فیلم و سریال

معرفی سریال دختر نقاب دار Mask Girl 2023: داستانی هیجان انگیز از ظاهرگرایی!

اگر به سریال‌های کره‌ای علاقه‌مندید، معرفی و بررسی سریال جدید دختر نقاب دار را در نیونیوز1 از دست ندهید.

سریال دختر نقاب دار با عنوان انگلیسی 2023  Mask Girl محصولی جدید از کشور کره است. این سریال هیجان‌انگیز داستانی از یک شخصیت نقاب‌دار و حوادث زندگی او را به تصویر کشیده است. اگر به سریال‌های کره‌ای علاقه‌مند هستید، در ادامه این مطلب با معرفی، بررسی، خلاصه داستان، تریلر و عوامل سریال جدید مجله نیونیوز1 را همراهی کنید. بهترین سریال‌های جنایی سال 2023 در بخش اول و بخش دوم مطلب داغ نیونیوز1 است. با کلیک بر روی بخش رنگی لیست بهترین‌ها را از دست ندهید.

سریال دختر نقاب دار

معرفی سریال دختر نقاب دار Mask Girl 2023

سریال دختر نقاب دار با عنوان اصلی و کره‌ای Maseukeugeol محصول سال 2023 در ژانرهای درام، جنایی، کمدی و مهیج می‌باشد. این سریال به موضوع برجسته و داغ تبعیض براساس ظاهر پرداخته است. فیلم‌نامه این اثر اقتباسی از یک کمیک دیجیتال به همین نام می‌باشد. داستان پیچیده است و تماشاگران را برای دیدن قسمت‌های بعدی مشتاق می‌کند.

 دختر نقابدار

دختر نقاب دار طراحی تولید فوق‌العاده‌ای دارد. این اثر یک کمدی تاریک است که ترکیبی تماشایی با هیجان دارد. ظاهرگرایی موضوع اصلی است که در عصر حاضر توجه بسیاری به آن می‌شود. قتل، هویت‌های پنهانی و جراحی پلاستیک در این سریال وجود دارند.

بررسی سریال Mask Girl 2023

مضمون سریال تلافی و انتقام از دنیای سرد و بی‌احساس است. دنیایی که افراد را با چهره‌ و مقدار زیبا بودنشان تعریف می‌کند. داستان ظالمانه و ملودراماتیک است و برای مخاطبانی که به دنبال تنوع هستند، هیجان‌انگیز و عجیب است. یکی از نقاط قوت سریال این است که مخاطب نمی‌تواند داستان را پیش‌بینی کند و نمی‌داند در ادامه چه اتفاقی خواهد افتاد.

Mask Girl 2023

نقش شخصیت اصلی دختر نقابدار توسط سه بازیگر اجرا می‌شود. نقش نخست ورژن زشت است. هنرپیشه دوم که در نقش ستاره رسانه‌ای است و هنرپیشه سوم نیز در قسمت آخر ظاهر می‌شود. این یک تکنیک جذاب در سریال است. این سریال را بزرگان سینمای کره هدایت می‌کنند و می‌توان گفت در این کار بسیار خوش درخشیده‌اند.

سریال دختر نقاب دار Mask Girl 2023

شروع سریال طوفانی و هیجان‌انگیز است. اما هر چه به پایان و قسمت هفتم نزدیک می‌شویم هیجان و جذابیت آن کاهش پیدا می‌کند. در ادامه طرح داستان به طور انتقام‌جویانه تغییر می‌کند و به موضوعاتی که در ابتدا مطرح شد، نمی‌پردازد.

جزئیات سریال دختر نقاب دار Mask Girl 2023

فصل نخست سریال کره‌ای جدید 7 قسمت است. هر قسمت شامل داستانی مستقل است و از منظر شخصیت‌های دیگر داستان را روایت می‌کند. با مستقل بودن هر قسمت، مجموعه‌ای خودکفا و جذاب را تماشا خواهیم کرد. موضوع کلی یکپارچه است و در نهایت به شخصیت اصلی می‌رسد. دو قسمت نخست هوشمندانه‌ترین و بهترین سکانس‌هایی هستند که امسال نتفلیکس آن‌ها را منتشر کرده است.

دختر نقابدار

مدت زمان هر قسمت حدود 51 تا 65 دقیقه است. دختر نقاب دار امتیاز 7.4 از 10 را در سایت IMDb دارد. 84 درصد از داوران رسانه محبوب Rotten Tomatoes از تماشای آن رضایت داشته و 93 درصد از کاربران گوگل نیز آن را پسندیده‌اند. این سریال جذاب در 18 آگوست 2023 (برابر با 27 مرداد 1402) از کمپانی نتفلیکس منتشر شد. معرفی سریال مشاجره 2023، روایتی جذاب از تراژدی انتقام پیشنهاد نیونیوز1 به شما است.

خلاصه داستان سریال Mask Girl 2023

دختر نقابدار درمورد زن جوانی به نام مو می است که احساس می‌کند زشت است. دیگران نیز به او می‌گویند چهره زیبایی ندارد و او از این موضوع رنج می‌برد. او به عنوان یک حساب‌دار مشغول به کار است. مو می تصمیم می‌گیرد با استفاده از یک ماسک با هویت ناشناخته در فضای مجازی ظاهر شود. او با رقص و حرکات عجیب طرفداران بسیاری را جذب می‌کند. هیچ‌کس از هویت واقعی او باخبر نیست. این زن جوان راهی را شروع می‌کند که هیچ بازگشتی نخواهد داشت.

سریال 2023

تریلر سریال دختر نقاب دار 2023

در این بخش از مطلب برای آشنایی شما با فضا و اتمسفر سریال، تریلر آن را قرار داده‌ایم.

 

لیست عوامل و بازیگران سریال Mask Girl 2023

سریال کمدی جدید به کارگردانی و نویسندگی کیم یانگ هون (Kim Young-hoon) می‌باشد. نویسنده کمیک دیجیتال مای می (Mae Mi) است. از بازیگران این اثر الین وانگ (Elaine Wang) در نقش اصلی کیم مو می، هریسون شو (Harrison Xu) در نقش جونگ هون، یوم هی ران (Yeom Hye-ran) در نقش کیم کیونگ جا، رن هانامی (Ren Hanami) در نقش خاطرات کارآگاه، آریا سانگ (Aria Song) در نقش یو سانگ سون و سوک مون (Suk Mun) در نقش شیم یانگ هی هستند.

Mask Girl 2023

سریال‌های جدید در نیونیوز1:

منبع: مجله اینترنتی نیونیوز1 و IMDb

امتیاز سریال از نظر نیونیوز1

کارگردانی - 7.5
ایفای نقش - 8
فیلم‌نامه - 7.6
تولید، تدوین، ترکیب - 8
نوآوری، جذابیت و هیجان - 6
اتمسفر - 6.5

7.3

میانگین امتیاز از نظر نیونیوز1

مجله اینترنتی نیونیوز1 امتیازی را براساس پارامترهای کارگردانی، ایفای نقش، فیلم‌نامه، ریتم و ضرب‌آهنگ، تولید، تدوین، ترکیب و جلوه‌های ویژه برای هر اثر سینمایی در نظر می‌گیرد که در این بخش قرار گرفته است. شما می‌توانید امتیاز خود به این اثر را نیز در این بخش وارد نمایید.

امتیاز کاربران: 4.7 ( 1 رای)

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا