فیلم و سریال

گلچینی از 10 عنوان بهترین سریال های سال 2023: بخش اول!

در این مطلب با ما همراه باشید و از 5 عنوان بهترین سریال های سال 2023 به انتخاب مجله اینترنتی نیونیوز۱ باخبر شوید! قابل توجه است که 5 عنوان دیگر در بخش دوم است.

سال 2023 با سریال های جذاب و فوق‌العاده آغاز شد. سریال هایی که در ژانرهای مختلف و داستان‌های خارق‌العاده در سال 2023 منتشر شدند، نقدهای مثبت بسیاری دریافت کرده‌اند. همچنین برخی از سریال‌ های سال‌های گذشته نیز فصل جدید خود را در سال جدید منتشر کردند. در این مطلب با مجله اینترنتی نیونیوز1 همراه باشید تا از 5 عنوان جذاب بهترین سریال های سال 2023 باخبر شوید. همچنین برای مطالعه بخش دوم این مطلب که شامل 5 عنوان دیگر از بهترین سریال های سال 2023 است، روی بخش رنگی کلیک کنید. شما می‌توانید مطلب معرفی بهترین سریال های سال 2022 را نیز در مجله نیونیوز1 مطالعه کنید.

 

فصل چهارم سریال وراثت Succession 2023: روایت جنجالی خانواده روی در فصل چهارم و آخر از بهترین سریال های سال 2023!

اولین عنوان از بهترین سریال های سال 2023 سریال وراثت و یا ساکسشن با عنوان انگلیسی Succession است که برای نخستین‌بار در سال 2018 منتشر شد. این سریال در ژانرهای کمدی و درام یکی از محبوب‌ترین سریال‌های دهه اخیر است‌ که داستان آن در سال 2023 و فصل آخر به پایان رسید. جسی آرمسترانگ (Jesse Armstrong) خالق سریال ساکسشن است و فیلم او 27 جایزه دریافت نموده است. دو هنرپیشه اصلی این اثر برایان کاکس (Brian Cox) در نقش پدرسالاری به نام لوگان روی و نیکلاس براون (Nicholas Braun) در نقش گرگ هیرش هستند.

این سریال هوشمندانه و ویرانگر خطاب شد و نمایش بی‌نقصی است که مخاطبان بسیاری را سرگرم کرد. قابل توجه است که مطلب معرفی این سریال در مجله اینترنتی نیونیوز1 قرار دارد و می‌توانید با کلیک بر اینجا آن را مطالعه کنید. شبکه HBO Max منتشرکننده سریال وراثت است. این سریال امتیاز فوق‌العاده 8.9 از 10 را در سایت IMDb دریافت کرده است و 95 درصد از داوران رسانه محبوب Rotten Tomatoes از تماشای آن رضایت داشته‌اند. 86 درصد از کاربران گوگل نیز این اثر را پسندیده‌اند. هر قسمت از سریال وراثت حدود 1 ساعت است و در 39 قسمت مخاطبان را در مقابل گیرنده‌ها سرگرم می‌کند.

 

داستان و تریلر سریال وراثت Succession 2023

داستان سریال وراثت در فصل چهارم و در 10 قسمت ماجراهای خانواده روی که دارای بزرگ‌ترین شرکت رسانه‌ای و سرگرمی در دنیا هستند را به نمایش می‌گذارد و به فرزندان پدرسالار و اتحاد آن‌ها علیه پدرشان پرداخته است. پدر آن‌ها تکلیف فروش بیزینس خانوادگی و ارث فرزندانش را روشن کرد. این سریال حماسه‌ای جذاب از این خانواده آمریکایی را نشان می‌دهد که ثروت و قدرت را در دستان خود نگه داشته‌اند.

 

فصل دوم سریال خرس The Bear 2023: سریال پر ستاره ای که از سال گذشته آغاز شده است!

سریال خرس برای نخستین‌بار در سال 2022 منتشر شد. فصل دوم این سریال نیز درست پس از یک سال در سال 2023 از شبکه Hulu منتشر شد. این سریال در ژانرهای کمدی و درام نمایشی جذاب است که نقدهای مثبت بسیاری را دریافت کرد. با استقبال گسترده از فصل اول سریال خرس، فصل دوم با بازی درخشان تیم هنرمندان سرگرم‌کننده و طنز است. داستان سریال برگرفته از تجربیات خالق آن کریستوفر استورر (Christopher Storer) می‌باشد و جرمی آلن وایت (Jeremy Allen White) ستاره درخشان سریال خرس است که در نقش کارمی می‌درخشد.

شبکه Hulu منتشرکننده سریال خرس است. این سریال کمدی امتیاز عالی 8.5 از 10 را در سایت IMDb دریافت کرده است و 100 درصد از داوران رسانه Rotten Tomatoes از تماشای آن رضایت داشته‌اند. هم‌چنین 93 درصد از کاربران گوگل نیز رای مثبتی به تماشای این اثر داشتند‌. فصل اول سریال خرس 8 قسمت و فصل دوم آن نیز 10 قسمت خیره‌کننده را شامل می‌شود. مدت زمان هر قسمت نیز حدود 30 دقیقه است. فصل دوم این اثر در 22 ژوئن 2023 (برابر با 1 تیر 1402) منتشر شد. معرفی سریال خرس را در نیونیوز1 از دست ندهید.

 

داستان و تریلر سریال خرس The Bear 2023

داستان سریال خرس در فصل اول جنگی درون یک آشپزخانه بود و صحنه‌های آشپزی در شیکاگو را شاهد بودیم. کارمی شخصیت اصلی داستان است و سرآشپز جوان و باهوشی است. او و دوستانش در تلاش هستند که رستوران ساندویچی خود را ارتقا دهند. او به رویای برادرش فکر می‌کند و ممکن است رستوران را تعطیل کند. چه اتفاقی بر سر کسب و کار این مرد جوان می‌افتد؟

 

 

سریال دبستان ابوت 2023 Abbott Elementary: طنزی جذاب در محیط مدرسه!

عنوان دیگر از بهترین سریال های سال 2023 سریال دبستان ابوت با عنوان اصلی Abbott Elementary است. این سریال برای نخستین‌بار در سال 2021 پخش شد و تا سال 2023 ادامه داشت. این اثر در ژانر کمدی است و هر شخصیت کاراکتر متمایزی دارد. این سریال کمدی در محل‌کار است و سکانس‌های طنز جذابی را در محیط مدرسه نمایش می‌دهد. خالق این سریال کوئینتا برانسون (Quinta Brunson) است که در نقش هنرپیشه اصلی دبستان ابوت نیز هنرنمایی می‌کند.

دبستان ابوت از ABC پخش می‌شود و شبکه Hulu نیز یکی از منتشرکنندگان آن است. این سریال طنز امتیاز 8.2 از 10 را در سایت IMDb دارد و 99 درصد از داوران رسانه Rotten Tomatoes از تماشای آن رضایت داشته‌اند. هم‌چنین 92 درصد از کاربران گوگل نیز این این سریال را پسندیده‌اند. این سریال دو فصل دارد که فصل اول آن 13 قسمت و فصل دوم نیز شامل 22 قسمت می‌شود. مدت‌زمان هر قسمت حدود 22 دقیقه است. دبستان ابوت با تحسین منتقدان سریال روبرو شد و فصل اول آن نامزد هفت جایزه امی (Emmy) و برنده سه جایزه امی شد. عوامل این سریال اعلام کرده‌اند که فصل سوم دبستان منتشر خواهد شد.

 

داستان و تریلر سریال دبستان ابوت 2023 Abbott Elementary

سریال دبستان ابوت یک طنز با طراوت است. تنوع سنی رنگ پوست، سن و رفتارهای بازیگران به چشم می‌خورد. داستان سریال دبستان ابوت در محیط یک مدرسه است. گروهی از معلمان در یک مدرسه دولتی کار می‌کنند و شغل خود را دوست دارند. شرایط این مدرسه سخت است و معلمان با بودجه کم و سوء‌مدیریت مواجه شده‌اند. یک معلم کلاس دوم علی‌رغم شرایط سخت به دانش‌آموزان کمک می‌کند.

 

سریال مشاجره Beef 2023: تصادفی که منجر به تحول شد!

سریال مشاجره با عنوان اصلی Beef یکی از بهترین سریال های سال 2023 است. این سریال در ژانرهای کمدی، روان‌شناسی و درام انسانیت و احساس هم‌دلی را روایت می‌کند. خالق سریال مشاجره لی سونگ جین (Lee Sung Jin) است و دو شخصیت اصلی که در قلب داستان حضور دارند، استیون یون (Steven Yeun) در نقش دنی و الی ونگ (Ali Wong) در نقش امی هستند. این سریال ترکیبی موفقیت‌آمیز از کمدی سیاه و آسیب‌پذیری عاطفی است.

منتشرکننده سریال مشاجره کمپانی قدرت‌مند نتفلیکس است. این سریال امتیاز 8.1 از 10 را در سایت IMDb دارد و 98 درصد از داوران رسانه پرمخاطب Rotten Tomatoes از تماشای آن رضایت داشته‌اند. هم‌چنین 95 درصد از کاربران گوگل نیز آن را پسندیده‌اند. فصل نخست مشاجره 10 قسمت را شامل می‌شود و هر قسمت آن حدود 30 دقیقه است. در تمامی قسمت‌های سریال به ایده‌هایی درمورد آسیب‌های نسل جدید و مشکلاتی که در طبقات اقتصادی وجود دارند، می‌پردازد. قسمت نخست مشاجره در 6 آوریل 2023 (برابر با 17 فروردین‌ماه 1402) منتشر شد.

 

داستان و تریلر سریال مشاجره Beef 2023

داستان سریال مشاجره درمورد دو فرد کاملا متضاد است که در یک تصادف با یکدیگر برخورد می‌کنند. دنی و امی هر کاری که از می‌توانند انجام می‌دهند تا یکدیگر را تحت‌تاثیر قرار دهند. این دو خشمگین هستند و تحول عجیبی را در زندگی خود متوجه می‌شوند. در سکانس‌های این سریال خواهیم دید که چگونه قوی‌ترین ارتباطات می‌توانند به طور شگفت‌انگیزی ظاهر شود.

 

 

سریال پوکر فیس Poker Face 2023: درامی جنایی و پر رمز و راز با هنرنمایی ناتاشا لیون!

سریال پوکر فیس با عنوان اصلی Poker Face یکی از سریال‌های جدید سال 2023 است‌. این سریال در ژانرهای کمدی، جنایی و درام داستان مرموزی را به نمایش می‌گذارد. این نمایش مورد تحسین منتقدان و واکنش مثبت بینندگان قرار گرفت. ریان جانسون (Rian Johnson) خالق سریال پوکر فیس است و سریال موفقی را خلق کرده است. دو هنرپیشه اصلی این اثر ناتاشا لیون (Natasha Lyonne) و بنجامین برات (Benjamin Bratt) هستند. پوکر فیس نمایش جذابی است که تماشاگران از همان قسمت نخست به آن علاقه‌مند شدند. یک سریال معمایی قتل که شما را در مقابل صفحه نمایش هیجان‌زده می‌کند‌.

کمپانی Peacock منتشرکننده سریال پوکر فیس است. این سریال امتیاز 7.9 از 10 را در سایت IMDb دارد و 98 درصد از داوران رسانه محبوب Rotten Tomatoes از تماشای آن رضایت داشته‌اند. 86 درصد از کاربران گوگل نیز این سریال جنایی جذاب را پسندیده‌اند. تاکنون یک فصل 10 قسمتی از این سریال منتشر شده و مدت‌زمان هر قسمت نیز حدود 58 دقیقه است. قسمت نخست این سریال در 26 ژانویه 2023 (برابر با 6 بهمن 1401) منتشر شد. عوامل این نمایش اعلام کرده‌اند که سریال پوکر فیس فصل دوم نیز خواهد داشت.

 

داستان و تریلر سریال پوکر فیس Poker Face 2023

سریال پوکر فیس داستانی مرموز و معمایی دارد. شخصیت اصلی داستان به نام چارلی توانایی ذاتی در تشخیص دروغ را دارد. پس از وقوع یک مرگ مشکوک، او در حال فرار است. در این میان او با افراد مختلفی روبرو می‌شود و معمای قتل‌ها را حل می‌کند. مطلب معرفی سریال دیپلمات 2023 اثری درام و سیاسی را در نیونیوز1 بخوانید.

 

 

منبع: مجله اینترنتی نیونیوز1 و IMDb

گرد آورنده
newnews1
منبع
IMDb
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا