فیلم و سریال

معرفی انیمیشن هیولای دریا The Sea Beast 2022: ماجراجویی خیره کننده در دریا!

مطلب معرفی انیمیشن هیولای دریا اثری از نویسنده انیمیشن موآنا را در نیونیوز۱ از دست ندهید.

انیمیشن هیولای دریا (The Sea Beast) محصول جدید سال 2022  و تولید ایالات متحده آمریکا است. این انیمیشن جذاب و ماجراجویی نقدهای مثبت بسیاری را دریافت کرده است. این اثر دارای سکانس‌های اکشن و خیره‌کننده‌ای است که یک دنیای فانتزی را به نمایش گذاشته است. در ادامه این مطلب با مجله اینترنتی نیونیوز۱ همراه باشید. مطلب معرفی لایواکشن جدید پینوکیو (Pinocchio) پیشنهاد ما به شما است.

انیمیشن هیولای دریا

معرفی انیمیشن هیولای دریا The Sea Beast 2022: انیمیشنی که دریا را فوق العاده طراحی کرده است!

انیمیشن هیولای دریا (The Sea Beast) در ژانرهای ماجراجویی، کمدی، خانوادگی و فانتزی به کارگردانی کریس ویلیامز (Chris Williams) به تصویر کشیده شده است. کریس ویلیامز کارگردانی انیمیشن 6 ابرقهرمان (Big Hero 6) و نویسنده انیمیشن موانا (Moana) بوده است. ویلیامز در شغل خود بسیار حرفه‌ای و درخشان عمل کرده است و با انیمیشن موانا داستان انیمیشن‌ها را به آب‌های آزاد برد.

انیمیشن هیولای دریا

در هیولای دریا سکانس‌های اکشن قوی همراه با نبردهایی جذاب وجود دارند. محیط اصلی این اثر آب است و تولیدکنندگان آن را به طور چشم‌گیری طراحی کرده‌اند. سازندگان این انیمیشن تمرکز خود را بر روی اتفاقاتی که در دریا رخ می‌دهد، قرار داده‌اند. شخصیت اصلی هیولای دریا دختری 11 ساله است که تفاوت‌های ظریف او با دیگران به چشم می‌خورد.

جزئیات بیشتر درمورد انیمیشن هیولای دریا The Sea Beast

انیمیشن The Sea Beast محصول جدید کمپانی نتفلیکس (Netflix) است که تولید و انتشار جهانی آن برعهده این کمپانی است. مدت زمان این انیمیشن 1 ساعت و 55 دقیقه است و امتیاز 7.1 در سایت IMDb برای آن ثبت شده است. قابل توجه است که 95 درصد از داوران رسانه محبوب Rotten tomatoes این اثر را پسندیده‌اند و 92 درصد از کاربران گوگل نیز نظر مثبتی به آن داشته‌اند. تاریخ اکران هیولای دریا در 8 ژوئیه 2022 (برابر با 17 تیرماه 1401) از ایالات متحده بوده است.

انیمیشن هیولای دریا

خلاصه داستان انیمیشن هیولای دریا The Sea Beast 2022: دختر یتیمی که به دریاها سفر میکند!

داستان انیمیشن جدید هیولای دریا درمورد دختری به نام میسی است که والدین او شکارچی بوده‌اند و در درگیری افسانه‌ای با موجودات غول‌پیکر اقیانوس از بین رفته‌اند. این دختر جوان با یک شکارچی هیولاهای دریا مواجه می‌شود. نام این شکارچی جیکوب است که دریا پدر و مادرش را از او گرفته است. میسی به طور پنهانی از یتیم‌خانه فرار می‌کند تا در کنار جیکوب خدمت کند. در نهایت سفر حماسی آن‌ها در آب‌های ناشناخته آغاز می‌شود.

انیمیشن هیولای دریا

تریلر انیمیشن هیولای دریا The Sea Beast 2022

در این بخش از مطلب برای آشنایی بیشتر شما با فضا و اتمسفر انیمیشن جدید The Sea Beast تریلر آن را قرار داده‌ایم.

 

لیست عوامل و صداپیشگان انیمیشن هیولای دریا The Sea Beast 2022

هیولای دریا به کارگردانی کریس ویلیامز است. نویسندگان فیلم‌نامه این اثر ویلیامز و نل بنجامین (Nell Benjamin) براساس داستانی از متسون تاملین (Mattson Tomlin) و سام استراتن (Sam Stratton) هستند. مارک مانسینا (Mark Mancina) آهنگساز این انیمیشن است. استیون شویکارت (Steven Schweickart) تهیه‌کننده اصلی و ملیسا کاب (Melissa Cobb) تهیه‌کننده اجرایی هستند.

انیمیشن هیولای دریا

از صداپیشگان هیولای دریا کارل اوربان (Karl Urban) صداپیشه جیکوب هلند، زاریس آنجل هاتور (Zaris-Angel Hator) صداپیشه میسی، دن استیونز (Dan Stevens) صداپیشه دریاسالار، هلن سادلر (Helen Sadler) صداپیشه ماترون، جیم کارتر (Jim Carter) صداپیشه پادشاه، دون مکیچان (Doon Mackichan) صداپیشه ملکه، جرد هریس (Jared Haris) صداپیشه کاپیتان کرو و ماریان ژان باپتیست (Marianne Jean-Baptiste) صداپیشه سارا شارپ هستند.

انیمیشن هیولای دریا

اگر به انیمیشن‌ها علاقمند هستید، مطلب معرفی انیمیشن جدید شانس 2022 (Luck)، مطلب معرفی انیمیشن مینیون‌ها ظهور گرو 2022 (Minions the Rise of Gru) و همچنین مطلب معرفی انیمیشن خرگوش مرغی و همستر تاریکی 2022 (Chickenhare and the Hamster of Darkness) را در مجله اینترنتی نیونیوز۱ از دست ندهید.

منبع: IMDb.com و مجله اینترنتی نیونیوز۱

امتیاز انیمیشن از نظر مجله اینترنتی نیونیوز1

کارگردانی - 7.5
فیلم‌نامه - 7
تولید و تدوین - 7.9
شخصیت ها - 6.4
جذابیت - 7

7.2

میانگین امتیاز از نظر نیونیوز1

مجله اینترنتی نیونیوز1 امتیازی را براساس پارامترهای کارگردانی، ایفای نقش، فیلم‌نامه، ریتم و ضرب‌آهنگ، تولید، تدوین، ترکیب و جلوه‌های ویژه برای هر اثر سینمایی در نظر می‌گیرد که در این بخش قرار گرفته است. شما می‌توانید امتیاز خود به این اثر را نیز در این بخش وارد نمایید.

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

گرد آورنده
مجله اینترنتی نیونیوز۱
منبع
imdb
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا