فیلم و سریال

معرفی فیلم آرگایل Argylle 2024: یک ماجراجویی جاسوسی با حضور هنری کاویل!

معرفی ماجراجویی اکشن سال 2024 در فیلم جدید و جذاب آرگایل با هنرنمایی جان سینا را در نیونیوز۱ بخوانید.

فیلم آرگایل با عنوان اصلی Argylle محصول سال جدید 2024 خواهد بود. این فیلم یک درام جاسوسی است که داستانی هیجان‌انگیز را روایت می‌کند. در ادامه این مطلب با معرفی، بررسی جزئیات، خلاصه داستان، تریلر و لیست عوامل این فیلم با مجله اینترنتی نیونیوز1 همراه باشید. اگر از طرفداران سریال‌های جنایی هستید، لیست بهترین سریال‌های جنایی در بخش اول و بخش دوم پیشنهاد داغ نیونیوز1 به شما است.

Argylle 2024

معرفی فیلم آرگایل Argylle 2024

فیلم جدید آرگایل با عنوان انگلیسی (Argylle) محصول سال 2024 در ژانرهای اکشن و مهیج به کارگردانی متیو وان (Matthew Vaughn) می‌باشد. این فیلم یک داستانی جذاب از یک ماجراجویی جاسوسی را روایت می‌کند. این اثر بر اساس رمانی از الی کانوی (Elly Conway) ساخته شده است. رمان او هنوز منتشر نشده و رازهای زیادی درمورد آن وجود دارد. شخصیت نویسنده رمان نیز در داستان فیلم حضور دارد. بررسی سریال اکشن و مهیج کانتیننتال 2023 را در نیونیوز1 بخوانید.

فیلم آرگایل 2024

فیلم و سریال‌های جاسوسی مخاطبان ویژه خود را در سراسر دنیا دارند. به طور جهانی، ژانر جاسوسی موردعلاقه بسیاری از مردم است. اگر فیلم جدید به خوبی تولید و تدوین شده باشد و جذابیت سینمایی را به اشتراک بگذارد، می‌تواند به یک اثر ماندگار تبدیل شود. سکانس‌های تماشایی و سرگرم‌کننده از رقص، موسیقی و مبارزه در این اثر به چشم می‌خورند. کارگردان فیلم اعلام کرده است که آرگایل یک اثر سینمایی خاص و متفاوت خواهد بود. طراحی لباس بازیگران خیره‌کننده است و سبک جذابی دارد.

فیلم جدید

جزئیات فیلم Argylle 2024

تیم بازیگران بسیار حرفه‌ای انتخاب شده‌اند و گروه فوق‌العاده‌ای از شخصیت‌های جاسوسی را در کنار هم تشکیل داده‌اند. ستاره سینما هنری کاویل (Henry Cavill) که در نقش سوپرمن شهرت دارد، اکنون در فیلم جدید در نقش آرگایل، یک جاسوس بین‌المللی حضور دارد. دوآ لیپا (Dua Lipa) هنرپیشه‌ای که در فیلم باربی 2023 حضور داشت نیز در این فیلم جدید هنرنمایی می‌کند. مطلب جذاب نقد و بررسی فیلم باربی 2023 پیشنهاد ما به شما است.

فیلم جاسوسی جدید

استدیو اپل از جمله کمپانی‌های تولیدکننده آرگایل است. این کمپانی امیدوار است تا با انتشار فیلم جدید خود بتواند امتیاز خوبی از مخاطبان این ژانر جاسوسی دریافت کند. این فیلم رقیب جدیدی برای فیلم هیجان‌انگیز مرد خاکستری 2023 (The Gray Man) از کمپانی نتفلیکس خواهد بود. کمپانی Apple Original Films رقمی حدود 200 میلیون‌دلار برای آرگایل پرداخت کرده است. نقد و بررسی فیلم مرد خاکستری 2023 را در نیونیوز1 از دست ندهید.

argylle 2024

تولید فیلم آرگایل به صورت یک اثر سه‌گانه طراحی شده است. تولید آن از سال 2021 آغاز شد و در اوایل سال 2024 منتشر خواهد شد. مدت زمان این اثر 2 ساعت و 15 دقیقه است‌. این اثر در 2 فوریه 2024 (برابر با 13 بهمن‌ماه 1402) منتشر خواهد شد. بررسی فیلم علمی‌تخیلی خالق 2023 را در اینجا بخوانید.

خلاصه داستان فیلم Argylle 2024

آرگایل بزرگترین جاسوس جهان است. او درگیر یک ماجراجویی عظیم می‌شود. الی کانوی یک رمان‌نویس است که رمان‌های جاسوسی و درون‌گرا را خلق می‌کند. او بیشتر اوقات در خانه است، اما با یک توطئه بزرگ روبرو می‌شود. او به دنیای واقعی جاسوسی کشیده می‌شود. یک جاسوسی برای نجات او شد ظاهر می‌شود. الی یک گربه زیبا دارد که شاهد تمام ماجراهای جدید زندگی صاحبش است. خلافکاران به دنبال الی هستند و او هر لحظه ممکن است جان خود را از دست بدهد. آیا او نجات پیدا می‌کند؟

Argylle 2024

تریلر فیلم جدید آرگایل Argylle 2024

در این بخش از مطلب برای آشنایی شما با فضا، اتمسفر و شخصیت‌های این اثر جاسوسی و اکشن تریلر آن را قرار داده‌ایم. بهترین سریال‌های نتفلیکس کدامند؟

 

لیست عوامل و بازیگران Argylle 2024

فیلم جدید به کارگردانی متیو وان است. نویسنده فیلم‌نامه این فیلم جیسون فوکس (Jason Fuchs) براساس رمانی از الی کانوی است. موسیقی فیلم برعهده لورن بالف (Lorne Balfe) می‌باشد. از بازیگران فیلم هنری کاویل در نقش آرگایل، برایس دالاس هاوارد (Bryce Dallas Howard) در نقش الی کانوی، سام راکول (Sam Rockwell) در نقش آیدن، گرشیا د لاپاز (Gercia De la Paz) در نقش مامور یونانی و آلا حبیب (Alaa Habib) در نقش زویی هستند. از دیگر بازیگران فیلم دوآ لیپا، سوفیا بوتلا (Sofia Boutella)، آریانا دبوز (Ariana DeBose)، جان سینا (John Cena)، برایان کرانستون (Bryan Cranston) و ساموئل ال جکسون (Samuel L.Jackson) هستند.

معرفی فیلم آرگایل 2024

 

منبع: مجله اینترنتی نیونیوز1 و IMDb

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا