فیلم و سریال

انیمیشن لاک پشت های نینجا 2023 Teenage Mutant Ninja Turtles: آرزوی زندگی در بالای زمین!

اگر از طرفداران چهار شخصیت نوستالژی لاک‌پشت‌های نینجا هستید، مطالعه این مطلب را در نیونیوز1 از دست ندهید.

انیمیشن جدید لاک پشت های نینجا شورش جهش یافته ها با عنوان اصلی Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem محصول سال 2023 با شخصیت‌های جذاب لاک‌پشت‌ها است. اگر از طرفداران چهار شخصیت نوستالژی و  محبوب لاک پشت ها هستید، معرفی انیمیشن جدید لاک پشت های نینجا را در نیونیوز1 از دست ندهید. لیست انیمیشن‌های در راه 2023 را در بخش اول و بخش دوم در نیونیوز1 از دست ندهید.

شورش جهش یافته ها

معرفی انیمیشن لاک پشت های نینجا شورش جهش یافته 2023

انیمیشن لاک پشت های نینجا 2023 در ژانرهای اکشن، ماجراجویی، کمدی، علمی‌تخیلی، فانتزی و خانوادگی به کارگردانی جف رو (Jeff Rowe) و کایلر اسپیرز (Kyler Spears) است. این انیمیشن هفتمین فیلم لاک پشت های نینجا است و داستان آن ماجرای جدیدی از شخصیت‌های شجاع را نمایش می‌دهد. این اثر لحظات فوق‌‌العاده‌ای از خنده و کمدی دارد.

شورش جهش یافته ها 2023

انیمیشن جدید Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem 2023 به ماجرای هیجان‌انگیز چهار لاکپشت دوست‌داشتنی پرداخته است. لاک پشت های نینجا چندین دهه است که در تلویزیون حضور دارند. داستان‌های آن‌ها هنوز هم هیجان‌انگیز است و کودکان و نوجوانان از تماشای آن‌ها لذت می‌برند. معرفی انیمیشن مخترع 2023، داستانی از مرد افسانه ای لئوناردو داوینچی پیشنهاد نیونیوز1 به شما است.

لاک پشت های نینجا 2023

لاکپشت های نینجا یکی از محبوب‌ترین قهرمانان دنیای انیمیشن هستند. اکنون انیمیشن جدید عجیب و غریب است. صحنه‌های مبارزه لاکپشت‌ها جذاب است و داستان طنز مخاطبان را سرگرم می‌کند. لاک پشت های نینجا شورش جهش یافته ها برنده جایزه تصاویر متحرک در فیلم هارتلند (Heartland Film) شد. انیمیشن لاک پشت های نینجا 2023 علی‌رغم تلاش‌ها، داستان تازه‌ای را ارائه نمی‌دهد. اما تمام سکانس‌ها، حتی مشاجره‌های بین لاک‌پشت‌ها نیز خنده‌دار هستند. لاک پشت های نینجا شورش جهش یافته ها 2023 رنگ‌آمیزی فوق‌العاده‌ای دارد و یک داستان جذاب برای کودکان است.

جزئیات انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem 2023

استدیو انیمیشن Nickelodeon از تولیدکنندگان انیمیشن جدید لاک پشت های نینجا 2023 است. این اثر با بودجه 70 میلیون‌دلاری فروش جهانی بیش از 166 میلیون‌دلار داشته است. مدت زمان انیمیشن 1 ساعت و 39 دقیقه است. لاک پشت های نینجا شورش جهش یافته ها امتیاز 7.3 از 10 را در سایت IMDb دارد. 96 درصد از داوران رسانه محبوب Rotten Tomatoes از تماشای آن رضایت داشته و 89 درصد از کاربران گوگل نیز آن را پسندیده‌اند. این اثر در 3 آگوست 2023 (برابر با 12 مرداد 1402) منتشر شد.

انیمیشن لاک پشت های نینجا 2023 Teenage Mutant Ninja Turtles

خلاصه داستان انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles Mutant Mayhem 2023

در داستان انیمیشن جدید لاک پشت های نینجا 2023 چهار لاک پشت بی‌باک و شجاع آرزوی ماجراجویی در دنیای بالای زمین را دارند. آن‌ها می‌خواهند مانند نوجوانان‌های واقعی زندگی کنند. چهار برادر با یک هیولای جهش‌یافته مقابله می‌کنند. اسپلینتر تلاش می‌کند تا از آن‌ها محافظت کند. معرفی انیمیشن برادران سوپر ماریو 2023 با خاطرات نوستالژی قارچ‌خور را در نیونیوز1 بخوانید.

لاکپشتها 2023

تریلر انیمیشن لاک پشت های نینجا 2023

در این بخش از مطلب برای آشنایی شما با فضای این انیمیشن جدید، تریلر آن را قرار داده‌ایم. هم‌چنین با مراجعه به انتهای مطلب می‌توانید امتیاز تخصصی نیونیوز1 به این اثر را مشاهده کنید.

 

 

لیست عوامل و صداپیشگان انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles 2023

جف رو با همکاری کایلر اسپیرز انیمیشن جدید را کارگردانی کرده‌اند. از نویسندگان فیلم‌نامه این اثر ست روگن (Seth Rogen) و ایوان گلدبرگ (Evan Goldberg) هستند‌. آهنگسازان این انیمیشن ترنت رزنور (Trent Reznor) و آتیکوس راس (Atticus Ross) می‌باشند. از صداپیشگان لاک پشت های نینجا میکا ابی (Micah Abbey) صداپیشه دوناتلو، شامون براون جونیور (Shamon Brown Jr.) صداپیشه مایکل آنجلو، نیکلاس کانتو (Nicolas Cantu) صداپیشه لئوناردو، برادی نون (Brady Noon) صداپیشه رافائل، آیو ادبیری (Ayo Edebiri) صداپیشه آوریل و جکی چان (Jackie Chan) صداپیشه اسپلینتر هستند.

Teenage Mutant Ninja Turtles

منبع: مجله اینترنتی نیونیوز1 و IMDb

امتیاز انیمیشن از نظر مجله اینترنتی نیونیوز1

کارگردانی - 7.5
فیلم‌نامه - 7
تولید، تدوین، ترکیب - 7.5
نوآوری، جذابیت و هیجان - 6.8
بودجه - 6
اتمسفر - 7.5

7.1

میانگین امتیاز از نظر نیونیوز1

امتیازدهی تخصصی کارشناسان سینما مجله اینترنتی نیونیوز۱ بر اساس ریز پارامترها است.

امتیاز کاربران: 4.1 ( 1 رای)

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا