه مجرم، اما دوست‌داشتنی ویژگی‌های جنب و جوشی جذابی را به نمایش گذاشته‌اند. این انیمیشن یک سری رمان گرافیکی استرالیایی اقتباس شده است. داستان رفقای بد با کیفیت و تاثیرگذار است. این انیمیشن در 22 آوریل 2022 (برابر با 2 اردیبهشت 1401) منتشر شد.

تریلر انیمیشن رفقای بد The Bad Guys 2022

در این بخش از مطلب تریلر انیمیشن رفقای بد از خلافکاران انسان‌نما را قرار داده‌ایم.

 

 

انیمیشن خانه The House 2022: مکانی که سرنوشت افراد آن را رقم میزند!

انیمیشن خانه با عنوان The House اثری دیگر از بهترین انیمیشن های 2022 است. این انیمیشن در ژانرهای درام و کمدی به کارگردانی پالوما بائزا (Paloma Baeza)، اما دی سواف (Emma De Swaef)، نیکی لیندروث فون باهر (Niki Lindroth von Bahr) و مارک جیمز رولز (Marc James Roels) می‌باشد. این اثر از سه داستان در سه دوره متفاوت تشکیل شده است و تنها وجه مشترک آن‌ها خانه است. این خانه مکانی عرفانی با نیت‌های شوم است و برای بزرگسالان است. مدت زمان انیمیشن خانه 1 ساعت و 37 دقیقه است.

داستان نخست انیمیشن خانه یک خانواده فقیر را نشان می‌دهد که به خانه جدید نقل مکان کرده‌اند و با ماجراهای ترسناک و نگران‌کننده‌ای روبرو می‌شوند. در داستان دوم فردی خانه را بازسازی می‌کند تا روی آن سرمایه‌‌گذاری کند. در آخرین داستان آب‌های سیل‌آسا به سمت خانه روانه می‌شوند و افراد آن به دردسر می‌افتند. این انیمیشن امتیاز 6.8 را در سایت IMDb دریافت کرده است و 97 درصد از داوران رسانه Rotten Tomatoes از تماشای آن لذت برده‌اند.

داستان‌ انیمیشن خانه به سه قسمت تقسیم شده است. سه داستان مجزا که هرکدام تقریباً 30 دقیقه شما را سرگرم می‌کنند. این داستان‌ها در دوره‌های متفاوت اتفاق می‌افتند و همگی در یک خانه هستند. دو داستان نخست پیچیده و شبح‌وار هستند، اما داستان سوم طراحی ساده‌تری دارد. از نظر گرافیکی داستان اول موردقبول‌تر است. این اثر برنده جایزه امی در انیمیشن و همچنین برنده جایزه هیئت داوران دد جشنواره بین‌المللی فیلم انیمیشن انسی شده است. خانه در 14 ژانویه 2022 (برابر با 24 دی 1400) منتشر شده است.

تریلر انیمیشن خانه The House 2022

برای آشنایی با فضای این انیمیشن استاپ موشن تریلر آن را مشاهده نمایید.

 

 

انیمیشن مینیون ها ظهور گرو Minions the Rise of Gru 2022: پشتیبانی مینیون ها از گرو برای تبدیل شدن به یک شرور!

انیمیشن مینیون ها ظهور گرو Minions the Rise of Gru محصول سال 2022 در ژانرهای ماجراجویی، کمدی، جنایی، خانوادگی و علمی‌تخیلی است. کارگردان این انیمیشن کایل بالدا (Kyle Balda) می‌باشد. استیو کارل (Steve Carell) صداپیشه گرو و پیر کافین (Pierre Coffin) صداپیشه مینیون‌ها هستند. موجودات جذاب مینیون بسیار پرطرفدار هستند و این انیمیشن نیز مورد استقبال قرار گرفته است. مدت زمان این اثر 1 ساعت و 27 دقیقه است.

داستان انیمیشن مینیون ها ظهور گرو در دهه 1970 می‌گذرد. گرو یکی از طرفداران یک سوپر گروه ابرشرور است که نقشه می‌کشد تا به آن‌ها ملحق شود‌. مینیون‌ها او را پشتیبانی می‌کنند و آزمایش اولین سلاح‌های خود را آغاز می‌کنند. مصاحبه گرو با افراد شرور خوب پیش نمی‌رود و ماجراهای شیطانی او شروع می‌شوند. این انیمیشن امتیاز 6.6 را در رسانه IMDb دریافت کرده است و 71 درصد از داوران رسانه محبوب Rotten Tomatoes نیز آن را پسندیده‌اند.

حضور مینیون‌ها و انرژی فوق‌العاده آن‌ها در انیمیشن مینیون ها ظهور گرو به چشم می‌خورد. رنگ‌هایی که در این انیمیشن هستند، به خوبی نمایان شده‌اند و جذاب‌اند. سکانس‌های اکشن طراحی خوبی دارند و سرگرم‌کننده هستند. لحظات عالی و کمدی را در این انیمیشن تجربه خواهید کرد. این اثر دومین پیش‌نمایش فیلم‌های اصلی و دنباله‌ای از انیمیشن مینیون ها است. مینیون ها ظهور گرو با بودجه 80 میلیون‌دلاری، نزدیک به 870 میلیون‌دلار درآمد داشته است. تاریخ اکران آن در 1 جولای 2022 (برابر با 10 تیر 1401) بوده است. مطلب معرفی مینیون ها ظهور گرو را در اینجا بخوانید.

تریلر انیمیشن مینیون ها ظهور گرو Minions the Rise of Gru 2022

اگر علاقمند به تماشای این انیمیشن جدید هستید، تریلر آن را از دست ندهید‌.

 

انیمیشن سونیک جوجه تیغی 2 Sonic the Hedgehog محصول جدید سال 2022: هنرنمایی جیم کری در سونیک 2!

انیمیشن سونیک جوجه تیغی Sonic the Hedgehog 2 با نام Sonic 2 نیز شناخته می‌شود. این انیمیشن در ژانرهای اکشن، ماجراجویی، کمدی، خانوادگی، فانتزی و علمی‌تخیلی به کارگردانی جف فاولر (Jeff Fowler) است. دو ستاره اصلی آن جیمز مارسدن (James Marsden) در نقش تام و جیم کری (Jim Carrey) در نقش دکتر روباتنیک هستند. مدت زمان این اثر 2 ساعت و 2 دقیقه است.

در ماجراهای جدید سونیک، تام و مدی برای گذراندن تعطیلات او را ترک می‌کنند. دکتر رباتنیک با شریک جدید خود برای یافتن یک زمرد بازمی‌گردد‌. زمرد قدرتی دارد که می‌تواند تمدن‌ها را بسازد و یا نابود کند. سونیک با دستیار خود متحد می‌شود تا سفری را برای پیدا کردن زمرد آغاز کنند. سونیک جوجه تیغی 2 امتیاز 6.5 را در سایت IMDb دریافت کرده است و 69 درصد از داوران رسانه محبوب Rotten Tomatoes آن را پسندیده‌اند.

اولین قسمت سونیک جوجه تیغی در سال 2020 منتشر شد‌. به دلیل استقبال طرفداران از این لایواکشن، قسمت دوم آن نیز منتشر شد. شخصیت اصلی این اثر سونیک است که میان کودکان و حتی بزرگسالان محبوب است. این انیمیشن شما را به مدت دو ساعت سرگرم خواهد کرد. تلاش‌های سونیک برای تبدیل شدن به یک قهرمان این انیمیشن را جذاب کرده است. سونیک 2 با بودجه 110 میلیون‌دلاری، درآمدی بیش از 400 میلیون‌دلار داشته است. سونیک جوجه تیغی 2 در 8 آوریل 2022 (برابر با 19 فروردین 1401) منتشر شد.

تریلر انیمیشن سونیک جوجه تیغی 2 Sonic the Hedgehog

تریلر این انیمیشن اکشن را در نیونیوز۱ مشاهده کنید.

 

 

انیمیشن شانس Luck 2022: دختری بدشانس وارد سرزمین جادویی شانس میشود!

آخرین عنوان از بهترین انیمیشن های 2022، انیمیشن شانس یا لاک با عنوان اصلی Luck است. این انیمیشن جذاب در ژانرهای فانتزی، کمدی، خانوادگی و ماجراجویی به کارگردانی پگی هولمز (Peggy Holmes) می‌باشد. دو صداپیشه اصلی این اثر ایوا نوبل زاده (Eva Noblezada) در نقش سم و سایمون پگ (Simon Pegg) در نقش باب هستند. مدت زمان شانس 1 ساعت و 45 دقیقه است.

داستان انیمیشن شانس درمورد دختری به نام سم است که به طور اتفاقی وارد سرزمین شانس می‌شود. او در تمام طول زندگی‌اش با بدشانسی دست و پنجه نرم می‌کند و با یک گربه سیاه به نام باب در سرزمین شانس به ماجراجویی می‌پردازد. ماجراهای سم و باب در سرزمین شانس دردسرساز می‌شود و آن‌ها باید برای پایداری خوش شانسی و بد شانسی تلاش کنند. این انیمیشن امتیاز 6.3 را در سایت IMDb دریافت کرده است و 49 درصد از داوران رسانه Rotten Tomatoes آن را پسندیده‌اند.

در انیمیشن شانس سکانس‌های جذابی از تعقیب و گریز سم و گربه سیاه وجود دارد. در طراحی این اثر خلاقیت جسورانه‌ای به کار رفته است و شخصیت‌های دوست‌داشتنی در آن وجود دارند. قهرمان داستان توجه مخاطبان را به خود جلب می‌کند. نکته منفی انیمیشن شانس این است که داستان آن قابل پیش‌بینی است. اپل تیوی پلاس این اثر را در 5 اوت 2022 (برابر با 14 مرداد 1401) منتشر کرد. مطلب معرفی انیمیشن شانس را با کلیک بر روی بخش رنگی مطالعه نمایید.

تریلر انیمیشن شانس Luck 2022

مشاهده تریلر انیمیشن جدید شانس و دنیای جادویی شانس را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

منبع: مجله اینترنتی نیونیوز1 و IMDb

گرد آورنده
newnews1
منبع
IMDb
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا