فیلم و سریال

مستند دپ در برابر هرد Depp V Heard 2023: خشونت علیه دپ به کجا رسید؟

مستند جدید از ماجراهای شکایت و طلاق جنجالی دو هنرپیشه منتشر شد!

مستند سه قسمتی دپ در برابر هرد درمورد ماجراهای دادگاه و بازتاب رسانه‌ای اخبار جانی دپ و امبر هرد است. این دو ستاره هالیوودی در سال‌های اخیر جنجالی در رسانه‌ها به پا کردند. اکنون در سریال جدید خواهیم دید حق با کیست؟ در ادامه مطلب با بررسی جزئیاتی از مستند دپ در برابر هرد و بازتاب‌های اجتماعی آن با مجله اینترنتی نیونیوز1 همراه باشید. معرفی سریال وظیفه هیئت منصفه 2023، واقعیتی جعلی در دل دادگاه لس‌آنجلس پیشنهاد ما به شما است.

جانی دپ

جانی دپ (Johnny Depp) و امبر هرد (Amber Heard) دو هنرپیشه‌ای هستند که در سال 2016 از یکدیگر جدا شده و در سال 2017 به طور کلی به ازدواج خود پایان دادند. یک سال بعد هرد طی مقاله‌ای اعلام کرد که مورد خشونت خانگی قرار گرفته است. دپ برای تقاضای غرامت 50 میلیون دلاری شکایت کرد. در مقابل هرد نیز برای 100 میلیون دلار شکایت کرد. ماجرهای آن‌ها رسانه‌ای شد و همه می‌خواستند بدانند حق با کدامشان است؟

بررسی سریال دپ در برابر هرد Depp V Heard 2023

مستند جدید و جنجالی دپ در برابر امبر به دادگاه جانی دپ و امبر هرد می‌پردازد. این مستند به کارگردانی اما کوپر (Emma Cooper) در سه قسمت است. این اثر حول محور زندگی، مشکلات، طلاق و دادگاه‌های جانی دپ و امبر هرد می‌چرخد. مستند جدید بیش از یک سال پس از محاکمه تهمت دپ علیه هرد به پایان رسید.

امبر هرد

دپ در برابر هرد پرونده شکایات این دو هنرپیشه را بررسی کرده و تاثیرات رسانه‌ها را نیز به تصویر می‌کشد. جنون گسترده رسانه‌ها بر این دو شخصیت متمرکز بود، به طوری که در مطبوعات محاکمه تیک تاک نام گرفت. سریال آسوکا ۲۰۲۳، جنگ ستارگان دیگری در راه است!

هیچ چیز جدیدی در سریال سه قسمتی وجود ندارد!

این سریال مطمئناً همه چیز را روشن می‌کند و شاید دلسردکننده باشد. هیچ توضیح و صدای جدیدی در مستند دیده نمی‌شود و تنها یک جریان اطلاعاتی محاکمه برای آگاهی مردم منتشر می‌شود. این یک تکنیک در فیلم‌سازی است که فیلم‌ساز می‌تواند دیالوگ‌ها و تصاویر دیده نشده را پیدا کند و هم‌چنین فیلم‌های دیگر را نیز ویرایش کند. با این کار زمینه جدیدی برای ساخت مستند اجرا خواهد شد.

مستند دپ در برابر هرد 2023

تمرکز اصلی این مستند بر جنبه دادگاه ویرجینیا است. روش مستند به صورت پرسش و پاسخ نیست و می‌توان گفت صحنه‌‌های ساختگی و اغراق‌آمیز در کنار هم قرار گرفته‌اند. این سریال مورد نقدهای منفی بسیاری قرار گرفت و هیچ جذابیتی برای بینندگان نداشت. هدف کارگردان ارائه یک بازتاب قانع‌کننده از وقایع اتفاق افتاده بود.

جانی دپ و امبر هرد

دپ در برابر هرد از کمپانی نتفلیکس است که جذابیت خاصی برای بینندگان نداشت. این سریال امتیاز پایین 4.9 از 10 را در سایت IMDb دریافت کرد. هم‌چنین تنها 27 درصد از داوران رسانه Rotten Tomatoes از آن رضایت داشته‌اند. این مستند با 38 درصد از نظر مثبت کاربران گوگل مواجه شد. مدت زمان آن 2 ساعت و 26 دقیقه است. این اثر در 16 آگوست 2023 (برابر با 25 مرداد 1402) منتشر شد. بررسی سریال هواپیماربایی ۲۰۲۳، بهترین مانور هواپیماربایی تاریخ در سینما را در نیونیوز1 از دست ندهید.

خلاصه ای از مستند دپ در برابر هرد Depp V Heard 2023

مستند دپ در برابر هرد سکانس‌هایی از شهادت‌ها و صحبت‌های جانی دپ و امبر هرد را در کنار هم قرار می‌دهد. در این صورت می‌توان راحت‌تر ماجراهایی از قبیل بریدن انگشت جانی را بررسی و قضاوت کرد. این دو بازیگر یکدیگر را به خشونت خانگی متهم کردند. در پایان هیئت منصفه رای را به نفع جانی دپ صادر کرد. امبر هرد ملزم به پرداخت 10 میلیون دلار غرامت شد. در نهایت این دعوی حقوقی با یک میلیون دلار حل و فصل شد.

مستند جدید

 تریلر مستند دپ در برابر هرد Depp V Heard 2023

در این بخش از مطلب تریلر مستند جدید را برای آشنایی بیشتر شما قرار داده‌ایم.

منبع: نیونیوز1 و hollywoodreporter

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا