فیلم و سریال

فیلم پری دریایی کوچک The Little Mermaid 2023: لایواکشنی جدید از پری دریایی دیزنی!

معرفی لایو اکشن جدید دیزنی با بازسازی انیمیشن محبوب پری دریایی کوچک را در نیونیوز1 از دست ندهید.

پری دریایی کوچک با عنوان انگلیسی The Little Mermaid محصول جدید سال 2023 و اقتباسی از انیمیشن محبوب دیزنی است. این لایواکشن ماجراجویی یک پری دریایی شجاع و جسور را به مخاطبان بزرگسال نشان می‌دهد. در ادامه این مطلب به معرفی فیلم پری دریایی کوچک خواهیم پرداخت. با مجله اینترنتی نیونیوز۱ همراه باشید.

معرفی فیلم پری دریایی کوچک The Little Mermaid 2023

پری دریایی کوچک (The Little Mermaid) محصول سال 2023 در ژانرهای ماجراجویی، فانتزی، موزیکال، رمانتیک و خانوادگی به کارگردانی راب مارشال (Rob Marshall) است. این اثر لایواکشنی از انیمیشن پری دریایی کوچک را ارائه می‌دهد که هالی بیلی (Halle Bailey) در نقش شخصیت اصلی آن هنرنمایی می‌کند.

داستان این لایواکشن برای نخستین بار توسط هانس کریستین (Hans Christian) در سال 1989 به صورت یک انیمیشن موزیکال به جهان نشان داده شد. شخصیت اصلی داستان در لیست پرنسس‌های محبوب دیزنی قرار گرفت و برنده دو جایزه اسکار شد. معرفی انیمیشن وندل و وایلد داستانی از دو برادر شیطانی را در مجله اینترنتی نیونیوز۱ بررسی کنید.

جزئیات لایواکشن پری دریایی کوچک 2023!

اکنون لایواکشن جدید پری دریایی کوچک به خوبی و جذابیت اثر اصلی نیست، اما سرگرم‌کننده و تماشایی است. این فیلم تلاش کرد تا خیره‌کننده باشد اما نتوانست قطعه‌ای فوق‌العاده را ارائه دهد. انیمیشن اصلی دنیای فانتزی و جذابی را نشان می‌دهد که در لایواکشن جدید روایت داستان دراماتیک شده است. هم‌چنین مدت زمان انیمیشن پری دریایی 83 دقیقه است، اما اقتباس جدید 135 دقیقه است و طولانی‌تر می‌باشد.

جزئیات این فیلم با ظرافت طراحی شده‌اند، اما درجه‌بندی رنگ‌های تیره و روشن مطلوب نبوده است. برخی از تماشاگران نیز از تغییر ظاهری شخصیت اصلی ناراضی و برخی دیگر به آن علاقه‌مند بودند. تماشای این اثر داستان جاودانه و افسانه‌ای را برای شما زنده خواهد کرد.

پری دریایی کوچک (The Little Mermaid) امتیاز 7.2 از 10 را در سایت IMDb دریافت نموده و 68 درصد از داوران رسانه محبوب Rotten Tomatoes از تماشای آن رضایت داشته‌اند. هم‌چنین 51 درصد از کاربران گوگل نیز این لایو اکشن را پسندیده‌اند. بودجه تولید آن 250 میلیون‌دلار بوده است و درآمد جهانی آن تاکنون در حدود 414 میلیون‌دلار اعلام شده است. پری دریایی کوچک در 26 می 2023 (برابر با 5 خرداد 1402) از والت دیزنی منتشر شد.

 

تریلر فیلم پری دریایی کوچک 2023

در این بخش از مطلب تریلر این لایواکشن جدید را قرار داده‌ایم.

 

 

داستان پری دریایی کوچک The Little Mermaid 2023: آریل قوانین دریا را زیر پا میگذارد!

داستان این اثر درمورد پری دریایی محبوب به نام آریل است‌. او جوان‌ترین دختر پادشاه دریا است و روحیه خستگی‌ناپذیری برای ماجراجویی دارد. آریل شیفته دنیای ماوراء دریا است و می‌خواهد درمورد انسان‌ها و موجودات خشکی بیشتر بداند. در این میان او عاشق شاهزاده می‌شود و با جادوگر شیطانی دریا معامله می‌کند تا زندگی بر روی زمین را تجربه کند. او از قوانین پدرش سرپیچی می‌کند و تاج و تخت را در معرض خطر قرار می‌دهد. سرانجام این عشق ممنوعه چه خواهد شد؟

لیست عوامل و بازیگران لایو اکشن پری دریایی کوچک The Little Mermaid 2023

پری دریایی کوچک به کارگردانی راب مارشال (Rob Marshall) و نویسندگی دیوید مگی (David Magee)، هانس کریستین اندرسون (Hans Christian Andersen) و جان ماسکر (John Musker) است. از بازیگران آن هالی بیلی (Halle Bailey) در نقش شاهزاده خانم آریل، یونا هاوئر کینگ (Jonah Hauer-King) در نقش شاهزاده اریک، ملیسا مک کارتی (Melissa McCarthy) در نقش جادوگر دریا به نام اورسولا، خاویر باردم (Javier Bardem) در نقش پادشاه دریا هستند. بررسی سریال ونزدی 2022 اثری ترسناک و فانتزی با هنرنمایی جنا اورتگا را در نیونیوز1 از دست ندهید.

منبع: مجله اینترنتی نیونیوز1 و IMDb

امتیاز فیلم از نظر نیونیوز1

کارگردانی - 6.5
فیلم‌نامه - 8
تولید و تدوین - 5.5
شخصیت ها - 7.5
جذابیت - 6.5

6.8

میانگین امتیاز از نظر نیونیوز1

مجله اینترنتی نیونیوز1 امتیازی را براساس پارامترهای کارگردانی، ایفای نقش، فیلم‌نامه، ریتم و ضرب‌آهنگ، تولید، تدوین، ترکیب و جلوه‌های ویژه برای هر اثر سینمایی در نظر می‌گیرد که در این بخش قرار گرفته است. شما می‌توانید امتیاز خود به این اثر را نیز در این بخش وارد نمایید.

امتیاز کاربران: 4.13 ( 2 رای)

گرد آورنده
newnews1
منبع
imdb
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا