منتخب سردبیرنقد و بررسی موبایل

بهترین گوشی های سال 2024 که به زودی معرفی می‌شوند را بشناسید!

اواخر سال 2023 و اوایل سال 2024 میزبان گوشیهای پرچمدار متنوعی است. با آنها آشنا شوید!

دوست دارید جلوتر از بقیه با بهترین گوشی های 2024 آشنا شوید؟! از پرچمداران مقرون‌به‌صرفه و پرچمداران گران‌قیمت، تا تلفن‌های تاشو، تعداد زیادی گوشی جدید در پایان سال 2023 یا با شروع سال 2024 معرفی می‌شوند. بنابراین اگر علاقه‌مند هستید که پیش از همه، از آن‌ها باخبر باشید، در این مقاله ما اخباری از بهترین تلفن‌های آینده را برای شما به ارمغان آورده‌ایم!

بهترین گوشیهای سال 2024 که به زودی رونمایی می‌شوند!

ما از خبرهای تایید شده و افشاگری‌های مورد اطمينان برای جمع‌آوری لیست زیر استفاده کرده‌ایم. بنابراین می‌توانید به مشخصات گوشی‌های هوشمند زیر، تا حد زیادی اطمينان کنید. درنهايت اگر همین اکنون به‌دنبال خرید یک گوشی پرچمدار هستید، در انتهای این لیست، دو خبر از بهترین پرچمداران سال 2023 را نیز برای شما آورده‌ایم. انتخاب نیونیوز1 از بهترین گوشی های 2024 که در اواخر سال 2023 یا اوایل 2024 معرفی می‌شوند را از دست ندهید!

بهترین گوشی های آمریکایی: خانواده آیفون 15 اپل

هر رویدادی از اپل، قطعاً در لیست بهترین‌ها قرار دارد. در تابستان سال 1402 نیز شاهد عرضه سری آیفون 15 خواهیم بود. به‌طور دقیق، قرار است این خانواده در ابتدای هفته‌ی سوم شهریورماه امسال رونمایی شوند. در این نسل، بریدگی فانتزی Dynamic Island راه خود را به مدل‌های پایه آیفون نیز باز خواهد کرد. بنابراین آیفون 15 نیز این‌بار شبیه برادرهای بزرگ‌تر خود می‌شود!

بهترین گوشی های آمریکایی: خانواده آیفون 15 اپل

انتظار می‌رود اپل برای اولین‌بار از پورت USB Type-C در سری آیفون 15 استفاده کند. همچنين طبق انتظار، احتمالاً آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس دارای تراشه جدید اپل، A17 Bionic هستند. در سمت دیگر، آیفون 15 معمولی و آیفون 15 پلاس می‌توانند دارای تراشه اپل A16 Bionic باشند که امسال در نسخه‌های پرو آیفون 14 وجود داشت.

ما همچنین دوست داریم فیلمبرداری 8K را نیز در این خانواده ببینیم. البته احتمال حضور دوربین زوم پریسکوپی برای رقابت بهتر با زوم اپتیکال 10 برابری ارائه شده توسط گلکسی اس 23 اولترا نیز می‌تواند رونق خوبی به رویداد امسال اپل ببخشد. باتوجه به نکته‌ای که گفتیم، ممکن است برای اولین‌بار ما شاهد عرضه آیفون 15 اولترا به‌جای آیفون 15 پرو مکس باشیم. این دستگاه، برترین گوشی تاریخ اپل خواهد بود و میزبان همان لنز پریسکوپی است که به آن اشاره کردیم.

بهترین گوشی سامسونگ: خانواده گلکسی اس 24

گوشی‌های سه‌گانه گلکسی اس سامسونگ، همیشه در بین محبوب‌ترین پرچمداران سال بوده‌اند. شاید بزرگ‌ترین دستاورد سامسونگ در خانواده گلکسی اس 23 امسال، حضور دوربین جدید 200 مگاپیکسلی و رفع ایرادات گذشته بود. اما ما امیدواریم که سامسونگ چیزهای خاص بیشتری را برای سال 2024 از آستین خود بیرون بیاورد!

بهترین گوشی سامسونگ: خانواده گلکسی اس 24

این سری پرچمدار، شامل گلکسی اس 24، گلکسی اس 24 پلاس و گلکسی اس 24 اولترا می‌شود. منابع می‌گویند خانواده گلکسی اس 24 از نمایشگرهای اولد جدیدی استفاده می‌کنند که روشن‌تر و کم‌مصرف‌تر از نسل‌های گذشته است. همچنين انتظار می‌رود که اس 24 اولترا دارای حداکثر 16 گیگابایت حافظه رم باشد. سامسونگ مقدار حداکثر حافظه‌ی رم اعضای کوچک‌تر این خانواده را نیز از 8 گیگابایت در سال گذشته، به 12 گيگابايت افزایش می‌دهد.

البته طبق آخرین اخبار، متاسفانه پردازنده‌های اگزینوس سامسونگ سال آینده دوباره به گوشی‌های سری گلکسی اس باز می‌گردند. این خبر برای دوست‌داران پردازنده‌ی آمریکایی اسنپدراگون، به‌هیچ‌وجه خوشحال کننده نیست. بنابراین خانواده گلکسی اس 24 می‌تواند با تراشه اگزینوس 2400 در بازارهای منتخب معرفی شود. البته برخی دیگر از کشورها، مانند چین و آمریکا، نسخه کوالکام با اسنپدراگون 8 نسل 3 را دریافت می‌کنند.

انتظار می‌رود خانواده گلکسی اس 24 سامسونگ در سه‌ماهه اول سال 2024 به طور رسمی معرفی و عرضه شوند. آیا سامسونگ می‌تواند عنوان بهترین گوشی های 2024 را نیز از‌آن خود کند؟ باید منتظر ماند و دید!

بهترین گوشی های چینی: خانواده شیائومی 14

این برند چینی خوش‌نام در سال‌های اخیر رقبای هموطن خود را در بسیاری از بازارها، از جمله ایران، کنار زده است. پرچمداران این شرکت، هرساله یکی از اولین گوشی‌های هوشمند هستند که با جدیدترین پردازنده‌ی پرچمدار کوالکام روانه بازار می‌شوند. از آن‌جایی‌که نسل بعدی پردازنده‌های پرچمدار کوالکام، در اواخر اکتبر در یک رویداد اختصاصی در هاوایی معرفی خواهد شد، انتظار می‌رود شیائومی 14 و شیائومی 14 پرو در ماه نوامبر با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 رونمایی شوند.

بهترین گوشی های چینی: خانواده شیائومی 14

خانواده شیائومی 14 دارای ظرفیت باتری کمی بیشتر از سری شیائومی 13 خواهند بود. ظاهراً، شیائومی درحال توسعه پرچمدار کوچک‌تر خود با ظرفیت باتری 4860 میلی آمپر ساعتی است که نسبت به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی که در شیائومی 13 دیدیم، کمی بزرگ‌تر است. شیائومی 14 پرو نیز از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، در مقابل 4820 میلی آمپر ساعت نسل قبل، استفاده می‌کند.

این پیشرفت در شارژرها نیز مشاهده می‌شود. شیائومی 14 مجهز به شارژ سیمی 90 وات خواهد بود که نسبت به شیائومی 13، با توان 67 وات، افزایش خوبی دارد. اما شیائومی 14 پرو باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی خود را با همان توان 120 وات شارژ می‌کند که مطابق با شیائومی 13 پرو است.

انتظار می‌رود شیائومی 14 از یک صفحه نمایش تخت با حاشیه‌های فوق‌العاده کم استفاده کند. شایعه می‌شود که این گوشی هوشمند در نوع خود در زمان عرضه، رقیبی با حاشیه‌های کمتر در اطراف نمایشگر ندارد. در سمت دیگر اما شیائومی 14 پرو طبق سنت، از یک نمایشگر خمیده استفاده خواهد کرد. هردو گوشی پرچمدار شیائومی در سال 2024، دوربین‌هایی قدرتمند خواهند داشت. البته برای مشاهده قدرت واقعی دوربین‌های این شرکت باید تا زمان معرفی شیائومی 14 اولترا صبر کرد!

گوگل پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو

معمولاً می‌توان به گوگل برای ارائه یک جفت گوشی جدید با قابلیت‌های خاص، در پایان هرسال میلادی، اعتماد کرد. البته اگر سال 2022 را با تمام دردسرهایش برای گوگل نادیده بگیریم! حالا به نظر می‌رسد سال 2023 نیز می‌تواند سال خوبی برای گوشی‌های هوشمند گوگل باشد. پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو با سخت‌افزار ارتقاء یافته و دوربین‌های بهتر از نسل قبل وارد بازار می‌شوند. اوه، البته به احتمال قریب به یقین، از اندروید 14 نیز استفاده خواهند کرد.

گوگل پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو

به نظر می‌رسد پیکسل 8 پرو با قابليت دماسنج داخلی عرضه می‌شود. این ویژگی، یک دماسنج بدون نیاز به تماس با بدن است که دمای پوست شما را کنترل می‌کند. بنابراین به شما کمک می‌کند تا تشخیص دهید که آیا دمای بدن شما مناسب است یا خیر. البته این ویژگی، یک قابلیت کاملاً جدید برای گوشی‌های هوشمند نیست. ما قبلاً شاهد آن بودیم که برندهایی مانند آنر، قابلیت‌های مشابهی را ارائه می‌کردند. اما این اولین‌بار است که ما این ویژگی را در یک دستگاه پیکسل می‌بینیم. البته به نظر می‌رسد که این مورد انحصاری پیکسل 8 پرو است و در مدل ارزان‌تر دیده نمی‌شود.

خانواده پیکسل 8 احتمالاً در ماه اکتبر با یک طراحی اصلاح شده معرفی شوند. یکی از بزرگترین نقاط قوت در فروش سری پیکسل در دو نسل گذشته خود، قیمت‌گذاری آن‌ها بوده است. آن‌ها همیشه ارزان‌تر از رقبای آمریکایی و کره‌ای خود بوده‌اند. بنابراین ما امیدواریم این رویه در سری پیکسل 8 نیز ادامه یابد. آن‌ها می‌توانند بهترین گوشی های 2024 برای طرفداران اندروید خالص باشند.

سامسونگ گلکسی اس 23 FE

سامسونگ گلکسی اس 22 FE هرگز به بازار نیامد. اما اکنون شواهدی وجود دارد که سامسونگ ممکن است سری Fan Edition را با گلکسی S23 FE احیا کند. اعتقاد بر این است که این گوشی می‌تواند جایگزینی برای سامسونگ گلکسی A74 باشد.

سامسونگ گلکسی اس 23 FE

ما قبلاً شاهد برخی از شایعات بودیم که این گوشی بسیار شبیه به S23 معمولی است. درواقع این یک اتفاق رایج در گوشی‌های هوشمند Fan Edition سامسونگ است. آن‌ها معمولاً بسیار شبیه به نسخه‌های پایه پرچمداران سال قبل هستند.

سامسونگ هرگز در عرضه گوشی‌های Fan Edition برنامه‌ی منظمی نداشته است. اما درنهايت شایعات می‌گویند که گلکسی اس 23 FE، در اواخر سال 2023 میلادی عرضه خواهد شد.

شیائومی میکس فولد 3

گوشی‌های تاشو شیائومی تاکنون وارد بازارهای جهانی نشده و محدود به چین بوده‌اند. شاید اگر وارد این بازارها شوند نیز با رقبای سرسختی مانند توليدات تاشوی سامسونگ روبه‌رو شوند. اما برخلاف تصور، شیائومی میکس فولد 3 توجه بسیاری از طرفداران فناوری را که در چین زندگی نمی‌کنند، به خود جلب کرده است.

شیائومی میکس فولد 3

شیائومی میکس فولد 3 در روزهای گذشته در چین رونمایی شد و هنوز خبری مبنی‌بر این‌که آیا در بازارهای جهانی نیز معرفی و عرضه می‌شود یا خیر، منتشر نشده است. این گوشی تاشو از شرکت شیائومی، مجموعه‌ بزرگی از ویژگی‌های خاص را در خود جای‌داده است که آن‌را به یکی از بهترین گوشی‌های تاشو تاکنون، تبدیل می‌کند.

اگر از طراحی آن شروع کنیم، شیائومی میکس فولد 3 باریک‌ترین گوشی تاشو دنیا محسوب می‌شود. شیائومی می‌گوید به‌لطف توسعه لولای پیشرفته، عمر گوشی تاشو آن‌ها دوبرابر بیشتر از رقبا است. درواقع آن‌ها وعده 500هزار بار تاشدن دستگاه را می‌دهند! همچنین این لولای جدید کمترین فاصله را بین دو بخش نمایشگر ایجاد می‌کند. میکس فولد 3 نسخه‌ای با بدنه‌ی خاص از جنس فیبر آرامید نیز دارد که آن‌را برای خاص‌پسندان جذاب‌تر می‌کند.

اگر از طراحی این دستگاه فاصله بگیریم، شیائومی میکس فولد 3 در بخش‌های دیگر هم رقیب سرسختی برای تولیدات تاشو محسوب می‌شود. به‌طور مثال، شیائومی میکس فولد 3 با استفاده از چهار دوربین پشتی پیشرفته و همکاری برند لایکا، مدعی‌ترین گوشی تاشو در بخش دوربین‌ها نیز محسوب می‌شود. درنهايت قیمت آن نیز در چین بسیار رقابتی انتخاب شده است. باید منتظر ماند و دید درصورت معرفی در بازارهای جهانی، شیائومی برروی گوشی تاشوی خود چه برچسب قیمتی خواهد گذاشت.

وان پلاس Open

چه‌چیزی به اندازه یک وان پلاس تاشو هیجان‌انگیز است؟! هرچند اطلاعات کمی در مورد اولین گوشی تاشوی شرکت وان پلاس وجود دارد، اما همه‌ی نشانه‌ها از تشابه این گوشی با اوپو Find N2 می‌گویند. بنابراین این گوشی تاشو، کوتاه‌تر و عریض‌تر از گلکسی زد فولد 5 خواهد بود. همچنين باید سخت‌افزاری درجه یک، در سطح یک پرچمدار را نیز داشته باشد. ما شرط می‌بندیم که نام شرکت Hasselblad نیز دوباره برروی دوربین‌های وان پلاس حک می‌شود. شارژ‌ سیمی سریع‌تر از رقبا نیز دور از انتظار نیست.

وان پلاس Open

وان پلاس برای ثبت اختراع لولای گوشی تاشوی خود، نام‌های OnePlus V Fold و OnePlus V Flip را ثبت کرده است. این نام‌ها برای یک گوشی تاشو از برند وان پلاس بسیار منطقی هستند. اما آخرین شایعات می‌گویند، وان پلاس ممکن است نظر خود را تغییر داده باشد. طبق آخرین اطلاعات، دستگاه تاشو این شرکت، وان پلاس Open نام خواهد داشت.

وان‌ پلاس در کنفرانس MWC 2023 شرکت کرد تا تایید کند که قطعاً برنامه‌هایی برای معرفی یک دستگاه تاشو دارد. اطلاعات قبلی ادعا می‌کردند که این دستگاه در ماه‌های گذشته معرفی می‌شود. اما حالا می‌دانیم که گوشی تاشو وان پلاس اواخر سال 2023 معرفی و در سال 2024 به بازار عرضه می‌شود. 

بهترین گوشی های پرچمدار سال 2023 چطور؟!

اگر شما نمی‌خواهید برای خرید بهترین گوشی های 2024 صبر کنید نیز ما در نیونیوز1 یک خبر خوب برای شما داریم! اگر به دنبال بهترین گوشی‌های موجود می‌گردید، لیست دوگانه بهترین پرچمداران سال 2023 را از دست ندهید!

بهترین گوشی های پرچمدار 2023 به انتخاب نیونیوز1: قهرمانان در بخش اول!

بهترین گوشی های پرچمدار 2023 به انتخاب نیونیوز1: قهرمانان در بخش دوم!

شما منتظر معرفی کدام‌یک از بهترین گوشی های 2024 هستید؟ به ما در بخش نظرات بگویید!

منبع تصاویر: Gsmarena

تهیه و گردآوری: مجله اینترنتی نیونیوز1

گرد آورنده
نیونیوز1
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا