فیلم و سریال

معرفی انیمیشن شانس Luck 2022: ماجراهای دختری که وارد سرزمین شانس میشود!

معرفی انیمیشن شانس 2022 روایتی کمدی از بدشانس‌ترین فرد جهان را در نیونیوز۱ بخوانید!

انیمیشن جدید شانس یا لاک Luck محصول جدید و مشترک ایالات متحده و اسپانیا برای سال 2022 است. این انیمیشن با سکانس‌های خنده‌دار از یک شخصیت بدشانس و ماجراهای او بسیار سرگرم‌کننده خواهد بود. در ادامه این مطلب با نیونیوز۱ همراه باشید و معرفی انیمیشن کمدی شانس را از دست ندهید. معرفی انیمیشن جدید پنجه های خشم افسانه هنک 2022 (Paws of Fury the Legend of Hank) و مطلب معرفی انیمیشن مینیون ها ظهور گرو 2022 (Minions the Rise of Gru) را در مجله اینترنتی نیونیوز۱ مطالعه کنید.

 

معرفی انیمیشن شانس Luck 2022: خلق شخصیتی با الهام از چارلی چاپلین!

انیمیشن شانس (Luck) در ژانرهای ماجراجویی، کمدی، خانوادگی و فانتزی محصول جدید سال 2022 است. پگی هولمز (Peggy Holmes) کارگردان این انیمیشن است. با توجه به تریلر منتشر شده از انیمیشن شانس، از نظر بصری این انیمیشن چشمگیر است و عوامل آن برای طراحی تولید تلاش بسیاری کرده‌اند.

موضوع انیمیشن سرگرم‌کننده شانس درمورد نبرد هزاران ساله بین خوش‌شانسی و بدشانسی است که به طور مخفیانه بر زندگی روزمره انسان‌ها تاثیر می‌گذارند. به گفته کارگردان، این انیمیشن منعکس‌ کننده بدشانسی واقعی است و مقصر تصادف‌هایی که در آن رخ می‌دهد، کیهان است. شخصیت این اثر از چارلی چاپلین، لوسیل بال و کارول الهام گرفته شده است و فضای آن الهامی از کمدی کلاسیک است.

جزئیات بیشتر درمورد تولیدکنندگان و تاریخ اکران انیمیشن شانس Luck 2022

از کمپانی‌های تولیدکننده انیمیشن جدید لاک، Apple Original Films و Skydance Animation هستند. منتشرکننده این اثر Apple TV+ خواهد بود. تاریخ اعلام شده برای انتشار شانس 5 آگوست 2022 (برابر با 14 مرداد 1401) خواهد بود. این اثر امتیاز 6.3 را در سایت IMDb دریافت کرده است. برای مشاهده امتیاز تخصصی کارشناسان سینما مجله اینترنتی نیونیوز۱ به انتهای مطلب مراجعه کنید. مطلب معرفی و بررسی انیمیشن جدید خرگوش مرغی و همستر تاریکی 2022 (Chickenhare and the Hamster of Darkness) پیشنهاد جذاب ما به شما است.

خلاصه داستان انیمیشن شانس Luck 2022: بدشانس ترین فرد جهان به دنبال نیرویی فراتر از شانس میرود!

انیمیشن شانس (Luck 2022) به زندگی بدشانس‌ترین فرد جهان به نام سم گرینفیلد پرداخته است. او حتی در انجام کوچک‌ترین کارها نیز به مشکل برمی‌خورد. سم با ماجراهای بسیاری روبرو می‌شود و یک گربه سیاه را می‌بیند. او گربه سیاه را دنبال می‌کند و به دنبال او وارد مکان جادویی می‌شود. سم وارد سرزمین شانس می‌شود تا شانس را به خانه ببرد. هیچ انسانی اجازه ورود به این سرزمین ناشناخته را ندارد. تنها راه سم این است که با موجودات جادویی ساکن آن سرزمین متحد شود تا نیرویی قوی‌تر از شانس را کشف کند.

تریلر انیمیشن شانس Luck 2022

در این بخش از مطلب برای آشنایی شما با فضا و اتمسفر انیمیشن جدید لاک (Luck 2022) تریلر آن را قرار داده‌ایم.

 

لیست عوامل و صداپیشگان انیمیشن شانس Luck 2022

انیمیشن لاک (Luck 2022) به کارگردانی پگی هولمز (Peggy Holmes) ساخته شده است. کیل موری (Kiel Murray) با همکاری جاناتان آیبل (Jonathan Aibel) و گلن برگر (Glenn Berger) فیلم‌نامه این اثر کمدی را نوشته‌اند. دیوید آیزنمن (David Eisenmann) و دیوید الیسون (David Ellison) از تهیه‌کنندگان شانس هستند.

از صداپیشگان انیمیشن جدید و کمدی شانس ایوا نوبل‌ زاده (Eva Noblezada) صداپیشه شخصیت اصلی سم گرینفیلد، سایمون پگ (Simon Pegg) صداپیشه شخصیت باب، جین فوندا (Jane Fonda) صداپیشه اژدها، ووپی گلدبرگ (Whoopi Goldberg) صداپیشه کاپیتان و فلولا بورگ (Flula Borg) صداپیشه جف تکشاخ هستند‌.

منبع: IMDb.com و مجله اینترنتی نیونیوز1

امتیاز انیمیشن از نظر مجله اینترنتی نیونیوز1

کارگردانی - 6.1
فیلم‌نامه - 6.9
تولید و تدوین - 5.4
شخصیت ها - 7
جذابیت - 6.5

6.4

میانگین امتیاز از نظر نیونیوز1

مجله اینترنتی نیونیوز1 امتیازی را براساس پارامترهای کارگردانی، ایفای نقش، فیلم‌نامه، ریتم و ضرب‌آهنگ، تولید، تدوین، ترکیب و جلوه‌های ویژه برای هر اثر سینمایی در نظر می‌گیرد که در این بخش قرار گرفته است. شما می‌توانید امتیاز خود به این اثر را نیز در این بخش وارد نمایید.

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

گرد آورنده
newnews1
منبع
IMDb.com
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا