فیلم و سریال

معرفی فیلم بلوند Blonde 2022: هنرنمایی فوق العاده آنا د آرماس در نقش مرلین مونرو!

معرفی فیلم بلوند به کارگردانی اندرو دومینیک براساس رمانی از جویس کارول اوتس را در نیونیوز۱ از دست ندهید.

فیلم بلوند با عنوان انگلیسی Blonde محصول جدید سال 2022 و تولید ایالات‌متحده آمریکا است. این فیلم درامی روانشناختی از زندگی هنرپیشه مشهور مرلین مونرو Marilyn Monroe یا نام اصلی او نورما جین است. در ادامه این مطلب با معرفی بلوند و جزئیاتی از تولید آن با مجله اینترنتی نیونیوز۱ همراه باشید. مطلب 7 فیلم و سریال جذاب در تابستان سال 2022 را در نیونیوز1 از دست ندهید.

معرفی فیلم بلوند Blonde 2022: اثری که تولید آن 10 سال طول کشید!

فیلم جدید بلوند محصول سال 2022 در ژانرهای بیوگرافی، درام، رمانتیک و رازآلود به کارگردانی اندرو دومینیک (Andrew Dominik) است. این درام تماشایی برگرفته از رمانی پرفروش و به همین نام از جویس کارول اوتس (Joyce Carol Oates) در سال 2000 می‌باشد. در این اثر زندگی مرلین مونرو بازیگر و هنرپیشه فوق‌العاده هالیوودی را شاهد خواهیم بود که به صورت داستان مخاطبان را سرگرم خواهد کرد.

اندرو دومینیک ساخت بلوند را از سال 2010 آغاز کرده بود و پس از یک دهه توانست هنرپیشه مناسب برای نقش مرلین مونرو را پیدا کند. او چهره مشهور هالیوود، آنا د آرماس (Ana de Armas) را در سال 2019 به عنوان بازیگر نقش مرلین مونرو در این اثر درام انتخاب کرد. د آرماس اعلام کرده است که هنرنمایی در نقش یک ستاره افسانه‌ای برای او یک تجربه کاملا حرفه‌‌ای است‌.

آنا د آرماس انتخابی مناسب برای نقش مرلین مونرو!

مرلین مونرو نماد منحصر به فرد هالیوود و فرهنگ پاپ است‌. انتخاب د آرماس برای نقش او، بسیار هوشمندانه بوده است. با توجه به تریلر منتشر شده از فیلم بلوند، آنا با هنرنمایی خود دلربایی، انسانیت و آسیب‌پذیری مونرو را به تصویر می‌کشد. لهجه کوبایی د آرماس هنگام انتشار نخستین تریلر، جنجال‌برانگیز شد‌. بهترین سریال‌ های 2022 را در اینجا بشناسید.

برد پیت (Brad Pitt) یکی از تهیه‌کنندگان بلوند است. او گفته است که آنا د آرماس این فیلم را متحول کرده است. به گفته، پیت د آرماس در این اثر فوق‌العاده عمل کرده است و شخصیت مونرو را به خوبی به نمایش گذاشته است. برد پیت اعلام کرد که ساخت بلوند 10 سال به طول انجامید و یافتن آنا د آرماس به عنوان شخصیت اصلی باعث شد که آن را به خوبی به پایان برسانیم.

جزئیاتی از رمان پرفروش بلوند از جویس کارول اوتس!

جویس کارول اوتس، نویسنده رمان بلوند، برای نخستین‌بار در سال 1941 عکس مرلین مونرو 15 ساله را در مسابقه زیبایی کالیفرنیا دید. این نویسنده مشهور در همان زمان برای اولین بار به فکر نوشتن زندگی مونرو افتاد‌‌. او رمانی بر اساس داستان‌های زندگی مونرو از رابطه‌اش با پدرش و قتل او را نوشت. کتاب جویس کارول اوتس 700 صفحه است و افرادی که در زندگی مونرو نقش داشتند را با اسامی مستعار نام برده است‌‌. اقتباس سینمایی فیلم جدید بلوند نیز از نام‌های واقعی دور است‌.

جزئیاتی از تولید و اکران فیلم بلوند Blonde 2022

کمپانی تولیدکننده بلوند Plan B Entertainment است. نتفلیکس منتشرکننده این اثر خواهد بود‌. این فیلم را با بودجه 22 میلیون‌دلاری ساخته‌اند. مدت زمان بلوند یک ساعت و 46 دقیقه است. عوامل بلوند اکران آن را برای سال 2021 برنامه‌ریزی کرده بودند، اما اکران آن به تعویق افتاد و قرار است در 28 سپتامبر 2022 (برابر با 6 مهر 1401) منتشر شود. تاکنون امتیازی برای آن ثبت نشده است.

نتفلیکس منتشرکننده اولین تریلر بلوند بوده است‌‌‌. پیش‌نمایشی یک دقیقه‌ای که سیاه و سفید فیلم‌برداری شده بود و با تصویر آنا د آرماس آغاز شد‌‌. هنگام تماشای تریلر متوجه خواهید شد که شباهت د آرماس و ستاره دهه 50 عجیب و باورنکردنی است. مشاهده این فیلم به افراد زیر 17 سال توصیه نمی‌شود.

خلاصه داستان فیلم بلوند Blonde 2022: روایتی از زندگی هنرپیشه افسانه ای هالیوود!

بلوند زندگی مرلین مونرو را به نمایش می‌گذارد. داستان فیلم از کودکی ناآرام او با نام نورما جین آغاز می‌شود و ماجراهایش تا ستاره‌شدن را به تصویر می‌کشد. درگیری‌های عاشقانه مونرو و قتل این ستاره هالیوودی را نیز در این فیلم شاهد خواهیم بود.

تریلر فیلم بلوند Blonde 2022

در این بخش از مطلب برای آشنایی شما با فضا و اتمسفر فیلم Blonde تریلر آن را قرار داده‌ایم. لیست بهترین فیلم های درام نتفلیکس در سال 2022 مطلب داغ و جذاب مجله اینترنتی نیونیوز۱ برای دوست‌داران فیلم و سریال است.

لیست عوامل و بازیگران فیلم بلوند Blonde 2022

بلوند به کارگردانی اندرو دومینیک است‌. دومینیک فیلم‌نامه این اثر را بر اساس رمان جویس کارول اوتس نوشته است‌. از تهیه‌کنندگان آن برد پیت، دده گاردنر (Dede Gardner) و جرمی کلینر (Jeremy Kleiner) هستند. فیلمبرداری برعهده چایس اروین (Chayse Irvin) بوده است. اگر علاقمند به ژانر درام هستید، مطلب معرفی فیلم افسانه مولی جانسون 2022 (The Legend of Molly Johnson) و همچنین مطلب معرفی فیلم درام و افسانه‌ای خاندان اژدها 2022 (House of the Dragon) را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

از بازیگران بلوند، آنا د آرماس در نقش نورما جین (مرلین مونرو)، آدرین برودی (Adrien Brody) در نقش نمایش‌نامه‌نویس، بابی کاناواله (Bobby Cannavale) در نقش ورزشکار سابق، جولیان نیکلسون (Julianne Nicholson) در نقش گلدیس، سارا پکستون (Sara Paxton) در نقش خانم فلین، ربکا ویسوکی (Rebecca Wisocky) در نقش ایوت و خاویر ساموئل (Xavier Samuel) در نقش کاس هستند.

منبع: IMDb.com و مجله اینترنتی نیونیوز1

گرد آورنده
newnews1
منبع
imdb
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا