فیلم و سریالمنتخب سردبیرنقد و بررسی فیلم و سریال

معرفی بهترین سریال های کمدی ۲۰۲۳: قسمت اول

با اولین قسمت از معرفی سریال های محبوب کمدی ۲۰۲۳ همراه نیونیوز۱ باشید!

اگر به ژانر کمدی علاقه دارید لیست سریال‌های کمدی نیونیوز۱ گزینه مناسبی برای مطالعه است. بسیاری از افراد سریال‌ها و فیلم‌های کمدی را به دیگر ژانرهای سینما ترجیح می‌دهند. در این لیست به بهترین سریال‌های کمدی سال ۲۰۲۳ و ۲۰۲۲ می‌پردازیم. داستان‌های محبوب از کمپانی‌های بزرگ سازنده فیلم را بررسی می‌کنیم. به شما پیشنهاد می‌کنیم معرفی فیلم فوق العاده اوپنهایمر ۲۰۲۳ را از دست ندهید!

سریال کمدی هیچ و پوچ ۲۰۲۳: Bupkis 2023

سریال کمدی هیچ و پوچ با امتیاز ۷.۴ در IMDb یکی از داستان‌های کمدی محبوب سال ۲۰۲۳ بوده است. ٪۶۷ مخاطبان گوگل این سریال را دوست داشتند. همچنین در رسانه Rotten Tomatoes با ۷۷ درصد رای مثبت، محبوبیت خود را در بین مخاطبان حفظ کرده است. اولین قسمت این مجموعه در ۱۴ اردیبهشت سال ۱۴۰۲ پخش شده است. فیلمنامه ۱ فصل در ۸ قسمت این مجموعه توسط پیت دیویدسون (Pete Davidson) به همراه تیمش انجام شده است.

سریال کمدی ۲۰۲۳

جودا میلر (Judah Miller) در تدوین فیلمنامه این سریال کمدی او را همراهی کرده است. این سریال جذاب توسط جیسون اورلی (Jason Orley) کارگردانی شده است. کمپانی Universal Pictures مسئول تولید و پخش آن توسط Peacecock می‌باشد. داستانی کمدی، اغراق آمیز اما واقعی از زندگی دیوید پیترسون را خواهید دید. در قسمت اول شاهد برگشت دیوید به خانه‌اش هستیم. ماجرای درگیری تراژدی خانواده او در نبودنش را مشاهده می‌کنیم.

سریال کمدی ۲۰۲۳ نیونیوز۱

سریال کمدی نفرین ۲۰۲۲: The Curse 2022

سریال نفرین ۲۰۲۲ با ٪۹۰ رای مثبت از طرف مخاطبان Rotten Tomatoes از دیگر مجموعه‌های کمدی محبوب است. همچنین با ٪۸۲ درصد نظر مثبت از سمت کاربران گوگل طرفداران خود را حفظ کرده است. اولین قسمت این سریال در ۲۲ فوریه سال ۲۰۲۲ پخش شد. ۲ فصل از این مجموعه تا به امروز توسط Channel 4 Television پخش شده است. Channel 4 Television تولید این سریال کمدی را برعهده داشته است. ژانر سریال نفرین ۲۰۲۲ کمدی، درام و جنایی است. کت فاکس (Cat Fox) به همراه تیمی از تهیه‌کنندگان در ساخت این سریال دست داشتند. آلن مصطفی (Allan Mustafa) ستاره اول این فیلم در نقش آلبرت درخشیده است. سریال نفرین ۲۰۲۲ داستانی از یک گروه کلاهبردار را دنبال می‌کند، که در دهه ۱۹۸۰ لندن زندگی می‌کنند. آن‌ها درگیر یک سرقت بزرگ تاریخی می‌شوند.

سریال کمدی ۲۰۲۳ نیونیوز۱

سریال روانشناسی عجیب ۲۰۲۳: 2023 Shrinking

سریال روانشناسی عجیب ۲۰۲۳ داستانی از یک تراپیست/روانشناس غمگین را دنبال می‌کند. او تصمیم می‌گیرد هر چیزی که به فکرش درست است را به مراجعانش بگوید. او آموزه‌ها و چهارچوب‌ها را رها می‌کند و متوجه تغییری که در زندگی دیگران می‌گذارد، می‌شود. این مسئله باعث تغییر در زندگی خودش‌ هم می‌شود. جیسون سیگل (Jason Segel) در نقش جیمی ستاره اول این سریال کمدی است. هریسون فورد (Harrison Ford) در نقش پاول در کنار او ایفای نقش می‌کند. با امتیاز ۸ در رسانه IMDb از سریال‌های کمدی محبوب سال ۲۰۲۳ می‌باشد.

سریال کمدی ۲۰۲۳ نیونیوز۱

۸۲% مخاطبان Rotten Tomatoes این سریال را دوست داشتند. سریال روانشناسی عجیب ۲۰۲۳ از ۲۷ ژانویه در +Appletv در حال پخش است. تا به امروز ۱۰ قسمت از این مجموعه کمدی پخش شده است. برت گلدشتاین (Brett Goldstein) به همراه بیل لارنس (Bill Lawrence) خالق این اثر جذاب هستند. قسمت ۱۰ از فصل اول در ۲۴ مارس پخش شده است.

سریال کمدی ۲۰۲۳ نیونیوز۱

سریال کمدی بلاکباستر ۲۰۲۲: BlockBuster 2022

اولین قسمت از سریال بلاکباستر در ۳ نوامبر سال ۲۰۲۲ از نتفلیکس پخش شد. امتیاز IMDb این مجموعه ۵.۱ است. Universal Television کمپانی تولید‌کننده این سریال کمدی بوده است. ونسا راموس (Vanessa Ramos) سازنده این اثر است. انتظار بیشتری برای امتیاز آن پیش‌بینی شده است. اما در مجموع موضوع آن جذاب است. داستان این سریال درباره تیمی یون است که در دنیای 5g زندگی می‌کند. تیمی و همراهانش برای موفقیت سعی می‌کنند، تا به مردم مسئله‌ای را یادآوری کنند. آن‌ها ارتباط انسانی‌ را ارائه می‌دهند که شرکت‌های بزرگ نمی‌توانند آن‌ را انجام دهند. رندال پارک (Randall Park) در نقش تیمی، در کنار ملیسا فومرو (Melissa Fumero) در نقش الیزا، همبازی یکدیگر بودند. نویسندگی و ساخت سریال بلاکباستر ۲۰۲۲ توسط ونسا راموس و با ویرایش فرانسیسکو کابررا-فئو (Francisco Cabrera-Feo) انجام شده است.

سریال کمدی ۲۰۲۳ نیونیوز۱

سریال کمدی این احمق ۲۰۲۲: This Fool

سریال کمدی این احمق ۲۰۲۲ با محبوبیت ۱۰۰ درصدی در بین مخاطبان Rotten Tomatoes قرار دارد. همچنین ۹۲ درصد از کاربران گوگل این سریال را پسندیده‌اند. دو فصل در ۲۰ قسمت از این سریال کمدی از رسانه Hulu پخش شده است. در ۱۲ آگوست سال ۲۰۲۲ اولین قسمت این مجموعه به نمایش درآمد. داستان این سریال کمدی زندگی مردی را به نمایش می‌گذارد که به همه کمک می‌کند به غیر از خودش!

سریال کمدی ۲۰۲۳ نیونیوز۱

فیلمنامه این سریال کمدی برگرفته از یک داستان واقعی است. این مرد در تلاش برای بهتر کردن جامعه و حل مشکلات خانوادگی خود می‌باشد. کریس استرادا (Chris Estrada) در نقش جولیو به خوبی می‌درخشد. پت بیشاب (Pat Bishop) به همراه کریس استرادا خالقان این مجموعه کمدی هستند. مت اینگبرتسون (Matt Ingebretson) در نوشتن فیلمنامه و ساخت سریال كمدی این احمق ۲۰۲۲ با تیم سازنده همکاری کرده است.

سریال کمدی ۲۰۲۳ نیونیوز۱

از شما سپاسگزاریم که تا انتهای مطلب همراه ما بودید. گردآوری شده توسط نیونیوز۱ و وب سایت Thevore.com همراه نیونیوز۱ باشید تا جدیدترین معرفی‌های فیلم و سریال‌های ۲۰۲۳ را بررسی کنیم. اگر به ژانر انیمیشن‌ علاقه دارید؛ معرفی انیمیشن المنتال ۲۰۲۳ را حتما بررسی کنید!

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا