فیلم و سریال

معرفی سریال وراثت Succession 2023: قصه جذاب ساکسشن در فصل چهارم به سر رسید!

بیزینس خانواده محبوب روی به کجا خواهد رسید؟ با نیونیوز۱ همراه باشید و جزئیات فصل آخر سریال وراثت را از دست ندهید.

سریال وراثت با عنوان اصلی Succession برای نخستین‌بار در سال 2018 منتشر شد و داستانی طنز از یک خانواده را به نمایش گذاشت. اکنون فصل آخر این سریال نیز به پایان رسید و می‌توان گفت یک پیشنهاد جذاب برای تماشا کردن است. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا معرفی این نمایش کمدی و فصل چهارم سریال وراثت 2023 را مطالعه کنید‌. مطلب بررسی سریال ونزدی 2022 Wednesday: اثری ترسناک و فانتزی با هنرنمایی جنا اورتگا را در نیونیوز1 بخوانید.

معرفی سریال وراثت Succession 2023: اثری فوق‌ العاده با موضوع امپراطور رسانه و سرگرمی!

سریال وراثت 2023 (Succession) در ژانرهای کمدی و درام است که جسی آرمسترانگ (Jesse Armstrong) آن را خلق کرده است. آرمسترانگ اعلام کرده است که فصل چهارم این سریال، فصل آخر است. هر چهار فصل این سریال فوق‌العاده عمل کرده است و تماشاگران آن را تحسین کرده‌اند‌. هم‌‌چنین می‌توان گفت وراثت یکی از بهترین سریال‌های کمدی است که HBO آن را منتشر کرده است. عملکرد این کمدی بسیار هوشمندانه و عاطفی است.

در فصل چهارم از سریال وراثت تمرکز خانواده روی بر حرکات اعضای خانواده علیه یکدیگر است. جزئیات و ظرافت فوق‌العاده‌ای در هر قسمت از فصل چهارم به چشم می‌خورد و به لحظات پایانی جذابیت می‌بخشد. قدرت عنصر اصلی این سریال است و تجارت خانواده روی دست به دست می‌شود. پایان سریال رضایت‌بخش است و نقدهای مثبت بسیاری را دریافت نموده است.

سریال وراثت چند قسمت دارد؟

وراثت اثری محبوب است که تماشاگران بسیاری منتظر پخش قسمت‌های جدید آن بودند. این سریال پرقدرت به طور منحصربفردی تماشایی بود و مخاطبان را سرگرم می‌کرد. فصل‌های اول و دوم سریال وراثت در سال 2018 و 2019 در 10 قسمت منتشر شدند. فصل سوم در سال 2021 در 9 قسمت منتشر شد و اکنون HBO فصل چهارم که فصل آخر این سریال است را در سال 2023 و در 10 قسمت منتشر کرد. قسمت نخست از فصل چهارم در تاریخ 6 فروردین 1402 منتشر شد.

داستان کلی سریال وراثت Succession از چه قرار است؟

داستان سریال وراثت خانواده‌ای به نام روی را دنبال می‌کند که صاحبان بزرگ‌ترین شرکت رسانه و سرگرمی جهانی هستند. پدرسالار خانواده لوگان روی است که چهار فرزند دارد. فرزندان او کانر، کندال، رومن و شیو هستند که هرکدام مسئولیت خود را در کمپانی پدر دارند. لوگان سلامتی خود را از دست می‌دهد و اکنون فرزندان باید شرکت را حفظ کنند. معرفی فیلم اوپنهایمر 2023 Oppenheimer پیشنهاد داغ ما به شما است.

در فصل آخر سریال وراثت Succession 2023 چه میگذرد؟

در چهارمین و آخرین فصل از وراثت ترکیبی از سوگواری و آرامش را تماشا می‌کنیم. لوگان تولد خود را در نیویورک جشن می‌گیرد. این درحالی است که کندال، رومن و شیو در لس‌آنجلس هستند و استارتاپ رسانه‌ای نوینی را به سرمایه‌گذاران پیشنهاد می‌کنند. در ادامه، سریال به ماجراهای سهام شرکت‌ها و برنامه‌های لوگان می‌پردازد و مذاکرات او با فرزندانش را نشان می‌دهد‌ و روابط تام و شیو و ماجرای جدایی آن‌ها را شاهد هستیم. در قسمت‌های بعدی مرگ لوگان و مراسم خاک‌سپاری او باعث سوگواری اعضای خانواده می‌شود. اما سر آخر کسب و کار آن‌ها چه می‌شود؟

امتیازات و جزئیات سریال وراثت Succession

سریال وراثت امتیاز فوق‌العاده 8.9 از 10 را در سایت IMDb دریافت کرده است و 95 درصد از داوران رسانه محبوب Rotten Tomatoes از تماشای آن رضایت داشته‌اند. هم‌چنین 85 درصد از کاربران گوگل نیز این کمدی درام جذاب را پسندیده‌اند. طبق آماری که HBO منتشر کرده است، 2.9 میلیون بیننده فصل آخر این سریال را تماشا کرده‌اند.

تریلر فصل چهارم سریال وراثت Succession 2023

در این بخش از مطلب برای آشنایی شما با فضا و اتمسفر فصل چهارم سریال وراثت تریلر آن را قرار داده‌ایم.

 

لیست عوامل و بازیگران سریال وراثت Succession

جسی آرمسترانگ (Jesse Armstrong) خالق سریال وراثت است. از کارگردانان این اثر کمدی مارک مایلود (Mark Mylod) و آندریج پرخ (Andrij Parekh) هستند. برایان  کاکس (Brian Cox) در نقش لوگان روی، کایران کالکین (Kieran Culkin) در نقش رومن روی، نیکلاس براون (Nicholas Braun) در نقش گرگ هیرش، پیتر فریدمن (Peter Friedman) در نقش فرانک ورنون، سارا اسنوک (Sarah Snook) در نقش شیو روی، جرمی استرانگ (Jeremy Strong) در نقش کندل روی، آلن راک (Alan Ruck) در نقش کانر روی و متیو مکفدین (Matthew Macfadyen) در نقش تام از هنرپیشگان این سریال هستند که در تمام 39 قسمت حضور داشتند.

 

منبع: مجله اینترنتی نیونیوز1 و IMDb

امتیاز سریال از نظر نیونیوز1

کارگردانی - 8
فیلم‌نامه - 8.1
تولید و تدوین - 8.8
شخصیت ها - 8.4
جذابیت - 8.5

8.4

میانگین امتیاز از نظر نیونیوز1

مجله اینترنتی نیونیوز1 امتیازی را براساس پارامترهای کارگردانی، ایفای نقش، فیلم‌نامه، ریتم و ضرب‌آهنگ، تولید، تدوین، ترکیب و جلوه‌های ویژه برای هر اثر سینمایی در نظر می‌گیرد که در این بخش قرار گرفته است. شما می‌توانید امتیاز خود به این اثر را نیز در این بخش وارد نمایید.

امتیاز کاربران: 4.45 ( 1 رای)

گرد آورنده
newnews1
منبع
imdb.com
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا