فیلم و سریال

7 فیلم و سریال جذاب در تابستان 2022!

با نیونیوز1 همراه باشید تا شما را با 7 عنوان از فیلم و سریال‌های جدید و جذاب سال 2022 آشنا کنیم.

در این مطلب قصد داریم معرفی کوتاهی از 7 فیلم و سریال جذاب در تابستان 2022 از نتفلیکس، پرایم ویدیو، HBO Max و سایر رسانه‌ها را به همراهان همیشگی مجله اینترنتی نیونیوز۱ ارائه دهیم. از عناوین جذابی که در این مطلب قرار دارند، خاندان اژدها (House of the Dragon) و شی هالک وکیل دادگستری (She Hulk: Attorney at Law) هستند. در ادامه این مطلب با نیونیوز۱ همراه باشید. بهترین و برترین سریال های 2022 به انتخاب نیونیوز۱!

فهرست دسترسی به سرفصل‌های این مطلب

سریال خاندان اژدها House of the Dragon 2022: نخستین عنوان فیلم و سریال‌ که اسپین آفی جذاب از بازی تاج و تخت است!

اولین عنوان از 7 فیلم و سریال جذاب تابستان 2022، سریال خاندان اژدها با عنوان اصلی House of the Dragon است. این سریال در ژانرهای درام، رمانتیک، ماجراجویی و اکشن اسپین آفی واقعی و جذاب از بازی تاج و تخت (Game of Thrones) خواهد بود که قرار است HBO Max آن را منتشر کند. سازندگان خاندان اژدها رایان جی کوندال (Ryan J. Condal) و جورج آر آر مارتین (George R. R. Martin) هستند.

این نمایش بر اساس رمانی به نام آتش و خون (Fire and Blood) اثری از جورج آر آر مارتین (George R. R. Martin) است. سریال تاج و تخت نیز بر اساس رمانی از مارتین ساخته شده بود. دو ستاره اصلی این اثر پدی کنسیدین (Paddy Considine) در نقش شاه تارگرین و اولیویا کوک (Olivia Cooke) هستند. داستان سریال خاندان اژدها 200 سال قبل از وقایع بازی تاج و تخت را روایت می‌کند. تمرکز این سریال در مورد سلسله تارگرین است. فصل نخست این اثر 10 قسمت است که قسمت اول آن در 21 آگوست 2022 (برابر با 31 مرداد 1401) منتشر خواهد شد. 9 قسمت بعدی نیز هر هفته از HBO منتشر خواهند شد.

 

تریلر سریال خاندان اژدها House of the Dragon 2022

در این بخش از مطلب برای آشنایی شما با فضا و اتمسفر سریال جذاب خاندان اژدها تریلر آن را قرار داده‌ایم.

سریال شی هالک وکیل دادگستری She Hulk Attorney at Law 2022: شخصیت جذاب مارول در دیزنی پلاس منتشر میشود!

سریال شی هالک وکیل دادگستری با عنوان اصلی (She Hulk: Attorney at Law) در ژانرهای اکشن، ماجراجویی، کمدی و علمی‌تخیلی محصول جدید مارول برای سال 2022 است. دیزنی پلاس این اثر را منتشر می‌کند. شخصیت اصلی این سریال شی هالک در مارول است که برای نخستین بار در سال 1980 ظاهر شد. این اثر بسیار سرگرم کننده به نظر می‌رسد و امتیاز 5.7 را تاکنون در سایت IMDb دریافت کرده است.

جسیکا گائو (Jessica Gao) آن را بر اساس کمیک‌های مارول و شخصیت شی هالک ساخته است. کارگردانان شی هالک وکیل دادگستری کت کویرو (Kat Coiro) و آنو ولیا (Anu Valia) هستند‌. دو ستاره اصلی این سریال علمی‌تخیلی تاتیانا ماسلانی (Tatiana Maslany) در دو نقش جنیفر والترز و شی هالک و مارک روفالو (Mark Ruffalo) در دو نقش بروس بنر و اسمارت هالک هستند.

داستان سریال شی هالک وکیل دادگستری درمورد زنی به نام جنیفر والترز، یک وکیل حرفه‌ای است. او پرنده‌های مربوط به ابرانسان‌ها را دنبال می‌کند که به ابرقهرمان سبز به نام شی هالک تبدیل می‌شود. فصل نخست این سریال 9 قسمت است و اولین قسمت آن در 18 آگوست 2022 (برابر با 27 مرداد 1401) از دیزنی پلاس منتشر شده است‌. معرفی و بررسی سریال شی هالک را در مجله اینترنتی نیونیوز۱ از دست ندهید.

تریلر سریال شی هالک وکیل دادگستری She Hulk Attorney at Law 2022

در این بخش از مطلب برای آشنایی شما با فضا و اتمسفر سریال علمی‌تخیلی شی هالک وکیل دادگستری تریلر آن را قرار داده‌ایم.

 

سریال جنگ غیر علنی The Undeclared War 2022: اثری مهیج و جاسوسی با هنرنمایی سایمون پگ!

عنوان دیگر از فیلم و سریال جذاب تابستان 2022، سریال جنگ غیر علنی با عنوان انگلیسی The Undeclared War محصول سال 2022 در ژانرهای درام، علمی‌تخیلی و مهیج است. این سریال یک مجموعه مهیج جاسوسی است که تمام قسمت‌های آن منتشر شده‌اند. از منتشرکنندگان این اثر Channel 4 و Peacock هستند‌. در سایت IMDb امتیاز سریال جنگ غیر علنی 6.6 است. کارگردان این اثر پیتر کاسمینسکی (Peter Kosminsky) است. دو ستاره اصلی این مجموعه هانا خالیکه-براون (Hannah Khalique Brown) در نقش سارا و سایمون پگ (Simon Pegg) در نقش دنی هستند.

داستان سریال جنگ غیر علنی درمورد گروهی از تحلیل‌گران اطلاعاتی در بریتانیا است که در آستانه یک انتخابات عمومی هستند. آن‌ها برای خنثی کردن حملات سایبری تلاش می‌کنند. فصل نخست این سریال 6 قسمت 47 دقیقه‌ای است که اولین قسمت آن در 30 ژوئن 2022 (برابر با 9 تیرماه 1402) منتشر شده است.

تریلر سریال جنگ غیر علنی The Undeclared War 2022

در اینجا تریلر سریال مهیج جنگ غیر علنی را قرار داده‌ایم.

سریال خواهران ناسازگار Bad Sisters 2022: کمدی تاریک بر اساس یک اثر محبوب بلژیکی!

سریال خواهران ناسازگار با عنوان اصلی Bad Sisters محصول سال 2022 در ژانرهای کمدی، درام و مهیج است‌. اپل تیوی پلاس منتشرکننده این سریال است. خواهران ناسازگار یک کمدی تاریک است که تماشاگران نقدهای مثبت بسیاری را به آن داده‌اند. این درام کمدی امتیاز 7.4 را در سایت IMDb دریافت کرده است. کارگردانان این سریال جذاب ربکا گاتوارد (Rebecca Gatward)، ژوزفین بورنبوش (Josephine Bornebusch) و دیربهلا والش (Dearbhla Walsh) هستند‌.

سریال خواهران ناسازگار اقتباسی از یک محصول محبوب بلژیکی به نام Clan است. داستان این سریال درمورد خواهران گاروی است که با مرگ زودهنگام والدینشان قول دادند که از یکدیگر محافظت کنند و زندگی آن‌ها به یکدیگر گره خورده است. دو هنرپیشه این اثر آن ماری داف (Anne-Marie Duff) در نقش گریس ویلیامز و سارا گرین (Sarah Greene) در نقش بیبی گاروی هستند. فصل اول سریال خواهران ناسازگار 10 قسمت است که قسمت نخست آن در 19 آگوست 2022 (برابر با 28 مرداد 1401) از Apple TV منتشر شده است.

تریلر سریال خواهران ناسازگار Bad Sisters 2022

در ادامه تریلر سریال خواهران ناسازگار را برای شما مخاطبان نیونیوز۱ قرار داده‌ایم.

فیلم یتیم اولین قتل Orphan: First Kill 2022: داستانی ترسناک و جنایی از جعل هویت!

فیلم یتیم: اولین قتل با عنوان Orphan: First Kill محصول سال 2022 در ژانرهای جنایی، درام و ترسناک است. این اثر پیش درآمد فیلم یتیم 2009 (Orphan) که در Paramount Plus در دسترس است. کارگردان این فیلم ویلیام برنت بل (William Brent Bell) می‌باشد و دو ستاره اصلی آن ایزابل فورمن (Isabelle Fuhrman) در نقش‌های استر و لینا و جولیا استایلز (Julia Stiles) در نقش تریشیا هستند.

داستان فیلم یتیم اولین قتل پس از انجام یک فرار درخشان از مرکز روانشناسی شکل می‌گیرد. استر با جعل هویت دختر گمشده یک خانواده ثروتمند، به آمریکا سفر می‌کند و با ماجراهایی روبرو می‌شود. این فیلم امتیاز 6.1 از 10 را در سایت IMDb دریافت کرده است. مدت زمان این اثر 1 ساعت و 39 دقیقه است و تا کنون بیش از 481 هزاردلار فروش داشته است. تاریخ اکران این اثر در اینترنت 19 آگوست 2022 (برابر با 28 مرداد 1401) بوده است.

تریلر فیلم یتیم اولین قتل 2022 Orphan First Kill

در این بخش از مطلب برای آشنایی شما با فضای فیلم یتیم اولین قتل تریلر آن را قرار داده‌ایم. مطلب معرفی و بررسی فیلم سیزده زندگی 2022 (Thirteen Lives) را در نیونیوز۱ مطالعه کنید.

مینی سریال پژواک ها Echoes 2022: درامی رازآلود از ناپدید شدن یکی از دوقلوهای همسان!

عنوان دیگری از فیلم و سریال جذاب در تابستان 2022، مینی سریال پژواک ها Echoes 2022 اثری در ژانر درام، مهیج و رازآلود است. خالق این مینی سریال ونسا گازی (Vanessa Gazy) می‌باشد. پژواک ها پیچیده و عجیب غریب است. منتشرکننده این اثر نتفلیکس است و دو ستاره اصلی آن میشل موناگان (Michelle Monaghan) در نقش‌های لنی و جینا و مت بومر (Matt Bomer) در نقش جک بک هستند.

داستان مینی سریال پژواک ها درمورد یک جفت دوقلوی همسان به نام‌های لنی و جینا است‌. این دو مرتب هویت خود را عوض می‌کنند تا از خانه‌ها و فرزندان متفاوت یکدیگر لذت ببرند. در ادامه یکی از دوقلوها ناپدید می‌شود. این اثر رازآلود امتیاز 5.6 را از سایت IMDb دریافت کرده است. این مینی سریال 7 قسمت است که نتفلیکس قسمت نخست آن در 19 آگوست 2022 (برابر با 28 مرداد 1401) منتشر کرده است.

تریلر مینی سریال پژواک ها Echoes 2022

در این بخش شما را به مشاهده تریلر مینی سریال رازآلود پژواک ها دعوت می‌کنیم. مطلب معرفی مینی سریال ایرما وپ 2022 (Irma Vep) و مطلب معرفی مینی سریال نفس بکش 2022 (Keep Breathing) را در نیونیوز۱ مطالعه کنید.

فصل سوم سریال ساخت برش Making the Cut 2020: سرگرمی مناسب برای دوستداران مد!

آخرین عنوان از فیلم و سریال جذاب در تابستان 2022، سریال ساخت برش Making the Cut است که برای نخستین‌بار در سال 2020 منتشر شد. فصل سوم این سریال در سال 2022 منتشر شده است. کارگردان این مجموعه تلویزیونی با موضوع مسابقات مد، رامی رومانی (Ramy Romany) است. دو ستاره اصلی این اثر که در هر سه فصل آن هنرنمایی کرده‌اند، تیم گان (Tim Gunn) و هایدی کلوم (Heidi Klum) هستند. این اثر در پرایم ویدیو در دسترس است.

در فصل سوم ساخت برش Making the Cut 2022، هایدی کلوم و تیم گان میزبانان برنامه هستند که 12 طراح جدید را با چالش‌ها و مهارت‌های طراحی و توانایی اداره کسب و کار آزمایش می‌کنند. این مجموعه سریالی امتیاز 6.6 را از سایت IMDb دریافت کرده است. تاکنون دو قسمت اول و دوم این اثر در 19 آگوست 2022 (برابر با 28 مرداد 1401) منتشر شده است.

تریلر ساخت برش Making the Cut 2022

در این بخش از مطلب تریلر مجموعه ساخت برش را قرار داده‌ایم. نتفلیکس اسپین آف فیلم مرد خاکستری را خواهد ساخت! همچنین نقد و بررسی فیلم مرد خاکستری 2022 (The Gray Man) در مجله اینترنتی نیونیوز۱ قرار داد.

 

منبع: مجله اینترنتی نیونیوز1 و IMDB

 

گرد آورنده
newnews1
منبع
IMDB
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا