هوش مصنوعی

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی: معرفی 30 سایت برتر هوش مصنوعی! بخش اول

با 30 عدد از بهترین سایت های هوش مصنوعی در حوزه های مختلف آشنا شوید!

به اولین بخش از لیست دوگانه معرفی 30 عدد از بهترین سایت‌های هوش مصنوعی خوش آمدید! هوش مصنوعی که معمولاً به نام اختصاری AI نیز شناخته می‌شود، توانایی ماشین‌ها برای تقلید از وظایف و عملیات‌هایی است که پیش از این فقط از ذهن انسان‌ها برمی‌آمد. هوش مصنوعی یک فناوری است که دنیا را متحول کرده و زندگی را ساده‌تر و کارآمدتر می‌کند. یک ابزار هوش مصنوعی می‌تواند کاری را برای شما انجام دهد که پیش از این فکر می‌کردید انجام آن فقط از عهده خودتان برمی‌آید. بنابراین بیایید با برخی از بهترین ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی در زمینه‌های مختلف آشنا شویم!

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای طراحی

خواه یک طراح وب پاره‌وقت، یا طراح گرافیک، یا طراح UI/UX باشید و یا حتی یک طراح تازه‌کار که می‌خواهد مهارت خود را ارتقاء دهد، ابزارهای طراحی با هوش مصنوعی می‌توانند به شما کمک کنند تا کار خود را به سطح بالاتری ارتقاء دهید. از ساختن برنامه‌های کاربردی وب فقط با یک کلیک گرفته تا تولید پالت‌های رنگی قابل تنظیم، این ابزارها برای شکوفا کردن وقت و خلاقیت شما ضروری هستند.

1. هوش مصنوعی Flair

ابزار هوش مصنوعی Flair

Flair AI یکی از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی منبع باز است که ویژگی‌ها و اصلاحات شگفت‌انگیزی از جمله نمونه‌سازی، بهینه‌سازی سیستم طراحی، ادغام با ابزارهای دیگر و اتوماسیون گردش کار را در خود جای داده است.

قابلیت‌های این ابزار بسیار زیاد هستند. بنابراین بهتر است برای آشنایی بیشتر با آن، خود به صفحه اصلی Flair AI بروید و همین حالا شروع به استفاده از آن کنید!

2. AutoDraw

هوش مصنوعی AutoDraw

AutoDraw همانطور که از نام آن مشخص است، یک داشبورد طراحی و نقاشی با هوش مصنوعی است. برای استفاده از این ابزار نیازی به دانش قبلی یا مهارت در طراحی ندارید زیرا موتور طراحی هوش مصنوعی کارتان را برای شما پردازش می‌کند. این ابزار توسط گوگل برای ساده‌سازی فرآیند ایجاد تصاویر منتشر شده است.

Autodraw فقط با ترسیم یک تصویر، به طور خودکار آن‌چه را که قصد طراحی آن‌را داشتید شناسایی و چندین گزینه را به شما معرفی می‌کند. حتماً آن‌را امتحان کنید!

3. Stock IMG

کتابخانه تصویری Stock IMG

Stock IMG کتابخانه‌ای از تصاویر، نمادها و عکس‌های عمومی است که بدون هیچ انگیزه‌ی مادی ایجاد و جمع‌آوری شده‌اند. بنابراین استفاده از این تصاویر نیاز به مجوزی ندارد و برای استفاده توسط سازمان‌ها و افراد کاملاً رایگان هستند.

این ابزار گزینه‌های طراحی همه‌کاره‌ای را ارائه می‌کند که قادر به تولید فوری تصاویر با کیفیت بالا است. همچنین با آن می‌توانید اندازه‌ی تصاویر را نیز به صورت هوشمند تغییر دهید. برای شروع، این ابزار چندین عملکرد مختلف برای شما فراهم می‌کند که می‌توانید روی هر یک از آن‌ها کلیک کنید!

4. ابزار تولید تصویر Booth

ابزار هوش مصنوعی Booth

اگر می‌خواهید عکس‌های خارق‌العاده بسازید اما نمی‌خواهید هزینه‌ای برای یک عکاس ماهر بپردازيد، Booth AI به شما کمک می‌کند. با Booth AI می‌توانید با وارد کردن چند نمونه از تصاویر خود و توصیف عکس ایده‌آلی که مدنظر دارید، عکاس‌هایی شگفت‌انگیز و با کیفیت بالا تولید کنید.

این ابزار از الگوریتم‌های هوش مصنوعی برای تولید تصاویری بسیار شبیه به واقعیت استفاده می‌کند که مطابق با دستورالعمل‌ها و دیدگاه شما نیز هستند. بنابراین چه چیزی از این بهتر؟!

5. هوش مصنوعی Clipdrop

یکی از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی: Clipdrop

با کمک مجموعه برنامه‌های Clipdrop می‌توانید فوراً از هوش مصنوعی برای ویرایش و اصلاح عکس‌های خود استفاده کنید. این ابزار برای تولید تصاویر محصول برای شرکت شما ایده‌آل است. خیلی از توسعه دهندگان، عکاسان و استودیوهای متخصص از ClipDrop استفاده می‌کنند.

از ویژگی‌های آن می‌توان به نورپردازی مجدد نقاشی‌ها و عکس‌ها در چند ثانیه، تولید تصاویر از متن، حذف عیوب یا اشیاء درون تصاویر و ایجاد نسخه‌های مختلفی از یک تصویر واحد اشاره کرد. داشبورد Clipdrop گزینه‌های مختلفی را ارائه می‌دهد که برای آشنایی کامل، حتماً باید خودتان آن‌ها را امتحان کنید.

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای یوتیوب

ظهور هوش مصنوعی حتی فضای یوتیوب را نیز تغییر داده است. در این مقاله چند ابزار مفید یوتیوب معرفی می‌کنیم که می‌توانید از آن‌ها برای کسب درآمد بیشتر از محتوای یوتیوب خود استفاده کنید.

چه یک یوتیوبر معروف باشید یا یک شروع سخت داشته باشید، استفاده از ابزارهای زیر می‌تواند به شما در ایجاد محتوای جذاب‌تر و افزایش مخاطبانتان کمک کند. حتی اگر یک بازدیدکننده ساده از محتواهای یوتیوب هستید، ابزارهایی وجود دارند که محتوای یوتیوب را برای شما به‌خوبی گلچین می‌کنند.

6. Eightify

هوش مصنوعی Eightify

Eightfiy یک ابزار مجهز به هوش مصنوعی است که به شما کمک می‌کند تا از تماشای ویدیوهای یوتیوب بیشترین بهره را ببرید. این ابزار، مقالات خبری، پادکست‌ها، مصاحبه‌ها، سخنرانی‌ها و موارد دیگری که طبق سلیقه شما هستند را از درون ویدیوها برایتان جمع‌آوری می‌کند. بنابراین Eightify تصمیم‌گیری در مورد ویدیوهایی که ارزش تماشا دارند را برای شما ساده‌تر از همیشه می‌کند.

Eightify از الگوریتم‌های هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل محتوای ویدیو و ارائه خلاصه‌های مفید استفاده می‌کند. کافی است فقط لینک ویدیو را به آن ارائه بدهید تا کار را به دست بگیرد.

7. Thumbly

Thumbly: یکی از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی

Thumbly یکی از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید تصاویر کوچک معرفی ویدیو است. این ابزار یک رابط کاربری دوستانه را در اختیار سازندگان ویدیو قرار می‌دهد که استفاده از آن‌را آسان‌تر می‌کند. Thumbly با ویژگی‌های غنی هوش مصنوعی، تصاویر کوچک با کیفیت و سفارشی تولید می‌کند که برای افزایش کلیک‌ و جلب توجه کاربران به ویدیو طراحی شده‌اند.

با استفاده از این ابزار، به لطف خودکارسازی فرآیند ایجاد تصاویر کوچک و تولید طرح‌های مختلف، در زمان و هزینه‌ی سازندگان محتوا صرفه‌جویی می‌شود.

8. Steve AI

Steve AI

Steve AI یکی از بهترین ابزارهای یوتیوب مبتنی بر هوش مصنوعی است که امکان ایجاد ویدیوهای متحرک و زنده و جذاب را از طریق متن فراهم می‌کند. بنابراین شما فقط باید متن را در این ابزار تایپ کنید و ادامه کار را به هوش مصنوعی بسپارید. به لطف هوش مصنوعی غنی، این الگوریتم می‌تواند با تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی، زمینه ویدیوی یوتیوب شما را درک کند.

علاوه بر آن، این ابزار دارای ویژگی‌های متعددی است که نیاز به پرداخت دارند. آن‌ها شامل برخی از قالب‌های ویدیویی، وضوح ویدیوی 2K، شخصیت‌های متحرک، کتابخانه بزرگ‌تر و… هستند.

9. ClipMaker

ClipMaker

ClipMaker نیز یکی از بهترین ابزارهای ویرایشگر ویدیوی یوتیوب است که از هوش مصنوعی برای ایجاد ویدیوهای HD، برش یا چسباندن ویدیوها و به طور کلی ویرایش فیلم خام در عرض چند دقیقه استفاده می‌کند. با استفاده از این ابزار، می‌توانید محتوای یوتیوب خود را به لطف جلوه‌های ویژه، فیلترها و کتابخانه عظیم آن، بسیار حرفه‌ای‌تر از گذشته کنید.

ClipMaker یک رابط کاربری کاربرپسند دارد و ویژگی‌هایی مانند ویرایش صدا و عناوین حرکتی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

10. افزونه هوش مصنوعی TubeBuddy

افزونه هوش مصنوعی TubeBuddy

TubeBuddy یک افزونه مرورگر وب است که به پروفایل یوتیوب شما متصل می‌شود و ابزارهای مورد نیاز برای بهینه‌سازی ویدیوهای شما، افزایش رشد مخاطبان و به طور کلی تقویت کانال شما را ارائه می‌دهد.

TubeBuddy قابلیت‌های بسیار متنوعی دارد که بهتر است خودتان آن‌ها را امتحان کنید. این ابزار علاوه‌بر قابلیت‌های رایگان، دارای برخی از ویژگی‌های پولی است.

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای کدنویسی

با ادامه استفاده از هوش مصنوعی در صنعت فناوری، برنامه نویسان نیز با کمال میل می‌خواهند با وظیفه وقت‌گیر و سخت تولید کدها خداحافظی کنند.

استفاده از ابزارهای کدنویسی هوش مصنوعی زیر می‌توانند به شما به عنوان یک برنامه نویس کمک کنند تا روند کدنویسی را ساده‌تر کرده و کیفیت کار خود را بهبود ببخشید.

11. Durable AI

Durable AI

هوش مصنوعی Durable ابزاری برای ساخت وبسایت است که خدماتی مانند سرویس میزبانی، ابزارهای تحلیلی، تولید محتوای وبسایت، ویرایشگر مبتنی بر هوش مصنوعی و نام‌های دامنه در دسترس را ارائه می‌دهد.

با استفاده از این ابزار می‌توانید علاوه بر تولید یک سایت قدرتمند، در وقت و هزینه‌ی خود صرفه‌جویی کنید.

12. 10Web

10Web

10Web اولین سازنده وبسایتی است که با دستیار هوش مصنوعی ساخته شده است. با 10Web می توانید وبسایت خود را با PageSpeed ​​Booster بهینه کنید تا امتیاز سرعت سایت به بیش از 90 ارتقاء یابد و عملکرد وبسایت شما سریع‌تر شود.

تعداد زیادی از آژانس‌های اینترنتی و فریلنسرها از این ابزار و قالب‌های نامحدود آن استفاده می‌کنند تا سایت خود را در عرض چند دقیقه بسازند.

13. Akkio

Akkio

Akkio یک ابزار یادگیری ماشینی خودکار است که مدل‌های هوش مصنوعی را بسته به نیاز کاربران توسعه می‌دهد. بنابراین این ابزار توسعه سریع، آموزش و استقرار مدل‌های یادگیری ماشینی را بدون نیاز به کدنویسی توسط کاربران تسهیل می‌کند.

استفاده از یادگیری ماشینی توسط کاربران برای پیش‌بینی نتایج حیاتی کسب‌وکار، مانند پیش‌بینی فروش، گردش مالی کارکنان و… بسیار مهم هستند. بنابراین Akkio به گونه‌ای طراحی شده است که سریع، واضح و نوآورانه باشد.

14. Replit

Replit

Replit یک پلتفرم مبتنی بر فضای ابری برای ایجاد نرم‌افزار و وبسایت است. این ابزار برنامه نویسان را قادر می‌سازد تا از قدرت هوش مصنوعی برای ایجاد وبسایت و برنامه خود استفاده کنند.

دستیار هوش مصنوعی Replit، با ارائه پیشنهادات و خودکارسازی فرآیندهای تکراری، مهندسان را قادر می‌سازد تا کدهای بهتری را با سرعت بیشتری تولید کنند. داشبورد این ابزار نیز برای استفاده کاربران بسیار واضح و آسان است.

15. DeepCode

DeepCode

DeepCode یک ابزار بررسی کد مبتنی‌بر هوش مصنوعی است. هدف این پلتفرم بهبود کدنویسی توسعه دهندگان با ارائه پیشنهادات و خودکارسازی فعالیت‌های خسته‌کننده است. بنابراین کاربران می‌توانند سؤال بپرسند، کد خود را تغییر دهند و به سرعت با استفاده از این پلتفرم اطلاعات مهم را بدست آورند.

شما تنها با چند کلیک می‌توانید به سرعت و به راحتی نمودارها و گزارش‌های مختلفی از کد خود ایجاد کنید. سایت DeepCode به گونه‌ای طراحی شده است که واضح و کاربرپسند باشد.

جمع‌بندی

امیدواریم از این سایت‌ها و ابزارهای هوش مصنوعی نهایت استفاده را ببرید. برخی از آن‌ها کاملاً رایگان هستند، پس نباید آن‌ها را از دست داد! برخی دیگر نیز تا مدتی رایگان هستند و می‌توانید در این زمان کار خود را با آن‌ها انجام دهید. راستی بخش دوم از این مقاله را از دست ندهید! در بخش دوم این مقاله به بررسی ربات‌های چت هوش مصنوعی، ابزارهای هوش مصنوعی برای انجام تحقیقات و همچنین ساخت موسیقی می‌پردازیم.

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی: معرفی 30 سایت برتر هوش مصنوعی! بخش دوم

اگر مایل به معرفی ابزارهای هوش مصنوعی در حوزه‌ای خاص هستید، این موضوع را با ما در بخش نظرات مطرح کنید تا حتماً آن‌را پوشش دهیم. به‌روز باشید!

منبع: Geeksmint

گرد آورنده
نیونیوز1
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا