فیلم و سریال

انیمیشن آرزو Wish 2023: ستاره آرزوها در سرزمین جادویی!

انیمیشن آرزو با قهرمان جدید دیزنی به نام آشا و ماجراهای جادویی‌اش بزودی منتشر خواهد شد!

انیمیشن آرزو با عنوان اصلی Wish محصول جدید کمپانی دیزنی برای پاییز سال 2023 است. این انیمیشن در صدمین سالگرد تاسیس کمپانی دیزنی منتشر خواهد شد. در ادامه این مطلب با معرفی انیمیشن جدید ویش و قهرمان جدید دیزنی مجله اینترنتی نیونیوز1 را همراهی کنید. این انیمیشن در لیست بهترین انیمیشن‌های در راه سال 2023 نیز قرار دارد. بخش اول و بخش دوم مطلب جذاب انیمیشن‌های در راه را در نیونیوز1 از دست ندهید.

انیمیشن آرزو 2023

 

معرفی انیمیشن آرزو Wish 2023

انیمیشن ویش یا آرزو محصول جدید سال 2023 در ژانرهای کمدی، فانتزی، ماجراجویی، موزیکال و خانوادگی به کارگردانی کریس باک (Chris Buck) و فاون ویراسانتورن (Fawn Veerasunthorn) می‌باشد. این انیمیشن شصت و دومین فیلم انیمیشن بلند کمپانی دیزنی است و درحالی منتشر خواهد شد که دیزنی صدمین سالگرد تاسیس خود را جشن می‌گیرد. معرفی انیمیشن جدید کاتاک نهنگ سفید شجاع 2023 را در اینجا بخوانید.

انیمیشن Wish 2023

انیمیشن Wish برای نخستین‌بار در سپتامبر 2022 در نمایشگاه D23 معرفی شد. این اثر موسیقی‌های فوق‌العاده‌ای دارد و سرگرم‌کننده خواهد بود. کریس باک کارگردان انیمیشن فروزن بوده است و مطمئنا اکنون انیمیشن جدید پرطرفدار خواهد بود. انیمیشن سفید برفی اولین فیلم انیمیشن کمپانی دیزنی بود که در سال 1937 منتشر شد. اکنون این کمپانی برای صدمین سالگرد خود انیمیشن جدید آرزو را منتشر خواهد کرد. این کمپانی امیدوار است انیمیشن جدید بتواند رکورد انیمیشن دنیای عجیب و غریب که در روز شکرگزاری منتشر شد را بزند. آرزو اشاره‌ای بر ستاره‌ای دارد که در انیمیشن پینوکیو در سال 1940 ظاهر شد.

انیمیشن جدید

انیمیشن آرزو با داستانی جذاب، موسیقی اصلی و سبک انیمیشنی جدید یک اثر سرگرم‌کننده برای طرفداران انیمیشن است. آرزو یک ترکیب فوق‌العاده از انیمیشن دو بعدی و سه بعدی است. داستان فیلم حول محور ستاره‌ای است که شخصیت‌های دیزنی آرزوی آن را داشتند. ترکیب عناصر آب‌رنگی و انیمیشن سه بعدی یک سبک جدید است و از نظر بصری زیبا به نظر می‌رسد. معرفی انیمیشن جذاب روح کانترویل 2023 پیشنهاد داغ ما به شما است.

wish 2023

انیمیشن جدید دنیای جذاب از جادو را به نمایش می‌گذارد. شخصیت‌های جدید و قهرمان شجاع دیزنی طرفداران را هیجان‌زده خواهد کرد. رنگ‌های جذاب و موسیقی شنیدنی از جنبه‌های مثبت این اثر است. این انیمیشن کیفیت خاصی دارد و از استاندارد بالاتری برخوردار است. کمپانی والت دیزنی تولیدکننده انیمیشن Wish است. مدت زمان این انیمیشن 1 ساعت و 32 دقیقه می‌باشد. تاریخ انتشار این اثر 22 نوامبر 2023 (برابر با 1 آذر 1402) منتشر خواهد شد. این انیمیشن در سال 2024 در سرویس دیزنی پلاس نیز در دسترس خواهد بود.

خلاصه داستان انیمیشن ویش Wish 2023

داستان درمورد دختر جوان 17 ساله‌ای به نام آشا است. آشا در سرزمین خارق‌العاده‌ای به نام روزاس زندگی می‌کند. این سرزمین پادشاهی آرزوها است که پادشاه مگنیفیکو آن را اداره می‌کند. پادشاه آرزوها را برآورده می‌کند و آشا شاگرد او است‌. او از این‌که پادشاه انتخاب می‌کند کدام آرزوها برآورده شود و یا نشود، وحشت‌ می‌‌کند.

آرزو 2023

بزودی آشا به عنوان خائن شناخته می‌شود. آشا آرزوی یک ستاره می‌‌کند. آرزوی او چنان قدرتمند است که نیروهای کیهانی آن را پاسخ می‌دهند. یک ستاره برای برآورده کردن آرزوی او از آسمان پایین می‌آید. آشا یک بز سخنگو دارد. او به همراه بز و ستاره‌اش باهم متحد می‌شوند تا با پادشاه شرور مقابله کنند. این دختر جوان سعی می‌کند از مردم سرزمینش محافظت کند. انیمیشن ترول‌ها 3 در راه است!

تریلر انیمیشن آرزو Wish 2023

در این بخش از مطلب برای آشنایی شما با فضا و شخصیت‌های این انیمیشن، تریلر آن را قرار داده‌ایم.

 

 

لیست عوامل و صداپیشگان Wish 2023

انیمیشن آرزو 2023 به کارگردانی کریس باک (Chris Buck) و فاون ویراسانتورن (Fawn Veerasunthorn)  است. نویسندگان فیلم‌نامه این اثر جنیفر لی (Jennifer Lee)، آلیسون مور (Allison Moore) و کریس باک (Chris Buck) هستند. از صداپیشگان این انیمیشن جدید آریانا دبوز (Ariana DeBose) صداپیشه آشا، کریس پاین (Chris Pine) صدامیشه پادشاه، ایوان پیترز (Evan Peters) صداپیشه سیمون، آلن تودیک (Alan Tudyk) صداپیشه والنتینو، ویکتور گاربر (Victor Garber) صداپیشه سابینو، دلا صبا (Della Saba) صداپیشه بازیما و هاروی گیلن (Harvey Guillén) صداپیشه گابو هستند.

wish 2023

 

منبع: مجله اینترنتی نیونیوز1 و IMDb

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا