فیلم و سریال

معرفی مینی سریال خانم مارول ۲۰۲۲ Ms. Marvel: ابر قهرمان مسلمان کیست؟!

مینی سریال خانم مارول ۲۰۲۲ با داستانی متفاوت و قهرمانی از یک نوجوان بزرگ شده آمریکا در لیست اکران های ژوئن قرار گرفت!

با معرفی مینی سریال خانم مارول Ms. Marvel 2022 همراه صفحه‌ی سینمای نیونیوز۱ باشید. ماجرای این مینی سریال جذاب درباره یک دختر جوان است که به تازگی متوجه قدرت‌هایش می‌شود! این مینی سریال در ژانر اکشن، ماجراجویی و کمدی است‌.

معرفی و بررسی مینی سریال خانم مارول 2022 Ms. Marvel: اولین قهرمان مسلمان مارول کیست؟

مینی سریال خانم مارول ۲۰۲۲ از ۸ ژوئن سال ۲۰۲۲ اکران خواهد شد. اولین قسمت این مینی سریال در روز چهارشنبه ۱۸ تیر سال ۱۴۰۱ پخش خواهد شد. محل فیلمبرداری آن در آتلانتا، جورجیای آمریکا می‌باشد. کمپانی بزرگ و مشهور مارول Marvel Studios ساخت و تولید این مجموعه را برعهده دارد. همچنین توسط کمپانی قوی و حرفه‌ای +Disney به اکران سراسری در خواهد آمد.

این مینی سریال اولین پروژه برای MCU می‌باشد که نقش اصلی سریال، هیچ تجربه ایفای نقشی ندارد. نقش اصلی این مینی سریال اولین قهرمان مسلمان در مجموعه‌های ساخته شده مارول است. قرار بر این بوده است که بری لارسون (Brie Larson) در مینی سریال خانم مارول ۲۰۲۲ ایفای نقش کند. همچنین پخش ۶ قسمت فصل اول از ۸ ژوئن تا ۱۳ جولای است.

معرفی عوامل و ستارگان مینی سریال خانم مارول ۲۰۲۲
Ms. Marvel

خالق و سازنده مینی سریال خانم مارول ۲۰۲۲ تیمی ۴ نفره از کارگردانان حرفه‌ای است.  شرمین عبید-چینوی (Sharmeen ObaidChinoy) به همراه میرا منون (Meera Menon) از جمله سازندگان این مینی سریال هستند. بیشا ک علی (Bisha K Ali) نویسنده و یکی از تهیه‌کنندگان این اثر است. بازیگر نقش اول این مینی سریال ایمان ولانی (Iman Vellani) در نقش کامالا خان است. آلیزیا رینر (Alysia Reiner)، مت لینتز (Matt Lintz) در نقش برونو کارلی، یاسمین فلچر (Yasmeen Fletcher) در نقش ناکیا، ریش شاه (Rish Shah) در نقش کامران و لورل مارسدن (Laurel Marsden) از جمله بازیگران این مجموعه بوده‌اند.

نگاهی به داستان مینی سریال خانم مارول ۲۰۲۲ Ms. Marvel

مینی سریال خانم مارول ۲۰۲۲ از نامش مشخص است که به دنباله مجموعه مارول و داستان‌های قهرمانی است. در این قسمت داستان یک نوجوان بسیار خاص را روایت می‌کند. کامالا خان یک نوجوان مسلمانی است که در جرسی سیتی آمریکا زندگی می‌کند. کامالا یک دختر پرانرژی و نویسنده داستان‌های تخیلی است. او طرفدار ابر قهرمانان بزرگ از جمله کاپیتان مارول است. در طی زمان کامالا متوجه قدرت‌های درونی خودش می‌شود و اتفاقات غیرمنتظره‌ای رخ می‌دهد!

منبع: مجله اینترنتی نیونیوز۱ و IMDB.COM

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا