فیلم و سریال

فیلم ماه سرکش: قسمت اول- فرزند آتش: مورد انتظارترین فیلم نتفلیکس در 2023!

زک اسنایدر به خانه‌ها برمیگردد: دی ماه امسال ماه سرکش را از دست ندهید!

فیلم ماه سرکش: قسمت اول- فرزند آتش یا به انگلیسی Rebel Moon: Part One – A Child of Fire محصول جدید نتفلیکس در سال 2023 میباشد. فیلم مورد انتظار کارگردان معروف، زک اسنایدر ماه دی (دسامبر) به خانه‌های شما می‌آید. یک داستان حماسی با ژانر عملی-تخیلی و پر از ماجراجویی‌های جذاب در کهکشان که هر ذهنی را درگیر پیچیدگی‌های خود میکند. داستان مردم روستایی که برای نجات جان خود از نیروهای ستمگر، دست به دامان دختری از جنس فولاد میشوند. در ادامه این مطلب به معرفی فیلم، تیم بازیگران، مشاهده تریلر و مرور خلاصه داستان این فیلم جذاب می‌پردازیم. با نیونیوز۱ همراه باشید. مطلب معرفی سریال وان پیس 2023 در نیونیوز۱ را از دست ندهید.

معرفی فیلم ماه سرکش – فرزند آتش: ترند این روزهای کاربران فضای مجازی!

فیلم ماه سرکش - مجله اینترنتی نیونیوز1

فیلم ماه سرکش، اثر بعدی کارگردان نام‌آشنای هالییود، یک ماجراجویی فانتزی در دل سیارات و کهکشان‌هاست. زک اسنایدر آثار موفقی همچون مرد پولادین (Man Of Steel)، 300، ارتش مردگان (Army Of the Dead) و لیگ عدالت (Justice League) را در کارنامه‌ی درخشان خود دارد. اسم کارگردان در کنار تریلر سرگرم‌کننده‌، نوید فیلمی شاهکار را به تمام طرفداران ژانر علمی-تخیلی می‌دهد.

اسنایدر ابتدا در نظر داشت دنباله‌ای برای سری فیلم‌های جنگ ستارگان بسازد. اما بعدها فیلمنامه به کمپانی دیزنی سپرده شد و از برنامه‌ی ساخت عقب افتاد. سپس اسنایدر تصمیم گرفت تا با انجام یکسری تغییرات، یک داستان اورجینال را جایگزین فیلمنامه‌ی قبلی بکند. بدین ترتیب فیلم ماه سرکش ساخته شد. جالب توجه است که این فیلم هیچ ربطی به داستان و به طور کلی دنیای جنگ ستارگان ندارد و یک اثر کاملا مستقل است. فیلم ماه سرکش بیشترین شباهت را با فیلم هفت سامورایی آکیرا کروساوا (که از قضا فیلم محبوب اسنایدر هم هست) دارد.

انتظار میرود که فیلم قبل از انتشار در پلتفرم نتفلیکس، در ماه آبان (نوامبر) به طور محدود و موقت در سینماهای آیمکس نمایش داده شود. براساس اعلام عوامل، فیلم ماه سرکش قسمت اول از یک مجموعه‌ی دو قسمتی خواهد بود. کار بر روی قسمت دوم هنوز آغاز نشده و یا حداقل خبری از آن رسانه‌ای نشده است. در صورت موفقیت در گیشه فروش و جلب توجه شبکه‌های اجتماعی، احتمال ساخت قسمت‌های سوم و چهارم نیز وجود دارد.

فیلم Rebel Moon 2023

ستاره‌ی فیلم، سوفیا بوتلا، سابقه‌ی حضور در آثار فانتزی و علمی-تخیلی سینما همچون: مومیایی 2017، فراتز از پیشتازان فضا 2016 و مردان پادشاه 2014 را دارد. طرفداران امیدوارند درخشش خانم بوتلا در فیلم ماه سرکش نیز ادامه‌دار باشد. مطلب معرفی سریال آسوکا ۲۰۲۳ Ahsoka را در نیونیوز۱ از دست ندهید.

عوامل و بازیگران فیلم ماه سرکش Rebel Moon 2023

گروه بازیگران فیلم ماه سرکش سوفیا بوتلا (Sofia Boutella) در نقش کورا، کلئوپاترا کولمن (Cleopatra Coleman) در نقش  دورا بلاداکس، اد اسکراین  (Ed Skrein)در نقش فرمانده اتیکوس، چارلی هانام (Charlie Hunnam) در نقش کای، جنا مالون (Jena Malone) در نقش هرماندا و آنتونی هاپکینز (Anthony Hopkins) در نقش جیمی هستند. شی هتن، کرت جانستد و زک اسنایدر تیم نویسندگان ماه سرکش را تشکیل میدهند. کمپانی‌های گرند الکتریک (Grand Electric) و استون کوئری (The Stone Querry) مسئول ساخت این فیلم هستند. بودجه‌ی ساخت فیلم به طور تقریبی ۹۰ میلیون دلار تخمین زده شده‌است.

ژانر فیلم در دسته‌بندی‌های علمی-تخیلی، حماسی، اکشن، ماجراجویی و درام مطابق اعلام سایت IMDB قرار میگیرد. نتفلیکس تاکنون اطلاعاتی در مورد مدت زمان احتمالی فیلم منتشر نکرده‌است. در ادامه با مرور خلاصه داستان و تماشای تریلر با مجله‌ی اینترنتی نیونیوز۱ همراه باشید.

تریلر فیلم Rebel Moon

در این بخش از مطلب، تریلر فیلم را مشاهده می‌نمایید.

 

خلاصه داستان فیلم Rebel Moon: دختری برخواسته از خاکستر جنگ!

جایی در کهکشان، زمانی که روستایی از مستعمره‌نشینان توسط یک نیروی شیطانی تهدید میشود، کورا (سوفیا بوتلا) تبدیل به تنها شانس نجات روستا می‌شود. این غریبه‌ی مرموز تنها کسیست که جلوی ظلم میایستد. کورا باید یک ارتش کوچک از جنگجویان با‌استعداد را تشکیل بدهد تا بتواند با نیروهای سرزمین مادر روبه‌رو شود. یک جوخه از بیگانه‌ها، یاغی‌ها، روستایی‌ها و یتیمان جنگ که از تمام نقاط دنیا با یک هدف مشترک کنار هم گرد آمدند. کورا وظیفه متحد کردن و رهبری این گروه برای رسیدن به هدف نهایی را بر عهده می‌گیرد. حال هدف نهایی چیزی نیست به جز خون‌بها!

معرفی فیلم جدید نتفلیکس

زمانی که سرزمین‌ها بر روی نامحتمل‌ترین ماه‌ها سایه می‌اندازند، جنگ بر سر سرنوشت کهکشان آغاز میشود. در این میان، گروه قهرمانان ما آماده برای مداخله و نجات مظلومان هستند.

همانطور که میبینید؛ پتانسیل فوق‌العاده بالای فیلمنامه، تیم بازیگری کارکشته، کارگردانی حرفه‌ای و بودجه‌ی بالا، قول یک شاهکار فراموش‌نشدنی به عاشقان کهکشان را میدهند. اگر از طرفداران فیلم تلماسه یا Dune هستید، ماه سرکش را از دست ندهید.

منبع: مجله اینترنتی نیونیوز1 و IMDB

مشاهده بیشتر

مدیر سایت: امیر بلادی

مدیر سایت و مجله اینترنتی نیونیوز۱، نویسنده و مترجم، زیست شناس دریا، مدیر استدیو مجهز صدا و تولید محتوی، صدابردار، آهنگساز و خواننده

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا