فیلم و سریال

معرفی لایو اکشن پینوکیو Pinocchio 2022: داستان فانتزی پینوکیو در دیزنی!

لایواکشن جدید شخصیت پینوکیو با حضور تام هنکس!

لایو اکشن پینوکیو (Pinocchio) محصول جدید سال 2022 آمریکایی و اقتباسی از انیمیشنی به همین نام در سال 1940 است. پینوکیو از محبوب‌ترین فیلم‌ها و شخصیت‌های دیزنی است که امسال لایواکشن جدید آن منتشر خواهد شد. در ادامه این مطلب با مجله اینترنتی نیونیوز۱ همراه باشید‌. اگر به انیمیشن‌ها علاقمند هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم مطالب معرفی انیمیشن جدید شانس 2022 (Luck) و انیمیشن جدید خرگوش مرغی و همستر تاریکی 2022 (Chickenhare and the Hamster of Darkness) را در نیونیوز۱ از دست ندهید. با کلیک بر روی بخش رنگی می‌توانید این مطالب را مطالعه کنید.

معرفی لایو اکشن پینوکیو Pinocchio 2022: اضافه شدن یک مرغ دریایی به داستان پینوکیو!

لایو اکشن پینوکیو (Pinocchio) محصول جدید سال 2022 در ژانرهای ماجراجویی، موزیکال، فانتزی، کمدی، درام و خانوادگی به کارگردانی رابرت زمکیس (Robert Zemeckis) ساخته شده است. طرفداران پینوکیو بی‌صبرانه منتظر انتشار این لایواکشن هستند. این فانتزی موزیکال دومین اقتباس لایواکشن از پینوکیو والت‌دیزنی است.

لایو اکشن پینوکیو
لایو اکشن پینوکیو

در لایواکشن جدید پینوکیو شخصیت جدیدی به نام سوفیا اضافه شده است. سوفیا یک مرغ دریایی است که شخصیت او در رمان اصلی ایتالیایی به نام ماجراهای پینوکیو نوشته شده در سال 1883 ذکر نشده است. تام هنکس (Tom Hanks) در نقش ژپتو یک مرد نجار در این فیلم انیمیشن هنرنمایی کرده است.

لایو اکشن پینوکیو
لایو اکشن پینوکیو

از کمپانی‌های تولیدکننده پینوکیو والت دیزنی پیکچرز (Walt Disney Pictures) است. منتشرکننده جهانی این اثر دیزنی پلاس (Disney +) خواهد بود. بودجه تقریبی ساخت پینوکیو 150 میلیون‌دلار بوده است. لایواکشن پینوکیو در 8 سپتامبر 2022 (برابر با 17 شهریور 1401) منتشر خواهد شد. مطلب معرفی انیمیشن پنجه های خشم افسانه هنک 2022 (Paws of Fury the Legend of Hank) را در نیونیوز۱ بخوانید و لذت ببرید.

خلاصه داستان لایو اکشن پینوکیو Pinocchio 2022

لایواکشن پینوکیو مردی به نام ژپتو را به تصویر کشیده است که شغل او نجاری است. این نجار فرزندی ندارد اما عروسکی می‌سازد و نام او را پینوکیو می‌گذارد. ژپتو با پینوکیو مانند پسرش رفتار می‌کند. در ادامه داستان پینوکیو زنده می‌شود و جان می‌گیرد. او ماجراجویی‌های هیجان‌انگیزی را آغاز می‌کند تا به یک پسر واقعی تبدیل شود.

لایو اکشن پینوکیو
لایو اکشن پینوکیو

تریلر لایو اکشن پینوکیو Pinocchio 2022

در این بخش از مطلب معرفی لایواکشن پینوکیو برای آشنایی بیشتر شما با فضا و اتمسفر این اثر تریلر آن را قرار داده‌ایم. معرفی انیمیشن مینیون ها ظهور گرو 2022 (Minions the Rise of Gru) با عنوان مینیون‌ها 2 را در مجله اینترنتی نیونیوز۱ از دست ندهید‌.

لیست عوامل و بازیگران لایواکشن پینوکیو Pinocchio 2022

فیلم انیمیشن جدید پینوکیو به کارگردانی رابرت زمکیس (Robert Zemeckis) به تصویر کشیده است. نویسندگان فیلم‌نامه این اثر زمکیس، کریس ویتز (Chris Weitz) و سایمون فارنبی (Simon Farnaby) بر اساس داستانی از کارلو کولودی (Carlo Collodi) هستند. آهنگسازی این لایواکشن برعهده آلن سیلوستری (Alan Silvestri) است. تهیه‌کنندگان پینوکیو اندرو میانو (Andrew Miano)، پل ویتز (Paul Weitz) و کریس ویتز هستند.

لایو اکشن پینوکیو
لایو اکشن پینوکیو

از بازیگران پینوکیو تام هنکس (Tom Hanks) در نقش ژپتو، لوک ایوانز (Luke Evans) در نقش مربی، سینتیا اریوو (Cynthia Erivo) در نقش پری آبی، شیلا آتیم (Sheila Atim) در نقش ویتلی و لوین لوید (Lewin LIoyd) در نقش لامپویک هستند. از صداپیشگان فیلم انیمیشن پینوکیو نیز لورین براکو (Lorraine Bracco) صداپیشه سوفیا مرغ‌دریایی، جوزف گوردون لویت (Joseph Gorden-Levitt) صداپیشه جیمینی و بنجامین ایوان اینسورث (Benjamin Evan Ainsworth) صداپیشه پینوکیو هستند.

منبع: IMDb.com و مجله اینترنتی نیونیوز1

گرد آورنده
newnews1
منبع
IMDb.com
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا