فیلم و سریال
موضوعات داغ

بهترین فیلم های درام نتفلیکس در سال ۲۰۲۲ تا به امروز!

لیست بهترین فیلم های درام نتفلیکس به انتخاب سینمای نیونیوز۱!

یکی از مهم‌ترین دلیل‌ها برای انتخاب نتفلیکس داشتن تعداد ژانر‌های متفاوت از فیلم و سریال‌ها است. نتفلیکس تعداد بسیار زیادی فیلم‌های درام محبوب و خاص دارد. ما تصمیم گرفتیم بهترین فیلم‌های درام در حال حاضر این رسانه را انتخاب کنیم. این لیست شامل بزرگترین سازندگان فیلم تا تازه کارهای امروز می‌باشد. همچنین در یک لیست دیگر برای شما بهترین سریال‌های ۲۰۲۲ تا به امروز را منتشر کردیم. همچنین ۷ فیلم و سریال جذاب در تابستان را هم در وب‌سایت خود قرار دادیم.
حتماً ژانر‌های دیگر از نتفلیکس را مورد بررسی قرار می‌دهیم. در ادامه با معرفی بهترین درام‌های تا به امروز نتفلیکس همراه نیونیوز۱ باشید.

فیلم درام ربکا ۲۰۲۰ Rebecca: بازسازی از فیلم کلاسیک آلفرد هیچکاک!

فیلم ربکا یک بازآفرینی دوباره از کلاسیک‌ترین فیلم تاریخ سینما از آلفرد هیچکاک است! کمی عجیب بنظر می‌رسد که کارگردانی همچین ریسکی کند‌ و از فیلمی که جایزه Best Picture را برده است، دوباره شروع به ساخت کند. بن ویتلی Ben Wheatley کارگردانی این درام جذاب را برعهده داشت. لیلی جیمز (Lily James) در کنار آرمی همر (Armie Hammer) ایفای نقش فوق العاده‌ای کرد. کریستین اسکات توماس (Kiristin Scott Thomas)، کیلی هاوز (Keeley Haws)، آن داود (Ann Dowd) در کنار سم رایلی ترکیبی جذاب برای این فیلم بودند. ربکا اقتباسی از رمان بی‌نظیر دافنه دو موریه (Daphne Du Maurier) است.

بهترین فیلم های درام نتفلیکس-نیونیوز۱

با چنین اقتباسی این داستان عاشقانه درام در جهتی دیگر قرار گرفت. ویتلی هیجان و استرس داستان را خیلی متفاوت‌تر از هیچکاک به تصویر می‌کشد. بن ویتلی را به دلیل فعالیت بیشتر در ژانر ترسناک می‌شناسند. این فیلم درام امتیاز ۶ از ۱۰ را در رسانه IMDB گرفته است. جین گلدمن (Jane Goldman) یکی از فیلمنامه نویسان برتر این داستان بوده است. داستان فیلم درباره دختر جوانی است که با همسرش به یکی از ملک‌های خاص او در سواحل انگلیس می‌روند. اما این دختر جوان ناگهان خودش را در حال درگیری با سایه ربکا می‌بیند! ربکا همسر اول شوهر اوست و پس از مرگش میراثش در آن ملک باقی مانده است.

بهترین فیلم های درام نتفلیکس-نیونیوز۱

فیلم قلب های بنفش ۲۰۲۲ Purple Hearts: متفاوت ها جذب هم میشوند!

الیزابت آلن روزنبام (Elizabeth Allen Rosenbaum) کارگردان فیلم قلب‌های بنفش ۲۰۲۲ است. این فیلم درامی بسیار جذاب و نزدیک به واقعیت امروزی است! زیرا دو فرد از دنیای جداگانه کنارهم قرار می‌گیرند! متضاد‌ها جذب هم می‌شوند! این نظریه کاملا درباره این فیلم صدق می‌کند. قلب‌های بنفش عاشقانه‌ای برپایه تفاوت‌ها است. دو فرد بسیار متفاوت جذب یکدیگر می‌شوند. سوفیا کارسون (Sofia Carson) و نیکولاس گالیتزین (Nicholas Galitzine) بازیگران نقش اول این درام، این تضادها را به زیبایی به تصویر می‌کشند. لوک یک فرد نظامی محافظه کار و کیسی یک خواننده پیشرو است.

بهترین فیلم های درام نتفلیکس-نیونیوز۱

جالب است این دو فرد با مشکلات مالی و بدهی رو به رو می‌شوند. پس از این بخاطر منفعت‌های مالی خود بایکدیگر ازدواج می‌کنند. در ابتدا یک رابطه مصنوعی شکل می‌گیرد. اما داستان به همین نقطه ختم نمی‌شود. جلوه‌های تماشایی این فیلم از عاشقانه‌های هیجانی و سکانس‌های اشک آور را از دست ندهید! در رسانه IMDB امتیاز این فیلم 6.7 از 10 است‌. همچین ۹۵ درصد از کاربران گوگل آن را پسندیدند. کایل جارو (Kyle Jarrow) یکی از نویسنده‌های داستان این درام عاشقانه است. جالب توجه است که سوفیا کارسون تمام آهنگ‌های اجرایی را خودش نوشته است.

بهترین فیلم های درام نتفلیکس-نیونیوز۱

فیلم بیوتی ۲۰۲۲ Beauty: شهرت قیمت دارد!

بیوتی ۲۰۲۲ داستانی درام و عاشقانه یکی دیگر از فیلم‌های جذاب سال ۲۰۲۲ بود. فیلم جذاب بیوتی ۲۰۲۲ برنده جایزه Reframe Stamp در سال ۲۰۲۱ شده است.‌ اندرو دوسونمو کارگردانی این فیلم بی‌نظیر را برعهده داشته است. لنا ویت (Lena Waithe) داستان فوق‌العاده این فیلم را نوشته است. ماجرا درباره یک زن جوان به اسم بیوتی است. او یک خواننده با استعداد می‌باشد که به دنبال ستاره شدن و جهانی شدن است. به بیوتی برای ضبط کردن، یک پیشنهاد ویژه و خاص می‌شود! اما او سعی می‌کند که به خودش وفادار باشد در حالی که بیوتی در یک محیط مذهبی تحت فشار ادامه می‌دهد.

بهترین فیلم های درام نتفلیکس-نیونیوز۱

یک فیلم حول محور درام خانوادگی و بهایی که برای شهرت باید پرداخت. بعلاوه یک داستان عاشقانه‌ی عجیب برای بیوتی پیش می‌‌آید. داستان زندگی ویتنی هیوستون (Whitney Houston) برای این فیلم بسیار الهام بخش بوده و اقتباسی از زندگی او است.
گریسی ماری بردلی (Gracie Marie Bradley) در کنار نیسی نش (Niecy Nash) با آلیس شانون (Aleyse Shannon) در این فیلم ایفای نقش کردند. اما بیوتی در رسانه IMDB امتیاز ۳.۹ از ۱۰ را گرفته است Metascore این فیلم ۴۲ بوده است.

بهترین فیلم های درام نتفلیکس-نیونیوز۱

فیلم فشار ۲۰۲۲ Hustle: ترک کردن خانه راه رسیدن به NBA است!

فیلم فشار ۲۰۲۲ به کارگردانی ارمیا زاگر (Jeremiah Zagar) نقد مثبت ۹۳ درصدی را در Rotten Tomatoes بدست آورد! ۹۷ درصد از مخاطبان گوگل این فیلم را دوست داشتند. در رسانه IMDB امتیاز فیلم فشار ۷‌.۳ از ۱۰ می‌باشد. بازیگر نقش اول این فیلم آدام سندلر (Adam Sandler) بازیگر حرفه‌ای سینمای هالیوود است. این فیلم کاملا ثابت می‌کند که آدام سندلر توانایی ایفای نقش‌های جدی را دارد. فیلم فشار ۲۰۲۲ داستانی درام و ورزشی است که در آن او کاملا محکم و صمیمی نقش آفرینی می‌کند. در این فیلم او در نقش یک استعدادیاب بسکتبال به نام استنلی شوگرمن (Stanley Sugarman) است.

بهترین فیلم های درام نتفلیکس-نیونیوز۱

این استعدادیاب آرزوی مربی شدن را دارد. استنلی پول و امید خودش را روی یک بازیکن با استعداد اما ناشناخته شده به نام بو کروز (Bo Cruz) سرمایه گذاری می‌کند. استنلی بعد از یک شکست در زندگیش این تصمیم را گرفت. خوانچو هرنانگومز (Juancho Hernangómez) در نقش بو کروز بازی کرد. بو کروز یک بازیکن است او برای رسیدن به هدفش خانه را ترک می‌کند تا با استنلی شروع کند! او برای رسیدن به جایگاهی در NBA تمریناتش را با استنلی شروع می‌کند. داستانی جذاب در پیش است که آدام سندلر در آن خوب عمل می‌کند. تمام شخصیت‌ها و عواطف درگیر احساسی در فیلم و پیوند‌های موجود، این ترکیبات فیلم را عالی می‌کند. کوئین لطیفه (Queen Latifeh) از دیگر بازیگران این فیلم است.

بهترین فیلم های درام نتفلیکس-نیونیوز۱

فیلم ببخشید مزاحم شما شدم ۲۰۱۸ Sorry To Bother You: صدای جادویی یا قمار با ارزش ها!

فیلم ببخشید مزاحم شما شدم ۲۰۲۲ با نقد مثبت ۹۳ درصدی در Rotten Tomatoes انتخاب خوبی برای تماشا کردن است. بوتس رایلی (Boots Riley) کارگردانی این فیلم را برعهده داشت. داستان این فیلم درباره یک مرد سیاهپوست با یک قدرت خاص است! کاسیوس گرین متوجه می‌شود در بازاریابی تلفنی توانایی عجیبی دارد! او از صدای سفید برای ارتباط برقرار کردن تو بازاریابی استفاده می‌کند. زمانی که او بیشتر پیشرفت می‌کند ارزش‌های خودش را زیر سوال می‌برد! درامی جذاب از جاه‌طلبی، هنر و تجارت است.

بهترین فیلم های درام نتفلیکس-نیونیوز۱

لیکیت استنفیلد (Lakeith Stanfield)، تسا تامپسون (Tessa Thompson)، تری کرو (Terry Crews) از بازیگران اصلی این فیلم هستند. این فیلم در ژانر درام همراه با چاشنی کمدی و فانتزی دلچسب شده است. این فیلم برنده ۱۸ جایزه و دریافت نامزدی ۵۷ جایزه را در جشنواره‌ها بدست آورده است. Metascore ببخشید مزاحم شما شدم ۲۰۲۲، ۸۰ می‌باشد. در رسانه IMDB امتیاز این داستان ۶.۹ از ۱۰ است. ۷۹ درصد از کاربران گوگل هم نظر مثبتی نسبت به این فیلم داشتند.

بهترین فیلم های درام نتفلیکس-نیونیوز۱

فیلم اوکجا ۲۰۱۷ Okja: تلاش برای آزادی!

بونگ جون هو (Bong Joom Ho) کارگردانی این فیلم جذاب را برعهده داشته است‌. با نقد مثبت ۸۶ درصدی در Rotten Tomatoes این فیلم جذاب بنظر می‌رسد! اوکجا در ژانر اکشن، ماجراجویانه و درام است. همچنین Metascore آن ۷۵ هست که امتیاز بالا و قابل قبولی است. فیلم اوکجا در جشنواره کن ۲۰۱۸ برای دریافت جایزه Palm d’Or نامزد شد. بعلاوه در جشنواره‌های مهم برنده ۷ جایزه شد و نامزدی دریافت ۲۱ جایزه را هم بدست آورد. فیلم اوکجا از جمله فیلم‌های موفق نتفلیکس بوده است. فیلمبرداری آن در کره جنوبی صورت گرفته است و محصول مشترک آمریکا و کره جنوبی است.

برترین فیلم های درام نتفلیکس-نیونیوز۱

داستانی خارق العاده و فانتزی از یک دختر جوان با خوکش را روایت می‌کند. بنظر می‌رسد در احساساتی‌ترین حالت ممکن از این کارگردان این فیلم ساخته شده است. سئو هیون آن (Seo Hyun Ann) در نقش میجا باید از یک خوک فوق العاده خاص مراقبت کند و آن را پرورش دهد. او یکی از افرادی است که در یک گروه، خوک‌های بسیار بزرگ را برای یک شرکت غذایی غول پیکر پرورش می‌دهند. این شرکت برای جمع آوری می‌آید و متاسفانه اوکجا یکی از خوک‌هایی است که باید برود! اما یک ارتباط عجیبی بین اوکجا و میجا شکل می‌گیرد که این دختر تصمیم می‌گیرد او را نجات دهد.

برترین فیلم های درام نتفلیکس-نیونیوز۱

ایفای نقش جیک جینهال (Jake Gyllenhaal) این فیلم را حتی جذاب‌تر و گیراتر هم کرده است. میجا به یک سفری می‌رود که در این مسیر با جی (پائول دانو- Paul Dano) و کی (استیون یون- Steven Yeun) که جزو فعالین حقوق حیوانات هستند، ملاقات می‌کند. او در تلاش است که اوکجا را آزاد کند. داستانی تراژدی با امید‌های روشن در پس زمینه آن بسیار فیلم را دیدنی کرده است!

فیلم من به پایان دادن به اوضاع فکر می‌کنم ۲۰۲۲ I’m Thinking OF Ending Things: مرزها شکسته میشود! این پایان ماجرا است یا شروعی دوباره؟

اقتباسی بی‌نظیر از داستانی باورنکردنی! چارلی کافمن (Charlie Kaufman) کارگردان این فیلم، داستان آن را از یک رمان معروف اقتباس کرده است. این رید (Iain Reid) نویسنده رمان عمیق و جذاب من به پایان دادن اوضاع فکر می‌کنم است. داستان فیلم درباره یک دختر جوان و دوست پسرش به نام جیک است که می‌خواهند به خیلی چیزها پایان دهند. جسی باکلی‌ Jessie Buckley و جسی پلمون (Jesse Plemons) دو بازیگر نقش اول این فیلم هستند. او تصمیم می‌گیرد خانواده جیک را قبل از انجام کارهایشان ملاقات کند.

برترین فیلم های درام نتفلیکس-نیونیوز۱

داستانی عجیب و غریب از اختلالات و تضادهای زیر پوستی در میان است! این دو مرز‌ها را شکسته و بازتابی از درونشان را نشان می‌دهند. هر سکانس از فیلم من به پایان دادن اوضاع فکر می‌کنم مهم است. هربار که آن را تماشا می‌کنید به درکی جدید می‌رسید و داستان عمیق‌تر می‌شود. این فیلم را به عنوان یک روایت ماندگار به ذهن بسپرید. در رسانه IMDB امتیاز ۶.۹ از ۱۰ را کسب کرده است. همچنین Metascore آن ۷۸ است. این فیلم برنده ۱۴ جایزه مهم شده است و نامزدی ۱۱۱ جایزه را هم بدست آورد.

برترین فیلم های درام نتفلیکس-نیونیوز۱

نیمی از آن ۲۰۲۰ The Half Of It: عشقی متفاوت در قلب او شکل گرفت!

فیلم نیمی از آن با نقد مثبت ۹۷ درصدی در Rotten Tomatoes  یکی از فیلم‌های برتر درام اخیر است. فیلمی در ژانر درام، عاشقانه با چاشنی‌های کمدی که جذابش کرده است. آلیس وو (Alice Wu) نویسندگی و کارگردانی این فیلم داستانی متفاوت و شکلی دیگر از عشق را به نمایش می‌گذارد. دختری چینی-آمریکایی به شدت خجالتی و درونگرا خودش را در حال کمک کردن به یک دختر دیگر می‌بیند. داستانی مخفی و عجیب شکل می‌گیرد! ارتباط آن دو در جایگاه دیگری قرار می‌گیرد! کمی موضوع پیچیده بنظر می‌رسد اما قابل درک است.

برترین فیلم های درام نتفلیکس-نیونیوز۱

در رسانه IMDB امتیاز ۶.۸ از ۱۰ را دریافت کرده است. بعلاوه Metascore آن به ۷۴ رسیده است. لی لوئیس (Leah Lewis) با دنیل دیمر (Daniel Diemer) در کنار الکسیس لمیر (Alexxis Lemire) بایکدیگر ایفای نقش کردند. فیلم نیمی از آن هم برنده ۳ جایزه و نامزدی دریافت ۱۰ جایزه را توانست کسب کند.

برترین فیلم های درام نتفلیکس-نیونیوز۱

فیلم پادشاه ۲۰۱۹ The King: داستانی حماسی و خشن از پادشاهی انگلیس!

دیوید میچود (David Michod) کارگردانی فیلم پادشاه ۲۰۱۹ یک درام تاریخی را برعهده داشت. احتمالا نام دیوید میچود برای شما ناآشنا بنظر برسد. این نویسنده و کارگردان استرالیایی در پرونده کاری خود فیلم‌های فوق‌العاده‌ای را در دست دارد. فیلم ماشین جنگ (War Machine) با درون مایه طنز، فیلم جنایی پادشاهی حیوانات (Animal Kingdom) و فیلم مریخ نورد (The Rover) با پس زمینه وسترن از آثار موفق او است.

برترین فیلم های درام نتفلیکس-نیونیوز۱

فیلم پادشاه را می‌توان یک درام حماسی و شگفت‌انگیز معرفی کرد! فیلمی که برنده ۱۲ جایزه بسیار مهم و نامزدی دریافت ۲۸ جایزه را در جشنواره‌ها بدست آورده است. تیموتی چالامت (Timothee Chalamet) در نقش شاهزاده هال (Prince Hal) جوان است که با واقعیت‌های دردناک و خشن جنگ رو به رو می‌شود! بن مندلسون (Ben Mendeslohn) در نقش پادشاه هنری چهارم (Henry IV) پدر شاهزاده هال ایفای نقش می‌کند. پس از فوت پادشاه شاهزاده هال تاج و تخت انگلیس را به ارث می‌برد. با دریافت امتیاز ۷.۳ از ۱۰ می‌توان انتظارات بالایی از این فیلم داشت.

برترین فیلم های درام نتفلیکس-نیونیوز۱

فیلم قدرت سگ ۲۰۲۱ The Power Of The Dog: ازدواج و رسیدن به خوشبختی یا شروع یک ترس تمام نشدنی؟

فیلم قدرت سگ به نویسندگی توماس سوج (Thomas Savage) داستانی خیره‌کننده و محسور کننده را روایت می‌کند. جین کمپیون تدوین فیلمنامه و کارگردانی این فیلم دراماتیک را برعهده داشته است. با نقد ۹۴ درصدی مثبت  مخاطبان Rotten Tomatoes توقع خود را بالا ببرید! بعلاوه امتیاز ۶.۸ در رسانه IMDB  نسبتا قانع کننده است. فیلم در ژانر درام، عاشقانه و وسترن ساخته شده است.

برترین فیلم های درام نتفلیکس-نیونیوز۱

باورنکردنی نیست که ۲۶۸ جایزه با اهمیت برده است و نامزدی ۳۰۹ جایزه را دریافت کرده است! فیلم قدرت سگ قطعا یک انتخاب بی‌نظیر برای تماشا است! با بازی فوق حرفه‌ای بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) در کنار کریستن دانست (Kirsten Dunst) و جسی پلمونز (Jesse Plemons) منتظر یک فیلم جذاب و سرگرم‌کننده باشید. بندیکت در نقش فیل بربنک یک مرد تهدیدآمیز، خطرناک و گاوچران ایفای نقش می‌کند. هنگامی که برادرش جورج با رز ازدواج می‌کند، داستان تغییر می‌کند! همه چیز سیاه و تلخ و ترسناک می‌شود. فیل برای پنهان کردن ترسش از رها شدن، رز و پسرش را تهدید و اذیت می‌کند. دردناک اما واقعی، درامی خانوادگی که مخاطبان آن را پسندیدند.

برترین فیلم های درام نتفلیکس-نیونیوز۱

بخش معرفی، نقد و بررسیِ فیلم و سریال، به همراه اخبار هالیوود از ستارگان، هنرمندان و افراد مشهور و محبوب ما را از دست ندهید. تمامی اخبار به روز و از منابع معتبر هستند. ممنون از همراهی صمیمانه شما با مجله اینترنتی نیونیوز۱.

گرداورنده: مجله اینترنتی نیونیوز۱
منبع: وب سایت خارجی

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا