فیلم و سریال

معرفی فیلم بالرین 2024 Ballerina: حضور آنا د آرماس و کیانو ریوز در داستان جان ویک!

اگر از طرفداران مجموعه جان ویک هستید، خبر خوش برای شما این است که اسپین‌آف جدید آن در سال 2024 منتشر خواهد شد!

سال 2023 سالی پر بار در صنعت فیلم و سریال بود. فیلم‌های مانند باربی و اوپنهایمر آثار درخشان سال 2023 هستند. اکنون فیلم بالرین با عنوان اصلی Ballerina محصول جدید سال 2024 خواهد بود. این فیلم هیجان‌انگیز داستانی جذاب را روایت می‌کند و هنرپیشگان مطرح هالیوود در آن حضور دارند. در ادامه این مطلب با معرفی، جزئیات، خلاصه داستان، تریلر و لیست عوامل فیلم بالرین 2024 با مجله اینترنتی نیونیوز1 همراه باشید. آکوامن 2 در راه است! معرفی آن را در اینجا بخوانید.

معرفی فیلم بالرین Ballerina 2024

فیلم بالرین به معنای رقصنده و عنوان انگلیسی Ballerina محصول جدید سال 2024 در ژانرهای اکشن و هیجان‌انگیز به کارگردانی لن وایزمن (Len Wiseman) می‌باشد. این فیلم اسپین‌آفی از مجموعه آثار محبوب جان ویک (John Wick) خواهد بود. این اثر خانواده مافیایی را نمایش می‌دهد که به جان ویک آموزش می‌دهند.

فیلم بالرین 2024

بالرین دارای سکانس‌های اکشن تماشایی و صحنه‌هایی هیجان‌انگیز از مبارزه است. وایزمن اعلام کرده است که این فیلم یک اثر سرگرم‌کننده خواهد بود و مخاطبان از تماشای آن شگفت‌زده خواهند شد. صحنه‌های مبارزه غیرقابل پیش‌بینی و به‌یادماندنی خواهند بود‌. کمپانی‌ Lions Gate Films از تولیدکنندگان و منتشرکنندگان بالرین است. این فیلم قرار است در 7 ژوئن 2024 (برابر با 18 خرداد 1403) منتشر شود.

داستان جان ویک با دو اسپین آف باز میگردد!

مجموعه جان ویک از سال 2014 منتشر شده و قسمت چهارم آن نیز امسال منتشر شد. این فیلم هیجان‌انگیز طرفداران بسیاری پیدا کرد. این مجموعه به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های اکشن شناخته می‌شود و اکنون دو اسپین‌آف از روی آن ساخته شده است. اسپین‌آف اول مینی سریال کانتیننتال 2023 است که در سه قسمت ماجراهای جان ویک را به نمایش می‌گذارد. معرفی فیلم اکشن و جاسوسی آرگایل 2024 را در نیونیوز1 از دست ندهید.

فیلم بالرین 2024

کانتیننتال علی‌رغم تلاش بسیارش، نتوانست مخاطبان بسیاری را جذب کند‌ زیرا مونولوگ‌های بسیار طولانی و بی‌هدف در آن وجود داشت. اکنون فیلم بالرین با توجه به ضعف‌های کانتیننتال یک اثر متفاوت خواهد بود. از نکات مثبت کانتیننتال وجود موسیقی متن فوق‌العاده است. فیلم بالرین نیز باید به این موضوع توجه کند و از موسیقی حرفه‌ای استفاده کند. نکته مهم این است که توجه به آن محدود شود و تمرکز را روی داستان نگه دارد. معرفی و بررسی سریال کانتیننتال 2023 را در نیونیوز1 از دست ندهید.

معرفی فیلم بالرین 2024

یکی از شخصیت‌های اصلی فیلم یک قاتل بدنام است که کیانو ریوز (Keanu Reeves) در نقش او هنرنمایی می‌کند. این بازیگر محبوب در مجموعه جان ویک حضور داشت و با استقبال مخاطبان روبرو شد. اکنون ریوز در فیلم جدید بالرین نیز هنرنمایی خواهد کرد. این فیلم آخرین هنرنمایی لنس ردیک (Lance Reddick) پیش از مرگش است‌. او در مارس سال 2023 درگذشت.

Ballerina

آنا د آرماس (Ana De Armas) در نقش اصلی شخصیت رونی هنرنمایی می‌کند. شخصیت رونی در قسمت سوم مجموعه جان ویک معرفی شد. د آرماس در سال 2023 نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر زن برای فیلم بلوند 2022 شد. انتخاب او برای فیلم جدید می‌تواند با استقبال زیادی همراه شود. او اعلام کرده است که حضور در صحنه‌های اکشن و مبارزه برایش سخت و دردناک بوده است. مطلب معرفی فیلم بلوند 2022  پیشنهاد ما به شما است.

Ballerina 2024

خلاصه داستان Ballerina 2024

داستان فیلم حول محور زندگی یک زن جوان به نام اوا می‌چرخد. خانواده او کشته شده‌اند و این زن جوان به دنبال انتقام است. او برای انتقام قتل خانواده‌اش به یک قاتل تبدیل می‌شود‌. داستان در کلاس باله می‌چرخد و می‌توان گفت یک محیط آموزشی برای قاتلان است. اوا هدف خود را دنبال می‌کند و در ادامه داستان با جان ویک روبرو می‌شود. آیا این دختر جسور می‌تواند انتقام مرگ خانواده‌اش را بگیرد؟

Ballerina 2024

تریلر فیلم بالرین Ballerina 2024

در این بخش از مطلب برای آشنایی بیشتر شما با فضا، اتمسفر و شخصیت‌های این فیلم تریلر آن را قرار داده‌ایم.

 

لیست عوامل و بازیگران Ballerina 2024

بالرین به کارگردانی لن وایزمن (Len Wiseman) است. نویسنده فیلم‌نامه فیلم شی هاتن (Shay Hatten) می‌باشد و شخصیت‌های اصلی را درک کولستاد (Derek Kolstad) خلق کرده است. تهیه‌کنندگان چاد استاهلسکی (Chad Stahelski)، باسیل ایوانیک (Basil Iwanyk) و اریکا لی (Erica Lee) هستند. موسیقی فیلم برعهده مارکو بلترامی (Marco Beltrami) و آلن دروبیچ (Anna Drubich) بوده هست.

معرفی فیلم بالرین
معرفی فیلم بالرین

از بازیگران فیلم آنا د آرماس در نقش اوا، کیانو ریوز در نقش جان ویک، لنس ردیک در نقش شارون، ایان مک شین (Ian McShane) در نقش وینستون، آنجلیکا هیوستون (Anjelica Huston) در نقش دیرکتر و توگو ایگاوا (Togo Igawa) در نقش کاپیتان هستند. از دیگر بازیگران این اثر نورمن ریدوسNorman) Reedus)، گابریل برن (Gabriel Byrne)، آن پریلو (Anne Parillaud) و کالب اسپیلیاردز (Caleb Spillyards) می‌باشند.

 


فیلم‌های جدید در نیونیوز1:

 بازی عادلانه 2023: داستانی از روابط شغلی و جاه‌طلبی!

فیلم قاتلان ماه کامل 2023: ژانر تاریخی با هنرنمایی لئوناردو دی‌کاپریو!

فیلم دروس شیمی 2023: داستانی از زنی شیمیدان و ماجراهای او در دنیای زن‌ستیز!

 

منبع: IMDb و NewNews1

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا