فیلم و سریال

معرفی انیمیشن وندل و وایلد Wendell and Wild 2022: اثری ترسناک از چالش مرگ و زندگی!

معرفی انیمیشن وندل و وایلد داستانی از دو برادر شیطانی در نیونیوز۱ بررسی کنید.

انیمیشن جدید وندل و وایلد با عنوان اصلی Wendell and Wild محصول جدید سال 2022 و تولید ایالات‌متحده آمریکا است. این اثر یک استاپ موشن است که نتفلیکس آن را منتشر خواهد کرد. در ادامه مطلب با مجله اینترنتی نیونیوز۱ در بخش فیلم و سریال همراهی باشید. مطلب بهترین انیمیشن های 2022 تاکنون را در نیونیوز۱ از دست ندهید.

معرفی انیمیشن وندل و وایلد Wendell and Wild 2022: کارگردان کورالین دوباره باز میگردد!

انیمیشن وندل و وایلد (Wendell and Wild) محصول سال 2022 در ژانرهای ماجراجویی، کمدی، خانوادگی، فانتزی، مهیج و ترسناک به کارگردانی هنری سلیک (Henry Selick) است. سیلک با ساخت انیمیشن‌های استاپ موشن مورد تحسین قرار گرفته است. او کارگردان و نویسنده فیلم‌نامه انیمیشن محبوب و برنده اسکار، کورالین 2009 (Coraline) است. مطمئناً طرفداران کورالین انیمیشن جدید را دوست خواهند داشت‌.

وندل و وایلد به عنوان یک کمدی ترسناک و تاریک با چاشنی فانتزی شناخته می‌شود. داستان این انیمیشن یک ماجراجویی کمدی و عجیب و غریب است‌. وندل و وایلد قانون مرگ و زندگی را به چالش می‌کشد. این اثر یک استاپ موشن است و از طریق هنر دست‌ساز روایت می‌شود. این اثر ترسناک و در عین حال خنده‌دار است که تماشاگران را به یک سفر عجیب می‌برد. مطلب معرفی انیمیشن جدید پاندای کونگ فو کار 4 را در اینجا بررسی کنید.

آثار استاپ موشن با زحمت زیاد و هزینه کلانی ساخته می‌شوند. اما معمولا درآمد بسیار کمتری نسبت به هزینه‌های آن‌ها داشته‌اند. به همین دلیل است که عوامل این نوع انیمیشن‌ها از نظر مالی تلاش بسیاری می‌کنند‌. نتفلیکس در زنده نگه داشتن و پیشرفت هنر استاپ موشن نقش پررنگی ایفا کرده است و دوست‌داران استاپ موشن قدردان این کمپانی هستند.

جزئیاتی از تولید و زمان اکران انیمیشن وندل و وایلد Wendell and Wild 2022

پنجاه و یک هنرمند برای ساخت انیمیشن جدید وندل و وایلد 360 عروسک ساخته‌اند. این افراد برای هر شخصیت 120 صورت ایجاد کردند. آن‌ها هر شخصیت را شبیه به بازیگری که نقش آن را بازی می‌کند، درست کردند. کمپانی های Artists First و نتفلیکس از تولیدکنندگان وندل و وایلد هستند. منتشرکننده جهانی آن نیز نتفلیکس خواهد بود. مدت زمان آن 1 ساعت و 45 دقیقه است‌‌. تاریخ اکران این انیمیشن ترسناک در 28 اکتبر 2022 (برابر با 6 آبان 1401) خواهد بود. تاکنون امتیازی برای این اثر ثبت نشده است.

خلاصه داستان انیمیشن وندل و وایلد Wendell and Wild 2022: دختری که با برادران شیطانی عهد بست!

داستان انیمیشن جدید و ترسناک وندل و وایلد درمورد دو برادر شیطانی است که دنیای خود را رها کرده‌اند. این دو برادر وندل و وایلد نام دارند که برای فرار از دنیای اموات، از یک نوجوان به نام کت کمک می‌گیرند. کت به مدرسه می‌رود و تلاش می‌کند تا عروسک شیطانی را از کشوی معلم خارج کند. این دو برادر از کت برای احضار کمک می‌خواهند تا به سرزمین زندگان بیایند.

تریلر انیمیشن وندل و وایلد Wendell and Wild 2022

در این بخش از مطلب برای آشنایی شما با فضا و اتمسفر انیمیشن جدید وندل و وایلد تریلر آن را قرار داده‌ایم. معرفی و بررسی انیمیشن جدید و سریالی من گروت هستم 2022 (I Am Groot) را در نیونیوز۱ بخوانید‌.

 

لیست عوامل و صداپیشگان انیمیشن وندل و وایلد Wendell and Wild 2022

وندل و وایلد به کارگردانی هنری سلیک (Henry Selick) است. او با همکاری کلی مک لئود چپمن (Clay McLeod Chapman) و جردن پیل (Jordan Peele) فیلم‌نامه این انیمیشن را نوشته‌اند. سلیک و پیل از تهیه‌کنندگان این اثر هستند و جولی راگلند (Julie Ragland) تهیه‌کنندگان اصلی است. برونو کولایس (Bruno Coulais) آهنگساز است.

از صداپیشگان اصلی وندل و وایلد لیریک راس (Lyric Ross) صداپیشه کت، کیگان مایکل کی (Keegan-Michael Key) صداپیشه وندل، جردن پیل (Jordan Peele) صداپیشه وایلد، آنجلا باست (Angela Bassett) صداپیشه خواهر هلی، جیمز هونگ (James Hong) صداپیشه پدر بست، سام زلایا (Sam Zelaya) صداپیشه رائول و تامارا اسمارت (Tamara Smart) صداپیشه سیوبهان هستند.

منبع: مجله اینترنتی نیونیوز1 و IMDb

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا