فیلم و سریال

معرفی و بررسی انیمیشن خرگوش مرغی و همستر تاریکی Chickenhare and the Hamster of Darkness 2022: ماجراهای قهرمانی که با بقیه متفاوت است!

مطلب معرفی انیمیشن جدید خرگوش مرغی و همستر تاریکی محصول مشترک فرانسه و بلژیک را در نیونیوز۱ از دست ندهید.

انیمیشن خرگوش مرغی و همستر تاریکی (Chickenhare and the Hamster of Darkness) محصول مشترک بلژیک و فرانسه برای سال 2022 است. این انیمیشن با ظرافت طراحی شده است و شخصیت اصلی آن با وجود تمام تفاوت‌ها، قهرمان جذاب داستان است. در ادامه این مطلب با معرفی انیمیشن خرگوش مرغی و همستر تاریکی با مجله اینترنتی نیونیوز۱ همراه باشید‌.

معرفی انیمیشن خرگوش مرغی و همستر تاریکی Chickenhare and the Hamster of Darkness 2022

انیمیشن خرگوش مرغی و همستر تاریکی (Chickenhare and the Hamster of Darkness) در ژانرهای ماجراجویی، کمدی و خانوادگی به کارگردانی بن استاسن (Ben Stassen) و بنجامین موسکوت (Benjamin Mousquet) ساخته شده است. شخصیت‌های این انیمیشن به طور متنوعی طراحی شده‌اند. شخصیت‌های اصلی این اثر یک پسر کوچک فاقد اعتماد به نفس، یک جنگجوی سرکش و یک دوست ترسو هستند.

انیمیشن جدید خرگوش مرغی و همستر تاریکی Chickenhare and the Hamster of Darkness 2022 اثری سرگرم کننده برای کودکان!

انیمیشن جدید خرگوش مرغی و همستر تاریکی بر اساس رمان‌های گرافیکی کریس گراین (Chris Grine) ساخته شده است. موسیقی اجرا شده در این انیمیشن سرگرم‌کننده است و اتمسفر آن دلپذیر به نظر می‌رسد. این اثر یک ماجراجویی است و مملو از سکانس‌های اکشن و هیجان‌انگیز است. محیط فیلم و شخصیت‌های حیوانات متنوع‌اند. هدف اصلی خرگوش مرغی و همستر تاریکی این است که چگونه ویژگی‌های منحصر به فرد، ما را به درخشش خواهند رساند و نباید از وجود آن‌ها سرخورده شویم.

امتیازات و تاریخ اکران انیمیشن جدید خرگوش مرغی و همستر تاریکی Chickenhare and the Hamster of Darkness 2022

از تولیدکنندگان انیمیشن فرانسوی خرگوش مرغی و همستر تاریکی Dark Horse Comics و Octopolis هستند. سونی پیکچرز از منتشرکنندگان این انیمیشن در فرانسه است. این اثر 91 دقیقه‌ای امتیاز 6.3 را در سایت Imdb دریافت کرده است و 96 درصد از داوران رسانه محبوب Rotten Tomatoes آن را پسندیده‌اند. برای مشاهده امتیاز تخصصی کارشناسان سینما مجله اینترنتی نیونیوز۱ به انتهای مطلب مراجعه کنید. تاریخ اکران خرگوش مرغی و همستر تاریکی در 10 ژوئن 2022 (برابر با 20 خرداد 1401) از ایالات متحده بوده است.

خلاصه‌ داستان انیمیشن جدید خرگوش مرغی و همستر تاریکی Chickenhare and the Hamster of Darkness 2022: قهرمانی که نیمی از او مرغ و نیمی دیگر خرگوش است!

انیمیشن جدید خرگوش مرغی و همستر تاریکی در یک دنیای فانتزی و سرسبز اتفاق می‌افتد‌. قهرمان این انیمیشن موجودی است که نیمی از او مرغ و نیمی دیگر خرگوش است. پادشاه او را به عنوان فرزندخوانده خود معرفی می‌کند. این موجود عجیب، با وجود تفاوت‌هایش با دیگران بسیار دوست‌داشتنی و ماجراجو است. هنگامی که یک شرور تهدید می‌کند که پادشاه را سرنگون خواهد کرد، پسرخوانده‌ پادشاه و دوستانش تصمیم می‌گیرند او را نجات دهند و ماجراجویی جذاب آن‌ها آغاز می‌شود.

تریلر انیمیشن خرگوش مرغی و همستر تاریکی Chickenhare and the Hamster of Darkness 2022

در این بخش از مطلب برای آشنایی شما با محیط و فضای انیمیشن خرگوش مرغی و همستر تاریکی، تریلر آن را قرار داده‌ایم. مطلب معرفی انیمیشن مینیون ها ظهور گرو 2022 (Minions the Rise of Gru) و همچنین مطلب معرفی انیمیشن جدید پنجه های خشم افسانه هنک 2022 (Paws of Fury the Legend of Hank) پیشنهادات نیونیوز۱ به شما هستند. با کلیک بر روی بخش رنگی این مطالب را از دست ندهید.

عوامل و صداپیشگان انیمیشن خرگوش مرغی و همستر تاریکی Chickenhare and the Hamster of Darkness 2022 چه کسانی هستند؟

انیمیشن جدید خرگوش مرغی و همستر تاریکی به کارگردانی بن استاسن (Ben Stassen) و بنجامین موسکوت (Benjamin Mousquet) بوده است. فیلم‌نامه این انیمیشن را دیوید کولارد (David Collard) نوشته است.

از صداپیشگان این اثر دنی فهسنفلد (Danny Fehsenfeld) صداپیشه لاپین، جردن تارتاکوف (Jordan Tartakow) صداپیشه خرگوش مرغی، دینو آندراده (Dino Andrade) صداپیشه بری، لیلا برزینس (Laila Berzins) صداپیشه مگ و مایکل اورنشتاین (Michael Ornstein) صداپیشه اید بوده‌اند.

منبع: IMDb.com و مجله اینترنتی نیونیوز1

امتیاز سریال از نظر مجله اینترنتی نیونیوز1

کارگردانی - 6.6
فیلم‌نامه - 7.7
تولید و تدوین - 5.6
شخصیت ها - 7.1
ریتم و ضرب آهنگ - 6.2

6.6

میانگین امتیاز از نظر نیونیوز1

مجله اینترنتی نیونیوز1 امتیازی را براساس پارامترهای کارگردانی، ایفای نقش، فیلم‌نامه، ریتم و ضرب‌آهنگ، تولید، تدوین، ترکیب و جلوه‌های ویژه برای هر اثر سینمایی در نظر می‌گیرد که در این بخش قرار گرفته است. شما می‌توانید امتیاز خود به این اثر را نیز در این بخش وارد نمایید.

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

گرد آورنده
newnews1
منبع
IMDb.com
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا