فیلم و سریال

معرفی فیلم می دسامبر 2023 May December: ملودرامی کلاسیک که به جشنواره کن 2023 رفت!

فیلم جدید می دسامبر به داستان زنی می‌پردازد که با یک پسر 13 ساله ازدواج کرده و اکنون ماجرای زندگی او به فیلم تبدیل خواهد شد!

فیلم می دسامبر با عنوان اصلی May December محصول جدید سال 2023 از ایالات متحده است. این فیلم روایتی از زنی است که درمورد زندگی یک زن دیگر و اتفاقات عجیب زندگی او تحقیق می‌کند. در ادامه این مطلب با معرفی، جزئیات، خلاصه داستان، تریلر و عوامل فیلم جدید مجله اینترنتی نیونیوز1 را همراهی کنید. بخش فیلم و سریال نیونیوز1 را دنبال کنید تا از جزئیات بهترین فیلم‌ها و انیمیشن‌ها باخبر شوید.

معرفی فیلم می دسامبر 2023

معرفی فیلم می دسامبر May December 2023

فیلم می دسامبر (May December) محصول جدید سال 2023 در ژانر درام است. این اثر به کارگردانی تاد هاینز (Todd Haynes) می‌باشد. می دسامبر یک ملودرام کلاسیک است که در دنیای معاصر به تصویر کشیده شده است. هاینز یک کارگردان پرهیجان است که آثارش را نه تنها برای تماشا، بلکه برای تجزیه و تحلیل و ساختارشکنی می‌سازد. معرفی فیلم درام مردی به نام اتو 2022 پیشنهاد ما به شما است.

فیلم درام 2023

داستان فیلم به آرامی حرکت می‌کند و تماشاگران به راحتی از جزئیات آن مطلع می‌شوند. برخی از صحنه‌های فیلم خنده‌دار هستند و مخاطبان را سرگرم می‌کند‌. می دسامبر فیلمی بدون حاشیه و جلوه‌های ویژه است. داستان ملودرام آن با سایر آثار درام متفاوت است. موسیقی فیلم فوق‌العاده و لذت‌بخش است. انتخاب ستارگان زن سینما نیز هوشمندانه است. در کل فیلم رضایت‌بخش است و داستانی مرموز را روایت می‌کند. بخش اعظم فیلم در تضاد سبک‌ها نهفته است.

May December

انتخاب دو بازیگر زن نقش اصلی بسیار هوشمندانه است. ناتالی پورتمن (Natalie Portman) و جولیان مور (Julianne Moore) دو شخصیت اصلی فیلم هستند که هنرنمایی فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشتند. شخصیت اصلی زنی است که با یک پسر 13 ساله ازدواج کرده و باعث رسوایی شده است. معرفی فیلم کمدی تعطیلات دوستانه 2 را در نیونیوز1 بخوانید.

May December

جزئیات فیلم May December 2023

کمپانی Killer Films از تولیدکنندگان می دسامبر است. از منتشرکنندگان این فیلم کمپانی نتفلیکس خواهد بود. این اثر درام نخستین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم کن 2023 به اجرا گذاشت. مدت زمان این فیلم 1 ساعت و 53 دقیقه است. این درام جدید امتیاز 7.3 از 10 را در رسانه IMDb دارد. 90 درصد از داوران رسانه محبوب Rotten Tomatoes از تماشای آن رضایت داشته‌اند و 84 درصد از کاربران گوگل نیز آن را پسندیده‌اند. می دسامبر در تاریخ 1 دسامبر 2023 (برابر با 10 آذر 1402) منتشر خواهد شد.

فیلم می دسامبر 2023

خلاصه داستان فیلم May December 2023

داستان فیلم درمورد بازیگری به نام الیزابت بری است که نقش جدیدی به او داده شده است. او به ساوانا می‌رود تا چند روز را درمورد شخصیتی که قرار است در نقش او بازی کند، تحقیقات انجام دهد. نقش او یک همسر و مادر 36 ساله است که مورد خشم و رسانه‌ها قرار گرفته بود، زیرا با پسری ازدواج کرده که 23 سال از خودش کوچک‌تر است. بری مانند یک خبرنگار عمل می‌کند و تمامی جزئیات زندگی گریسی را به خاطر می‌سپارد. هرچند ناخوشایند، اما بری تلاش می‌کند تا از گریسی بیشتر بداند و داستان بزرگ و پیچیده‌تر می‌شود.

May December 2023

تریلر فیلم می دسامبر 2023

در این بخش از مطلب، برای آشنایی شما با فضا و بازیگران فیلم جدید، تریلر آن را قرار داده‌ایم. نقد و بررسی فیلم درام و ابرقهرمانی سامری 2022 را در اینجا بخوانید.

 

لیست عوامل و بازیگران فیلم درام جدید سال 2023

تاد هاینز کارگردان فیلم جدید است. نویسندگان فیلم‌نامه این درام تماشایی سامی بورچ (Samy Burch) و الکس مکانیک (Alex Mechanik) می‌باشند. موسیقی فیلم برعهده مارسلو زارووس (Marcelo Zervos) است. ویل فرل (Will Ferrel) و پاملا کوفلر (Pamela Koffler) از تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.

درام جشنواره کن

از بازیگران درام می دسامبر ناتالی پورتمن در نقش الیزابت بری، جولیان مور در نقش گریسی، چارلز ملتن (Charles Melton) در نقش جو، کوری مایکل اسمیت (Cory Michael Smith) در نقش جورجی، درو شید (Drew Scheid) در نقش کامرون، الیزابت یو (Elizabeth Yu) در نقش مری و هایلی ویست (Hailey Wist) در نقش کسیدی هستند.

فیلم و سریال‌ها و اخبار جدید سینما در مجله نیونیوز1:

فیلم ماه سرکش 2023

شارلیز ترون افزایش وزن ۴۰ پوندی برای نقش جدیدش را رد کرد!

رئالیتی شو بازی مرکب در راه است: اسکوید گیم به دنیای واقعی رسید!

 

منبع: مجله اینترنتی نیونیوز1 و IMDb

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا