فیلم و سریال

انیمیشن ماوکا ملودی جنگل Mavka The Forest Song 2023: روایتی از اسطوره اوکراینی!

انیمیشن پر هیاهوی اوکراینی با روایتی جذاب از روح جنگل و چالش‌های او!

انیمیشن سه‌بعدی و کامپیوتری جدید ماوکا: ملودی جنگل (Mavka: The Forest Song) محصول جدید سال 2023  اقتباسی جذاب از یک انیمیشن کودکان است. به شما پیشنهاد می‌کنیم با معرفی این اثر جدید مجله اینترنتی نیونیوز1 را همراهی کنید. معرفی انیمیشن مرد عنکبوتی آن سوی دنیای عنکبوتی 2023 پیشنهاد مجله اینترنتی نیونیوز1 به شما است.

انیمیشن ماوکا ملودی جنگل 2023

معرفی انیمیشن ماوکا ملودی جنگل Mavka: The Forest Song 2023

انیمیشن ماوکا ملودی جنگل با عنوان انگلیسی (Mavka: The Forest Song) محصول سال 2023 در ژانرهای کمدی و ماجراجویی می‌باشد. این انیمیشن جدید پر از رنگ‌ و زیبایی است. مناظر جنگل، تپه و طبیعت فوق‌العاده چشم‌گیر هستند. طراحی انیمیشن ماوکا ملودی جنگل بسیار خلاقانه و فانتزی است.

انیمیشن ماوکا

ماوکا ملودی جنگل در اصل اوکراینی است و سنت‌ها، فرهنگ و ارزش‌های منحصر‌به‌فرد اوکراین را به مخاطبان کوچک و بزرگ نشان می‌دهد. شخصیت ماوکا یک زن افسانه‌ای و اسطوره اوکراینی است‌. او روح جنگل است و از آن محافظت می‌کند. ماوکا برای صلح تلاش می‌کند، همان‌طور که مردم اوکراین اکنون برای دنیای امروز خود تلاش می‌کنند. شخصیت‌های این انیمیشن دوست‌داشتنی هستند و احساس خستگی نخواهید کرد.

جزئیات انیمیشن Mavka The Forest Song 2023

داستان ماوکا ملودی جنگل برگرفته از ادبیات کلاسیک اوکراین است که اسطوره باستانی را با فناوری مدرن ترکیب می‌کند. جنگ، بی‌اعتمادی، تخریب محیط‌زیست و جادو را در این انیمیشن تماشا خواهیم کرد. این انیمیشن با عشق و ظرافت ساخته شده است و قطعا تماشاگران از آن لذت خواهند برد. معرفی انیمیشن المنتال 2023، روایتی از دوستی آب و آتش در دنیای مدرن را در نیونیوز1 از دست ندهید.

mavka the forest song 2023

مدت‌زمان Mavka The Forest Song یک ساعت و 39 دقیقه می‌باشد. امتیاز این انیمیشن فانتزی تاکنون 6.8 از 10 در سایت IMDb است. این اثر نامزد دریافت جایزه بهترین‌ روایت فیلم بلند در جشنواره بین‌المللی فیلم کلیولند شده است. تاریخ اکران ماوکا ملودی جنگل در 15 آگوست 2023 (برابر با 24 مرداد 1402) خواهد بود.

خلاصه داستان و تریلر انیمیشن Mavka The Forest Song 2023

این انیمیشن داستان یک روح جادویی به نام ماوکا را نمایش می‌دهد. این روح مسئول و مامور محافظت از جنگل است تا خطری از سوی دنیای بیرون جنگل را تهدید نکند. اما روح عاشق یک انسان می‌شود و با چالش‌ها و ماجراهای بسیاری روبرو می‌شود. تریلر این انیمیشن را در این قسمت قرار داده‌ایم.

عوامل انیمیشن Mavka The Forest Song

انیمیشن Mavka The Forest Song به کارگردانی اوله ملاموز (Oleh Mazamuzh) و الکساندرا روبان (Oleksandra Ruban) می‌باشد‌. نویسندگان این اثر جفری هیلتون (Jeffrey Hylton)، لسیا اوکراینکا (Lesya Ukrainka) و یاروسلاو وویتسشک (Yaroslav Voytseshek) هستند. از ستارگان این انیمیشن ناتالیا دنیسنکو (Nataliya Denisenko) در نقش ماوکا، ادی لی (Eddy Lee) در نقش لوکاس، النا کراوتس (Elena Kravets) در نقش کیلینا و سرهی پریتولا (Serhiy Prytula) در نقش فرول هستند‌.

انیمیشن 2023

فیلم پری دریایی کوچک The Little Mermaid 2023: لایواکشنی جدید از پری دریایی دیزنی!

منبع: وب‌سایت نیونیوز۱ و رسانه IMDB

گرد آورنده
newnews1
منبع
IMDb
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا