فیلم و سریال

انیمیشن نگهبان اژدها 2023 Dragonkeeper: افسانه فانتزی از آخرین اژدها!

اگر به داستان‌های اژدها و ماجراهای آن‌ها علاقه دارید، مطالعه این مطلب را در نیونیوز1 از دست ندهید.

انیمیشن جدید نگهبان اژدها با عنوان انگلیسی Dragonkeeper محصول سال 2022 می‌باشد. این انیمیشن بر اساس یک کتاب فانتزی ساخته شده است و داستانی از آخرین اژدها را روایت می‌کند. اگر از طرفداران اژدها و افسانه‌های جذاب آن هستید، مطالعه معرفی انیمیشن نگهبان اژدها 2023 را در مجله اینترنتی نیونیوز1 از دست ندهید. مطلب معرفی فیلم برادران سوپر ماریو 2023 با حضور شخصیت‌های نوستالژی بازی ویدیویی نینتندو در یک نبرد حماسی و جذاب را در نیونیوز1 از دست ندهید.

انیمیشن نگهبان اژدها 2023 Dragonkeeper افسانه فانتزی از آخرین اژدها!

 

معرفی انیمیشن نگهبان اژدها Dragonkeeper 2023

انیمیشن نگهبان اژدها (Dragonkeeper) محصول سال 2023 در ژانر ماجراجویی، اکشن و فانتزی می‌باشد. این انیمیشن براساس نخستین کتاب به همین نام اثر کارول ویلکینسون (Carole Wilkinson) از سری رمان‌های فانتزی ساخته شده است‌. رمان‌های او برنده جایزه هستند. ویلکینسون نویسنده ماهر استرالیایی است که اکنون دنیای درون کتاب‌ خود را به زندگی انیمیشنی آورده است. مجموعه کتاب‌های او 6 جلد است.

انیمیشن نگهبان اژدها 2023

انیمیشن‌هایی که شخصیت اژدها در آن‌ها حضور دارد، در سراسر دنیا طرفداران بسیاری دارند. نگهبان اژدها نیز به نظر داستان جذابی دارد. این اثر محصول مشترک کشورهای اسپانیا و چین است. پروژه ساخت نگهبان اژدها بزرگترین همکاری مشترک این دو کشور است. مطلب معرفی انیمیشن نیمونا 2023، ماجراهای یک دختر قدرتمند و یک شوالیه جسور پیشنهاد داغ ما به شما است.

انیمیشن نگهبان اژدها 2023 Dragonkeeper

داستان Dragonkeeper یک افسانه فانتزی را نمایش می‌دهد که در چین اتفاق می‌افتد. داستان جادویی در زمان سلسله هان است و شخصیت اصلی آن یک دختر جوان است. تولیدکنندگان این اثر به منبع و رمان اصلی پایبند بوده‌اند و تیم خلاق آن‌ها انیمیشن جذابی را به نمایش خواهد گذاشت. پروسه ساخت انیمیشن نگهبان اژدها از سال 2016 آغاز شد و تولید آن حدود 6 سال طول کشید. آغاز همه‌گیری ویروس کرونا تولید را با اختلال مواجه کرد. ممکن است در آینده دو انیمیشن دیگر نیز در ادامه داستان دختر جوان و اژدها ساخته شود.

انیمیشن نگهبان اژدها 2023

بودجه ساخت انیمیشن نگهبان اژدها 24 میلیون یورو بوده است. کمپانی‌های Viva Kids و Hulu از منتشرکنندگان این اثر هستند. تاکنون امتیازی برای آن در وب‌سایت‌های فیلم و انیمیشن ثبت نشده‌ است. IMDb اعلام کرده است که Dragonkeeper در 10 آگوست 2023 (برابر با 20 مرداد 1402) منتشر خواهد شد.

انیمیشن ماوکا ملودی جنگل Mavka The Forest Song 2023: روایتی از اسطوره اوکراینی!

خلاصه داستان انیمیشن نگهبان اژدها 2023

داستان انیمیشن Dragonkeeper درمورد دختری برده و یتیم به نام پینگ است. او در چین باستان زندگی می‌کند و با آخرین اژدهای امپراطوری دوست می‌شود. او با یک قدرت اسرارآمیز اژدها را فراری می‌دهد تا از تخم‌های اژدها محافظت کند‌. سربازان، شکارچیان اژدها و یک نیروی شیطانی پینگ را تعقیب می‌کنند. آیا او می‌تواند آخرین اژدها را از خطر انقراض نجات دهد؟

انیمیشن 2023 Dragonkeeper

لیست عوامل و صداپیشگان Dragonkeeper 2023

سالوادور سیمو (Salvador Simó) کارگردان انیمیشن است. کارول ویلکینسون، ایگناسیو فرراس (Ignacio Ferreras) و روزانا سچینی (Rosanna Cecchini) تیم نویسندگان خلاق هستند. از صداپیشگان انیمیشن مایلینی گریفیث (Mayalinee Griffiths) صداپیشه شخصیت پینگ، بیل نیگی (Bill Nighy) صداپیشه دانزی، آنتونی هاول (Anthony Howell) صداپیشه دیائو و بیل بیلی (Bill Bailey) صدامیشه وانگ چائو هستند.

انیمیشن مرد عنکبوتی آن سوی دنیای عنکبوتی 2023 Spider Man Across the Spider Verse: ابرقهرمان مارول دوباره باز میگردد!

 

منبع: مجله اینترنتی نیونیوز1 و IMDb

گرد آورنده
newnews1
منبع
IMDb
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا