فیلم و سریالنقد و بررسی فیلم و سریال
موضوعات داغ

معرفی و بررسی سریال آسمان شب 2022 Night sky: سیاره بیابانی در انباری خانه!

سریال آسمان شب روایت فانتزی و مرموز آمازون پرایم ویدیو!

سریال آسمان شب (Night sky) محصول 2022 از شبکه آمازون پرایم ویدیو (Amazon Prime Video) در ژانر ماجراجویی، علمی تخیلی و فانتزی است. داستان این سریال سیاره‌ای بیابانی را در انباری و زیرزمین خانه یک زوج مسن بررسی کرده است. در این مطلب با معرفی و بررسی این سریال همراه مجله اینرتنتی نیونیوز1 باشید. از مطالب مشابه می‌توانید مطلب معرفی 10 فیلم و سریال محبوب و جدید نتفلیکس را در نیونیوز1 مطالعه نمایید. همچنین اخبار انتشار فصل چهارم سریال وست ورلد و فصل دوم بازی مرکب را از دست ندهید.

معرفی و بررسی سریال آسمان شب 2022 Night Sky

سریال آسمان شب (Night Sky) در ژانر فانتزی، ماجراجویی، علمی تخیلی و درام از شبکه آمازون پرایم ویدیو منتشر شده است. این سریال با یک فصل و 8 قسمت در تاریخ 20 مه 2022 (30 اردیبهشت 1401) منتشر شده است. این سریال داستان یک سیاره بیابانی مرموز که در زیرزمین انباری خانه یک زوج مسن مخفی شده است را به تصویر کشیده است. سریال آسمان شب میانگین امتیاز 7.4 را از کاربران رسانه IMDB دریافت کرده و 73 درصد داوران Rotten Tomatoes نسبت به تماشای آن رضایت داشته‌اند. امتیاز این سریال در وب‌سایت آمازون 4.2 از 5 است.

معرفی و بررسی سریال آسمان شب 2022 Night sky: سیاره بیابانی در انباری خانه!
معرفی و بررسی سریال آسمان شب 2022 Night sky: سیاره بیابانی در انباری خانه!

دو بازیگر محبوب سینمای هالیوود و برنده جایزه اسکار،  سیسی اسپیسک (Sissy Spacek) در نقش آیرین یورک و جی.کی. سیمونز (J.K. Simmons) در نقش فرانکلین یورک زوج مسنی هستند که راز سیاره‌ای مرموز در زیرزمین انباری خانه خود را سال‌ها مخفی کرده‌اند. چاشنی درام این سریال که روی این زوج متمرکز است حس هم‌بستگی و اتحاد آنان را به خوبی نشان داده است. آنان با پا به سن گذاشتن کمتر از پس کارهای خود بر می‌آیند و باید مراقب یک‌دیگر باشند. کارگردانی این سریال برعهده تیمی سه نفره بوده که به خوبی هدف خود را به مخاطبان می‌رسانند. اما از جذاب‌ترین نکات گیرای سریال آسمان شب ایفای نقش دو بازیگر اصلی آن است.

ریتم و ضرب‌آهنگ کلی پیشرفت داستان سرعت متوسطی داشته که کاهش سرعت آن وابسته به تمرکز روی درام و ارتباط شخصیت‌ها است. بسیاری معتقدند این سریال ساختار مشابهی با سریال محدوده بیرونی (Outer Range) دارد. چرا که در آن سریال نیز یک حفره مرموز در زمین‌های یک خانواده به نام آبوت پدیدار شده بود. مرموز بودن این سیاره و امکان حیات روی آن کلید اصلی ماجرای سریال آسمان شب است. جلوه‌های ویژه سریال کیفیت قابل قبولی داشته و به حد مورد نیاز آن است. در ادامه با بررسی خلاصه داستان و لیست عوامل تولید و ستارگان سریال آسمان شب (Night Sky) همراه نیونیوز1 باشید.

معرفی و بررسی سریال آسمان شب 2022 Night sky: سیاره بیابانی در انباری خانه!

خلاصه داستان سریال آسمان شب 2022 Night Sky: سیاره بیابانی و مرموز در زیرزمین خانه!

یک زوج مسن به نام‌های آیرین یورک و فرانکلین یورک در خانه‌ خود رازی را سالیان سال با خود مخفی کرده‌اند. این راز سیاره‌ای بیابانی در زیرزمین انباری خانه آن‌ها است. آنان در طول عمر خود بیش از 800 بار به این مکان رفته و ستاره‌ها را از پنجره‌ای تماشا کرده‌اند. اما هیچ‌وقت روی این سیاره پا نگذاشته‌اند. برای رفتن به مکان آرام خود که دو صندلی رو به پنجره‌ای با نمای آسمان شب است در فضایی مشابه با یک ماشین سفر یا آسانسور قرار می‌گیرند. یکی از هماسایه‌های آنان به رفت آمد شبانه این زوج به انباری مشکوک می‌شود. او تصور می‌کند پدیدار شدن این مکان در خانه آنان دلیلی دارد و تقدیری برای آنان در نظر گرفته شده است.

معرفی و بررسی سریال آسمان شب 2022 Night sky: سیاره بیابانی در انباری خانه!

آیرین که مشکل در راه رفتن دارد و گاها نیاز به مراقبت  همسرش دارد درمورد کشف این سیاره کنجکاو می‌شود. یک روز آیرین تصمیم می‌گیرد تا از محفظه‌ای که برای تماشای این سیاره در اختیار دارند پا فراتر نهاده و به درون سیاره قدم بگذارد. اما پیش از این اتفاق بدن بی‌جان یک مرد جوان را روی زمین می‌بیند. مردی که هویت خود را نمی‌داند و فراموش کرده چرا در این محل بوده است. این تنها راز این سیاره مرموز نیست. مشخص می‌شود که در منطقه‌‎ای دیگر یک خانواده مانند آن‌ها این راز را با خود حمل می‌کند. همچنین یک سازمان بر سفرهایی به این سیاره نظارت دارد.

 

تریلر سریال آسمان شب 2022 Night Sky

در این بخش از مطلب تریلر رسمی سریال آسمان شب را برای شما قرار داده‌ایم.

 

لیست عوامل تولید و بازیگران سریال آسمان شب 2022 Night Sky

تیم كارگردانی سریال آسمان شب متشکل از فیلیپ مارتین (Philip Martin)، خوان خوزه کامپانلا (Juan José Campanella) و شاری اسپرینگر برمن (Shari Springer Berman) است. نويسندگان فیلم‌نامه این سریال هولدن میلر (Holden Miller)، دانیل سی. کانولی (Daniel C. Connolly) و ازرا کلایتان دنیلز (Ezra Claytan Daniels) می‌باشند. تهيه‌كنندگان این سریال فرناندو آلتشول (Fernando Altschul)، دانیل سی. کانولی و کاترین ال. گودسون (Katrin L. Goodson) می‌باشند. موسيقى متن سریال اثر دنی بنسی (Danny Bensi) و ساندر ژوریانس (Saunder Jurriaans) بوده است. مديريت فيلم‌بردارى را اشلی کانر (Ashley Connor) و اندرو وده (Andrew Wehde) برعهده داشته‌اند.

معرفی و بررسی سریال آسمان شب 2022 Night sky: سیاره بیابانی در انباری خانه!

بازيگران سریال آسمان شب سیسی اسپیسک (Sissy Spacek) در نقش آیرین یورک، جی.کی. سیمونز (J.K. Simmons) در نقش فرانکلین یورک، چای هانسن (Chai Hansen) در نقش جود، کیا مک کرنان ( Kiah McKirnan)، آدام بارتلی (Adam Bartley)، جولیتا زیلبربرگ (Julieta Zylberberg )، روسیو هرناندز (Rocío Hernández) و پیوتر آدامچیک (Piotr Adamczyk) می‌باشند.

منبع: مجله اینترنتی نیونیوز1 و رسانه IMDB

امتیاز سریال از نظر نیونیوز1

کارگردانی - 8.8
ایفای نقش - 9.1
ریتم و ضرب آهنگ - 6
تولید، تدوین و ترکیب - 7
جلوه‌های ویژه - 7.3
فیلم‌نامه - 7.9

7.7

میانگین امتیاز سریال

مجله اینترنتی نیونیوز1 امتیازی را براساس پارامترهای کارگردانی، ایفای نقش، فیلم‌نامه، ریتم و ضرب‌آهنگ، تولید، تدوین، ترکیب و جلوه‌های ویژه برای هر اثر سینمایی در نظر می‌گیرد که در این بخش قرار گرفته است. شما می‌توانید امتیاز خود به این اثر را نیز در این بخش وارد نمایید.

امتیاز کاربران: 2.87 ( 3 رای)

گرد آورنده
نیونیوز1
منبع
IMDB
مشاهده بیشتر

مدیر سایت: امیر بلادی

مدیر سایت و مجله اینترنتی نیونیوز۱، نویسنده و مترجم، زیست شناس دریا، مدیر استدیو مجهز صدا و تولید محتوی، صدابردار، آهنگساز و خواننده

نوشته های مشابه

4 دیدگاه

  1. سریال جذاب و خوش ریتمی بود منتظر فصل دومش هستم و ممنون از سایت خوبتون🌱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا