فیلم و سریالمنتخب سردبیر

انیمیشن های در راه سال 2023: بخش اول به انتخاب نیونیوز1!

در این مطلب به عناوین جدید و جذاب انیمیشن در سال 2023 پرداخته‌ایم. از برادران سوپر ماریو تا ترول‌ها 3!

سال 2023 یک سال فوق‌العاده و باورنکردنی در صنعت انیمیشن جهان بوده است. انیمیشن‌های بسیاری منتشر شدند و انیمیشن‌‌های دیگری نیز در صف اکران هستند. در این مطلب ما قصد داریم انیمیشن های در راه سال 2023 را معرفی کنیم و تریلر آن‌ها را برای آشنایی شما قرار داده‌ایم. برخی از این عناوین ممکن است شما را شگفت‌زده کند. در این مطلب با مجله اینترنتی نیونیوز1 همراه باشید. بخش دوم این مطلب را نیز از دست ندهید.

انیمیشن های در راه سال 2023: بخش دوم به انتخاب نیونیوز1!

انیمیشن برادران سوپر ماریو The Super Mario Bros 2023: شخصیت نوستالژی ماریو در انیمیشن جدید ظاهر میشود!

نخستین عنوان از انیمیشن های در راه، انیمیشن برادران سوپر ماریو با عنوان انگلیسی The Super Mario Bros با شخصیت جذاب قارچ‌خور است‌. این انیمیشن در ژانرهای ماجراجویی، کمدی، فانتزی و خانوادگی به کارگردانی آرون هوروث (Aaron Horvath)، مایکل جلنیک (Michael Jelenic) و پیر لدوک (Pierre Leduc) می‌باشد. این اثر جذاب براساس بازی ویدئویی نینتندو ماریو است. برادران سوپر ماریو یکی از بهترین انیمیشن‌های سال 2023 است و نقدهای مثبت بسیاری دریافت کرده است.

انیمیشن های در راه 2023

کمپانی‌های یونیورسال پیکچرز و نینتندو از منتشرکنندگان این اثر ماجراجویی هستند. تاکنون حدود 50 فیلم و انیمیشن براساس بازی‌ها ساخته شده‌اند، اما برادران سوپر ماریو بهترین انیمیشنی است که بر اساس بازی ویدئویی ساخته شده است. تولید و تدوین این انیمیشن بسیار هوشمندانه است و توجه بسیاری به جزئیات شده است. این انیمیشن درآمد فوق‌العاده‌ای داشته و یکی از پرفروش‌ترین انیمیشن‌ها است.

انیمیشن های در راه 2023

صداگذاری جذاب در طول فیلم سرگرم‌کننده و جذاب است. از صداپیشگان این اثر کریس پرت (Chris Pratt) در نقش ماریو، آنیا تیلور-جوی (Anya Taylor-Joy) در نقش پرنسس، چارلی دی (Charlie Day) در نقش لوئیجی، جک بلک (Jack Black) در نقش بوسر هستند. مدت‌زمان برادران سوپر ماریو 92 دقیقه است و امتیاز 7.1 را در IMDb دارد. این انیمیشن در 5 آوریل 2023 (برابر با 16 فروردین 1402) منتشر شد. معرفی انیمیشن جذاب برادران سوپر ماریو 2023 پیشنهاد ما به شما است.

داستان و تریلر انیمیشن برادران سوپر ماریو The Super Mario Bros 2023

داستان انیمیشن جدید برادران سوپر ماریو درمورد دو برادر به نام ماریو و لوئیجی است. این دو لوله‌کش هستند و به صورت ناگهانی وارد دنیای پادشاهی قارچ‌ها می‌شوند. آن‌ها باید پرنسس را از شر یک شرور نجات دهند. لوئیجی ناپدید می‌شود و ماریو سخت در تلاش است تا برادرش را پیدا کند. آیا آن‌‌ها می‌توانند پرنسس را نجات دهند؟

 

انیمیشن مهاجرت Migration 2023: داستانی از رویای سفر اردک ها در راه است!

انیمیشن جدید مهاجرت با عنوان اصلی Migration محصول سال 2023 است. این انیمیشن در ژانرهای کمدی،‌ ماجراجویی، خانوادگی و اکشن به کارگردانی بنجامین رنر (Benjamin Renner) و گیلو حمسی (Guylo Homsy) می‌باشد. مضامین شجاعت، ماجراجویی، سختی و اهمیت به خانواده عناصر اصلی انیمیشن مهاجرت هستند. مطلب معرفی انیمیشن نیمونا Nimona 2023 ماجراهای یک دختر قدرتمند و یک شوالیه جسور پیشنهاد داغ ما به شما است.

انیمیشن های در راه سال 2023

مهاجرت شانزدهمین انیمیشن بلند کمپانی ایلومینیشن (Illumination) است. این کمپانی با انیمیشن گرو و مینیون‌ها به شهرت رسید. این کمپانی مطمئن است که انیمیشن جدید مهاجرت موفق خواهد بود و از نظر بصری مخاطبان را مجذوب خود خواهد کرد. از صداپیشگان مهاجرت الیزابت بنکس (Elizabeth Banks) صداپیشه پم، کارول کین (Carole Kane) صداپیشه ارین، دنی دویتو (Danny DeVito) صداپیشه عمو دن و کمیل نانجیانی (Kumail Nanjiani) صداپیشه مک هستند. این اثر جذاب در 22 دسامبر 2023 (برابر با 1 دی‌ماه 1402) منتشر خواهد شد.

انیمیشن های در راه 2023

داستان و تریلر انیمیشن مهاجرت Migration 2023

داستان انیمیشن مهاجرت درمورد خانواده اردک‌ها است. آن‌ها می‌خواهند پدر محافظه‌کار خود را متقاعد کنند تا به سفر بروند. سفری که بهترین تعطیلات در طول عمر اردک‌ها باشد. آن‌ها باید از موانع متعددی عبور کنند و خطرات زیادی اردک‌ها را تهدید می‌کند. در تریلر این انیمیشن خانواده‌ای از اردک‌ها را در حال پرواز خواهیم دید.

 

انیمیشن آرزو Wish 2023: جشنی که در راه صدمین سالگرد دیزنی است!

عنوان دیگر از جدیدترین انیمیشن های در راه، انیمیشن Wish یا آرزو محصول جدید سال 2023 است. این انیمیشن در ژانرهای ماجراجویی، موزیکال و کمدی به کارگردانی کریس باک (Chris Buck) و فاون ویراسانتورن (Fawn Veerasunthorn) می‌باشد. این انیمیشن از استدیو دیزنی منتشر خواهد شد. در سال 2023  کمپانی دیزنی 100 ساله شد و به همین مناسبت انیمیشن جدید آرزو به عنوان گرامی‌داشت این کمپانی منتشر خواهد شد. این انیمیشن جذاب موسیقی‌های جدیدی دارد و مخاطبان را در رده سنی کودک و بزرگسال سرگرم خواهد کرد.

انیمیشن های در راه سال 2023 بخش اول

انیمیشن آرزو ترکیبی جذاب و خیره‌کننده از دو بعدی و سه بعدی را به نمایش خواهد گذاشت. یک قهرمان جدید در انیمیشن تازه‌وارد دیزنی ظاهر خواهد شد. آرزو موسیقی الهام‌بخش و جذابی دارد و داستانی جادویی را به نمایش خواهد گذاشت. سه صداپیشه اصلی این انیمیشن آریانا دبوز (Ariana DeBose) صداپیشه شخصیت اصلی آشا، آلن تودیک (Alan Tudyk) صداپیشه والنتینو و کریس پاین (Chris Pine) صداپیشه پادشاه ماگنیفیکو هستند. دیزنی اعلام کرده است که انیمیشن جدید Wish را در 22 نوامبر 2023 (برابر با 1 آذر 1402) منتشر خواهد کرد.

در راه

داستان و تریلر انیمیشن آرزو Wish 2023

داستان انیمیشن ویش یا آرزو درمورد دختر جوان و زیبایی به نام آشا است که به همراه بزش در دوران پادشاهی روزاس زندگی می‌کند. آرزوی این دختر جوان توسط نیروهای جادویی ستاره برآورده می‌شود. او می‌خواهد دنیای خود را از دست پادشاه نجات دهد و به همه ثابت می‌کند که اراده انسان با جادوی ستارگان شگفت‌انگیز خواهد بود.

 

انیمیشن ترول ها متحد باهم Trolls Band Together 2023: ماجراهای جذاب در ترول ها 3 در راه است!

انیمیشن ترول ها متحد باهم با عنوان انگلیسی Trolls Band Together محصول جدید سال 2023 است که Trolls 3 نیز نام دارد. این انیمیشن در ژانرهای موزیکال، ماجراجویی، فانتزی، خانوادگی و کمدی به کارگردانی والت دورن (Walt Dohrn) و تیم هایتس (Tim Heitz) می‌باشد. انیمیشن اصلی Trolls در سال 2016 موفقیت جهانی داشت و دنباله آن Trolls World Tour در سال 2020 منتشر شد. معرفی انیمیشن ماوکا ملودی جنگل 2023 روایتی از اسطوره اوکراینی را در نیونیوز1 بخوانید.

انیمیشنهای در راه سال 2023 بخش اول به انتخاب نیونیوز1!

اکنون برای بار دیگر ترول ها 3 انفجاری جذاب از رنگ و موسیقی در صنعت انیمیشن خواهد بود. عروسک‌های ترول در دهه 1960 محبوب بودند و اکنون انیمیشن ترول ها شخصیت‌های این عروسک‌ها را دارد. کمپانی تولیدکننده انیمیشن Trolls 3 کمپانی دریم ورکس (DreamWorks) است. این انیمیشن بسیار محبوب است و شخصیت‌های ترول در سراسر دنیا طرفداران ویژه خود را دارد.

انیمیشن های در راه سال 2023

 انیمیشن جدید با مضامین فوق‌العاده‌ای مانند اهمیت به خانواده و دوستان، پشتیبانی در شرایط سخت و کمک به یکدیگر پرداخته است. از صداپیشگان انیمیشن جاستین تیمبرلیک (Justin Timberlake) صداپیشه برانچ، آنا کندریک (Anna Kendrick) صداپیشه ملکه پاپی، زویی دشانل (Zooey Deschanel) صداپیشه بریجت و دیوید دیگز (Daveed Diggs) صداپیشه اسپریوس هستند. ترول ها 3 در 17 نوامبر 2023 (برابر با 26 آبان 1402) منتشر خواهد شد.

انیمیشن های در راه سال 2023

داستان و تریلر انیمیشن ترول ها متحد باهم Trolls Band Together 2023

در داستان انیمیشن ترول ها متحد باهم دو ترول به نام‌های پاپی و برانچ بالاخره باهم یک زوج شدند. پاپی متوجه می‌شود که برانچ یک گذشته مخفی دارد. برانچ عضو پدیده برادران زون بوده است و این گروه منحل شده است. آن‌ها متوجه می‌شوند که دو شرور یکی از برادران برانچ به نام فلوید را ربوده‌اند. فلوید استعداد فوق‌العاده‌ای در موسیقی دارد و به همین دلیل ربوده می‌شود. ترول ها تصمیم می‌گیرند او را نجات دهند و در این راه چیزهای بسیاری از یکدیگر یاد می‌گیرند.

 

انیمیشن مخترع The Inventor 2023: استاپ موشنی از لئوناردو داوینچی!

آخرین عنوان از بخش نخست انیمیشن های در راه، انیمیشن استاپ موشن The Inventor در فارسی به معنای مخترع است. این انیمیشن در ژانرهای کمدی و ماجراجویی به کارگردانی جیم کاپویانکو (Jim Capobianco) و پیر لوک گرانژون (Pierre_Luc Granjon) می‌باشد. این فیلم انیمیشن محصول مشترک ایالات‌متحده، فرانسه و ایرلند است. تولید انیمیشن مخترع در ماه فوریه سال 2022 آغاز شد. کمپانی بلو فاکس (Blue Fox) تولیدکننده این اثر خلاقانه است. مخترع یک پویانمایی استاپ موشن و دوبعدی است که با استفاده از دست طراحی شده است.

انیمیشنهای در راه سال 2023

داستان انیمیشن نیز درمورد ماجراجویی هنرمند بزرگ لئوناردو داوینچی است. تصاویر و فیلم‌نامه این استاپ موشن جدید خیره‌کننده است. مخترع در جشنواره بین‌المللی فیلم انیمیشن انسی برای بهترین فیلم بلند به رقابت پرداخته است. از صداپیشگان آن استیون فرای (Stephen Fry) صداپیشه لئوناردو داوینچی، دیزی ریدلی (Daisy Ridley) صداپیشه مارگریت، مت بری (Matt Berry) صداپیشه پاپ لئو ایکس و ماریون کوتیار (Marion Cotillard) صداپیشه لوئیز دو ساوی هستند. این انیمیشن امتیاز بسیار خوب 8.7 از 10 را در وب‌سایت IMDb دریافت کرده است. کمپانی بلو فاکس انیمیشن مخترع را در 25 آگوست 2023 (برابر با 3 شهریور 1402) منتشر خواهد کرد.

انیمیشن های در راه سال 2023

داستان و تریلر انیمیشن مخترع The Inventor 2023

داستان انیمیشن مخترع درمورد مخترع و هنرمند مشهور لئوناردو داوینچی است. او ایتالیا را به مقصد فرانسه ترک می‌کند تا آزاد باشد. داوینچی می‌خواهد در دربار فرانسه آزمایشات انجام دهد، ماشین‌های عجیب اختراع کند و به مطالعه بدن انسان بپردازد. او به همراه پرنسس مارگریت ماجراجویی خود را برای یافتن پاسخ سوالاتش آغاز می‌کند. داوینچی می‌خواهد بداند معنای زندگی چیست؟

 

بهترین انیمیشن های 2022 تاکنون!

منبع: مجله اینترنتی نیونیوز1 و IMDb

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا