فیلم و سریال

انیمیشن روح کانترویل 2023 The Canterville Ghost: روح سرگردان به دنبال راه نجات از نفرین!

معرفی انیمیشن جدید روح کانترویل با داستانی جذاب و تماشایی از یک روح سرگردان و دختری شجاع را در نیونیوز1 از دست ندهید.

انیمیشن روح کانترویل با عنوان اصلی The Canterville Ghost محصول جدید سال 2023 است که قرار است پیش از هالووین منتشر شود. این انیمیشن داستانی جذاب را ارائه می‌دهد و تماشاگران را سرگرم خواهد کرد. در ادامه این مطلب با معرفی، خلاصه داستان، تریلر و لیست عوامل روح کانترویل با مجله اینترنتی نیونیوز1 همراه باشید. لیست جدید از انیمیشن‌های در راه سال 2023  در بخش اول و بخش دوم را در نیونیوز1 از دست ندهید.

معرفی انیمیشن روح کانترویل The Canterville Ghost 2023

انیمیشن روح کانترویل (The Canterville Ghost) محصول سال 2023 در ژانرهای کمدی، فانتزی و خانوادگی به کارگردانی کیم بردون (Kim Burdon) و رابرت چندلر (Robert Chandler) می‌باشد. این انیمیشن جدید براساس یک داستان کوتاه اثر اسکار وایلد (Oscar Wild) در سال 1887 ساخته شده است. داستان جذاب و تماشایی است که به عنوان منتخب رسمی جشنواره فیلم انیمیشن انسی 2023 نمایش داده شد.

The Canterville Ghost

انیمیشن روح کانترویل با سکانسی تماشایی و امیدوارکننده آغاز می‌شود. این اثر رنگارنگ است و دنیایی از رنگ‌های خیره‌کننده را ارائه می‌دهد. داستان پر جنب و جوش است و مخاطبان برای تماشای ادامه آن هیجان خواهند داشت. مطمئناً کودکان و نوجوانان از تماشای روح کانترویل لذت خواهند برد. ممکن است داستان و طراحی انیمیشن برای مخاطبان بزرگسال جذابیت کافی نداشته باشد. یک روح قهرمان دختر جوان و شجاعی را استخدام می‌کند تا او را از نفرین ابدی نجات دهد.

انیمیشن روح کانترویل

تولید انیمیشن جدید حدود یک دهه پیش آغاز شده است. این اثر قرار است در هالووین امسال منتشر شود. نخستین فیلمی که از این داستان اقتباس شد، فیلم پرفروش هالیوود در سال 1944 بود. کمپانی Melmoth Films از تولیدکنندگان انیمیشن جدید است. مدت زمان آن 1 ساعت و 29 دقیقه است و تاکنون امتیازی برای آن ثبت نشده است‌. این انیمیشن تماشایی در 20 اکتبر 2023 (برابر با جمعه 28 مهرماه 1402) منتشر خواهد شد. انیمیشن جدید ترول ها 3  در راه است. معرفی آن را در نیونیوز1 بخوانید.

انیمیشن روح کانترویل 2023

خلاصه داستان انیمیشن روح کانترویل The Canterville Ghost 2023

داستان انیمیشن درمورد یک خانواده مدرن آمریکایی است که به خانه جدید در روستا نقل مکان می‌کنند. آن‌ها متوجه یک روح تسخیر شده می‌شوند. این روح بیش از 300 سال است که در محوطه غوطه‌ور است و اکنون می‌خواهد تازه‌واردان را بترساند. در ادامه داستان روح کانترویل با همتای خود ملاقات خواهد کرد. این روح باید یک فرد شجاع را پیدا کند تا او را از نفرین ابدی نجات دهد. ویرجینیا اوتیس دختری است که با خانواده‌اش به آن‌جا نقل مکان کرده است. روح کانترویل نمی‌تواند اوتیس را بترساند و متوجه می‌شود که این دختر شجاع کلید آزادی‌اش است. او خوشحال می‌شود و امیدوار است که اوتیس نجاتش دهد.

The Canterville Ghost

تریلر انیمیشن روح کانترویل The Canterville Ghost 2023

در این بخش از مطلب برای آشنایی شما مخاطبان همیشگی نیونیوز1 با فضا و شخصیت‌های جذاب این اثر، تریلر آن را قرار داده‌ایم. معرفی انیمیشن جدید لاکپشت‌های نینجا شورش جهش یافته‌ها 2023 پیشنهاد ما به شما است.

 

لیست عوامل و صداپیشگان انیمیشن The Canterville Ghost 2023

کیم بردون (Kim Burdon) و رابرت چندلر (Robert Chandler) کارگردانان انیمیشن جدید هستند. گیلز نیو (Giles New) و کیرون سلف (Keiron Self) نویسندگان فیلم‌نامه هستند. کریگ استوار گارفینکل (Craig Stuart Garfinkle) و ایمار نون (Eimear Noone) آهنگسازان‌ هستند. از صداپیشگان این اثر استفن فرای (Stephen Fry) صداپیشه کانترویل، هیو لوری (Hugh Laurie) صداپیشه گریم ریپر، فردی هایمور (Freddie Highmore) صداپیشه دوک چشایر، امیلی کری (Emily Carey) صداپیشه ویرجینیا اوتیس و میراندا هارت (Miranda Hart) صداپیشه شکارچی ارواح هستند.

انیمیشن روح کانترویل

انیمیشن‌های جدید 2023 در نیونیوز1:

انیمیشن مخترع 2023: داستانی از مرد افسانه ای لئوناردو داوینچی!

انیمیشن نگهبان اژدها 2023: افسانه فانتزی از آخرین اژدها!

فیلم برادران سوپر ماریو 2023: خاطرات قارچ خور زنده میشود!

انیمیشن نیمونا 2023: ماجراهای یک دختر قدرتمند و یک شوالیه جسور!

انیمیشن ماوکا ملودی جنگل 2023: روایتی از اسطوره اوکراینی!

 

منبع: مجله اینترنتی نیونیوز1 و IMDb

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا