فیلم و سریالمنتخب سردبیرنقد و بررسی فیلم و سریال
موضوعات داغ

بررسی سریال هواپیماربایی ۲۰۲۳: بهترین مانور هواپیماربایی تاریخ در سینما!

۷ ساعت سرنوشت‌ساز از دبی تا لندن: سرنوشت هواپیما به دست ادریس البا!

سریال هواپیماربایی، در ژانر هیجان‌انگیز و درام محصول سال ۲۰۲۳ می‌باشد. این سریال به سرعت توانست بین تماشاگران علاقه‌مند به روایات هواپیماربایی و هیجان لحظه‌ای بالا محبوب شود. تولید باکیفیت با همراهی ایفای نقش درخشان و کارگردانی رضایت‌بخش در انتظار مخاطبان خواهد بود. از دیگر مطالب جذاب نیونیوز۱، مطلب بررسی سریال از سوی (From) را از دست ندهید. در ادامه با معرفی، بررسی و مرور خلاصه داستان سریال Hijack همراه ما باشید.

سریال هواپیماربایی

معرفی سریال Hijack 2023: درخشش ادریس البا در ساعات سرنوشت‌ساز و پراضطراب!

سریال Hijack که تولید ایالات متحده می‌باشد؛ به دست جیم فیلد اسمیت (Jim Field Smith) و جورج کای (George Kay) خلق شده است. این سریال با دریافت امتیاز ۷.۸ از کاربران IMDB و رضایت ۸۷ درصدی داوران رسانه Rotten Tomatoes، جذابیت خود را ثابت کرده است. در انتهای مطلب می‌‌توانید امتیاز تخصصی کارشناسان سینما نیونیوز۱ به این سریال را مشاهده نمایید. سریال هواپیماربایی از پلتفرم اپل تی‌وی منتشر شده است. این سریال ۷ قسمت دارد که احتمالا نمایش ۷ ساعت پرواز خواهد بود. قسمت‌های این سریال به صورت یک‌جا منتشر نشده و پخش هفتگی دارد (تا این لحظه ۵ قسمت). سریال هواپیماربایی در ابتدا رتبه ۸ام را در لیست داغ‌ترین‌های IMDB در اختیار داشت و اکنون در جایگاه ۱۰ام است. جیم فیلد کارگردانی ۵ قسمت و مو علی (Mo Ali) ۲ قسمت را برعهده داشته است. جورج کای نیز علاوه‌بر تهیه‌کنندگی، نویسنده ارشد این مجموعه را به انجام رسانده است.

سریال هواپیماربایی

به‌طورکلی در طول سریال یک هواپیماربایی بسیار پرهیجان که هوشمندانه و غیرفابل پیش‌بینی طراحی شده، در انتظار مخاطب خواهد بود. ادریس البا (Idris Elba) در نقش سم، نیل ماسکل (Neil Maskell) در نقش استوارت، مکس بیزلی (Max Beesley)، بن مایلز (Ben Miles)، کائیسا هامارلوند (Kaisa Hammarlund)، جرمی آنگ جونز (Jeremy Ang Jones) و زورآ بیشاپ (Zora Bishop) بازیگران اصلی سریال Hijack هستند. در ادامه با بررسی و مرور خلاصه سریال هواپیماربایی ۲۰۲۳ همراه نیونیوز۱ باشید.

بهترین سریال هواپیمایی

بررسی سریال هواپیماربایی ۲۰۲۳: بهترین مانور هواپیماربایی به روایت سینما!

سریال هواپیماربایی با نمایش بیشترین تعداد ایده‌ها و فرضیه‌های ممکن در ربایش یک هواپیما و راه‌های پایدار نگه داشتن شرایط، می‌تواند بهترین مانور تاریخ لقب بگیرد. این سریال علاوه‌بر هیجان نکات آموزشی بسیار زیادی دارد. نکاتی که به مخاطب می‌آموزد هواپیمارباها چه‌طور فکرمی‌کنند! راه‌های مقابله با آنان و حفظ خونسردی در عین هوشمندی از جذابیت‌هایی است که مخاطب را وادار به تماشای تقابل این دو گروه می‌نمیاد‌. درخشش و تسلط ادریس البا، جلوه عمیق و جذاب‌تری به کلیت روایت داده است. از آن جایی که هدف این سریال نمایش یک پرواز بوده است، به طراحی صحنه و اتمسفر هیچ نقدی وارد نیست. در عین حال شرایط محیطی درون یک هواپیما معلق در آسمان، به خوبی شبیه‌سازی شده است. کارگردانی سریال Hijack کیفیت رضایت‌بخشی داشته و تولید، تدوین و ترکیب با آن هم سو بوده است.

هواپیماربایی ۲۰۲۳ Hijack

نمایش طرز تفکر یک تیم رباینده و زیرکی یک مذاکره‌کننده باهوش، تقابلی است که تا لحظه آخر نتیجه آن مشخص نخواهد شد! همین نکته در محو تماشا نگه‌داشتن مخاطب، بسیار تاثیرگذار بوده است. میزان اضطراب هر قسمت آن‌قدر زیاد بوده، که مخاطبان به انتشار هفته‌گی آن اعتراض کرده و مشتاق انتشار به صورت یک‌جا از سمت اپل بوده‌اند. کارکترهای متفاوت سریال Hijack یک‌نواخت بودن اتمسفر سریال را به خوبی پوشش داده‌اند و به حد کافی درام مورد نیاز را خلق می‌کنند. با مرور خلاصه داستان سریال هواپیماربایی همراه نیونیوز۱ باشید.

هواپیماربایی ۲۰۲۳-Hijack

خلاصه داستان سریال هواپیماربایی ۲۰۲۳: ۷ ساعت پرواز نفس‌گیر از دبی به لندن!

سریال Hijack با نمایش پروازی از دبی به مقصد لندن آغاز می‌شود. این پرواز ۷ ساعته، مهمان ویژه‌ای به نام سم نلسون دارند. سم متخصص مذاکره است. حوضه فعالیت او بیشتر معطوف به گروگان‌گیری‌ها و هواپیماربایی‌ها است. پس از آغاز پرواز، با پیدا شدن یک گلوله توسط مسافران، هیجان سریال به اوج خود می‌رسد. در این بین سم که متوجه حضور یک تیم هواپیماربایی قدرت‌مند در پرواز شده، باید شرایط را تا اقدام از سوی زمین، پایدار نگه دارد.

HIJACK

اما شرایط برای او هرگز آسان نخواهد بود! چرا که یک تیم فوق‌حرفه‌ای متشکل از شخصیت‌های متفاوت با ملیت‌های مختلف برای این ربایش تعلیم دیده‌اند! چالش‌های مختلف در طول این پرواز، غیرقابل پیش‌بینی و بسیار پرهیجان خواهند بود‌. اگر به دنبال اضطراب و هیجان بیشتر در تابستان ۲۰۲۳ هستید، سریال هواپیماربایی یا Hijack را از دست ندهید. راستی لیست بهترین سریال‌های ۲۰۲۳ ما در ژانر درام را دیده‌اید؟ روی مطلب زیر کلیک کنید!

گلچینی از 10 عنوان بهترین سریال های سال 2023: بخش اول!

منبع: نیونیوز۱ و IMDB

امتیاز سریال از نظر نیونیوز۱

کارگردانی - 8.6
ایفای نقش‌ - 8.3
فیلم‌نامه - 6.8
تولید، تدوین و ترکیب - 7.6
نوآوری، جذابیت و هیجان - 7.7
جلوه‌های ویژه - 7.7

7.8

میانگین امتیاز

امتیاز تخصصی کارشناسان نیونیوز۱ براساس درنظرگیری ریز پارامترها است.

امتیاز کاربران: 4.74 ( 5 رای)

گرد آورنده
نیونیوز۱
مشاهده بیشتر

مدیر سایت: امیر بلادی

مدیر سایت و مجله اینترنتی نیونیوز۱، نویسنده و مترجم، زیست شناس دریا، مدیر استدیو مجهز صدا و تولید محتوی، صدابردار، آهنگساز و خواننده

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا