فیلم و سریالمنتخب سردبیرنقد و بررسی فیلم و سریال
موضوعات داغ

سریال از سوی 2022 From: روایتی وحشتناک و مرموز از شهری طلسم شده!

بازگشت سریال Lost با بروزرسانی به سبک سریال From و جان گریفین!

سریال از سوی از بهترین سریال‌های ژانر ترسناک، درام و هیجان‌انگیز 2022 بوده که فصل دوم آن در ۲۰۲۳ منتشر شده است. این سریال ساخت ایالات متحده است. نکته جالب توجه کارگردانی تهیه‌کننده سریال گمشده در سریال From است. نمایش مفهومی مشابه، اما با ایده‌ای در سایه وحشت، هدف سازندگان بوده است. در ادامه این مطلب با معرفی، بررسی مختصر و مرور خلاصه داستان سریال از سوی همراه نیونیوز۱ باشید.

معرفی سریال از سوی ۲۰۲۲ From

سریال From با ایده‌ یک شهر طلسم شده و ساکنان اسیر در آن، پرداخته شده است. این سریال توانسته رضایت 93 درصدی آرا در رسانه Rotten Tomatoes را به دست آورد. میانگین امتیازی که کاربران IMDB به سریال از سوی اختصاص داده‌اند ۷.۷ می‌باشد‌. نکته بسیار جلوه‌گر در امتیازات، نوسان آن است. From در دو فصل (۲۰ قسمت) منتشر شده است. در انتهای مطلب امتیاز تخصصی نیونیوز۱ را مشاهده نمایید. سریال از سوی محصول کمپانی MGM می‌باشد. جان گریفین (John Griffin) خالق این مجموعه می‌باشد‌. جک بندر (Jack Bender) که به واسطه ساخت سریال گمشده (Lost) محبوبیت بسیاری به دست آورد، کارگردان ارشد سریال از سوی بوده است. برد ترنر (Brad Turner)، جنیفر لیائو (Jennifer Liao)، جف رنفرو (Jeff Renfroe) و الکساندر لارخ (Alexandra La Roche)‌ سایر کارگردانان From بوده‌اند.

نقد و بررسی تخصصی سریال From

ریکی هی بازیگر دورگه چینی کلمبیای این سریال، جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را در جشنواره لئو (Leo) دریافت نموده است. علاوه‌براین، تیم تولید و ایفای نقش این سریال، ۹ نامزدی دریافت جایزه در جشنواره‌های بین‌الملی مختلف را در کارنامه دارد. ایده گیرا و مشابه با سریال Lost، تماشاگر را درگیر خود خواهد کرد. با نقد و بررسی، مرور خلاصه داستان سریال From همراه نیونیوز۱ باشید. پیشنهاد میکنم بعد از این بررسی، مطلب سریال رازآلود مامور شب را مطالعه نمایید.

نقد و بررسی سریال از سوی ۲۰۲۲: غوغای کام‌بک در قسمت آخر From!

سریال From از بهترین سریال‌های هیجان‌انگیز، رازآلود و ترسناک سال ۲۰۲۲-۲۰۲۳ است. کارگردانی حداقل ۱۱ قسمت از آن برعهده تهیه‌کننده سریال گمشده (Lost) بوده است. سایر کارگردانان هرکدام ۲ قسمت یا بیشتر از آن را کارگردانی کرده‌اند. سریال از سوی در دریافت امتیازات فراز و نشیب‌های فراوانی را تجربه کرد. در نهایت به میانگین امتیازاتی از رسانه‌های مختلف دست پیدا کرد، که لایقش بود. امتیاز تخصصی کارشناسان نیونیوز۱ را در انتهای مطلب مشاهده نمایید.

سریال از سوی ۲۰۲۳

میانگین امتیازات فصل اول این سریال بهتر از فصل دومش می‌باشد. برای مثال از قسمت ۳ تا قسمت ۶ام فصل دوم، امتیاز زیر ۷ از کاربران IMDB دریافت کرده است. اما مجددا قسمت ۶ام فصل ۲ تا قسمت پایانی آن، یک کام‌بک (بازگشت نجات‌بخش) تاثیرگذار از سازندگان بود. اتفاقی که در پایان فصل دوم رخ داد، مخاطبان را مشتاق به تماشای فصل سوم سریال از سوی نمود‌. کارگردانی سریال From در مجموع نمره قابل قبولی دریافت می‌نماید. جلوه‌های ویژه، متناسب با کیفیت ساخت آن است و اتفاق متفاوت یا چشم‌گیری را رقم نمی‌زند.

بطن روایت From، مشابه با سریال گمشده، با همراهی شخصیت‌های متفاوت و خاص، مخاطبان را وادار به ارتباط با داستان می‌نماید. ایفای نقش درخشان از بازیگر نقش اول مرد هارولد پرینو (بوید)، مخاطبان را جذب خود می‌کند. از دیگر ایفای نقش‌هایی که به دل نویسنده این مطلب نشست، بازی اسکات مک کورد (ویکتور) بود. او به خوبی توانست نقش‌ یک فرد سن‌دار و دچار انزوای اجتماعی که در خاطرات کودکی‌اش مانده، به نمایش بگذارد. طراحی صحنه‌های فیلم و دکوراسیون متناسب با داستان آن است اما جلوه‌گر نیست! حتی طبیعت به نمایش درآمده در سریال می‌توانست جلوه جذاب‌تری داشته باشد.

نقد سریال از سوی

مفهوم عمیق و درگیرکننده سریال From

شاید بزرگترین امتیاز سریال از سوی، داستان عمیق و مفهومی آن باشد. سوالاتی در ذهن شخصیت‌های سریال شکل می‌گیرد که ممکن است، حداقل یک‌بار از ذهن تماشاگر عبور کرده باشد. از نکته‌های دیگری که برای من جالب و جذاب بود، مطرح شدن نظریه‌ها و فرضیه‌های مختلف ماورایی-علمی در این سریال می‌باشد. امید و ناامیدی، با نوسان بسیار مناسبی در هرقسمت سریال از سوی در کنار ایفای نقش رضایت‌بخش بازیگران برای انتقال این مفهوم، همراه تماشاگرانش خواهد بود‌.

معرفی سریال From

سریال از سوی به همان اندازه که سرگرم‌کننده است، می‌تواند آموزشی نیز باشد! بررسی فرضیه‌های مختلف علمی تخیلی، نمایش قدرت مقاومت در برابر افکار منفی، تسلط بر ذهن و خشم، از جذابیت‌های مفهومی است که مخاطب باهوش متوجه آن می‌شود. بازیگران به خوبی نمایش کارکترهای متفاوت را، در ذهن ماندگار می‌کنند. این نکته مخاطب را با اتمسفر و داستانی با پس‌زمینه خوب همراه می‌کند‌. میزان هیجان نیمی از زمان سریال می‌باشد. زمان‌بندی مناسب، تعادل درام و هیجان را به خوبی برقرار کرده است.

خلاصه داستان سریال از سوی ۲۰۲۳ From

داستان سریال From درون شهر کوچکی روایت می‌شود که ساکنانش توانایی خروج از آن را ندارند. هر شخص جدیدی که وارد این شهر شود نیز به همین سرنوشت دچار خواهد شد. هر مسیری مجدد به ابتدای خود ختم می‌شود. این تمام ماجرا نیست! موجوداتی وحشتناک، شب‌ها آنان را شکار خواهند کرد! کلانتر شهر، موفق شده ۹۶ روز بدون حادثه رقم بزند. بوید با وضع قوانین، به نوعی نظم و آرامش را، زنده کرده است.

نقد و بررسی سریال From

موجودات ناشناخته این شهر تنها چالش ساکنان نیست! آنان تعادل اعصاب خود را، از دست داده‌اند. با رخ داد یک حادثه و تصادف دو خودرو، افراد جدیدی وارد این سرنوشت خواهند شد. این موضوع چالش‌ها را دوچندان کرده‌ و یا شاید باعث پیدا کردن سرنخ‌های بیشتری شود! هیچ‌کس نمی‌داند کجاست و چرا گرفتار این شهر شده! مکان آن نیز مشخص نیست چون هر شخص از منطقه جغرافیایی مختلفی واردش شده است!

بررسی سریال از سوی

هارولد پرینو (Harold Perrineau) در نقش بوید استیونز، کاتالینا ساندینو مورنو (Catalina Sandino Moreno) به عنوان تابیتا متیوز، ایون بیلی (Eion Bailey) در نقش جیم متیوز، دیوید آلپای (David Alpay) به عنوان جید هررا، الیزابت ساندرز (Elizabeth Saunders) به عنوان دانا رینز، اسکات مک کورد (Scott McCord) به عنوان ویکتور و ریکی هی (Ricky He) به عنوان کنی لیو ستارگان اصلی سریال از سوی هستند. به دنبال سریال‌های جذاب دیگر سال ۲۰۲۳ هستید؟ مطلب زیر را از دست ندهید!

گلچینی از 10 عنوان بهترین سریال های سال 2023: بخش اول!

منبع: وب‌سایت نیونیوز۱ و رسانه IMDB

 

 

امتیاز سریال از نظر نیونیوز۱

کارگردانی - 8.6
ایفای نقش - 8.3
فیلم‌نامه - 7.8
نوآوری، جذابیت و هیجان - 8.1
جلوه‌های ویژه - 7.4
اتمسفر - 7.7
تولید، تدوین و ترکیب - 7.2
بودجه - 6.7

7.7

میانگین امتیاز

امتیازدهی تخصصی کارشناسان سینما مجله اینترنتی نیونیوز۱ بر اساس ریز پارامترها است.

امتیاز کاربران: 4.65 ( 2 رای)

مشاهده بیشتر

مدیر سایت: امیر بلادی

مدیر سایت و مجله اینترنتی نیونیوز۱، نویسنده و مترجم، زیست شناس دریا، مدیر استدیو مجهز صدا و تولید محتوی، صدابردار، آهنگساز و خواننده

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا