زندگی

اگر در خانه بوی خیار حس کردید فرار کنید!

بوی خیار می‌تواند نشانی از وجود مار سمی در خانه باشد!

ما معمولا هر روز بوی‌های متفاوتی را حس می‌کنیم. برخی بوها لذیذ و برخی منزجرکننده هستند. اما اکنون به بوی خیار خواهیم پرداخت. اگر در خانه هستید و بدون خرد کردن خیار بوی آن را استشمام می‌کنید، سریعاً از خانه فرار کنید. در ادامه مطلب دلیل آن را بررسی خواهین کرد. با مجله اینترنتی نیونیوز1 همراه باشید. چگونه یک ساعت هوشمند با هشدار خود جان صاحبش را نجات داد؟

مار سمی

خیار هشداری از وجود مارهای زنگی است!

اگر در خانه بوی خیار حس می‌کنید، باید با کنترل حیات وحش و حیوانات تماس بگیرید‌. این بو ناخوشایند است و به احتمال زیاد از مکان‌هایی مانند اتاق زیرشیروانی، زیرزمین و یا گاراژ شما به بینی شما می‌رسد. اما منشا این بو چیست؟ شاید برایتان وحشت‌ناک باشد، اما این یک هشدار از حضور مارهای زنگی و سمی است. این مارهای سمی دوست دارند حلقه بزنند و برای خود و نوزادانشان لانه بسازند. آیا وجود ارواح واقعیت دارد؟ بررسی علمی ارواح را در نیونیوز1 از دست ندهید.

بوی خیار

چگونه از حضور مارها در خانه باخبر شویم؟

مارهای زنگی بی‌‌صدا هستند، به طوری که اگر بوی آن‌ها نبود، نمی‌توانستید از وجودشان باخبر شوید. بوی خیار تنها چیزی است که نشان می‌دهد ممکن است خانواده‌ای از مارهای بسیار سمی و خطرناک با شما زندگی کنند. مارهای زنگی هنگام مرگ، آماده‌باش و یا خواب زمستانی بوی خیار فاسد شده می‌دهند. این بو از غده‌های آن‌ها خارج می‌شود. اگر این بوی را استشمام کردید، فوراً از خانه فرار کنید. بهترین کار این است که با کنترل حیات وحش تماس بگیرید تا مارها را خارج کنند.

اگر در خانه بوی خیار حس کردید فرار کنید!

مطالب جدید در بخش زندگی نیونیوز1:

چگونه با انگیزه شویم: ۵ راه کلیدی برای افزایش انگیزه!

چگونه از ماشین ظرفشویی به درستی استفاده کنیم؟

پس از مرگ چه چیزی را تجربه می‌کنیم؟

 

منبع: 953thebear و NewNews1

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا