فیلم و سریالنقد و بررسی فیلم و سریال
موضوعات داغ

10 فیلم و سریال محبوب و جدید نتفلیکس: محبوبترین های نتفلیکس!

5 سریال و 5 فیلم محبوب و جدید نتفلیکس!

کمپانی و شبکه نتفلیکس روزانه فیلم و سریال‌های خود را به روز کرده و برخی از آنان بسیار محبوب ظاهر می‌شوند. در این مطلب همراه تحریریه مجله اینترنتی نیونیوز1 در بخش سینما باشید تا جدیدترین فیلم و سریال‌های محبوب نتفلیکس را بررسی نماییم. در ابتدا 5 سریال و در ادامه 5 فیلم را معرفی خواهیم کرد. همچنین از دیگر مطالب مشابه می‌توانید مطلب فصل چهارم سریال وست ورلد و فصل دوم سریال بازی مرکب را مطالعه نمایید.

فصل چهارم سریال چیزهای غریبه Stranger Things

فصل چهارم سریال چیزهای غریبه (Stranger Things) با پیشرفت کلی نسبت به فصل‌های قبل به موفقییت بیشتری دست پیدا کرده است. در فصل چهارم تمرکز سازندگان بر کارگردانی و ایفای نقش بیشتر شده و سریال به بلوغ خود نزدیک‌تر شده است. این سریال میانگین امتیاز 8.7 را از کاربران IMDB دریافت کرده است. همچنین آرای داوران در رسانه Rotten Tomatoes برابر با 97 درصد مثبت بوده است.

10 فیلم و سریال محبوب و جدید نتفلیکس: محبوبترین های نتفلیکس!

سریال چیزهای غریبه در ژانر فانتزی، ترسناک و درام با چاشنی علمی تخیلی توانست با انتشار فصل چهارم خود به یکی از محبوب‌ترین سریال‌های نتفلیکس تبدیل شود. داستان این سریال با ناپدید شدن یک پسر جوان آغاز می‌شود و در ادامه اطرافیان و ماموران پلیس مجبور به روبه‌رویی با نیروهای ماوراالطبیعه خواهند شد. سریال چیزهای غریبه با جاه طلبی در جلوه‌های سینمایی عظیم و فضاسازی‌های منحصربفردش بیش از گذشته محبوبیت به دست آورده است. لحظات پراضطراب و ترسناک این سریال پیشرفت قابل توجهی داشته و به واقعیت نزدیک‌تر شده است.

مستند شیرین نگه دارید دعا و اطاعت کنید Keep Sweet: Pray and Obey

مستند شیرین نگه دارید دعا کنید و اطاعت کنید (Keep Sweet: Pray and Obey) از شبکه نتفلیکس در 4 قسمت منتشر شده است. این مستند رویدادهای کلیسای بنیادگرای عیسی مسیح، قدیسان آخرزمان را به هدایت وارن جفز بررسی کرده است. اتفاقاتی که به جرایم جنایی در قالب مذهب تبدیل شده بود. این مستند امتیاز 7.5 را از کاربران رسانه IMDB دریافت کرده است. همچنین 90 درصد داوران رسانه Rotten Tomatoes نسبت به تماشای آن رضایت داشته و 95 درصد کاربران گوگل آن را پسندیده‌اند.

10 فیلم و سریال محبوب و جدید نتفلیکس: محبوبترین های نتفلیکس!

فصل ششم سریال پیکی بلایندرز Peaky Blinders

سریال پیکی بلایندرز (Peaky Blinders) حدود 10 سال (2013 تا 2022) روی آنتن شبکه نتفلیکس بود. در طول داستان رشد و ترقی خانواده گانگستری شلبی را شاهد بودیم. همچنین با شخصیت محبوب تامی شلبی که هدایت این خانواده را تا تبدیل شدن به ثروتمندان جامعه و اعضای ممتاز آن در اختیار داشت دنبال کردیم. این خانواده در ابتدا از طبقه کارگران و اسب دوانان بودند و رفته، رفته امپراطوری تجارت خود را برپا کردند. سریال پیکی بلایندرز نه تنها از نظر جنایی و درام موفق بود بلکه مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی آن دوران (سال‌های 1900 به بعد) را به خوبی ذیر ذره‌بین قرار داده بود.

10 فیلم و سریال محبوب و جدید نتفلیکس: محبوبترین های نتفلیکس!

مبارزه خستگی ناپذیر شلبی‌ها برای به دست آوردن زندگی بهتر شش فصل ادامه یافت و مخاطبان را مجذوب خود کرده بود. فصل ششم این سریال در سال 2022 منتشر شد و برای چندمین بار در لیست محبوب‌ترین سریال‌های نتفلیکس قرار گرفت. این پایان داستان شلبی‌ها نیست چرا که اعلام شده یک فیلم سینمایی بلند در تکمیل انتهای سریال منتشر خواهد شد. این سریال میانگین امتیاز 8.8 را از کاربران IMDB دریافت کرده است. همچنین 94 درصد آرای داوران رسانه Rotten Tomatoes نسبت به تماشای این سریال مثبت بوده است. سریال پیکی بلایندرز بدون شک یکی از بهترین آثار ژانر جنایی و درام نتفلیکس است.

سریال اولین قتل 2022 First Kill

گرگ و میش (Twilight)، خاطرات خون‌آشام (The Vampire Diaries) و خون واقعی (True Blood) از مجموعه‌های عاشقانه‌های خون‌آشامی بودند اما هیچ‌کدام شبیه سریال اولین قتل (First Kill) از نتفلیکس نبوده است. داستان‌های خون‌آشامی بدون مرگ و کشتار نیست و سریال اولین قتل نیز از این موضوع جدا نیست. داستانی خون‌آشامی که با الهام گرفتن از روایات رومئو و ژولیت (یاقوت کبود) در سریال اولین قتل پرداخته شده است. در طول سریال با خون‌آشام‌های زیرک و بی‌رحمی از جمله کاپولت‌ها و مونتاگ‌ها آشنا خواهیم شد که چالش‌های رشد یک خون‌آشام نوجوان به اسم ژولیت و معشوقه‌اش را به تصویر کشیده‌اند. همچنین یک دشمنی دیرینه در طول داستان هیجان سریال را تضمین می‌کند.

10 فیلم و سریال محبوب و جدید نتفلیکس: محبوبترین های نتفلیکس!

سریال اولین قتل با 8 قسمت (فصل اول) از نتفلیکس منتشر شده و دنباله‌دار خواهد بود. این سریال در تلفیق با روایت رمانتیک و دراماتیک خود هر آنچه که یک سریال خون‌آشامی نیاز دارد را در اختیار دارد. سریال اولین قتل میانگین امیتاز 6.3 را از کاربران IMDB دریافت کرده است. همچنین آرای داوران در رسانه Rotten Tomatoes نسبت به تماشای این سریال 55 درصد مثبت بوده است.

سریال تماما آمریکایی All American

سریال تماما آمریکایی یا آمریکایی تمام عیار (All American) در ژانر درام و ورزشی فصل چهارم خود را از نتفلیکس منتشر کرده است. این سریال داستان یک بازیکن درحال رشد فوتبال به نام اسپنسر جیمز را به تصویر کشیده است. او سعی می‌کند تا زیرنظر مربی خود جایگاهش را در تیم فوتبال دبیرستان پیدا کرده و رفته، رفته رشد کند. اسپنسر اهل جنوب لوس‌آنجلس است و  در کنار خانواده‌اش به بورلی هیلز که در آن غریبه است مهاجرت می‌کند. چالش‌های او برای پیدا کردن موقعیتش در این مکان جدید جذاب به تصویر کشیده شده است. همچنین مسائل مربوط به نوجوانان و مشکلاتشان از جمله اعتیاد بسیار واقع‌گرایانه به تصویر درآمده است. در طول سریال اسپنسر به یک بازیکن حرفه‌ای تبدیل خواهد شد.

10 فیلم و سریال محبوب و جدید نتفلیکس: محبوبترین های نتفلیکس!

این سریال با ایفای نقش بازیگران نوجوانش و نگاه واقع‌گرایانه‌ای که به مسائل و چالش‌های اجتماعی داشت به خوبی توانسته محبوبیتی که می‌خواست را به دست آورد. سریال تماما آمریکایی تا این لحظه 72 قسمت داشته و از سال 2018 درحال پخش است. تولید و انتشار فصل پنجم سریال تماما آمریکایی نیز تایید شده است. این سریال میانگین امتیاز 7.5 را از کاربران IMDB دریافت کرده است. همچنین 96 درصد آرای داوران در رسانه Rotten Tomatoes نسبت به تماشای سریال تماما آمریکایی مثبت بوده است.

فیلم همهمه 2022 Hustle

فیلم همهمه (Hustle) در ژآنر کمدی، درام و ورزشی از کمپانی نتفلیکس چند روز گذشته منتشر شد. این فیلم که به تهیه‌کنندگی بازیگر کمدین و معروف یعنی آدام سندلر (Adam Sandler) و بازیکن حرفه‌ای بسکتبال، لبرون جیمز (Lebron James) پرداخته شده بود توانست محبوبیت خوبی در نتفلیکس به دست آورد. این فیلم درمورد یک استعدادیاب و مربی بسکتبال است که موفقییت خاصی را به دست نیاورده و در دنیای بسکتبال ضعیف است. اما او (استنلی سوگرمن با ایفای نقش آدام سندلر) با سفر به اسپانیا یک بازیکن جدید (بو کروز با بازی خوانچو هرنانگومز-Juancho Hernangomez)را کشف می‌کند که بسیار با استعداد است. کشف این بازیکن و تعلیم بیشتر آن ممکن است این مربی و بازیکن را به NBA برساند.

10 فیلم و سریال محبوب و جدید نتفلیکس: محبوبترین های نتفلیکس!

چالش‌های آنان در این مسیر کم نخواهد بود و از جذابیت‌های فیلم همهمه به شمار می‌رود. نگاه سازندگان به دنیای داخلی و پشت صحنه‌های بسکتبال و تلاش برای رسیدن به  NBA به خوبی در این فیلم بررسی شده است. این فیلم درام ورزشی با ترکیب حس شوخ طبعی لحظات کمدی مخاطب پسندی را نیز به تصویر کشیده است. فیلم همهمه میانگین امتیاز 7.4 را از کاربران رسانه IMDB دریافت کرده است. همچنین 92 درصد آرای داوران در رسانه Rotten Tomatoes نسبت به تماشای این فیلم مثبت بوده است.

فیلم رهگیر 2022 Interceptor

فیلم رهپیر (Interceptor) منتشر شده در سال 2022 از شبکه نتفلیکس در ژانر اکشن،ماجراجویی و درام می‌باشد. این فیلم به کارگردانی و نویسندگی متیو رایلی (Matthew Reilly) و ایفای نقش السا پاتکی (Elsa Pataky) در نقش کاپیتان جی جی کولینز پرداخته شده است. داستان فیلم درمورد یک کاپیتان ارتش است (کاپیتان جی جی کولینز) که باید از مهارت‌های تاکتیکی و نظامی خود استفاده کند تا حمله‌ای هماهنگ‌ شده و همزمان را در مرکز و ایستگاه رهگیری موشکی خنثی کند.

10 فیلم و سریال محبوب و جدید نتفلیکس: محبوبترین های نتفلیکس!

جذابیت فیلم رهگیر ایستادگی یک زن در برابر حمله تروریستی و هسته‌ای به خاک ایالات متحده آمریکا است. تروریست‌ها قصد دارند از مرکز پرتاب موشکی آمریکا سواستفاده کنند. این فیلم اکشن و هیجان‌انگیز میانگین امتیاز 4.4 را از کاربران رسانه IMDB دریافت کرده است. 45 درصد آرای داوران در رسانه Rotten Tomatoes نسبت به تماشای این فیلم مثبت بوده است.

فیلم ماموریت غیرممکن پروتکل روح 2011 Mission: Impossible Ghost Protocol

فیلم ماموریت غیرممکن پروتکل روح (Mission: Impossible-Ghost Protocol) محصول سال 2011 با بازی تام کروز است. در سکانس ابتدایی فیلم به مسکو می‌رود جایی که اتان (تام کروز-Tom Cruise) در زندانی به‌طور مرموز نگهداری می‌شود. درحالی که او در زندان است دو مامور تصمیم به نابودی او و شروع حملات تروریستی دارند. موضوعی که ممکن است به یک جنگ جهانی برای کاهش جمعیت زمین تبدیل شود. این فیلم یکی از بهترین فیلم‌های اکشن دهه گذشته و بهترین نسخه ماموریت غیرممکن است که با توجه به جنگ اوکراین و روسیه به تازگی مجددا مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است. امتیاز کاربران رسانه IMDB به این فیلم 7.4 و آرای داوران Rotten Tomatoes نسبت به تماشای آن 93 درصد مثبت بوده است. در رسانه Meatcrictic آرای برای این فیلم 73 درصد بوده است.

10 فیلم و سریال محبوب و جدید نتفلیکس: محبوبترین های نتفلیکس!

انیمیشن خرگوش مرغی و همستر تاریکی Chickenhare and the Hamster of Darkness

انیمیشن خرگوش مرغی و همستر تاریکی (Chickenhare and the Hamster of Darkness) جدیدترین انیمیشن نتفلیکس است. این انیمیشن براساس کتاب رمان (داستان) گرافیکی اثر کریس گراین (Chris Grine) پرداخته شده است. داستان این انیمیشن زندگی یک موجود بامزه و ست و پا چلفتی که نیمی خرگوش و نیمی مرغ است را به تصویر می‌کشد. او که قهرمانی جوان و عاشق ماجراجویی است دوست‌دارد در قلب‌ها جا بگیرد و محبوب شود. اما در ادامه باید با یک موجود شرور به نام همستر تاریکی روبه‌رو شود. انیمیشن خرگوش مرغی و همستر تاریکی امتیاز 6.4 را از کاربران IMDB دریافت کرده است.

10 فیلم و سریال محبوب و جدید نتفلیکس: محبوبترین های نتفلیکس!

فیلم مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز The Amazing Spider-man

فیلم مردعنکبوتی شگفت‌انگیز ساخته مارک وب (Marc Webb) و با ایفای نقش آندرو گارفیلد (Andrew Garfield) و اما استون (Emma Stone) از محبوب‌ترین فیلم‌های نتفلیکس است. این فیلم که در سال 2012 منتشر شده بود بازهم در بین بهترین فیلم‌های نتفلیکس قرار گرفته است. بدون شک این فیلم یکی از بهترین نسخه‌های مردعنکبوتی است. فیلم مردعنکبوتی شگفت‌انگیز میانگین امتیاز 6.9 را از کاربران IMDB دریافت کرده است. آرای داوران در رسانه Rotten Tomatoes نسبت به تماشای این فیلم 72 درصد مثبت بوده است.

10 فیلم و سریال محبوب و جدید نتفلیکس: محبوبترین های نتفلیکس!

منبع: مجله اینترنتی نیونیوز1 و pastemagazine

گرد آورنده
مجله اینترنتی نیونیوز1
منبع
pastemagazine
مشاهده بیشتر

مدیر سایت: امیر بلادی

مدیر سایت و مجله اینترنتی نیونیوز۱، نویسنده و مترجم، زیست شناس دریا، مدیر استدیو مجهز صدا و تولید محتوی، صدابردار، آهنگساز و خواننده

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا