فیلم و سریال

انیمیشن مرد عنکبوتی آن سوی دنیای عنکبوتی 2023 Spider Man Across the Spider Verse: ابرقهرمان مارول دوباره باز میگردد!

اگر از طرفداران مرد عنکبوتی هستید، معرفی انیمیشن جدید و فوق‌العاده آن را در نیونیوز۱ از دست ندهید!

انیمیشن جدید مرد عنکبوتی آن سوی دنیای عنکبوتی محصول سال 2023 است که نمایش جدیدی از شخصیت محبوب مرد عنکبوتی را ارائه می‌دهد. اگر طرف‌دار مرد عنکبوتی هستید، معرفی این انیمیشن را در مجله اینترنتی نیونیوز۱ از دست ندهید. معرفی انیمیشن المنتال Elemental 2023 روایتی از دوستی آب و آتش در دنیای مدرن پیشنهاد ما به شما است.

معرفی انیمیشن مرد عنکبوتی آن سوی دنیای عنکبوتی Spider Man Across the Spider Verse 2023: ماجراجویی جذاب مرد عنکبوتی و دوستانش!

انیمیشن مرد عنکبوتی: آن سوی دنیای عنکبوتی محصول سال 2023 در ژانرهای اکشن، علمی‌تخیلی، فانتزی، خانوادگی و ماجراجویی مملو از تصاویر و سکانس‌های جذاب است. این انیمیشن هوشمندانه و هیجان‌انگیز به تمام جزئیات توجه کرده است و مخاطبان را سرگرم خواهد کرد. این اثر به تنهایی نوجوانان، قطع ارتباطات و کسب و کار استرس‌زا پرداخته است‌.

فیل لرد (Phil Lord) و کریستوفر میلر (Christopher Miller) به عنوان نویسنده و تهیه‌کننده، برای بار دیگر به صنعت انیمیشن باز گشته‌اند. داستان این اثر پیوند مایلز و گوئن را نشان می‌دهد، اما در این انیمیشن شخصیت‌های جدیدی را نیز خواهید دید. شخصیت‌های جذاب و قدرت‌مند در این نمایش ابرقهرمانی بسیار خوش درخشیده‌اند. مدت زمان انیمیشن مرد عنکبوتی آن سوی دنیای عنکبوتی 2 ساعت و 20 دقیقه است و ماجراجویی چشم‌نوازی را با مخاطبان به اشتراک می‌گذارد.

اگر از قسمت اول این اثر در سال 2018 لذت بردید، غیرممکن است که از انیمیشن جدید لذت نبرید. این اثر امتیاز فوق‌العاده 8.9 از 10 را در سایت IMDb دارد و 96 درصد داوران رسانه محبوب Rotten Tomatoes از تماشای آن رضایت داشته‌اند. هم‌چنین 97 درصد از کاربران گوگل نیز به این انیمیشن هیجان‌انگیز علاقه‌مند هستند. از کمپانی‌های سازنده این اثر سونی پیکچرز و مارول هستند. بودجه ساخت این انیمیشن 150 میلیون‌دلار بوده است. تاکنون فروش جهانی آن بیش از 600 میلیون دلار است‌ و پروژه موفقیت‌آمیزی بوده است. انیمیشن مرد عنکبوتی آن سوی دنیای عنکبوتی در 2 ژوئن 2023 (برابر با 12 خرداد 1402) در ایالات متحده منتشر شد.

انیمیشن مرد عنکبوتی: آن سوی دنیای عنکبوتی (Spider Man Across the Spider Verse) با نقدهای مثبت بسیاری از سوی طرفداران شخصیت جذاب مرد عنکبوتی مواجه شده است. با اینکه مدت زمان این انیمیشن نسبتا طولانی است، اما داستان آن به قدری هیجان‌انگیز است که شما را مشتاق نگه می‌دارد تا به تماشای ادامه آن بنشینید. همه افراد می‌توانند از تماشای آن لذت ببرند و برای تمامی سنین لذت‌بخش است.

 

نگاهی به خلاصه  داستان انیمیشن مرد عنکبوتی آن سوی دنیای عنکبوتی Spider Man Across the Spider Verse

شخصیت اصلی داستان، مایلز موراس (مرد عنکبوتی) در دنیای مردان عنکبوتی است. او جایی است که شناخته شده است و همه مردم او را می‌شناسند‌. مرد عنکبوتی با جرم و جنایت مبارزه می‌کند. مایلز درگیری‌های جدیدی با خانواده‌اش دارد و تصمیم می‌گیرد حقیقت را به آن‌ها بگوید. او به عنوان یک نوجوان دروغ‌گو ظاهر می‌شود که مشکلات پنهان بسیاری دارد. معرفی انیمیشن وندل و وایلد Wendell and Wild 2022 اثری ترسناک از چالش مرگ و زندگی را در اینجا مطالعه کنید.

تریلر انیمیشن مرد عنکبوتی آن سوی دنیای عنکبوتی 2023 Spider Man Across the Spider Verse

در این بخش از مطلب برای آشنایی شما با فضا و اتمسفر این انیمیشن، تریلر آن را قرار داده‌ایم. هم‌چنین امتیازات تخصصی به این اثر را در انتهای این مطلب از دست ندهید. فیلم پری دریایی کوچک The Little Mermaid 2023 لایواکشنی جدید از انیمیشن پری دریایی دیزنی را در نیونیوز1 بخوانید.

لیست عوامل و صداپیشگان انیمیشن مرد عنکبوتی آن سوی دنیای عنکبوتی Spider Man: Across the Spider Verse

انیمیشن جدید مرد عنکبوتی به کارگردانی خواکیم دوس سانتوس (Joaquim Dos Santos)، کمپ پاورز (Kemp Powers) و جاستین کی تامپسون (Justin K.Thompson) می‌باشد. نویسندگان این اثر فیل لرد، کریستوفر میلر و دیو کالاهام (Dave Callaham) هستند. از صداپیشگان شخصیت‌های آن شامیک مور (Shameik Moore) صداپیشه مایلز مورالس، هایلی استاینفلد (Hailee Steinfeld) صداپیشه گوئن، برایان تایری هنری (Brian Tyree Henry) صداپیشه جف و لونا لورن ولز (Luna Lauren Velez) صداپیشه ریو هستند.

منبع: مجله اینترنتی نیونیوز1 و IMDb

امتیاز انیمیشن از نظر مجله اینترنتی نیونیوز1

کارگردانی - 7.5
فیلم‌نامه - 8
تولید و تدوین - 7
شخصیت ها - 7.5
جذابیت - 8

7.6

میانگین امتیاز از نظر نیونیوز1

مجله اینترنتی نیونیوز1 امتیازی را براساس پارامترهای کارگردانی، ایفای نقش، فیلم‌نامه، ریتم و ضرب‌آهنگ، تولید، تدوین، ترکیب و جلوه‌های ویژه برای هر اثر سینمایی در نظر می‌گیرد که در این بخش قرار گرفته است. شما می‌توانید امتیاز خود به این اثر را نیز در این بخش وارد نمایید.

امتیاز کاربران: 4.35 ( 1 رای)

گرد آورنده
newnews1
منبع
IMDb
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا