فیلم و سریالنقد و بررسی فیلم و سریال

بررسی سریال کانتیننتال The Continental 2023: دنیای جان ویک و بهشت قاتلان!

همه چیز درمورد مینی سریال جدید کانتیننتال اثری بر اساس مجموعه جان ویک را در نیونیوز۱ بخوانید!

سریال کانتیننتال در فارسی به معنای قاره‌ ای محصول جدید سال 2023 و مینی سریالی جذاب با عنوان اصلی کانتیننتال از جهان جان ویک (The Continental: From the World of John Wick) است. در ادامه این مطلب با معرفی، نقد و بررسی، خلاصه داستان، تریلر، لیست عوامل و امتیازات تخصصی با مجله اینترنتی نیونیوز1 همراه باشید. لیست بهترین سریال‌های جنایی 2023 در بخش اول و بخش دوم پیشنهاد جذاب ما به شما است.

معرفی سریال کانتیننتال 2023 The Continental

سریال کانتیننتال: از جهان جان ویک مینی سریال سال 2023 در ژانرهای جنایی، اکشن و مهیج است که بر اساس سری فیلم‌های جان ویک (John Wick) ساخته شده است. می‌توان گفت این اثر بازگشتی به ژانر قهرمانی و قتل است. در این فیلم شخصیت اصلی به دنبال تصاحب بهشت قاتلان است!

Continental 2023

مجموعه جان ویک در ۴ قسمت از سال 2014 منتشر شده است. این فرنچایز اکشن و جنایی است و داستانی از یک قاتل خطرناک را روایت می‌کند. فصل چهارم این اثر در سال 2023 منتشر شده است. اکنون دو اسپین آف از این اثر منتشر خواهند شد. اسپین آف اول سه‌گانه The Continental 2023 و اثر دوم فیلم Ballerina 2024 است‌.

مینی سریال کانتیننتال 2023

کانتیننتال یا قاره ای مجموعه‌ای است که بر هتل کانتیننتال تمرکز دارد. ممکن است داستان فیلم برای کسانی که مجموعه جان ویک را ندیده‌‌اند، مبهم باشد. اما داستان پر از شوخ‌طبعی است. اگر از طرفداران ژانر جنایی هستید، این اثر سه قسمتی می‌تواند شما را سرگرم کند. مطلب معرفی و نقد و بررسی سریال جنایی بادهای تاریک 2022 را در نیونیوز1 از دست ندهید.

جزئیات مینی سریال The Continental 2023

مینی سریال قاره ای شامل 3 قسمت است. مدت زمان هر قسمت حدود 90 دقیقه است. قسمت نخست در 22 سپتامبر 2023 (برابر با 31 شهریور 1402) منتشر شد. فیلم‌برداری این مجموعه در نوامبر 2021 آغاز شد. این فیلم به جای فصلی بودن تنها یک سه گانه از مجموعه جان ویک است. دو قسمت دیگر نیز در روزهای 7 مهر 1402 و 14 مهر 1402 منتشر خواهند شد. The Continental امتیاز 7.6 از 10 را در سایت IMDb دارد و 49 درصد از داوران رسانه Rotten Tomatoes آن را پسندیده‌اند. هم‌چنین 69 درصد کاربران گوگل نیز به تماشای آن علاقه‌مند هستند.

سریال جدید

نقد و بررسی مینی سریال کانتیننتال The Continental 2023

سریال جنایی جدید شامل صحنه‌هایی از خیانت خانوادگی، جنگ‌های مرگبار، خشونت بی‌وقفه و برخی سکانس‌های احساسی است. آهنگ‌های انتخابی بسیار هوشمندانه هستند. برخی سکانس‌ها با زمینه احساسی نمایش داده می‌شوند که با هدف تخصصی فیلم در تضاد است. معرفی سریال جنایی و جدید دختر نقاب‌دار 2023 پیشنهاد داغ ما به شما است.

جان ویک

از ایرادات منفی فیلم عدم حضور کیانو ریوز (Keanu Revees) در نقش اصلی جان ویک است. غیبت او یک فضای خالی از کاریزمای اسطوره‌ای را در مرکز داستان ایجاد می‌کند. علاوه بر این، کانتیننتال بیشتر یک نمایش ملودرام است تا این که اسطوره‌شناسی فیلم‌های جان ویک را ارائه دهد. این فیلم در تلاش است تا دنیای جان ویک را بدون قهرمان نمادینش به تصویر بکشد.

سریال کانتیننتال 2023

مینی سریال قاره ای فوق‌العاده نیست، اما در سطح بالاتر از حد متوسط است. داستان جالب است و نقش‌آفرینی‌های جذاب نیز به چشم می‌خورند. حرکات پیچیده، بدلکاری‌های ورزشی و سکانس‌‌های اکشن به اندازه کافی مخاطبان را سرگرم می‌کنند. این فیلم در تلاش است تا با قسمت‌های طولانی بتواند داستان اصلی جان ویک را به نمایش بگذارد.

کانتیننتال جذاب اما نه منحصر به فرد!

شوخی‌ها و گفت‌وگو‌های شخصیت‌ها در طول مینی سریال جذاب هستند. در طول فیلم سرنخ‌های اصلی به مخاطب داده نمی‌شود و تنها از طریق فلاش‌بک‌های سیاه و سفید دوران کودکی و فقیرانه را به تصویر کشیده است. این اثر اطلاعات کم، اما جدیدی در مورد عملیات هتل ارائه می‌کند و ممکن است برای طرفداران مجموعه جان ویک جالب باشد.

مینی سریال جدید کانتیننتال 2023

طرح پروژه سریال کار بسیار دشواری برای عوامل آن بود. آن‌‌ها از تیم‌های مختلف و خلاق صحنه‌های متفاوتی را گرفتند تا سکانس‌های مطلوبی خلق کنند. پروژه دارای تیم کاملی از بازیگران است. از جمله بازیگران آن یک کارآگاه، تفنگچیان و یک تک تیرانداز هستند که در یک مکان مجلل دور یکدیگر جمع شده‌اند. معرفی فصل دوم سریال ریچر را در نیونیوز1 مطالعه کنید.

Continental 2023

مل گیبسون (Mel Gibson) در نقش شخصیت شرور ایفای نقش می‌کند و انتخاب مناسبی است‌. گیبسون بازیگر، کارگردان و نویسنده فوق حرفه‌ای است که با ساخت فیلم آخرالزمان 2006 (Apocalypto) جایزه اسکار دریافت کرد. کالین وودل (Colin Woodell) در نقش وینستون اسکات جوان در سریال جنایی کانتیننتال هنرنمایی می‌کند. به طور کلی، کانتیننتال دنیای جذاب و تماشایی از جهان جان ویک را نمایش میدهد. اما نمی‌تواند جذابیت منحصربه‌فرد کیانو ریوز در فرنچایز جان ویک را به دست بیاورد.

خلاصه داستان و تریلر سریال کانتیننتال The Continental 2023

داستان مینی سریال کانتیننتال از جهان جان ویک حول محور شخصیت وینستون اسکات می‌چرخد. داستان در دهه 1970 اتفاق می‌افتد و مجموعه‌ای از رویداد‌های واقعی را به نمایش می‌گذارد. منشا اصلی فیلم هتل نمادین برای قاتلان است. در سال 1975 وینستون با گذشته خود روبرو می‌شود. مسیری مرگبار برای تصرف هتل از دست مجرمان سریالی ترسیم می‌کند. این مکان جای ملاقات با خطرناک‌ترین جنایتکاران جهان است.

 

لیست عوامل و بازیگران سریال قاره ای The Continental 2023

خالقان فیلم‌نامه مینی سریال جدید گرگ کولیج (Greg Coolidge)، شاون سیمونز (Shawn Simmons) و کرک وارد (Kirk Ward) می‌باشند. آهنگساز فیلم رافرتی (Raffertie) است. آلبرت هیوز (Albert Hughes) کارگردان دو قسمت اول و سوم، و شارلوت برندستروم (Charlotte Brändstörm) کارگردان قسمت میانی است.

the continental 2023

از بازیگران این اثر مل گیبسون در نقش اوکارنر، کالین وودل در نقش وینستون، نوهنگ کیت (Nhung Kate) در نقش ین، هوبرت پوینت دو ژور (Hubert Point-Du Jour) در نقش مایل، جسیکا آلین (Jessica Allain) در نقش لو، آیومید آدگون (Ayomide Adegun) در نقش شارون، جرمی باب (Jeremy Bobb) در نقش میهیو و آدام شاپیرو (Adam Shapiro) در نقش لمی هستند.

منبع: مجله اینترنتی نیونیوز1 و IMDb

 

امتیاز سریال از نظر نیونیوز1

کارگردانی - 7.5
ایفای نقش - 7.9
فیلم‌نامه - 7.1
تولید، تدوین، ترکیب - 7.8
نوآوری، جذابیت و هیجان - 6.5
اتمسفر - 7.7
جلوه‌های ویژه - 7.3

7.4

میانگین امتیاز از نظر نیونیوز1

امتیازدهی تخصصی کارشناسان سینما مجله اینترنتی نیونیوز۱ بر اساس ریز پارامترها است.

امتیاز کاربران: 4.78 ( 2 رای)

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا