فیلم و سریال

معرفی انیمیشن المنتال Elemental 2023: روایتی از دوستی آب و آتش در دنیای مدرن!

انیمیشن جدید المنتال داستان جذابی از عشق ممنوعه میان دو عنصر آتش و آب است. معرفی آن را از دست ندهید!

انیمیشن المنتال یا عناصر با عنوان انگلیسی Elemental محصول جدید سال 2023 با روایتی جذاب و سرگرم‌کننده دنیای مدرنی از زندگی عناصر انسان‌نما را به نمایش می‌گذارد. این اثر عشق ممنوعه‌ای را بین دو عنصر آب و آتش نشان می‌دهد که با ماجراهای جذابی روبرو می‌شوند. در ادامه این مطلب با مجله اینترنتی نیونیوز۱ همراه باشید و معرفی انیمیشن المنتال را مطالعه کنید. معرفی فیلم پری دریایی کوچک 2023، لایواکشنی جدید از پری دریایی دیزنی را در نیونیوز1 از دست ندهید.

معرفی انیمیشن المنتال Elemental 2023: چهار عنصر جهان در یک شهر زندگی میکنند!

انیمیشن المنتال (Elemental) در فارسی به معنای عناصر محصول سال 2023 در ژانرهای ماجراجویی و کمدی به کارگردانی پیتر سون (Peter Sohn) است. این اثر بیست و هفتمین انیمیشن کمپانی پیکسار است که با چاشنی طنز یک داستان جذاب و تماشایی را روایت می‌کند. المنتال عاشقانه‌ای ممنوعه با الهام از داستان رومئو و ژولیت است که بین عناصر متضاد اتفاق می‌افتد. عناصری که هرگز با یکدیگر ترکیب نمی‌شوند. این انیمیشن دومین کارگردانی پیتر سون است. اولین کارگردانی او انیمیشن محبوب دایناسور خوب 2015 (The Good Dinosaur) می‌باشد.

انیمیشن المنتال درمورد تعصبات اجتماعی، هویت واقعی و تعهدات خانوادگی است و چهار عنصر اصلی آتش، آب، هوا و خاک را به تماشاگران نشان می‌دهد. شخصیت‌های اصلی داستان از آتش و آب هستند و توجه کمتری به شخصیت‌های هوا و خاک شده است. ماجراجویی‌های دیدنی از آب و آتش و تصاویر خیره‌‌کننده انیمیشن مطمئنا مخاطبان کودک را سرگرم می‌کند.

در المنتال مشکلات مهاجران در جامعه نژادپرستی و چند فرهنگی است که کودکان آن را درک می‌کنند و دوستی عنصر آتش و آب که دو تضاد همیشگی هستند را شاهد خواهیم بود. هم‌چنین با معضل جوانان که به دنبال رویاهای خود بروند یا به تعهدات خانوادگی عمل کنند نیز در این انیمیشن بیان شده است. معرفی انیمیشن لایل لایل کروکودیل 2022، ماجراهای یک تمساح مهربان را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

جزئیات و امتیازات انیمیشن عناصر!

المنتال نخستین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم کن اجرا کرده است و هم‌چنین اولین نمایش آن در شهر نیویورک نیز در جشنواره تریبکا بوده است. این اثر یک کمدی رمانتیک انیمیشنی است که بینندگان می‌توانند از آن لذت ببرند. داستان قابل هضم است و عشق را به نمایش می‌گذارد. مدت زمان المنتال 1 ساعت و 49 دقیقه است. از کمپانی‌های تولیدکننده آن والت‌ دیزنی و پیکسار هستند‌.

این اثر در سایت IMDb امتیاز 7.2 از 10 را دارد و 75 درصد از داوران رسانه محبوب Rotten Tomatoes از تماشای آن رضایت داشته‌اند. هم‌چنین 91 درصد از کاربران گوگل نیز این کمدی جذاب را پسندیده‌اند. تاریخ اکران این انیمیشن 16 ژوئن 2023 (برابر با جمعه 26 خرداد 1402) بوده است.

خلاصه داستان انیمیشن المنتال Elemental 2023: عاشقانه ای از جنس آب و آتش!

در انیمیشن المنتال شهری به نام المنت را می‌بینیم که مردم شهر از عناصر مختلفی هستند. آتش، آب، هوا و خاک همگی در کنار یکدیگر هستند و مردم شهر را تشکیل داده‌اند. دو شخصیت اصلی داستان امبر و وید هستند که یکی از آتش و دیگری از آب است‌. این دو با یکدیگر ملاقات می‌کنند و ماجراهای آن‌ها آغاز می‌شود‌. روابط امبر و وید گسترش میابد و باهم وقت می‌گذرانند. او به سنت‌های والدینش پایبند است اما با آمدن وید همه چیز تغییر می‌کند.

تریلر انیمیشن المنتال Elemental 2023

در این بخش از مطلب برای آشنایی شما با فضا و اتمسفر انیمیشن عناصر، تریلر آن را قرار داده‌ایم. معرفی انیمیشن گربه چکمه پوش آخرین آرزو را در نیونیوز1 از دست ندهید.

 

لیست عوامل و صداپیشگان انیمیشن المنتال Elemental 2023

پیتر سون (Peter Sohn) کارگردان انیمیشن عناصر است. نویسندگان این اثر سون، کت لیکل (Kat Likkel)، برندا هسوه (Brenda Hsueh) و جان هوبرگ (John Hoberg) هستند. موسیقی اثر برعهده توماس نیومن (Thomas Newman) است. از صداپیشگان این انیمیشن لیا لوئیس (Leah Lewis) صداپیشه امبر، مامودو آتیه (Mamoudou Athie) صداپیشه وید و رونی دل کارمن (Ronnie Del Carmen) صداپیشه برنی هستند.

منبع: مجله اینترنتی نیونیوز1 و IMDb

امتیاز انیمیشن از نظر مجله اینترنتی نیونیوز1

فیلم‌نامه - 7
کارگردانی - 7
تولید و تدوین - 6
شخصیت ها - 6.5
جذابیت - 6.5

6.6

میانگین امتیاز از نظر نیونیوز1

مجله اینترنتی نیونیوز1 امتیازی را براساس پارامترهای کارگردانی، ایفای نقش، فیلم‌نامه، ریتم و ضرب‌آهنگ، تولید، تدوین، ترکیب و جلوه‌های ویژه برای هر اثر سینمایی در نظر می‌گیرد که در این بخش قرار گرفته است. شما می‌توانید امتیاز خود به این اثر را نیز در این بخش وارد نمایید.

امتیاز کاربران: 4.33 ( 3 رای)

گرد آورنده
newnews1
منبع
imdb.com
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا