اخبار سینما و هالیوودفیلم و سریال
موضوعات داغ

فصل چهارم سریال وست ورلد Westworld: تاریخ انتشار و بررسی سریال محبوب HBO!

فصل چهارم سریال وست ورلد در راه است!

فصل چهارم سریال وست ورلد (Westworld) در راه است. این سریال که روایت پارک معروف با فضای وسترنی با حضور میزبان‌هایی از جنس ربات‌های انسان‌نما را به تصویر کشیده بود به زودی به شبکه HBO باز می‌گردد. در این مطلب با بررسی کلیت سریال و خلاصه داستان، تاریخ انتشار و جدیدترین اخبار فصل چهارم وست ورلد همراه مجله اینترنتی نیونیوز1 باشید. اخبار مربوط و تریلر فصل دوم سریال بازی مرکب را اینجا ببینید. همچنین مطلب معرفی سریال مرد شنی را از دست ندهید. از فیلم‌های محبوب 2022 که بزودی منتشر می‌شوند مطلب فیلم تاپ گان ماوریک را در نیونیوز1 مطالعه نمایید.

بررسی سریال وست ورلد Westworld

داستان سریال وست ورلد در پارکی با همین نام که شبیه‌سازی دنیای وسترن و غرب وحشی بود آغاز شد. در این پارک افراد ثروت‌مند با پرداخت پول به دنیای ربات‌های انسان‌نما وارد می‌شدند. ربات‌ها در نقش میزبانان مردم در این پارک نوعی خاص از زندگی را روایت می‌کردند. مردم در درون پارک می‌توانستند هرکاری را آزادانه انجام دهند. از جمله کشتن ربات‌ها! به نوعی رفتار آزادانه مردم در پارک نوع تفکر و شخصیت آنان را به تصویر می‌کشید. ربات‌ها در طول یک روز با داشتن پیش‌زمینه و داستان منحصربفرد خود برای زندگی مردم را سرگرم می‌کردند. شباهت بسیار آنان و تمایلاتشان به انسان خاص بودن این پارک را بیشتر می‌کرد. ربات‌ها نیز اسلحه داشتند اما تنها از آن در روبه‌رویی با دیگر ربات‌ها می‌توانستند استفاده کنند. همچنین اسلحه‌هایی که در اختیار انسان‌ها قرار میگرفت تنها در کشتن ربات‌ها یا میزبانان قابل استفاده بود.

فصل چهارم سریال وست ورلد Westworld: تاریخ انتشار و بررسی سریال محبوب HBO!
بررسی سریال وست ورلد

در این بین ایده تمرکز روی شخصیت میهمانان که در زمان آزادی کامل چه رفتاری از خود نشان خواهند داد به خوبی در طول داستان بررسی شد. رفتارهایی از جمله خشونت، طمع‌کاری و بسیاری از صفات دیگر انسان به طور کامل مورد ارزیابی از سوی طراحان پارک قرار می‌گرفت و هدف این سازمان، به نوع خود در این موضوع شوم و خاص بوده است. تکامل ربات‌ها در آینده پارک که با پرش‌های زمانی به نمایش درآمد نمایان‌گر برخورد خود انسان‌ها با آنان بود. به نوعی میزبانان مثل آینه سایه‌های درون انسان در برخورد با خودشان اقدام نمودند. نکته دیگر قابل توجه رابطه خالق و مخلوقی انسان و ربات‌ها بود که بسیار مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

با پیشرفت داستان مخاطب با داستان تکراری زندگی هر ربات آشنا می‌شد و به نوعی شخصیت طراحی شده توسط سازندگان درمورد آن را درک می‌کرد. در این بین داستان در ترکیب گذشته پارک تا آینده آن روایت می‌‎شد و چگونگی تغییر شخصیت‌های مهمانان در پارک ابتدا گنگ و سپس نمایان می‌شد. اما نکته‌ای که به عنوان انقلاب در طراحی پارک و میزبانان بیان شد، قابلیتی بود که خالق آنان به عنوان الهام و وهم در آنان قرار داده بود. هر ربات بعد از کشته شدن حافظه‌اش پاک می‌شد و سپس دوباره با داستانی مشابه به پارک باز می‌گشت. اما این قابلیت وهم در آنان رفته، رفته ارتقا یافت و آنان بلایایی که به سرشان آمده بود را به خاطر آوردند. به نوعی صدایی درونی در آنان بیدار شد که به شخصیتی به نام آرنولد که او را خالق خود می‌دانستند مربوط بود.

فصل چهارم سریال وست ورلد Westworld: تاریخ انتشار و بررسی سریال محبوب HBO!
بررسی داستان سریال وست ورلد

در ادامه داستان هوش مصنوعی این ربات‌ها و قابلیت وهم در آنان به کلید انتقامشان از انسان تبدیل شد. میزبانان تصمیم به نابودی خالق خود گرفتند و در پایان فصل اول یکی از سازندگان اصلی پارک را به قتل رساندند. اما قتل او ایده‌ی تکامل مخلوقاتش را قطع نکرد. پس از مرگ رابرت فورد که از طراحان اصلی وهم و شخصیت میزبانان بود زندگی او در قالب یک هوش مصنوعی مسلط به ربات‌ها و صئدای درونی آنان ادامه یافت. ایده و هدف اصلی سازمان به نوعی با جاودان نمودن زندگی بشر در قالب هوش‌های مصنوعی با بدن‌های مشابه با شخص موردنظر تکمیل می‌شد. در ادامه با بررسی تاریخ انتشار، اخبار و تریلر فصل چهارم سریال وست ورلد همراه نیونیوز1 باشید.

تاریخ انتشار فصل چهارم سریال وست ورلد Westworld

فصل سوم سریال وست ورلد در تاریخ 15 مارس 2020 (25 اسفند 1398) منتشر شده بود. اکنون با گذشت دو سال و نیم از فصل سوم و دور شدن داستان سریال وست ورلد از پارک شبیه‌سازی شده وسترنی، تاریخ انتشار فصل چهارم سریال وست ورلد 26 ژوئن 2022 (5 تیر 1401 روز یک‌شنبه) خواهد بود. ادامه این سریال مانند گذشته از شبکه HBO پخش می‌شود.

فصل چهارم سریال وست ورلد Westworld: تاریخ انتشار و بررسی سریال محبوب HBO!

تریلر فصل چهارم سریال وست ورلد Westworld

تریلر فصل چهارم سریال وست ورلد را گه به تازگی از HBO منتشر شده است، در این بخش برای شما قرار داده‌ایم. براساس تریلر واضح است که ربات‌ها به شهرهای انشان پا گذاشته‌اند و خطر بقای بشریت را تهدید می‌کند. همچنین تسویه حساب‌های کاری در شرکت سازنده پارک و ربات‌ها رخ خواهد داد. هیجان و چالش‌های جذابی در این تریلر قابل مشاهده است.

 

اخبار فصل چهارم سریال وست ورلد: بازگشت بازیگران به نقش های خود

بازیگران سریال وست ورلد به نقش‌های خود باز می‌گرند. از گروه بازیگران می‌توان به اد هریس (Ed Harris) ایوان ریچل وود (Evan Rachel Wood)، جفری رایت (Jeffrey Wright) تاندی نیوتن (Thandie Newton) و آرون پل (Aaron Paul-بازیگر نقش جسی پینک‌من در سریال برکینگ بد) اشاره کرد که مجددا در فصل چهارم حضور خواهند داشت. مشخص است با پیشرفت داستان و پا نهادن ربات‌ها به دنیای بیرون از پارک، اتفاقات و حوادث شگفت‌انگیزی در انتظار مخاطبان خواهد بود.

فصل چهارم سریال وست ورلد Westworld: تاریخ انتشار و بررسی سریال محبوب HBO!

منبع: مجله اینترنتی نیونیوز1

امتیاز سریال از نظر مجله اینترنتی نیونیوز1

کارگردانی - 9.3
ایفای نقش - 7.6
فیلم‌نامه - 9.5
ریتم و ضرب‌آهنگ - 7.9
جلوه‌های ویژه - 8.5
تولید، تدوین و ترکیب - 8.9

8.6

میانگین امتیاز

مجله اینترنتی نیونیوز1 امتیازی را براساس پارامترهای کارگردانی، ایفای نقش، فیلم‌نامه، ریتم و ضرب‌آهنگ، تولید، تدوین، ترکیب و جلوه‌های ویژه برای هر اثر سینمایی در نظر می‌گیرد که در این بخش قرار گرفته است. شما می‌توانید امتیاز خود به این اثر را نیز در این بخش وارد نمایید.

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

گرد آورنده
نیونیوز1
منبع
مجله اینترنتی نیونیوز1
مشاهده بیشتر

مدیر سایت: امیر بلادی

مدیر سایت و مجله اینترنتی نیونیوز۱، نویسنده و مترجم، زیست شناس دریا، مدیر استدیو مجهز صدا و تولید محتوی، صدابردار، آهنگساز و خواننده

نوشته های مشابه

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا