فیلم و سریال

معرفی فیلم آکوامن 2: آکوامن و پادشاهی گمشده 2023 با داستانی جدید باز میگردد!

فیلم جدید آکوامن و پادشاهی گمشده با هنرنمایی فوق‌العاده جیسون موموآ بزودی منتشر خواهد شد!

خبر خوب برای طرفداران شخصیت جذاب آکوامن! فیلم آکوامن 2 (Aquaman 2) بزودی منتشر خواهد شد. فیلم جدید با عنوان آکوامن و پادشاهی گمشده دنباله‌ای از داستان ابرقهرمان دنیای آب‌ها را به نمایش خواهد گذاشت. در ادامه این مطلب با نیونیوز1 همراه باشید تا فیلم جدید آکوامن را به شما معرفی کنیم. تریلر این اثر را در انتهای مطلب مشاهده کنید. رئالیتی شو بازی مرکب در راه است!

Aquaman

معرفی فیلم آکوامن و پادشاهی گمشده Aquaman and the Lost Kingdom 2023

فیلم آکوامن و پادشاهی گمشده با عنوان اصلی Aquaman and the Lost Kingdom محصول جدید سال 2023 است که با عنوان آکوامن 2 نیز شناخته می‌شود. این اثر دنباله‌ای از فیلم Aquaman در سال 2018 است که در ژانرهای ماجراجویی، اکشن، فانتزی و علمی‌تخیلی می‌باشد. اولین فیلم آکوامن در سراسر جهان 1.15 میلیارد دلار درآمد داشت. بدون اغراق این اثر به پردرآمدترین فیلم دی سی تبدیل شد. اکنون دنباله جدید برای طرفداران شخصیت ابرقهرمان دی سی یک شگفتی جذاب خواهد بود.

آکوامن پادشاهی گمشده

برخی از بازیگران فیلم نخست در آکوامن 2 حضور نخواهند داشت. شخصیت جذاب و پرطرفدار جیسون موموآ (Jason Momoa) در فیلم اول نقش آکوامن را بازی می‌کرد، اما در فیلم جدید او در نقش‌ شخصیت‌ دیگری نیز حضور خواهد داشت. او هم‌چنان ابرقهرمان موردعلاقه تماشاگران خواهد بود. معرفی فیلم جدید قاتل 2023 را در نیونیوز1 از دست ندهید.

فیلم آکوامن 2

فیلم Aquaman 2 یک اثر ابرقهرمانی سرگرم‌کننده و جذاب خواهد بود. این اثر مملو از سکانس‌هایی است که در زیر دریا و آب‌های عمیق هستند. هیولاهای فانتزی در اعماق آب‌ها حضور دارند، نبردهای اسلوموشن خیره‌کننده‌اند و ممکن است شما را به یاد فیلم ارباب حلقه‌ها بیاندازد. در کل می‌توان گفت فیلم جدید یک اکشن حرفه‌ای و تماشایی است. معرفی فیلم ابرقهرمانی سوسک آبی 2023 پیشنهاد جذاب ما به شما است.

جزئیات تولید و تاریخ انتشار Aquaman and the Lost Kingdom 2023

تولید فیلم آکوامن و پادشاهی گمشده با مشکلات گسترده‌ای روبرو شد. یکی از این مشکلات روابط و شکایات امبر هرد و جانی دپ بود. چراکه هرد بازیگر این فیلم است و تولید آن را با چالش روبرو کرد. اما این فیلم پس از سه سال بالاخره منتشر خواهد شد. این اثر با 20 تاریخ متعدد برای انتشار تعویق افتاد و اکنون در 20 دسامبر 2023 (برابر با 29 آذر 1402) منتشر خواهد شد. معرفی مستند دپ در برابر هرد 2023 را در نیونیوز1 بخوانید.

aquaman 2023

آکوامن و پادشاهی گمشده 3 دور فیلم‌برداری شد تا یک نسخه فوق‌العاده را ارائه دهد. این فیلم یک محصول گران‌قیمت برای کمپانی برادران وارنر است. بودجه تولید آن 205 میلیون‌دلار بوده و هزینه سنگینی برای تولید و جلوه‌های بصری داشته است.

خلاصه داستان Aquaman and the Lost Kingdom 2023

آرتور کاری قهرمان نیمه انسان است که بر تخت پادشاهی آتلانتیس نشسته است. او با برادر ناتنی خود به نام اورم متحد می‌شود تا با دزد دریایی بی‌رحم بلک مانتا که قدرتمندتر از همیشه است، مبارزه کنند. در قسمت اول، بلک مانتا نتوانست آکوامن را شکست دهد، اما او به دنبال انتقام پدرش از او است. او تلاش می‌کند تا یک‌بار برای همیشه آکوامن را از بین ببرد. آکوامن مجبور می‌شود با برادرش اتحادی برای شکست او تشکیل دهند. این دو برادر باید اختلافات خود را کنار بگذارند تا از پادشاهی و خانواده خود محافظت کنند و جهان را از نابودی نجات دهند.

آکوامن و پادشاهی گمشده

تریلر آکوامن و پادشاهی گمشده Aquaman and the Lost Kingdom 2023

در این بخش از مطلب برای آشنایی شما با فضا و اتمسفر فیلم جدید Aquaman 2 تریلر آن را قرار داده‌ایم.

 

لیست عوامل و بازیگران Aquaman and the Lost Kingdom 2023

کارگردان فیلم آکوامن 2 جیمز وان (James Wan) می‌باشد. او به همراه دیوید لزلی (David Leslie)، توماس پاآ سیبت (Thomas Pa’a Sibbett) و جیسون موموآ تیم نویسندگان فیلم‌نامه را تشکیل می‌دهند. راب کوان (Rob Cowan)، پیتر سفران (Peter Safran) و جیمز وان تهیه‌کنندگان این اثر هستند. موسیقی فیلم برعهده روپرت گرگسون ویلیامز (Rupert Gregson Williams) است.

آکوامن و پادشاهی گمشده

جیسون موموآ در نقش آرتور کاری و آکوامن، پاتریک ویلسون (Patrick Wilson) در نقش پادشاه اورم، یحیی عبدالمتین (Yahya Abdul-Mateen) در نقش دیوید کین و مانتا، امبر هرد در نقش میرا، نیکول کیدمن (Nicole Kidman) در نقش آتلانا، تموئرا موریسون (Temuera Morrison) در نقش تام، دولف لاندگرن (Dolph Lundgren) در نقش پادشاه نرئوس و ویلم دافو (Willem Dafeo) از بازیگرانی هستند که به نقش‌های خود در فیلم اصلی بازگشته‌اند. از دیگر بازیگران این فیلم بن افلک (Ben Affleck) جانی ژائو (Jani Zhao)، وینسنت ریگان (Vincent Regan)، رندال پارک (Randall Park)، پیلو اسبک (Pilou Asbæk) و ایندیا مور (Indya Moore) هستند.

بررسی فیلم اکولایزر ۳: اختتامیه دنزل واشنگتن با شخصیت محبوب مک‌کال!

گردآورنده: مجله اینترنتی نیونیوز۱

منبع: IMDb

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا