هوش مصنوعی

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی: معرفی 30 سایت برتر هوش مصنوعی! بخش دوم

با 30 عدد از بهترین سایت های هوش مصنوعی در حوزه های مختلف آشنا شوید!

به دومین بخش از لیست دوگانه معرفی 30 عدد از بهترین سایت‌های هوش مصنوعی خوش آمدید! هوش مصنوعی که معمولاً به نام اختصاری AI نیز شناخته می‌شود، توانایی ماشین‌ها برای تقلید از وظایف و عملیات‌هایی است که پیش از این فقط از ذهن انسان‌ها برمی‌آمد. هوش مصنوعی یک فناوری است که دنیا را متحول کرده و زندگی را ساده‌تر و کارآمدتر می‌کند. یک ابزار هوش مصنوعی می‌تواند کاری را برای شما انجام دهد که پیش از این فکر می‌کردید انجام آن فقط از عهده خودتان برمی‌آید. بنابراین بیایید با برخی از بهترین ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی در زمینه‌های مختلف آشنا شویم!

بهترین ربات های چت هوش مصنوعی

چت‌بات‌های هوش مصنوعی گونه‌ای از نرم‌افزارهای شبیه‌سازی هستند که از قابلیت یادگیری ماشینی که زبان انسان‌ها را یاد گرفته است، برای ایجاد تجربه‌ای شبیه به مکالمه انسان‌ها استفاده می‌کنند. این ربات‌های چت هوشمند، می‌توانند کارهایی مانند پاسخ دادن به سؤالات و نوشتن محتوا را برای شما انجام دهند. بیایید با برخی از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای چت آشنا شویم.

1. ربات هوش مصنوعی YatterPlus

ربات هوش مصنوعی YatterPlus

Yatterplus یک چت‌بات برای استفاده در اپلیکیشن واتس‌اپ و تلگرام است که از فناوری هوش مصنوعی برای پاسخ به سوالات شما استفاده می‌کند. این ربات، اطلاعات مناسب را سریعاً در اختیار شما قرار می‌دهد و دارای ویژگی‌هایی مانند پاسخ‌های فوری، محاسبات ریاضی، ترجمه زبان‌های مختلف و… است.

این ربات چت با هوش مصنوعی، با عشق در هند ساخته شده است و نشان‌دهنده تعهد این کشور به توسعه فناوری‌های پیشرفته است. شما می‌توانید همین حالا و به صورت رايگان از آن استفاده کنید.

2. Typewise

کیبورد هوش مصنوعی Typewise

Typewise یک دستیار نوشتاری (کیبورد) مبتنی بر هوش مصنوعی است. بنابراین برای سرعت بخشیدن و بهبود ارتباطات نوشتاری ساخته شده است. این صفحه کلید با استفاده از قدرت تشخیص زبان هوش مصنوعی، امکان تایپ همزمان به بیش از 40 زبان را دارد.

اپلیکیشن iOS و اندروید Typewise Keyboard ویژگی‌های متعددی را برای بهبود فرآیند نوشتاری در گوشی‌های هوشمند ارائه می‌دهد. به طور مثال، این صفحه‌کلید از ژست‌های حرکتی که جایگزین کلیدهایی مانند backspace هستند استفاده می‌کند تا به سرعت نوشتن شما بیفزاید.

3. Quickchat

Quickchat

پلتفرم مکالمه با هوش مصنوعی Quickchat به توسعه دهندگان و صاحبان کسب و کارها امکان می‌دهد تا دستیارهای هوش مصنوعی چندزبانه مخصوص به خود را ایجاد کنند. این دستیارها از مدل‌های هوش مصنوعی GPT-3 پشتیبانی می‌کنند.

با استفاده از این ابزار، شما می‌توانید رابط‌های چت با هوش مصنوعی مخصوص به خود را ایجاد کنید و آن‌ها را به هر وبسایت، برنامه، بازی یا دستگاه هوشمند که می‌خواهید متصل کنید. علاوه بر این، فرآیندهایی مانند پشتیبانی فروش، خدمات به مشتریان، ورود به هواپیما یا رزرو آنلاین را می‌توان با استفاده از Quickchat به هوش مصنوعی سپرد.

4. Cohere

Cohere

Cohere یک ابزار چت تعاملی مبتنی بر هوش مصنوعی برای تولید متن توضیحات محصول، توضیحات وبلاگ و مقالات و همچنین جستجو در میان محتوا‌ها و پیدا کردن محصولات مورد نیاز شما است. بنابراین فروشگاه‌های اینترنتی مختلف می‌توانند از این هوش مصنوعی برای راهنمایی مشتریان خود و دستیابی سریع‌تر به محصولات مورد نظر استفاده کنند.

این پلتفرم از طریق یک API، برنامه‌نویسان را قادر می‌سازد تا از مدل‌های از پیش ساخته شده Cohere برای انجام عملیات‌های مختلف استفاده کنند.

5. Kaizan

Kaizan: یکی از بهترین ابزارهای مبتنی‌بر هوش مصنوعی

Kaizan نیز یکی از بهترین ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی است که بینش و گام‌های مهمی را برای اطمينان از رضایت‌مندی مشتریان ارائه می‌دهد. بنابراین این هوش مصنوعی به کسب‌وکارها در حفظ و گسترش پایگاه مشتریان کمک می‌کند.

به کمک این ابزار، استارتاپ‌ها می‌توانند مشتریان خود را بهتر درک کنند و روابط خود را به طور موثر مدیریت کنند و در نهایت درآمد خود را حفظ و افزایش دهند.

بهترین ابزارهای موسیقی هوش مصنوعی

صنعت موسیقی نیز در چند سال گذشته با امواج ابزارهای هوش مصنوعی که روزبه‌روز بیشتر می‌شوند، برخورد کرده است. این ابزارها قطعاً آینده تولید صدا را به سطوح پیشرفته‌تری می‌برند. اگر علاقه‌مند به یادگیری در مورد این ابزارهای هوش مصنوعی برای موسیقی هستید، در زیر ما برخی از بهترین‌ها را انتخاب کرده‌ایم که ارزش بررسی را دارند.

6. Boomy

ساخت موسیقی با Boomy

Boomy یک ابزار متنی و صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی است که حتی اگر مهارت‌های قبلی موسیقی را نداشته باشید، می‌تواند به ساخت موسیقی در کمترین زمان کمک کند. این ابزار از هوش مصنوعی استفاده می‌کند تا آهنگ‌ها را به میل کاربران تولید و شخصی‌سازی کند.

درحال حاضر، Boomy بیش از 10 میلیون آهنگ ساخته که 11.82 درصد از کل آهنگ‌های ضبط شده در جهان را تشکیل می‌دهند! این آمار به‌خوبی نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید از هوش مصنوعی برای ایجاد یک قطعه موسیقی کامل در عرض چند ثانیه استفاده کنید.

7. Amper

هوش مصنوعی Amper

Amper نیز یکی دیگر از ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی است که بر جنبه‌های فنی تولید موسیقی نظاره می‌کند. هوش مصنوعی Amper به لطف سفارشی‌سازی‌ها و گزینه‌های متعدد خود، از ابزارهای مشابه متمایز شده است.

دسترسی رایگان Amper دارای ویژگی‌های محدودی است. اما برنامه‌های پولی ماهانه آن، به تولیدکنندگان ویدیو، پادکست‌ها، تبلیغات و… امکان می‌دهد تا قفل ویژگی‌های نامحدودی را باز کنند.

8. Audior

Audior

آیا امکان دارد که هوش مصنوعی یک متناسب برای موسیقی من بنویسد؟ بله Audior یک شرکت هوش مصنوعی است که تولید موسیقی و اشعار را از طریق الگوریتم‌های یادگیری ماشینی ممکن می‌کند.

این ابزار ساختارها و الگوهای جذاب قطعات موسیقی را تحلیل و یاد می‌گیرد و به کمک آن‌ها هزاران آهنگ متفاوت و موفق تولید می‌کند. پس حتماً آن‌را امتحان کنید!

9. Melodrive

سایت Melodrive

Melodrive یکی دیگر از سیستم‌های تولید موسیقی مبتنی بر هوش مصنوعی است. این استارتاپ به طور ویژه به توسعه‌دهندگان بازی‌ها اجازه می‌دهد تا موسیقی‌های متن قابل ویرایش را در عرض چند ثانیه تولید کنند. بنابراین در هزینه‌های تولید موسیقی تا ۹۰ درصد صرفه‌جویی می‌شود.

به تازگی، تیم این شرکت به‌روزرسانی‌های قابل توجهی را در وبسایت خود انجام داده است. Melodrive از چندین سبک موسیقی مختلف پشتیبانی می‌کند و موسیقی‌های متن‌ شگفت‌انگیزی برای شما می‌سازد.

10. BrainFM

BrainFM

BrainFM از هوش مصنوعی برای تولید نواهای موسیقی آرامش‌بخش استفاده می‌کند. این استارتاپ در سه بخش مختلف با هدف بهبود خواب، افزایش آرامش و تمرکز طراحی شده است.

برخی از ویژگی‌های این ابزار عبارت‌اند از دانلود موسیقی برای استفاده آفلاین، هزاران ژانر از مناظر صوتی مختلفی از طبیعت گرفته تا سبک‌های کلاسیک و حتی موسیقی شخصی‌سازی شده فقط برای مغز شما! ضمناً دسترسی به امکانات BrainFM تا 14 روز کاملاً رایگان است.

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای انجام تحقیق

استفاده از هوش مصنوعی چشم‌اندازهای مختلف فناوری را تغییر داده است و قلمرو تحقیقات نیز به همین ترتیب است. تأثیر هوش مصنوعی در تحقیقات دانشگاهی و علمی به محققان نفس تازه‌ای برای کاوش‌های جامع‌تر، مؤثرتر و گسترده‌تر بخشیده است. شما حالا می‌توانید به‌جای گشتن در میان هزاران فایل PDF برای یافتن اطلاعات، از ابزارهای تحقیقاتی هوش مصنوعی استفاده کنید. آن‌ها می‌توانند با استخراج و خلاصه کردن اطلاعات مفید، در نوشتن مقالات تحقیقاتی به شما کمک کنند.

11. Consensus

Consensus

Consensus یک موتور جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی است که از پایگاه بزرگی از اطلاعات، برای تجزیه و تحلیل ادعاهای مقالات تحقیقاتی استفاده می‌کند. این ابزار یک ربات چت نیست، بلکه از هوش مصنوعی برای حل سوالات تحقیقاتی در مقالات استفاده می‌کند.

این ابزار از پایگاه داده Semantic Scholar که شامل بیش از 200 میلیون مقاله تحقیقاتی در همه حوزه‌ها است، استفاده می‌کند. بنابراین اگر می‌خواهید صحت ادعایی را بسنجید، حتماً آن‌را امتحان کنید!

12. Paperpal

هوش مصنوعی Paperpal

با Paperpal می‌توانید در کمترین زمان مانند یک متخصص بنویسید. این ابزار برای کمک به تولید مقالات با کیفیت بالا و بهبود مهارت نوشتن شما طراحی شده است.

یکی از بهترین ویژگی‌های paperpal، ادغام با Microsoft Word به عنوان یک افزونه است. بنابراین به صورت همزمان، برای بهبود ساختار جمله، دستور زبان، انتخاب کلمات و املای آن‌ها به شما پیشنهاداتی ارائه می‌دهد.

13. Trinka

Trinka

Trinka نیز یکی دیگر از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی به عنوان دستیار نوشتاری است که متن شما را از نظر املایی، سازگاری و اشتباهات دستوری بررسی می‌کند و بازخورد اصلاحی ارائه می‌دهد.

این ابزار می‌تواند بیش از 3هزار خطای گرامری پیچیده را شناسایی و تصحیح کند و شامل ویژگی‌هایی مانند قابلیت ویرایش خودکار، بررسی سرقت ادبی و بررسی املا و دستور زبان پیشرفته است.

14. Writesonic

Writesonic

همانطور که از نام آن پیداست، Writesonic نیز یک ابزار نوشتاری مبتنی بر هوش مصنوعی است. هدف اصلی این ابزار، ایجاد محتوای جذاب است. بنابراین برای کسانی که می‌خواهند محتوای بازاریابی در قالب متن‌های طولانی ایجاد کنند مناسب است.

درحال حاضر این ابزار از بیش از 25 زبان پشتیبانی می‌کند و حتی به کاربران اجازه می‌دهد تا از لحن‌های مختلف استفاده کنند. اگر دنبال نوشتن محتوای تبلیغاتی جذاب هستید، حتماً نگاهی به آن بيندازيد!

15. Scholarcy

ابزار خلاصه نویسی Scholarcy

Scholarcy یک ابزار خلاصه‌نویس آنلاین مبتنی بر هوش مصنوعی است که گزارش‌ها، فصل‌های کتاب و مقالات تحقیقاتی شما را در چند ثانیه می‌خواند و خلاصه می‌کند. این ابزار پس از خلاصه کردن محتوا، آن‌را به بخش‌های کوچک تقسیم می‌کند، بنابراین می‌توانید به راحتی بیشترین بهره را از آن ببرید.

علاوه بر قابلیت‌های بالا، این ابزار را می‌توان برای استخراج تصاویر، جداول و شکل‌ها از درون مقالات نیز استفاده کرد.

جمع‌بندی

امیدواریم از این سایت‌ها و ابزارهای هوش مصنوعی نهایت استفاده را ببرید. برخی از آن‌ها کاملاً رایگان هستند پس نباید آن‌ها را از دست داد! برخی دیگر نیز تا مدتی رایگان هستند و می‌توانید در این زمان کار خود را با آن‌ها انجام دهید. راستی بخش اول از این مقاله را از دست ندهید! در بخش اول این مقاله به بررسی ابزارهای هوش مصنوعی مفید برای طراحی و کدنویسی و همچنین ابزارهای مفید برای یوتیوبرها می‌پردازیم.

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی: معرفی 30 سایت برتر هوش مصنوعی! بخش اول

اگر مایل به معرفی ابزارهای هوش مصنوعی در حوزه‌ای خاص هستید، این موضوع را با ما در بخش نظرات مطرح کنید تا حتماً آن‌را پوشش دهیم.

منبع: Geeksmint

گرد آورنده
نیونیوز1
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا