فیلم و سریال

معرفی فیلم جایی که خرچنگ ها آواز میخوانند Where the Crawdads Sing 2022: درامی رازآلود که مخاطبان زن را هدف قرار داده است!

فیلم جایی که خرچنگ ها آواز میخوانند روایتی مهیج و رازآلود از زندگی دختر مرداب!

فیلم جایی که خرچنگ ها آواز میخوانند (Where the Crawdads Sing) محصول سال 2022 آمریکایی و به زبان انگلیسی است. موضوع این فیلم درمورد زندگی دختری تنها و طرد شده است که به قتل یک مرد جوان متهم می‌شود‌. در ادامه با مجله اینترنتی نیونیوز۱ همراه باشید‌. مطلب نقد و بررسی فیلم درام همسایه خوب 2022 (The Good Neighbor) روایتی از پارادوکس دو شخصیت پیشنهاد نیونیوز۱ به شما است.

 

معرفی فیلم جایی که خرچنگ ها آواز  میخوانند Where the Crawdads Sing 2022: فیلمی که بر اساس یک رمان پرفروش ساخته شده است!

فیلم جایی که خرچنگ ها آواز میخوانند (Where the crawdads Sing) محصول سال 2022 در ژانرهای درام، مهیج و رازآلود به کارگردانی اولیویا نیومن (Olivia Newman) است. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام و نخستین اثر دلیا اونز (Delia Owens) ساخته شده است. داستانی پیچیده درمورد طردشدگی، تفاوت با دیگران و بقا در جایی که خرچنگ ها آواز میخوانند را شاهد خواهیم بود. این فیلم مانند رمانی که بر اساس آن ساخته شده است، موضوعاتی چون نژادپرستی، جنسیت، فاصله طبقاتی و چگونگی شکست جوانان را به تصویر کشیده است.

هنگامی که کتاب دلیا اونز در سال 2018 منتشر شد، مورد تحسین و انتقاد شدیدی قرار گرفت. یکی از تهیه‌کنندگان فیلم جایی که خرچنگ ها آواز میخوانند، از این کتاب به عنوان یکی از بهترین رمان‌ها نام برد. تا به امروز 12 میلیون نسخه از این رمان به فروش رسیده است. شخصیت اصلی داستان زن‌ جوان و ناامیدی است که تمام افراد زندگی‌اش او را رها کرده‌اند. هویت او در سختی‌های جسمی و روحی فرو رفته است.

فیلم جایی که خرچنگ ها آواز میخوانند به طور تحسین‌برانگیزی فیلمبرداری شده است. صحنه‌ها با فلش‌بک‌هایی به گذشته می‌روند و گاهی از طریق صداگذاری، جزئیات بیشتری درمورد داستان به مخاطبان ارائه می‌شود. اقتباس این فیلم از روی رمان بسیار ابتدایی صورت گرفته و متکی به کتاب است. جایی که خرچنگ ها آواز میخوانند به شکلی تهدیدآمیز و طوفانی آغاز می‌شود و سپس عاشقانه و پرمخاطره ادامه پیدا می‌کند.

جزئیات بیشتر درمورد تولید و تاریخ اکران فیلم جایی که خرچنگ ها آواز میخوانند Where the Crawdads Sing 2022

کمپانی‌های  Pictures 3000 و Hello Sunshine تولیدکنندگان فیلم جایی که خرچنگ ها آواز میخوانند هستند. سونی پیکچرز از منتشرکنندگان این اثر است. مدت زمان این فیلم 2 ساعت و 5 دقیقه است و بودجه تولید آن 43 میلیون و 700 هزاردلار تخمین زده شده است. جایی که خرچنگ ها آواز میخوانند امتیاز 7.1 را در سایت IMDb دریافت کرده است‌. 40 درصد از داوران رسانه محبوب Rotten tomatoes این اثر را پسندیده‌اند و 90 درصد از کاربران گوگل نیز نظر مثبتی نسبت به آن داشته‌اند. برای مشاهده امتیاز تخصصی کارشناسان سینما مجله اینترنتی نیونیوز۱ به انتهای مطلب مراجعه کنید. فیلم درام جایی که خرچنگ ها آواز میخوانند در 15 ژوئیه 2022 (برابر با  24 تیرماه 1401) منتشر خواهد شد.

خلاصه داستان فیلم جایی که خرچنگ ها آواز میخوانند Where the Crawdads Sing 2022: روایتی رازآلود از دختر مرداب!

داستان جایی که خرچنگ ها آواز میخوانند درمورد دختری به نام کیا کلارک است که خانواده‌اش او را رها کرده‌اند. مردم شهر او را به عنوان دختر مرداب، فردی وحشی و مرموز می‌شناسند. او در دهه 1950 در زمین‌های باتلاقی کارولینای شمالی بزرگ شده است. هنگامی پلیس جسد فردی را پیدا می‌کند، به طرزی غیرقابل باور مرگ او به کیا مرتبط می‌شود. دختر مرداب مظنون اصلی پرونده قتل است. معرفی و نقد و بررسی سریال درام و جنایی بادهای تاریک 2022 (Dark Winds) اثری جذاب از تهیه‌کنندگان بازی تاج و تخت را در نیونیوز۱ بخوانید و لذت ببرید.

تریلر فیلم جایی که خرچنگ ها آواز میخوانند Where the Crawdads Sing 2022

در این بخش از مطلب برای آشنایی بیشتر شما با فضا و اتمسفر فیلم درام و رازآلود جایی که خرچنگ ها آواز میخوانند تریلر آن را قرار داده‌ایم.

لیست عوامل تولید و بازیگران فیلم جایی که خرچنگ ها آواز میخوانند Where the Crawdads Sing 2022

فیلم جایی که خرچنگ ها آواز میخوانند به کارگردانی اولیویا نیومن (Olivia Newman) به تصویر کشیده شده است. لوسی علیبار (Lucy Alibar) فیلم‌نامه این فیلم را بر اساس رمانی از دلیا اونز (Delia Owens) نوشته است. از تهیه‌کنندگان این اثر برایان یاکونلی (Bryan Yaconelli) است. تنظیم موسیقی فیلم برعهده مایکل دانا (Mychael Danna) بوده است. معرفی فیلم درام و تخیلی مرد شنی 2022 (The Sandman) داستانی افسانه‌ای را در نیونیوز۱ از دست ندهید.

از بازیگران جایی که خرچنگ ها آواز میخوانند دیزی ادگار جونز (Daisy Edgar-Jones) در نقش کیا کلارک، تیلور جان اسمیت (Taylor John Smith) در نقش تیت واکر، هریس دیکنسون (Harris Dickinson) در نقش چیس اندروز، دیوید استراتایرن (David Strathairn) در نقش تام میلتون، مایکل حیات (Michael Hyatt) در نقش میبل و لوگان ماکرای (Logan Macrae) در نقش جودی کلارک هستند.

منبع: IMDb.com و مجله اینترنتی نیونیوز۱

امتیاز فیلم از نظر نیونیوز1

کارگردانی - 7.3
فیلم‌نامه - 6.7
ریتم و ضرب آهنگ - 7
شخصیت ها - 6.9
اتمسفر - 7.6
جذابیت - 7

7.1

میانگین امتیاز از نظر نیونیوز1

مجله اینترنتی نیونیوز1 امتیازی را براساس پارامترهای کارگردانی، ایفای نقش، فیلم‌نامه، ریتم و ضرب‌آهنگ، تولید، تدوین، ترکیب و جلوه‌های ویژه برای هر اثر سینمایی در نظر می‌گیرد که در این بخش قرار گرفته است. شما می‌توانید امتیاز خود به این اثر را نیز در این بخش وارد نمایید.

امتیاز کاربران: 0.3 ( 1 رای)

گرد آورنده
newnews1
منبع
IMDb
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا