فیلم و سریال

معرفی فیلم بازی عادلانه Fair Play 2023: جاه طلبی شغلی در بطن یک رابطه عاشقانه!

معرفی فیلم مهیج و درام بازی عادلانه با داستانی جذاب را در نیونیوز1 از دست ندهید.

فیلم جدید بازی عادلانه با عنوان اصلی Fair Play محصول هیجان‌انگیز سال 2023 است. این فیلم تحسین منتقدان بسیاری را به دست آورده و یکی از آثار درخشان نتفلیکس است. در ادامه این مطلب با مجله اینترنتی نیونیوز1 همراه باشید و معرفی، جزئیات تولید، خلاصه داستان، تریلر و لیستی از عوامل آن را از دست ندهید. مطلب جدید معرفی فیلم قاتلان ماه کامل 2023 با داستانی در ژانر تاریخی پیشنهاد ما به شما است.

Fair Play 2023

معرفی فیلم بازی عادلانه Fair Play 2023

فیلم بازی عادلانه با نام اصلی (Fair Play) در ژانرهای درام، رازآلود و مهیج به کارگردانی کلویی دومونت (Chloe Domont) می‌باشد. این فیلم نخستین کارگردانی دومونت است که برای اولین‌بار در جشنواره فیلم ساندنس به نمایش درآمد. پس از نمایش در جشنواره، بازی عادلانه با تحسین منتقدان روبرو شد. این فیلم از نادرترین نمایش‌هایی بود که در ساندنس به نمایش درآمد و داستانی را نشان داد که در دنیای واقعی اتفاق می‌افتد. معرفی فیلم آرگایل محصول جدید سال 2024 را در نیونیوز1 بخوانید.

فیلم بازی عادلانه 2023

بازی عادلانه یک درام بسیار هوشمندانه است که در یک صندوق سرمایه‌گذاری در نیویورک اتفاق می‌افتد. کلویی دومونت این فیلم را ترکیبی بی‌رحمانه از وقایای محل کار و ملودرامی در خانه ساخته است. هدف او به نمایش گذاشتن یک رابطه کاری و خصوصی با جاه‌طلبی بسیار شدید است که مشکل‌آفرین و حسادت‌بار می‌شود. داستان فیلم حول محور زندگی دو شخصیت اصلی می‌چرخد. این زوج تنش‌های بسیاری دارند و دچار آشفتگی می‌شوند. در واقع داستان نشان می‌دهد که پویایی یک رابطه چگونه است و پول و موقعیت خوب چطور می‌تواند افراد را فاسد کند؟

Fair Play

طرح داستان ساده است و مخاطبان به راحتی می‌توانند با آن ارتباط بگیرند. جاه‌طلبی‌ها و درآمد بالاتر می‌تواند بر روی روابط احساسی انسان‌ها تاثیر بگذارد. این اثر درامی برای بزرگسالان است که عناصری هیجان‌انگیز دارد. فضای فیلم مودی و شیک است. بیشتر سکانس‌ها در داخل خانه و در فضاهای تاریک اتفاق می‌افتند. صحنه‌ها گرم و طلایی رنگ هستند و صحنه‌های دفترکار نیز خاکستری و مات می‌باشند. انتخاب بازیگران حرفه‌ای از نقطه قوت این فیلم است. دو هنرپیشه اصلی به قدری در نقش خود فرو رفته‌اند که تماشاگران استرس ادامه داستان را دارند.

جزئیات فیلم جدید بازی عادلانه 2023

فیلم Fair Play نامزد جایزه بزرگ هیئت داوران در جشنواره ساندنس 2023 و نامزد جایزه چشم طلایی (Golden Eye) برای بهترین فیلم بلند در جشنواره فیلم زوریخ شده است. منتشرکننده جهانی فیلم کمپانی نتفلیکس می‌باشد. مدت‌زمان آن 1 ساعت و 53 دقیقه است. این اثر امتیاز 6.5 از 10 را در سایت IMDb دارد. 87 درصد از داوران رسانه محبوب Rotten Tomatoes از تماشای آن رضایت داشته و 74 درصد از کاربران گوگل نیز آن را پسندیده‌اند. تاریخ اکران این درام مهیج در 6 اکتبر 2023 (برابر با 14 مهرماه 1402) بوده است.

فیلم بازی عادلانه 2023

خلاصه داستان Fair Play 2023

امیلی و لوک دو شخصیت اصلی فیلم هستند. این زوج در یکی از بهترین شرکت‌های سرمایه‌گذاری مشغول به کار هستند. آن‌ها به تازگی نامزد کرده‌اند و به طور ناگهانی با یک چالش روبرو می‌شوند. قدرت و روابط این دو تغییر می‌کند و امیلی به جای لوک ارتقا شغلی پیدا می‌کند. روابط این زوج با مشکلاتی روبرو می‌شود و آن‌ها به یکدیگر دروغ می‌گویند. آیا رابطه آن‌ها به پایان می‌رسد؟ لیستی از بهترین سریال‌های نتفلیکس را در اینجا بخوانید.

Fair Play

تریلر فیلم بازی عادلانه 2023

در این بخش از مطلب می‌توانید با تماشای تریلر با فضا، شخصیت‌ها و اتمسفر فیلم آشنا شوید. امتیاز تخصصی نیونیوز1 به این اثر را در انتهای مطلب مشاهده کنید. معرفی فیلم دروس شیمی 2023 با داستانی جذاب از یک زن نابغه در شیمی را در نیونیوز1 از دست ندهید.

 

لیست عوامل و بازیگران

کلویی دومونت کارگردان و نویسنده فیلم درام بازی عادلانه است. موسیقی فیلم برعهده برایان مک اومبر (Brian McOmber) بوده است. از تهیه‌کنندگان فیلم لئوپولد هیوز (Leopold Hughes)، بن لکلر (Ben LeClair) و آلن ماندلبام  (Allan Mandelbaum) هستند. تدوینگر فیلم فرانکلین پترسون (Franklin Peterson) است. از بازیگران فیلم فیبی داینور (Phoebe Dynevor) در نقش امیلی، آلدن ارنرایش (Alden Ehrenreich) در نقش لوک، ادی مارسان (Eddie Marsan) در نقش کمپبل، ریچ سامر (Rich Sommer) در نقش پل، سباستین دی سوزا (Sebastian DeSouza) در نقش روری، سیا علیپور (Sia Alipour) در نقش آرجون و یاسین رامول (Yacine Ramoul) در نقش جرمی هستند.

معرفی فیلم بازی عادلانه 2023

 

منبع: IMDb و NewNews1


مطالب جدید در نیونیوز1:

معرفی 30 سایت برتر هوش مصنوعی: بخش اول و بخش دوم!

چرا بوی خیار خطرناک است؟

آیا انقراض انسان ها نزدیک است؟

آیا نور آبی دستگاه های الکترونیکی نگران کننده هستند؟


 

امتیاز فیلم از نظر نیونیوز1

کارگردانی - 7
ایفای نقش - 7.2
فیلم‌نامه - 6
تولید، تدوین، ترکیب - 6.2
نوآوری، جذابیت و هیجان - 6.5
بودجه - 7
اتمسفر - 6

6.6

میانگین امتیاز از نظر نیونیوز1

مجله اینترنتی نیونیوز1 امتیازی را براساس پارامترهای کارگردانی، ایفای نقش، فیلم‌نامه، ریتم و ضرب‌آهنگ، تولید، تدوین، ترکیب و جلوه‌های ویژه برای هر اثر سینمایی در نظر می‌گیرد که در این بخش قرار گرفته است. شما می‌توانید امتیاز خود به این اثر را نیز در این بخش وارد نمایید.

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا