فیلم و سریال

معرفی انیمیشن لایل لایل کروکودیل Lyle Lyle Crocodile 2022: ماجراهای یک تمساح مهربان!

مطلب معرفی لایو اکشن جدید لایل لایل کروکودیل اثری بر اساس کتاب‌های کودکانه را در نیونیوز۱ از دست ندهید.

انیمیشن لایل لایل کروکودیل Lyle, Lyle, Crocodile محصول جدید سال 2022 و تولید ایالات‌متحده است. این انیمیشن داستان زندگی یک تمساح در نیویورک را به نمایش گذاشته است. اگر به لایو اکشن و انیمیشن علاقمند هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم در ادامه این مطلب با معرفی این اثر با مجله اینترنتی نیونیوز۱ همراه باشید. مطلب معرفی بهترین انیمیشن های 2022 تاکنون را در نیونیوز۱ از دست ندهید.

معرفی انیمیشن لایل لایل کروکودیل Lyle Lyle Crocodile 2022: انیمیشنی موزیکال برای کودکان و نوجوانان!

انیمیشن لایل لایل کروکودیل 2022 (Lyle, Lyle, Crocodile) در ژانرهای ماجراجویی، کمدی، موزیکال، فانتزی و خانوادگی به کارگردانی جاش گوردون (Josh Gordon) و ویل اسپک (Will Speck) است. این انیمیشن برگرفته از مجموعه محبوب کتاب‌های کودکانه و به همین نام اثر برنارد وابر (Bernard Waber) در سال 1965 است. این اثر تماشاگران را با شخصیت اصلی خود که یک تمساح است به سفری برای پذیرفته شدن می‌برد.

در لایل لایل کروکودیل ترکیبی از شخصیت‌های لایواکشن و انیمیشن را شاهد خواهیم بود. تمساح شاد و آوازخوان شخصیت اصلی این انیمیشن است. اگر به دنبال انیمیشنی هستید که برای کودکانتان مناسب باشد، لایل لایل کروکودیل می‌تواند پیشنهاد خوبی برایتان باشد. این اثر سرگرم‌کننده است و ماجراهای تمساح آوازخوان را نمایش می‌دهد. کمپانی Sony Pictures از تولیدکنندگان و منتشرکنندگان لایل لایل کروکودیل می‌باشد. موسیقی‌های این اثر نسخه اصلی‌ هستند. این انیمیشن در 7 اکتبر 2022 (برابر با 15 مهرماه 1401) از ایالات‌متحده آمریکا منتشر خواهد شد.

خلاصه داستان انیمیشن لایل لایل کروکودیل Lyle Lyle Crocodile 2022: ماجراهای یک تمساح مهربان که ثابت میکند هیولا نیست!

داستان نمایش لایل لایل کروکودیل درمورد تمساحی به نام لایل است که در خیابان 88 شرقی با یک خانواده زندگی می‌کند. او روزهای خود را با خانواده‌ای به نام پریم و بچه‌های محله می‌گذراند و آن‌ها را سرگرم می‌کند‌. همه افراد لایل را دوست دارند، اما یکی از همسایه‌ها به نام آقای گرامپس فکر می‌کند که حیوان وحشی باید در باغ‌وحش باشد. آقای گرامپس  تصمیم می‌گیرد تا جلوی لایل را بگیرد. لایل صبور و مهربان است و تلاش می‌کند تا ثابت کند که شخصیت او هیولا نیست. در ادامه داستان او با ماجراهای عجیب و هیجان‌انگیزی روبرو می‌شود.

تریلر انیمیشن لایل لایل کروکودیل Lyle Lyle Crocodile 2022

در این بخش از مطلب برای آشنایی شما با فضای این انیمیشن، تریلر آن را قرار داده‌ایم. پیشنهاد می‌کنیم که آن را مشاهده کنید. مطالعه مطلب معرفی انیمیشن جدید وندل و وایلد 2022 (Wendell and Wild) را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

 

لیست عوامل و هنرمندان لایل لایل کروکودیل Lyle Lyle Crocodile 2022

کارگردانان و تهیه‌کنندگان لایل لایل کروکودیل جاش گوردون (Josh Gordon) و ویل اسپک (Will Speck) هستند. ویل دیویس (Will Davies) فیلم‌نامه این انیمیشن را براساس کتابی از برنارد وابر (Bernard Waber) نوشته است. متیو مارجسون (Matthew Margeson)، بنج پاسک (Benj Pasek) و جاستین پل (Justin Paul) آهنگ‌سازان این اثر هستند.

از بازیگران لایل لایل کروکودیل خاویر باردم (Javier Bardem) در نقش هکتور، کنستانس وو (Constance Wu) در نقش خانم پریم، دون دی پتا (Don DiPetta) در نقش امدادگر و شاون مندز (Shawn Mendes) صداپیشه شخصیت لایل است. از دیگر هنرمندان این اثر وینسلو فگلی (Winslow Fegley)، اسکات مک‌نیری (Scoot McNairy) و سال ویسکوزو (Sal Viscuso) هستند. معرفی انیمیشن جدید من گروت هستم 2022 (I Am Groot) را در نیونیوز۱ بخوانید.

منبع: مجله اینترنتی نیونیوز1 و IMDb

گرد آورنده
newnews1
منبع
IMDb
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا