فیلم و سریال

فصل دوم سریال ریچر Reacher: بازگشت کارکتر محبوب جک ریچر!

نسخه غول‌پیکر جک ریچر در فصل دوم سریال ریچر بازمی‌گردد!

فصل اول سریال ریچر در سال ۲۰۲۲ منتشر شد. این سریال جنایی، اکشن و درام از آمازون پرایم پخش و به سرعت محبوب شد. امتیازات و نقدهای خوبی که سریال Reacher دریافت کرد، عملکرد خوب تیم سازندگان را نشان می‌دهد. سریال ریچر اقتباسی از رمان محبوب لی چایلد‌ (Lee Child) می‌باشد. فصل اول نخستین بار نبود که شخصیت جک ریچر به سینما معرفی می‌‌شد. پیش‌‌تر دو فیلم سینمایی نه‌چندان موفق این کارکتر را با ایفای نقش تام کروز، مطرح کردند. اما سریالی که  آلن ریچسون ایفای نقش کارکتر جک ریچر را برعهده گرفت به مراتب بهتر بود. در ادامه مطلب با بررسی این موضوع، معرفی مختصر سریال ریچر، اطلاعات و زمان پخش فصل دوم، همراه نیونیوز۱ باشید.

نسخه غول‌پیکر جک ریچر در فصل دوم سریال ریچر بازمی‌گردد!

معرفی سریال ریچر: سریال Reacher اقتباس ناموفق دو فیلم قبلی را از یادها برد!

سال ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶ فیلم‌های سینمایی جک ریچر ۱ و ۲ (هرگز به عقب برنگرد-Jack Reacher: Necer Go Back) با ایفای نقش نسبتا قابل قبول تام کروز (Tom Cruise) منتشر شدند. بسیاری منتقد این بودند که این دو اثر اصلا نتوانست ارزش رمان لی چایلد و کارکتر محبوب آن را اثبات کند. همین موضوع باعث شد که تیم سازندگان دست به خلق سریالی بسیار با کیفیت‌تر و گیراتر بزند. کریستوفر مک‌گوایر برای کارگردانی دو فیلم پیشین با کمپانی‌های تهیه‌کننده برادران وارنر و پارامونت همکاری کرد. لی چایلد و و مک‌گوایر برای سریال ریچر همکاری مجدد خود را با چندی از تهیه‌کنندگان دیگر ادامه داده‌اند.

سریال ریچر توانست موفقیت دوچندانی نسبت به دو فیلم پیشین به دست آورد. داستانی پخته‌تر و گیرا، انتخاب بازیگران بهتر، کاریزمای آلن‌ریچسون، اتمسفر و اصالت آن، در این موفقیت نقش داشته‌اند. فصل اول سریال ریچر (با ۸ قسمت) با دریافت میانگین امتیاز ۸.۱ از کاربران IMDB و رضایت ۹۲ درصدی داوران در رسانه Rotten پایان رسید.

فصل دوم سریال ریچر Reacher: بازگشت کارکتر محبوب جک ریچر!

شخصیت ریچر، افسری است که خود را بازنشسته کرده و در زیر سایه شهر به دستگیری و محکوم کردن مجرمان کمک می‌کند. او بسیار باهوش و قوی است! آلن ریچسون، بازیگر درشت اندام و خوش‌چهره‌ای بود که نسبت به تام کروز ارتباط بهتری با کارکتر جک ریچر برقرار کرد. اندام غول‌پیکر او و سادگی چهره‌اش، همان کاریزمایی را داشت که شخصیت جک ریچر را جذاب‌تر کند. آلن ریچسون در فیلم سریع و خشن ۱۰ (FastX) که محصول سال ۲۰۲۳ می‌باشد، حضور داشته است. سریال ریچر دیگر عنوان محبوبی است که مجددا در سال ۲۰۲۳ نام اورا به تیتر اخبار سینمایی خواهد آورد. در ادامه با نگاهی به فصل دوم سریال ریچر، عوامل تولید و زمان پخش آن همراه نیونیوز۱ باشید. جهت یادآوری مختصری از داستان فصل اول سریال ریچر را در انتهای مطلب قرار داده‌ایم.

معرفی سریال ریچر: سریال Reacher اقتباس ناموفق دو فیلم قبلی را از یادها برد!

درمورد فصل دوم سریال ریچر چه میدانیم: زمان پخش و بازیگران کاملا جدید!

مجموعه کتاب رمان لی‌چایلد بین سال‌های ۱۹۹۷ تاکنون، ۲۸ نسخه داشته است. فصل دوم سریال ریچر با پرش به کتاب ۱۱‌هم (بدشانسی و دردسر) از مجموعه رمان لی چایلد روایت می‌شود. داستان فصل اول این سریال الهام گرفته از کتاب اول با عنوان طبقه کشتار بود. در فصل دوم به‌جز آلن ریچسون (Alan Ritchson) تقریبا ترکیب بازیگران جدیدی را  به خود دیده است. البته ماریا استن(Maria Sten) مجددا به نقش خود (فرانسیس نیگلی) باز خواهد گشت. اما دیگر از حضور ویلا فیتزجرالد (Willa Fitzgerald-در نقش راسکو)‌ و مالکوم گودوین (Malcolm Goodwin-در نقش اُسکار) خبری نیست!

فصل دوم سریال ریچر روری کاکرین (Rory Cochrane) در نقش شین لنگستون، فردیناند کینگزلی (Ferdinand Kingsley) در نقش A.M، سریندا سوان (Serinda Swan) کارلا دیکسون و شان سیپوس (Shaun Sipos) در نقش دیوید اودانل را به عنوان بازیگرانی که به آلن ریچسون ملحق خواهند شد را، معرفی می‌کند. زمان پخش فصل دوم این سریال دسامبر ۲۰۲۳ (آذر-دی) اعلام شده، اما روز آن مشخص نیست! در ادامه‌با مرور خلاصه داستان فصل اول همراه نیونیوز۱ باشید.

بهترین سریال‌های جنایی سال ۲۰۲۳ را می‌‌شناسید؟ ۱۱ عنوان جذاب به انتخاب نیونیوز۱ در مطلب زیر را از دست ندهید!

بهترين سریال‌های جنایی ۲۰۲۳: بخش اول سفر معمایی!

خلاصه داستان سریال ریچر: فصل دوم Reacher چه پس‌زمینه‌ای دارد؟

جک ریچر افسر سابقی است که به شهر کوچکی در جورجیا می‌رود. او درشت اندام، قوی، باهوش و با تجربه است. جک به محض ورود به شهر به اتهام قتل دستگیر می‌شود. درحالی که کاملا بی‌گناه است. ریچر برای اثبات بی‌گناهی خود، با کاراگاه و افسران شهر همکاری می‌کند. طولی نمی‌کشد که مافیای شهر را شناسایی خواهند کرد. این موضوع او و دوستانش (اُسکار و راسکو) را به هدف اصلی کشتار و پاپوش تبدیل می‌کند. ریچر با افسر راسکو وارد رابطه احساسی می‌شود. این‌بار نه تنها از خود، بلکه از او نیز باید محافظت کند. با بسته شدن پرونده جنایی فصل اول و ترک شهر توسط ریچر، در فصل دوم سریال Reacher منتظر چه داستانی خواهیم بود؟!‌

فصل دوم سریال ریچر Reacher: بازگشت کارکتر محبوب جک ریچر!

فصل دوم سریال ریچر برگرفته از کتاب بدشانسی و دردسر (Bad Luck and Trouble) از لی‌چایلد روایت می‌شود. بطن داستان می‌گوید که واحد سابقی که جک ریچر در زمان خدمت در ارتش در آن فعال بود (واحد ویژه ۱۱۰) مورد هدف قرار گرفته و کشته می‌شوند. ریچر این‌بار در پورتلند به کمک یکی از دوستان سابقش به دنبال کشف این راز خواهد بود. چه کسی واحد خود را هدف قرار داده؟ ریچر یک زمان به همه آن‌ها اعتماد داشت! اگر به سریال‌های جنایی علاقه‌مندید منتظر انتشار فصل دوم سریال Reacher باشید!

معرفی و بررسی فیلم جدید لی با هنرنمایی کیت وینسلت را در نیونیوز۱ از دست ندهید!

فیلم لی 2023 Lee: داستانی بیوگرافی از مدلی که عکاس جنگ جهانی شد!

منبع و گردآورنده: نیونیوز۱ و thedirect

مشاهده بیشتر

مدیر سایت: امیر بلادی

مدیر سایت و مجله اینترنتی نیونیوز۱، نویسنده و مترجم، زیست شناس دریا، مدیر استدیو مجهز صدا و تولید محتوی، صدابردار، آهنگساز و خواننده

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا