نقد و بررسی فیلم و سریال

سریال آسوکا ۲۰۲۳ Ahsoka: جنگ ستارگان دیگری در راه است!

مینی سریال Ahsoka 2023 آخرین مجموعه تلویزیونی ری استیونسون بود!

با معرفی مینی سریال آسوکا ۲۰۲۳ و تماشای تریلر آن در صفحه سینمای نیونیوز۱ همراه ما باشید. ماجرایی جنجالی، در کهکشانی دور از چشم ما در حال رخ دادن است! یک پادشاهی سقوط کرده است و چه کسی آن را نجات می‌دهد؟
به شما پیشنهاد می‌کنیم نقد و بررسی سریال مشاجره ۲۰۲۳ را از دست ندهید!

سریال آسوکا ۲۰۲۳ Ahsoka

معرفی مینی سریال آسوکا ۲۰۲۳: دیوید فیلونی جنگ ستارگان را زنده کرد!

مینی سریال آسوکا (Ahsoka) به کارگردانی دیوید فلونی (David Filoni) ساخته شده است. این سریال در ژانر ماجراجویانه، علمی-تخیلی، درام و اکشن می‌باشد. چهارشنبه ۲۳ آگوست مطابق با ۱ شهریور اولین قسمت این مجموعه تلویزیونی پخش می‌شود. 2023 Ahsoka در لس‌آنجلس فیلمبرداری شده است و کمپانی تولیدکننده Lucasfilm در ساخت آن نقش داشته است. در جشن کنوانسیون طرفداران جنگ ستارگان، کمپانی Lucasfilm از آینده این سریال خبر داد. این همایش در لندن برگزار شد و در آنجا درباره پخش سریالی، به کارگردانی دیوید فلونی صحبت کردند.

سریال آسوکا ۲۰۲۳ Ahsoka

دیوید فلونی به همراه جورج لوکاس (George Lucas) داستان و فیلمنامه این سریال را خلق کردند. جورج لوکاس یکی از بهترین کارگردان‌ها و نویسنده‌های عصر امروز است و داستان آسوکا برگرفته از جنگ ستارگان می‌باشد. موسیقی این مجموعه توسط کوین کاینر (برنده Annie Awards برای موسیقی متن جنگ ستارگان) ساخته شده است. کری بک (Carrie Beck) از اعضای تیم Lucasfilm همراه با جان فاورو (Jon Favreau) از تهیه‌کنندگان این مینی سریال هستند.

معرفی آسوکا ۲۰۲۳

سومین پروژه روزاریو دانسون در نقش آسوکا رقم خورد!

آسوکا تانو نقشی است که برای سومین بار روزاریو داسون (Rosario Dawson) در آن بازی می‌کند. فصل دوم مندلورین Mandalorian 2019 اولین باری بود که او در این نقش برگزیده شد. تجربه دومین نقش آسوکا تانو، در مجموعه تلویزیونی کتاب بوبا فت ۲۰۲۱ در ژانر وسترن فضایی بود. مینی سریال آمریکایی آسوکا آخرین پروژه‌ای است که ری استیونسون (Ray Stevenson) کار کرد. در ۲۱ می ۲۰۲۳ به طور غیرمنتظره‌ای او را از دست دادیم.

مینی سریال آسوکا ۲۰۲۳

طبق گفته‌ها این مجموعه در ۸ قسمت خواهد بود و از آگوست تا اکتبر به طور کامل پخش می‌شود. ۴ اکتبر آخرین قسمت از فصل اول است که توسط دیزنی پلاس +Disney اکران خواهد شد. روزاریو دانسون در نقش آسوکا تانو و ناتاشا لیو (Natasha Lio) در نقش سابین رن باهم همکاری کردند. از دیگر بازیگران این مجموعه می‌توان به: وس چتم (Wes Chatham) در نقش کاپیتان انوک و دیوید تنانت (David Tennant) در نقش هویانگ اشاره کرد. آناکین اسکای‌واکر مربی آسوکا، با نقش‌آفرینی هیدن کریستنسن (Hayden Christensen) در کنار او خواهد بود.

مینی سریال ahsoka 2023

داستان مینی سریال Ahsoka 2023: جنگ برای صلح و عدالت ادامه دارد!

اینک یک امپراتوری کهکشانی، سقوطی عظیم می‌کند. شوالیه‌ای به نام آسوکا تانو در پی کشف حقیقت برای تهدیدی جدی است. برای کهکشان آسیب‌پذیر، هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. آسوکا تانو چه کسی است؟ او شوالیه پیشین جِدی Jedi و از آموزش دیده‌های پاداوان بوده است. آسوکا در طول زمان جنگ‌های کلون به آناکین اسکای‌واکر خدمت کرد. آسوکا جایگاه یک رهبر قدرتمندی را بدست آورد، دقیقا پیش از آنکه امپراتوری کهکشانی، مسیر تاریخی خود را عوض کند. او از جِدی جدا شد ولی هدفش برای صلح و عدالت برقرار ماند و به راه خود در کهکشان ادامه داد. اینک شاهد دوباره Ahsoka هستیم، آیا می‌تواند امپراتوری سقوط کرده را نجات دهد؟

سریال آسوکا ۲۰۲۳ Ahsoka

تریلر مینی سریال آسوکا Ahsoka 2023

در این بخش از مطلب، تریلر رسمی مینی سریال آسوکا را برای شما قرار داده‌ایم. امیدواریم از تماشای آن لذت ببرید و با شخصیت‌ها و داستان این مجموعه بیشتر آشنا شوید. همچنین نقد و بررسی سریال از سوی From 2023  را مطالعه کنید.

 

 

 

نقد و بررسی فیلم اوپنهایمر ۲۰۲۳ Oppenheimer: اشتباهی تاریخی یا نجاتی اجباری؟

منبع: IMDb.Com
گردآورنده: نیونیوز۱

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا