فیلم و سریال

معرفی سریال الیزابت شدن 2022 Becoming Elizabeth: داستانی براساس واقعیت از زندگی الیزابت تودور!

داستانی جنجالی از زندگی ملکه الیزابت اول و تلاش او برای حفظ قدرت!

با معرفی و تریلر سریال الیزابت شدن 2022 همراه صفحه‌ی سینمای نیونیوز۱ باشید. داستان این سریال بی‌نظیر درباره زندگی جنجالی الیزابت تودور است. این سریال سفر و ماجرای زندگی او را به تصویر می‌کشد. سریال الیزابت شدن ۲۰۲۲ چالش‌های غیرقابل باور این کودک یتیم را نشان می‌دهد. با تماشای این داستان به جزئیات زندگی الیزابت تودور خواهید رسید. هر آنچه که او پشت سر گذاشته است. همچنین می‌توانید معرفی سریال مرد شنی ۲۰۲۲ را هم در نیونیوز۱ بررسی کنید. 

معرفی سریال الیزابت شدن 2022 Becoming Elizabeth: داستانی باورنکردنی از کودکی یتیم تا حفظ تاج و تخت انگلیس!

تا به امروز سریال الیزابت شدن ۲۰۲۲ در یک فصل و پنج قسمت پخش شده است. این سریال از ۱۲ ژوئن شروع به اکران شده است و آخرین قسمت آن ۱۰ جولای ( یکشنبه ۱۹ تیر سال ۱۴۰۱) پخش شد. قسمت ششم در ۱۷ جولای (یکشنبه ۲۶ تیر سال ۱۴۰۱) به نمایش در خواهد آمد. ژانر سریال الیزابت شدن ۲۰۲۲ تاریخی، درام و زندگینامه است. در رسانه‌‌ی IMDB امتیاز این اثر ۶.۵ از ۱۰ است.

سریال الیزابت شدن ۲۰۲۲ نیونیوز۱

محل فیلمبرداری این سریال در قلعه کاردیف در ولز است. همچنین این سریال محصول کشور انگلستان است. کمپانی تهیه‌کنندگی The Forge حامی و سازنده این سریال بوده است. بعلاوه کمپانی Sartz اکران سراسری این مجموعه را برعهده دارد. از نظر مخاطبین این سریال یک درام عاشقانه تاریخی بسیار جذاب است. کاربرانی که این سریال را دیده‌اند یک درام جذاب با پس زمینه‌‌ای فوق العاده توصیفش کرده‌اند.

همچنین نسبت به نویسندگی و ایفای نقش بازیگرها بسیار مشتاق بودند. هرچند که نقدهای ضد و نقیضی هم درباره سریال الیزابت شدن ۲۰۲۲ وجود دارد. اما اکثریت تماشاگران آن را دوست داشتند. در قسمت اول پس از مرگ هنری هشتم سه فرزند او وارد مرحله خطرناک از زندگیشان می‌شوند. مری، الیزابت و ادوارد با چالش‌های تاج و تخت، قدرت و پادشاهی روبه‌رو می‌شوند.

ادوارد درگیر قدرت و الیزابت دچار شک در اعتماد کردن به آدم‌ها می‌شود. مسیر زندگی هر یک از آنها جدا می‌شود و هر کدام راهی متفاوت را در پیش می‌گیرد. اما سرانجام کاملا مشخص است که همه می‌خواهند به قدرت برسند! در قسمت‌های بعدی اتفاقات و چالش‌های بیشتری سر راه آنها قرار می‌گیرد و داستان بسیار جذاب‌تر می‌شود. سریال الیزابت شدن ۲۰۲۲ در Rotten Tomatoes نقد ۸۸ درصد مثبت را دریافت کرده است. همچنین ۷۶ درصد از کاربران گوگل این سریال را پسندیده بودند.

عوامل و ستارگان سریال الیزابت شدن 2022

خالق و سازنده این سریال محشر آنیا ریس (Anya Reiss) است. همچنین نویسندگی فیلمنامه سریال الیزابت شدن ۲۰۲۲ توسط خود آنیا ریس نوشته شده است. او به همراه  تهیه‌کننده معروف لیزا آزبورن (Lisa Osborne) تهیه‌کنندگی این مجموعه را به همراه داشتند. آلیشیا فون ریتبرگ (Alicia von Rittberg) در نقش اصلی الیزابت تودور ایفای نقش کرده است. تام کالن (Tom Cullen) در نقش توماس سیمور، رومولا گارای (Romola Garai) در نقش مری تودور، الکساندرا گیلبرت (Alexandra Gilbreath) در نقش کت اشلی، لئو بیل (Leo Bill) در نقش هنری گری و اکو کورتی (Ekow Quartey) در نقش پدرو در این سریال ایفای نقش کرده‌اند.

تریلر سریال الیزابت شدن 2022

در این بخش از مطلب تریلر رسمی سریال الیزابت شدن ۲۰۲۲ را برای شما قرار داده‌ایم. امیدواریم از تماشای آن لذت ببرید.

 

 

 

نگاهی کوتاه به داستان سریال الیزابت شدن ۲۰۲۲ Becoming Elizabeth: هیچکس قابل اعتماد نیست!

داستان سریال الیزابت شدن ۲۰۲۲ ماجرای زندگی الیزابت اول را به تصویر کشیده است. این سریال از زمان کودکی الیزابت تا به تاج و تخت رسیدن او را بازگو می‌کند. به علاوه تمام چالش‌های الیزابت را در دربار انگلیس شاهد هستیم. حتی مشکلات او برای حفظ تاج و تخت را با واقعیات موجود خواهیم فهمید! همچنين می‌توانید معرفی جذاب سریال بادهای تاریک ۲۰۲۲ را هم در سایت نیونیوز۱ بررسی کنید!

گرداورنده: مجله اینترنتی نیونیوز۱
منبع: وب سایت خارجی

امتیاز سریال از نظر مجله اینترنتی نیونیوز1

کارگردانی - 6.6
ایفای نقش - 7
ریتم و ضرب آهنگ - 5.5
تولید، تدوین و ترکیب - 5.4
جذابیت - 6.6

6.2

میانگین امتیاز از نظر نیونیوز1

مجله اینترنتی نیونیوز1 امتیازی را براساس پارامترهای کارگردانی، ایفای نقش، فیلم‌نامه، ریتم و ضرب‌آهنگ، تولید، تدوین، ترکیب و جلوه‌های ویژه برای هر اثر سینمایی در نظر می‌گیرد که در این بخش قرار گرفته است. شما می‌توانید امتیاز خود به این اثر را نیز در این بخش وارد نمایید.

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا